SUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja silsis »

ninnithequeen kirjoitti:Miks mul rupes soimaan päässä: "Bad boys, bad boys, whatschya gonna do, whatschya gonna do when they come for you?"
Kyl tää on kilttiä sisähommaa, mut ihan mielenkiintoista nähdä miten hommat skulaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sotkin firman siniset tuulipuvun housut maaliin.. Oli sentään valkosta maalia, niin pysyivät isänmaallisina. o-ou.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:WOOOHOOOOO!!!!! Olin jo heittänyt toivoni asuntoni kaupaksi menemisestä tällä erää, kun puhelin piippasi myöhään illalla. Serkkupoika kyseli, vieläkö olisin valmis tiputtamaan hintaa tonnilla? Kuulosti vähän siltä, että jos sen lupaan, saattaa kaupat tullakin. Totta helvetissä lupasin. Tonni sinne tänne, jos saan asunnon noin kivuttomasti kaupaksi enkä kuitenkaan jää näppejäni nuolemaan. Lupasi ottaa keskiviikkoon mennessä yhtyttä... kuinka jaksan odottaa?!

Jokohan pääsisi uudeksi vuodeksi uuteen asuntoon!!! :D
Noniin hei! Ei kai sitä noin nopsasti toivoa sovi viskata. Onnea vaan serkkupojan kiinnostuksesta tupaasi! Olen taas kuvioissa mukana. Sunnuntai oli kohta. On se kummaa kun totesin juuri sunnuntain olevan, silloin!Onkos se sinun asuntosi liian suuri vai miksi myyt? Mä olen nyt huonosti valistunut tämän suhteen. Miten se ASO-asuntosysteemi jaksaa?
Minäkin jotain käsityksiäni silloin virkoin, korjaan, kirjoitin.
JOS tätä lukee muutkin niin sunnuntaina olen ollut pitkään paikallisessa aarniometsässä Nuuksiossa haistelemassa luonnon tuoksuja ja miettimässä maailman menoa!
Ai kuinka jaksat odottaa? Kyllä sä jaksat! Älä katso kelloa niin aika kuluu vikkelään.Nyt vaan ensin raivaat maanantain ja tiistain. Keskimaan naisen sisulla!

Stadinarska kannustaa :)
Vastaa Viestiin