SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

On sunnuntai.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:nii :)
kiva! :) kiitos!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

silsis kirjoitti:Bluntly, referois mulle huomenna miten pokerissa kävi!
Limit peli. Kaikki meikäläiselle tuntemattomia pelaajia, yksi WPT-voittaja toissavuodelta ja joku 23-vuotias ammattilainen puolan siirtolainen, joka tasan näyttikin siltä. Kolme ivy leaguen opiskelijaa, vanha voittaja ja liutenant general evp ilmavoimien ukko.

Joku jannu panostaa joka kierroksella, tiltta ja tippuu. Vanha voittaja pelaa ok, mutta kortti ei suosi. Tippuu. Tässä vaiheessa nuori pro on jo noussut kärkeen, kaksi ivy jannua tippuu panostettuaan aika hurjasti heikoilla käsillä.

Ensimmäinen iso limit peli, jonka näin ja tässä vaiheessa meinasin pistää töllön kiinni kun oli niin julmetun tylsää. Suuret tunteet ja teatteri puuttuu kokonaan. Mutta loppu oli ehkä paras WPT-matsi mikä on silmiin osunut.

Kapiaisella alussa tosi vähän merkkejä ja ei ole pelannut kuin muutaman käden (eikä niistäkään kuin pari voittoa). Nuori ivy pro pelannut hyvin, luopunut oikeissa paikoissa. Kapiaisella kokojan ollut hymy leveällä, mutta nyt se hyppää korviin. Alkaa panostamaan jokakierroksella maksimit, passailut vähissä. Kortti suosii kapiaista ja nousee melkein tasoihin ennenkuin romahtaa, nousee taas. Mutta sitten tulee noutaja kun pelaa isolla riskillä. Lähtee kuitenkin kotiin milli taskussa. Voittajalle puolitoista, jonka jotain kavereita oli päässyt mukaan netin kautta ja tämä halusi kanssa ja maksoi 10K$ oikeudesta, kannatti.

Oliko kolme vain neljä kuudesta tullut netin kautta mukaan...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Paarista kotiuduttu. Cantina Westin sapuska on kakkia, oli taas. Pizzaa slaissi ja yks Carlsberg on ainakin vielä saatava. Jos en zippaa täysillä, niin saatan kattoa vielä jonkun leffankin, mut epäilen vähän.
Riepu
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 25.10.2006 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Riepu »

Ei saa unta....Ei saa unta..... Silmät niin kuivat ettei niitä saa enään kiinni.... :shock:
Yritin ostaa tvshopista tavaraa avittamaan tylsyyttäni mutta niilläkin on kuljetus 10 päivää.... Ja mikään ei taas toimi.

Kyrvänvitut!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:On sunnuntai.
Mä perustan kohta oman söndag-jorinaketjun? Mitäs siihen sanot!
Pyyhin Netikettiin..
silsis

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja silsis »

Riepu kirjoitti:Ei saa unta....Ei saa unta.....
Mäkään en saa unta, työvuoro ei kulu vaan kuluttaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vapaapäivä ja oon jo hereillä.
Nukhahin kyllä eilen jo ennen puoltayötä.
Muumeilla tottavie on väsyttävä vaikutus. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Quarter

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mustaenkeli kirjoitti:Vapaapäivä ja oon jo hereillä.
Nukhahin kyllä eilen jo ennen puoltayötä.
Muumeilla tottavie on väsyttävä vaikutus. :)
Pah... vastahan sitä tultiin töistä. Kohta nukkumaan niin on tämäkin päivä äkkiä ohi :D
Mulli75

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

Puuro syöty, kahvi juotu ja kohta voisi lähteä ulos.

Turskasta tullut näköjään kitisijöiden uusi sylkykuppi. :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mulli75 kirjoitti:Turskasta tullut näköjään kitisijöiden uusi sylkykuppi. :D
???
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mustaenkeli kirjoitti:???
Turska = Stadinarska

Ei erityisemmin rakastettu = sylkykuppi
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

on sunnuntai, juu. lauantaina menin nukkumaan kolmelta iltapäivällä ja heräsin kahdeltatoista illalla. Kohta nukkumaan takaisin ja aamulla ylös.

hyvää sunnuntaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kattokaas likkaa, se selvis kuin selviskin risteilystä.
Eilen aamulla tosin lähinnä oksentelin, eikä toivoakaan että olisin Tukholmaan asti päässyt :roll:
Ja kiltisti saunavuoromme jälkeen nukkumaan klo 22, yhen laulun kerkesin karaokessa luikauttamaan sitä ennen. Musta on tullut wanha. Vittu. Enemmän ratkiriemukkaasta reissustamme blogissani, jahka jaksan kirjoittaa. Luvassa hauskoja tarinoita saksista, uimapuvuista ja laivapoliiseista :D

Ukolla 39 kuumetta, ja kiltisti kuitenkin haki meidät satamasta. Nyt se painu lekuriin, ettei tarvii kipeenä yövuoroon mennä. Raasu. Toivottavasti tytär ei tule kipeeksi just nyt, kun sillä on ne synttärikemutkin tossa ylihuomenna :?
slam

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja slam »

kohta alkaa varmaan kanuuna :P
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:kohta alkaa varmaan kanuuna :P
Mä pelkään täs just ihan samaa.
Olishan tossa 6 litraa punkkua ja ihan oikee kossupullokin 4 cl
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Loppuhan tuo kaatosade viimein. Tuulee kuitenki vielä.
Takapihalla kaks kaatunutta puuta, joita en aiemmin oo huomioinu.
Ehkä seuraavien salkkarien jälkee vois lenkille... jos toi koira jaksais nousta sängystä ylös..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi kettu. Jaksaisko joku tulla siivoomaan tänne? Tääl on totaalinen kaaos, ja tiistaina pitäs olla niin putskliin ku olla ja voi. Argh.

Onneksi on aikaa. Ja torstaina töihin taas, jee.
Enttu

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Joopa Joo ... ens la pikkujoulut ... olen kyllä edelleen tulossa,
mutta selvinpäin ihmettelee kun muut riekkuu ja aion juoda vain glögiä, mikäli niitä nyt baareissa yleensä myydään tähän aikaan vuodesta :?:

Uitun byrokraatit,tulenkivenkatkuisia terkkuja Filatoville,painu jo
ämmä eläkkeelle olis todellakin aika vaihtaa ns työministeriä :!:

Ei oo herkkua viime vkon elin 4 pvää keitolla ja näkkärillä :(
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu kirjoitti:aion juoda vain glögiä, mikäli niitä nyt baareissa yleensä myydään tähän aikaan vuodesta :?:
Mitäs veikkaat?
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu kirjoitti:Ei oo herkkua viime vkon elin 4 pvää keitolla ja näkkärillä :(
Kulta, mä oon jo monta kertaa kutsunu sut syömään. Puhelinta saa käyttää. (jos siis on oikee numero :lol:)
Enttu

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Enttu »

ninnithequeen kirjoitti:
Enttu kirjoitti:aion juoda vain glögiä, mikäli niitä nyt baareissa yleensä myydään tähän aikaan vuodesta :?:
Mitäs veikkaat?
Myydään :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta paskan ja pissan keskeltä!

Totaalikaaos heti kun tuli töihin - mä en edes halua tietää miten toi pieni koira on saanut jätöksensä noin korkealle seinälle :o Täällä on varmaan ollut kunnon bileet viime yönä; kissojen koditkin oli sotkuisia ja kissanhiekkaisia, ja kauhea naukuminen on jatkunut jo kolme tuntia. Hyvä että edes jollakulla oli hauskaa :roll:

Mies soitteli pitkin yötä.. "hyvää yötä kulta.. hik!". Totesin klo 02.30, että eiköhän noita hyvänyön toivotuksia ole tullut jo tarpeeksi, mä meinaan tosiaan haluaisin nukkua hyvin. Kännykkääkään ei voinut laittaa täysin äänettömälle, koska muuten ei herätyskello olisi soinut klo 7.30.

Enää reilut 5 tuntia töitä *jee* sitten kotiin tiskaamaan ja laittamaan ruokaa :evil:

Mä tahdon elämän!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mies soitteli pitkin yötä.. "hyvää yötä kulta.. hik!". Totesin klo 02.30, että eiköhän noita hyvänyön toivotuksia ole tullut jo tarpeeksi, mä meinaan tosiaan haluaisin nukkua hyvin.
*pärsk*

On se vaan mainio se ukkos.
Et sä kuitenkaan pysty olee sille vihanen ;)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mies soitteli pitkin yötä.. "hyvää yötä kulta.. hik!". Totesin klo 02.30, että eiköhän noita hyvänyön toivotuksia ole tullut jo tarpeeksi, mä meinaan tosiaan haluaisin nukkua hyvin.
*pärsk*

On se vaan mainio se ukkos.
Et sä kuitenkaan pysty olee sille vihanen ;)
En tietenkään, ja sekös joskus vituttaakin! Tosin toi nyt ei ole syy suuttua, jos toinen ikävöi humalapäissään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin