Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ääätsts! Joudun turaamaan tän päivän duunikaveria, arvatkee vaan että mikä päivä on viikon vittumaisin&kiireellisin? Siitä on taas aikaa kun wiimeks oon näitä hommia tehny... prkl
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sheetlord kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Voi ihanaa ku joku sanoo noin, kerropa tuo mun kultsille kans..
HEI IRMELIANNELIN KULTSI: EI O SEMMOSTA ASIAA KUIN PIMPUKKA JOKA OLISI LIIAN KAUKANA!!!11

Satisfied? :D
Jeah. Sen mielestä ei kannata pelkkänä tavallisena vkonloppuna tulla tänne, kun matkustamiseenkin menee muka kaks päivää.. Mut näkishän se YHTENÄ päivänä MINUT!! Ehkä mä vaan oon narsistisen persoonallisuushäiriön omaava typerä plondi mutta ei noi miesten aivoitukset ihan aina kulkeudu jakeluun täällä päässä.
CandyMan

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

slam kirjoitti:iloitkaa vielä, kun voitte
Miten tuo lause pitäisi ymmärtää? Pitäisi jatkaa iloittelua edelleen ihan vain sen takia koska pystymme siihen? Mikäs ihmeen perustelu tuo nyt on hauskanpitoon? Sama kuin sanoisi toiselle "Juo vielä lisää, kun kerran pystyt.".

Vai tarkoititko kirjoittaa "Iloitkaa, kun vielä voitte?". Sehän on iiiihan eri asia.
CandyMan

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sheetlord kirjoitti:Poikamiehille vinkki Tampereen yöstä: Tabu. Vielä puoliltaöin paikka oli täynnä naisia - suurin osa ihan laatuisan näköisiä - eikä montaakaan miestä.
Joku lesboravintola, vai?
CandyMan

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

irmelianneli kirjoitti:Jeah. Sen mielestä ei kannata pelkkänä tavallisena vkonloppuna tulla tänne, kun matkustamiseenkin menee muka kaks päivää.. Mut näkishän se YHTENÄ päivänä MINUT!! Ehkä mä vaan oon narsistisen persoonallisuushäiriön omaava typerä plondi mutta ei noi miesten aivoitukset ihan aina kulkeudu jakeluun täällä päässä.
Jos muna ei tulla sinun luokse, sinä mene munan luokse.
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

irmelianneli kirjoitti:Jeah. Sen mielestä ei kannata pelkkänä tavallisena vkonloppuna tulla tänne, kun matkustamiseenkin menee muka kaks päivää.. Mut näkishän se YHTENÄ päivänä MINUT!!
Reissasin inttiaikaan ex-vaimon luo jokainen vapaa vkonloppu. Matkaan meni 6-7 tuntia per sivu, mutta eihän se tuntunut pitkältä - kiitos rakk... siis ravintolavaunun. Suosittele kundillesi VR:n palveluja!
CandyMan kirjoitti:Joku lesboravintola, vai?
Ehei. Semmoinen hyvällä maulla sisustettu 30+ biletysmesta Hämeenkadun varressa. Suosin erityisesti hyvän viini- ja sikarivalikoiman vuoksi. Tupakointikopissa on nahkasohvat. Pidän myös siitä, että baarissa on ammattitaitoiset juomansekoittajat, jotka rakentavat drinkkejä oikein ottein eikä vähän-sinne-päin" -räiskien. Dj veti vähän varman päälle 1990-luvun kamaa, onneksi rankaten kaiken maailman deejiibobot vekka. En muistakaan koska viimeksi olisin jorannut Reel2Realin "I Like To Move It"-perseentäristintä :D
Viimeksi muokannut Sheetlord, 27.11.2006 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Äsh, nyt jo hereillä...
Heräsin puheluun, jossa mut toivottiin työpaikkahaastatteluun.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
millivanilli

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

mustaenkeli kirjoitti:Heräsin puheluun, jossa mut toivottiin työpaikkahaastatteluun.
Hienoa :D
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sheetlord kirjoitti:En muistakaan koska viimeksi olisin jorannut Reel2Realin "I Like To Move It"-perseentäristintä :D
Siin on varmasti waimokkeella ollut toinen käsi nitropurkilla kun KK-pappa on laittanut sheikaten. Piisi on muuten loistava (kuten myös mielikuvakin edellämainitusta) :D
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

CandyMan kirjoitti:
slam kirjoitti:iloitkaa vielä, kun voitte
Miten tuo lause pitäisi ymmärtää? Pitäisi jatkaa iloittelua edelleen ihan vain sen takia koska pystymme siihen? Mikäs ihmeen perustelu tuo nyt on hauskanpitoon? Sama kuin sanoisi toiselle "Juo vielä lisää, kun kerran pystyt.".

Vai tarkoititko kirjoittaa "Iloitkaa, kun vielä voitte?". Sehän on iiiihan eri asia.
Näin juuri. Iloitse, kun kerran siihen vielä pystyt ja suu vääntyy virneeseen.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja cardic »

lauantaiset pikkujoulut oli aivan paskat!
-en orveltany enka kontannu ylikannissa
-en haukkunu pomoja pain naamaa
-en vetany ketaan turpaan
-en kayny vieraissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

cardic kirjoitti:lauantaiset pikkujoulut oli aivan paskat!
-en orveltany enka kontannu ylikannissa
-en haukkunu pomoja pain naamaa
-en vetany ketaan turpaan
-en kayny vieraissa
NEHÄN oli ihan sitten, sanonko mistä? Ihan turhaa ajanhaaskuuta.Kokeilepa ensi kerralla orveltaa sikakännissä Pomosi pöydällä, haukkua sitä päin naamaa toki, vetää sitä turpiin ja mennä sen kanssa sänkyyn, jotta tulee vieraissaolokin tehtyä. Katsos nykyaikana tehokkuus on tärkeää. Älä tuhlaa voimavarojasi. :!:
Stadinarska
teot puhuu puolestaan
Sheetlord

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Dumari kirjoitti:Siin on varmasti waimokkeella ollut toinen käsi nitropurkilla kun KK-pappa on laittanut sheikaten
Kaikki paikallaolleet naiset menivät kieltämättä omituisen näköiseksi shöytäni seuratessa. Suupielestä pursuilevan vaahdon vielä ymmärtäisi, mutta lihaskouristukset ja vierailla kielillä puhuminen oli jo vähän liikaa :D
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Siin on varmasti waimokkeella ollut toinen käsi nitropurkilla kun KK-pappa on laittanut sheikaten
Kaikki paikallaolleet naiset menivät kieltämättä omituisen näköiseksi shöytäni seuratessa. Suupielestä pursuilevan vaahdon vielä ymmärtäisi, mutta lihaskouristukset ja vierailla kielillä puhuminen oli jo vähän liikaa :D
Ai saakeli että mua naurattaa :D

Huh ja hei, kaaosta valjastamaan. Ukko lähti issekseen kauppaan, ja luvassa todennäköisesti maratonpuhelu kun se sieltä soittaa ja mää luettelen mitä kaikkea pitää ostaa huomiseksi. Ja jotain jää kuitenkin. Argh.

Kerroinko mä jo teille että mein uus auto sippas jo? No ei ny vakavampaa, akku piti vaan uusia. Perkele.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Aurinko paistaa! Mahtava ilma!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Siin on varmasti waimokkeella ollut toinen käsi nitropurkilla kun KK-pappa on laittanut sheikaten
Kaikki paikallaolleet naiset menivät kieltämättä omituisen näköiseksi shöytäni seuratessa. Suupielestä pursuilevan vaahdon vielä ymmärtäisi, mutta lihaskouristukset ja vierailla kielillä puhuminen oli jo vähän liikaa :D
Ai saakeli että mua naurattaa :D

Huh ja hei, kaaosta valjastamaan. Ukko lähti issekseen kauppaan, ja luvassa todennäköisesti maratonpuhelu kun se sieltä soittaa ja mää luettelen mitä kaikkea pitää ostaa huomiseksi. Ja jotain jää kuitenkin. Argh.

Kerroinko mä jo teille että mein uus auto sippas jo? No ei ny vakavampaa, akku piti vaan uusia. Perkele.
AI TÄÄ NAURATTAA. No ehkä sheetlord juu. Mut kyl mä taidan olla jossain peräti syvennössä ymmärryksen suhteen?
Stadinarska lähtee kulkuun ja miettii jälleen syntyjä syviä!
Hei Ninnille ja Dumarille, jotka eivät näe ja samaan aikaan näkevät!
Arska-kettu
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kivat tärinät välistä, kun nikat oikein nappasee. Onneks jätin korvikkeet kotiin, muuten vetäisin ihan varmasti. Tänään varmaan pitäs koodailla yhdelle vaaleelle ihanuudelle ja toivoa että sekin on samaa mieltä mun kaa. Diu dau, kummallista taas on.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Tänään varmaan pitäs koodailla yhdelle vaaleelle ihanuudelle ja toivoa että sekin on samaa mieltä mun kaa. Diu dau, kummallista taas on.
IhQ :h:
CandyMan

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dumari kirjoitti:Tänään varmaan pitäs koodailla yhdelle vaaleelle ihanuudelle ja toivoa että sekin on samaa mieltä mun kaa. Diu dau, kummallista taas on.
Älä vain mokaa, tämä voi muuttaa koko loppuelämäsi!

Mulla on kännykän muistissa valmiina vuosien varrella täydelliseksi hiottu lepertelyviesti, joten jos tarvit apuja, heitä vaan numero tänne niin lähetän sen puolestasi. Ei mitään pilailunumeroita sitten kuten mutsis tms.!
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

CandyMan kirjoitti:Älä vain mokaa, tämä voi muuttaa koko loppuelämäsi!
Enhän mä mokaa ikinä (paitsi naisasioissa)! Kävin schaidellakin öpaut puol timmaa sitten ja nyt taas paukkuu ja tuoksuu. Töitäkin taas riittää, kele!
Edith

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei mitään uutta. Mä olen tyhmä ja vihaan verkko-oppimisympäristöjä (koska en osaa käyttää niitä). Opettelemaankaan en nyt ryhdy, koska olen hyppytunnilla kirjastossa eikä täällä voi itkeä. V*ttu. V*ttu. V*ttu.
bedlam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Helkkari että väsyttää. No toisaalta väsyttää ihan hyvästä syystä.

Ekaa kertaa tässä asunnossa hakkasivat naapuritkin männäviikonloppuna lattiaan/seinään keskellä yötä. Ei kuitenkaan _siksi_, vaan ilmeisesti karaokeversiot mm. Lordista ja Teen Spiritistä eivät heitä miellyttäneet. En ymmärrä, kaikkeni annoin.
Elukka

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noin MuTu-perusteella arvioiden maanantai on aina n. 20% raskaampi kuin normaali työpäivä. Rutiinit on päässeet lipsumaan viikonlopun aikana ja kaikki on helvatin hankalaa. :swirl:
Tänä aamuna piti sitäpaitsi poukkoilla navetan ylisillä pyydystämässä karannutta kissaa. Samalla pääsin kollitappelun erotuomariksi ja sain itsekin pari osumaa.
Kevyenä plussapuolena pomo ei satu olemaan työpaikalla, joten duunin kanssa voi ottaa vähän rennommin.
Aito_Johanna

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hekottelen oppilaan aineelle, joka kertoo siitä, mitä on olla mies. Ai että nää teinipojat on kaikessa mustavalkoisuudessaan niin lutusia!!!!!!111

Kreikalta säilyneet homosuhteet ovat lisääntyneet suuresti ja voisi sanoa että tosimiehiä ei ole enää montaa jäljellä. Miehenä oleminen ei tarkoita pelkästään sitä että omistaa oikeanlaisen sukuelimen. Mies ei ole mitään ilman miehekkyyttä. Onko se mies joka pitää naisellisia vaatteita? Ei. Tosi mies ei alistu moiseen. Onko mies se joka meikkaa itseään tai trimmaa kulmakarvojaan? Ei. Rajat naisen ja miehen välillä ovat selvät. Mies on komea ja roteva, nainen on kaunis ja hento. Tähän mielipiteeseen olisi feministeillä paljon sanottavaan kuten että naisenkin pitäisi olla komea ja lihaksikas. Sitten kun nainen menee ja pumppaa itsensä täyteen muskeleita ja kukaan mies ei tunne vetoa häneen, he alkavat väittää että miehet eivät tunne naisia ja he syrjivät heitä. Mutta tämä ei tarkoita sitä että sovinistitkaan tekevät hyvää työtä. Naisen asema yhteisössä ei ole olla syrjittävänä ja kellarissa teljettynä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:
Uskomatonta!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin