Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SE ON SE! Maanantai koittanut kaikessa kauheudessaan ja harmaudessaan.Iloitkaa kuitenkin te.
Ihan kuin lause olisi jäänyt kesken!
Eikä mitään v:a tähän mailiin vaikka en nyt millään saa järkeä tähän. Minäkin olen väsynyt. Maanantai ei rules. Ei vaikka kuinka olisi positive thinking!
Kokeillaan nyt näin: :D :P :D :P :D :P :cheer: . Eiköhän se riitä täksi päiväksi.
Stadinarska
hyväntekijä, kitinämestari
Viimeksi muokannut Stadinarska, 27.11.2006 0:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vitun paskapää, kerkesit ennen mua :D
Älä sano mitään, en mä nää kuitenkaan mitä sä oot kirjottanut.

Huomenna edessä kämpän totaalisiivous ja kuumeisen ukon hoitaminen.
Kuis muut?

Dumikselle :perse:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

vapaat alko su-aamuna ja kestää keskiviikkoon saakka

Lällällää, lällällää!! eiku

Lallallaa Lallallaa!!

Päivällä meen ainaski uimaan. Uudessa kauppakeskuksessakin vois käydä ihmettelemässä.

Nyt tutimaan
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Katselin juuri vanhoja lukioaikaisia kuvaamataidon töitäni. Yhdessä valokuvakollaasissa seison kylpyammeessa alaston keho täynnä viiltoja ja verta. Nyyh. En ole enää yhtään niin yhteiskuntakriittinen. Vanhetessa sitä oppii laskemaan päiviä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Voi vitun paskapää, kerkesit ennen mua :D
Älä sano mitään, en mä nää kuitenkaan mitä sä oot kirjottanut.

Huomenna edessä kämpän totaalisiivous ja kuumeisen ukon hoitaminen.
Kuis muut?

Dumikselle :perse:
AI DUMIKSELLE! Siis mä olen vitun paskapää,mutta sain hymyn! ja Dumis saa perseen. Stadinarska sai mahtavat arvostelut heti kun tuli. Ja viattomana onnellisena laupiaana Hän menee nyt nukkumaan ja miettii SYNTYJÄ SYVIÄ. En tunne olevani vitun paskapää hymyllä, mutta ehkä mä kuitenkin olen? Voi hyvä tavaton? Älkää nyt immeiset ottako vaan tosiksenne että mä oon loukkaantunut.
Ei ole mitään syytä: Ninnihän tykkää Arskasta, se on vaan niin kamalan ujo, että pakko kertoa se näin rivien välissä! Se on cheerleaderin paikka se! Kussas se nyt olikaan, tuosta otetaan huiskaa... :cheer:
Ja sehän on selvää että Ninni sekä näkee että ei näe, hihii.Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Arska-kettua ei huijata, haaa :D

S-Arska
A-Type vai oliko se V-type?
Viimeksi muokannut Stadinarska, 27.11.2006 0:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
CandyMan

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Mutta toisaalta, miksi ihminen käyttää samaa ruumiinaukkoa sekä kommunikointiin että syömiseen? Ikäänkuin luonto olisi tarkoittanut ettemme pystyisi vaihtamaan ajatuksia toistemme kanssa ravitessamme itseämme. Mikäs järki siinä sitten on? Olisi paljon kätevämpää jos söisimme peräaukoillamme, istuisimme vain ravintolassa lautasten päälle ja jatkaisimme toistemme viihdyttämistä ilman turhia katkoja tai huonoja käytöstapoja.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:Mutta toisaalta, miksi ihminen käyttää samaa ruumiinaukkoa sekä kommunikointiin että syömiseen? Ikäänkuin luonto olisi tarkoittanut ettemme pystyisi vaihtamaan ajatuksia toistemme kanssa ravitessamme itseämme. Mikäs järki siinä sitten on? Olisi paljon kätevämpää jos söisimme peräaukoillamme, istuisimme vain ravintolassa lautasten päälle ja jatkaisimme toistemme viihdyttämistä ilman turhia katkoja tai huonoja käytöstapoja.
Toi kuulostaa ihan meidän risteilyltä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:Mutta toisaalta, miksi ihminen käyttää samaa ruumiinaukkoa sekä kommunikointiin että syömiseen? Ikäänkuin luonto olisi tarkoittanut ettemme pystyisi vaihtamaan ajatuksia toistemme kanssa ravitessamme itseämme. Mikäs järki siinä sitten on? Olisi paljon kätevämpää jos söisimme peräaukoillamme, istuisimme vain ravintolassa lautasten päälle ja jatkaisimme toistemme viihdyttämistä ilman turhia katkoja tai huonoja käytöstapoja.
Siitä tulee sivumaku ruokaan. Etkö sitä huomannut? Sitäpaitsi sähköhammasharja tekisi peräaukossa ilkiää. tai sitten ei.GULP.
Arska
shit-talking?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Maanantai. Pahus. Tänään on lähettävä illalla yöksi töihin.
Tänään vois myös pistää muutaman työhakemuksen ja pestä lattiat.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Mutta toisaalta, miksi
Toi kuulostaa ihan meidän risteilyltä.
Kukin nauttii tavallaan!
Kerro lisää?

Yöhön katoaa..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nipsu, joo kerron, mut vasta huomenna.
Äläkä lainaa mun sanomisia noin hassusti. Puspus enivei.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Oh, olen aina ollut ihana - paitsi yläasteella, jolloin olin tyhmä ja finninen. Lukioaikoina minulla oli tapana laittaa tietynlaisten asukokonaisuuksien kanssa veitsenkärjen avulla vasemman poskeni yläosaan hieman mutkitteleva, noin 4 cm pituinen tomaattipyréeviiva. Se oli kaunis, edullinen ja huomiota herättävä asuste, jolla sai sympatiaa likaisilta sediltä!

Haluaisin olla taas sama ihminen kuin kaksi-kolme vuotta sitten. Kehitys pilaa ihmisen.
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

iloitkaa vielä, kun voitte
Mulli75

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Saapa nähdä mikä on pomon ilme tällä viikolla. :evil:
silsis

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja silsis »

Huomenta! Hiukkasen horrori olo, mut kohta omaan säkkiin. On vähän riisuttu elämä, mut yks yö vielä ja sit lakeriseppelettä olalle.
millivanilli

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!!

Aamu-uinti tuntui hyvältä tänään..

Hyvää huomenta kaikille :yo:
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huoment! Pronssi-TPK. Unohin taas nikotiininkorvauslääkkeet kotia, mutta alunperinhän niistä piti just tämän takii päästäkin eroon ettei joutuis näit miettiin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

pitikin nukahtaa taas kesken päivää epäsopivaan aikaan ja herätä iltakymmeneltä. vuorokausirytmi katoilee käsistä.

hyvää maanantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Hauska viikonloppu tuntuu edelleen kropassa närästyksenä ja sumuisena olona. Sen ainakin opin että a) vodkissa on eroja ja b) blineihin kannattaa varata täytteeksi muutakin kuin happamia ruoka-aineita.

Illalla Kaapelille Dankojonestelemaan. Muu yleisö on todennäköisesti aivan helvetin nuorta. Täytyykin teeskennellä että olen tullut lapsenvahdiksi paikalle...

Poikamiehille vinkki Tampereen yöstä: Tabu. Vielä puoliltaöin paikka oli täynnä naisia - suurin osa ihan laatuisan näköisiä - eikä montaakaan miestä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Sheetlord kirjoitti:Poikamiehille vinkki Tampereen yöstä: Tabu. Vielä puoliltaöin paikka oli täynnä naisia - suurin osa ihan laatuisan näköisiä - eikä montaakaan miestä.
Mulle se on liian kaukana. :(
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

RolloTomasi kirjoitti:Mulle se on liian kaukana. :(
Eihän sellaista asiaa olekaan kuin "liian pitkä matka pimpukan luo" ;)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eipä sitä seittemäks olis varmaan mihinkään kyennytkään. Silmät turvoksissa, rauniohko olo. Oi miksi sitä ei enää voi palautua päivässä, god??!!! Onneks saa vielä pari tuntia rauhassa kökkiä kotona. Huomenna sit eka yövro, 10h.. Tarvii vissiin yrittää vaan valvoo tänään myöhään ja nukkua aamulla mahdollisimman pitkään. Emmä kuitenkaan pysty päivällä nukkuun. Siinä tulee sit mukava semmonen vuorokauden valvominen. Noh, eihän tuon mitään uutta pitäis olla.. Kännissä vaan jaksaa valvoo paremmin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sheetlord kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Mulle se on liian kaukana. :(
Eihän sellaista asiaa olekaan kuin "liian pitkä matka pimpukan luo" ;)
Voi ihanaa ku joku sanoo noin, kerropa tuo mun kultsille kans..
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

irmelianneli kirjoitti:Voi ihanaa ku joku sanoo noin, kerropa tuo mun kultsille kans..
HEI IRMELIANNELIN KULTSI: EI O SEMMOSTA ASIAA KUIN PIMPUKKA JOKA OLISI LIIAN KAUKANA!!!11

Satisfied? :D
feliformia

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Miksi tulin duuniin, miksi?! Oon nukkunut varmaan 2-3 tuntia, päätä särkee, nokka vuotaa ja kurkkuun sattuu. Kurkkupastillitkin ovat pahanmakuisia.
Vastaa Viestiin