Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

[quote="Aito_Johanna"][/quote]

Opetatko niille lainkaan kielioppia? :O
Aito_Johanna

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sheetlord kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Opetatko niille lainkaan kielioppia? :O
Yritän.
Nyt vain pähkäilen, pitäiskö sen kieliopin ohella vetää jonkinlainen kasvatustuokio ahtaista sukupuolirajoista ja sen sellaisesta, vai keskittyisikö vain pilkkusääntöihin ja antaisi ajan huolehtia lopusta...
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

A_J: minkä ikänen se kirjoittaja on? :D
Aito_Johanna

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:A_J: minkä ikänen se kirjoittaja on? :D
16
Aito_Johanna

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

(vähänks mä oon painajaismaikka, julkaisen oppilaiden aineiden paskimpia paloja netissä :roll: )
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Aito_Johanna kirjoitti:Nyt vain pähkäilen, pitäiskö sen kieliopin ohella vetää jonkinlainen kasvatustuokio ahtaista sukupuolirajoista ja sen sellaisesta, vai keskittyisikö vain pilkkusääntöihin ja antaisi ajan huolehtia lopusta...
Ää, keskity vaan siihen kielioppiin. Kyllä luonto tikanpojan Eurobear-puuhun ajaa, jos niin on tarkoitettu.

Surullista, jos kirjoittaja edustaa tyypillistä teini-ikäisen oikeakielisyyttä. Näemmä sätit ja tekstiviesteily ovat tehneet tehtävänsä. Eipä tarvitse pelätä, että tulevasta sukupolvesta nousisi uusi Juice..
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:(vähänks mä oon painajaismaikka, julkaisen oppilaiden aineiden paskimpia paloja netissä :roll: )
Noh noh, sun tärkein tehtäväs on kuitenkin viihdyttää meitä :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

millivanilli kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Heräsin puheluun, jossa mut toivottiin työpaikkahaastatteluun.
Hienoa :D
Haastattelu ois jo huomenna, jolloin mun tartteis nukkua päivä, nappasta yks diapami ja mennä sen voimalla hamppilääkäriin. Unisena ja lääkehuuruisena en voi mennä työpaikkahaistatteluun. Totesin, että jos työntekijävalintaa ei pystytä huomisten haastattelujen perusteella tekemään, saa mulle toki vielä keskiviikkona soittaa....
Ei kyllä mikään ihan ideaaliduuni: yötyö 2-vuotiaan lapsen henkilökohtaisena avustajana lapsen omassa kotona. Perustiedot lapsen hoitoon liittyvistä seikoista: letkuruokinta, imu ja happisaturaatio.
Kyllä mä vielä ennen neljää käyn postittamassa kirjalliset oma-aloitteiset hakemukset tohon viereiseen palvelutaloon, Julkulaan ja Niuvaan... ja ehkä myös naapurikylän pariin laitokseen. Katsellaan....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:(vähänks mä oon painajaismaikka, julkaisen oppilaiden aineiden paskimpia paloja netissä :roll: )
Noh noh, sun tärkein tehtäväs on kuitenkin viihdyttää meitä :D
vuosien päästä nauravat niille itsekkin. mahd. jopa kirjoittaessaan... :lol:
Rouva Pupu

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään saan hakea hylsy ruotsin kokeen. Mulla on selvästi jokin aivovaurio tämän kielen suhteen, jälleen kerran olen kirjoitellut sinne saksaa, ei muuten ensimmäinen kerta.
Tänään historian koe, taas jälleen kerran. Olen ulkona.
Tänään aloitan myös latinan kielen opiskelun itsenäisesti. Elämä on.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:(vähänks mä oon painajaismaikka, julkaisen oppilaiden aineiden paskimpia paloja netissä :roll: )
Noh noh, sun tärkein tehtäväs on kuitenkin viihdyttää meitä :D
vuosien päästä nauravat niille itsekkin. mahd. jopa kirjoittaessaan... :lol:
Tunnistitko itsesi?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jotenkin ryytynyt olo. Mulla on varmaan vaihdevuodet alkaneet vähän etuajassa kun pukkaa kuumia aaltoja.

Näen tänään pitkästä aikaa serkkuni, kenen kanssa lähden tammikuussa Afrikkaan. Nyt mua jännittää ihan hirveesti onko se pulskassa vai hoikassa kunnossa -> pitääkö munkin alkaa laihduttaa. Luotan kyllä siihen että se on aina ollut mua läskimpi. Nyt se tietysti lukee tätä.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Jotenkin ryytynyt olo. Mulla on varmaan vaihdevuodet alkaneet vähän etuajassa kun pukkaa kuumia aaltoja.
Mullakin on kuumia aaltoja nyt. Tosin mä veikkaan että liskot ne vaan mua vieläkin vakoilee....
Selkiytykö pikkujoulusuunnitelmat :D

Ja siitä laihduttamisesta: *släp*
Aito_Johanna

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sheetlord kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Nyt vain pähkäilen, pitäiskö sen kieliopin ohella vetää jonkinlainen kasvatustuokio ahtaista sukupuolirajoista ja sen sellaisesta, vai keskittyisikö vain pilkkusääntöihin ja antaisi ajan huolehtia lopusta...
Ää, keskity vaan siihen kielioppiin. Kyllä luonto tikanpojan Eurobear-puuhun ajaa, jos niin on tarkoitettu.

Surullista, jos kirjoittaja edustaa tyypillistä teini-ikäisen oikeakielisyyttä. Näemmä sätit ja tekstiviesteily ovat tehneet tehtävänsä. Eipä tarvitse pelätä, että tulevasta sukupolvesta nousisi uusi Juice..
No mä laitoin kuitenkin kielivirhelistauksen lisäksi mukaan myös kappaleen verran "tosimies on rehellinen, luotettava ja vastuuntuntoinen, ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää ja osa meistä sopii perinteisiin heteroseksuaalisiin rooleihin ja osa ei ja se on ihan ok" -läppää. Voipi sitä sitten mietiskellä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aito_Johanna kirjoitti:Nyt vain pähkäilen, pitäiskö sen kieliopin ohella vetää jonkinlainen kasvatustuokio ahtaista sukupuolirajoista ja sen sellaisesta, vai keskittyisikö vain pilkkusääntöihin ja antaisi ajan huolehtia lopusta...
Aito_Johanna kirjoitti:No mä laitoin kuitenkin kielivirhelistauksen lisäksi mukaan myös kappaleen verran "tosimies on rehellinen, luotettava ja vastuuntuntoinen, ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää ja osa meistä sopii perinteisiin heteroseksuaalisiin rooleihin ja osa ei ja se on ihan ok" -läppää. Voipi sitä sitten mietiskellä.
No voi olla, että minulta meni tämän 16-vuotiaan Rauta-Hannun ironia ylitulkituksi, mutta eikö kaveri lainaamassasi kappaleessa sanonut, että kliseisiä tosimiehiä ei enää juuri ole, ja vasta sitten hän luonnehti sitä, minkälainen tällainen nykymaailmasta kadonnut karikatyyrinen tosimies olisi, tehden koko karikatyyrin naurunalaiseksi? Jos näin, hänen mieskuvansa olisi vapautuneempi kuin 95% tämän palstan tosimiehistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Rouva Pupu

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Njaa, naapuritalossa on jotain äksöniä. Ambulanssia ja poliisiauto ja joku menee edestakaisin taskulampun kanssa asunnossa.
Tämä onkin alustus kysymykseeni. Eli miksi ne poliisit menee siellä taskulampun kanssa, mikä syy on siihen ettei valoja laiteta päälle?
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:Eli miksi ne poliisit menee siellä taskulampun kanssa, mikä syy on siihen ettei valoja laiteta päälle?
Jos on sähkölasku maksamatta?
Tuli mieleen, että joku onneton on jääny kuukausiksi kuolleena kotiinsa taas.
Rouva Pupu

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: Jos on sähkölasku maksamatta?
Tuli mieleen, että joku onneton on jääny kuukausiksi kuolleena kotiinsa taas.
Mun mielestä siinä asuu perhe, tosin mun näkökulmasta alkoholismiperhe. Ruumis siellä varmaan kuitenkin on. Tai tämän perustan sillä, että parvekkeen ovet ym. ovat auki.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jos on sähkölasku maksamatta?
Tuli mieleen, että joku onneton on jääny kuukausiksi kuolleena kotiinsa taas.
Mun mielestä siinä asuu perhe, tosin mun näkökulmasta alkoholismiperhe. Ruumis siellä varmaan kuitenkin on.
Yäääh. Kauheita juttuja tommoset :(
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaikkihan tietävät, ettei nälkäisenä saa mennä kauppaan. Tarttuu vähän liikaa herkkuja mukaan.
Tulipahan todistettua, että kaupasta ei myöskään saa soittaa nälkäiselle vaimolle kotiin :lol:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:A_J: minkä ikänen se kirjoittaja on? :D
16
Niin no mistäs tuon ikäinen tietää mitä on olla mies?

Kummallista touhua nykyään, vaaditaan lapsilta kypsyyttä ja samaan aikaan päivitellään, kun lapset kehittävät ongelmia asioista, jotka eivät kuulu lapsuuteen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Rouva Pupu kirjoitti: Eli miksi ne poliisit menee siellä taskulampun kanssa, mikä syy on siihen ettei valoja laiteta päälle?
Kysy silsikseltä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ihminen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:A_J: minkä ikänen se kirjoittaja on? :D
16
Niin no mistäs tuon ikäinen tietää mitä on olla mies?
Ehkäpä meikäläisen kielitieteellinen rima on kovinkin matalalla, kun olin lähinnä ällistynyt siitä, miten laadukasta tekstiä teinisankarimme oli kyennyt tuottamaan.

Sisältö nyt oli mitä oli, mutta kun tuumii aiheenantoa, niin ei mikään ihmekään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elukka

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Noh noh, sun tärkein tehtäväs on kuitenkin viihdyttää meitä :D
vuosien päästä nauravat niille itsekkin. mahd. jopa kirjoittaessaan... :lol:
Tunnistitko itsesi?
Minä taisin yläaste- ja osin vielä lukioiässäkin olla mielipiteissäni yhtä jyrkkä :oops: (en kylläkään sukupuoliroolien suhteen).
Nykyään suhtaudun kaikkeen terveellä kyynisellä epäluulolla.
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Tunnistitko itsesi?
Ajattelin jo silloin, että kirjoitan paskaa, mutta kunhan väänsin väkisin. :lol:

Kaikilla ihmisillä pitää olla mahdollisuus tv:eeseen, koska sieltä tulee paljon hyviä ohjelmia ja asiapitoisia uutisia. Tv;eestä on myös paljon haittaa nuorille ihmisille, koska he saavat huonoja vaikutteita. Käyttöä on säännösteltävä, että ihmisillä olisi mukavampi olla yhdessä.

tuohon tyyliin... väänsin joskus :) [/i]
Vastaa Viestiin