Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Kaikilla ihmisillä pitää olla mahdollisuus tv:eeseen, koska sieltä tulee paljon hyviä ohjelmia ja asiapitoisia uutisia. Tv;eestä on myös paljon haittaa nuorille ihmisille, koska he saavat huonoja vaikutteita. Käyttöä on säännösteltävä, että ihmisillä olisi mukavampi olla yhdessä.
Kertakaikkisen söpöä :h:
CandyMan

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

He-heiii, oppilaasi osaa selvästikin jo provoilun jalon taidon! Tosin vähän liian raskaskätistä touhua, mutta ajan kanssa...
Aito_Johanna kirjoitti:Tähän mielipiteeseen olisi feministeillä paljon sanottavaan kuten että naisenkin pitäisi olla komea ja lihaksikas.
Hemmetin feministit! Pilaavat aina kaiken kivan.
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Kertakaikkisen söpöä :h:
Ideapohja oli tuollainen, mutta en lauseita osannut varmaan yhtä "hyvin" tehdä... :roll: Päästä siis kirjoitin.

kotona käydessäni voisi joskus ehdan aineen ottaa mukaan. :oops:
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

CandyMan kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Tähän mielipiteeseen olisi feministeillä paljon sanottavaan kuten että naisenkin pitäisi olla komea ja lihaksikas.
Hemmetin feministit! Pilaavat aina kaiken kivan.
Ihan järkevä "provolause". Tosissaan kirjoitettuna ei niinkään rok. :lol:
slam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja slam »

Ala-asteelaisen runo vuodelta 2006. 27.11

Aivosaastetta

Ennustivat saastetta
kierteistä kaarretta
kulmilla kukkivat jo elementit
taipuilivat, kääntyilivät
käsissä vääntyilivät
ennustamaton elementti
kipinöitä ja kaikki on poissa
vain aivosaastetta
Rouva Pupu

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

urpiainen kirjoitti: No voi olla, että minulta meni tämän 16-vuotiaan Rauta-Hannun ironia ylitulkituksi
Minä taisin tehdä samoin.
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Oon torkahdellut tässä viimeisen tunnin ajan tuolissa ihan gunnolla. Työt nappaa aika läheltä nollaa ja kohta varmaan manitkin. Dai-pa-daa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Oon torkahdellut tässä viimeisen tunnin ajan tuolissa ihan gunnolla. Työt nappaa aika läheltä nollaa ja kohta varmaan manitkin. Dai-pa-daa.
Sama vika. Tänään aloitti kaksi uutta harjoittelijaa, joista toinen on... öö... ei niin "mukana". Huomenna pitäis vääntää vielä iltavuoro ko. henkilön kanssa. Asiat hoituis helpommin, jos toinen sanois edes yhden sanan :roll:

Mies pitää rokulipäivää... "väsyttää niin hirveästi". Toisella ollut just viikon loma. LAISKURI!!... ja vielä ti-ke vapaata. Epäreilua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Oon torkahdellut tässä viimeisen tunnin ajan tuolissa ihan gunnolla. Työt nappaa aika läheltä nollaa ja kohta varmaan manitkin. Dai-pa-daa.
Sama vika.
Tiiäkkönä että onko siin mun lähipaaris jotain aktiviteettia Perjantaina?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Oon torkahdellut tässä viimeisen tunnin ajan tuolissa ihan gunnolla. Työt nappaa aika läheltä nollaa ja kohta varmaan manitkin. Dai-pa-daa.
Sama vika.
Tiiäkkönä että onko siin mun lähipaaris jotain aktiviteettia Perjantaina?
En mä oo vielä saanut mitään tekstiviestiä siltä suunnalta. Kuis?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tiiäkkönä että onko siin mun lähipaaris jotain aktiviteettia Perjantaina?
En mä oo vielä saanut mitään tekstiviestiä siltä suunnalta. Kuis?
Ei mitään, kuhan kysäsin :wink: Tuleekse tekstari sit millon yleensä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tiiäkkönä että onko siin mun lähipaaris jotain aktiviteettia Perjantaina?
En mä oo vielä saanut mitään tekstiviestiä siltä suunnalta. Kuis?
Ei mitään, kuhan kysäsin :wink: Tuleekse tekstari sit millon yleensä?
Mikä teijän lähipaari on kun Arktakin pitäis erääseen paariin mennä perjantaina. Jos se on sama paari kuin tumoori sulla niin vois valita eri kapinetti? :P
Helsinkisä Tatin Arkka.
silsis

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja silsis »

Piti nukkua 17 asti, joten eihän tässä ehdi kuin syömään ennen töitä. Vähän vituttaa, kun piti poiketa salilla ennen töitä. Kolme päivää ilman liikuntaa alkaa jo ärsyttämään - tulee saamaton olo. Katselen Pikkukakkosta, enkä tiedä miksi.
Aito_Johanna

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:Sisältö nyt oli mitä oli, mutta kun tuumii aiheenantoa, niin ei mikään ihmekään.
Ne aiheet ei sit muuten oo mun keksimiä. Ne ovat kirjasta jotain vanhoja ylppäriotsikoita. En ole katsonut, mitä siellä tarkalleen ottaen annetaan aiheeksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti: Ne aiheet ei sit muuten oo mun keksimiä.
En epäillyt hetkeäkään!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsis kirjoitti:Piti nukkua 17 asti, joten eihän tässä ehdi kuin syömään ennen töitä. Vähän vituttaa, kun piti poiketa salilla ennen töitä. Kolme päivää ilman liikuntaa alkaa jo ärsyttämään - tulee saamaton olo. Katselen Pikkukakkosta, enkä tiedä miksi.
No älä ny. Pikemminkin kolme v i i k k o a ilman kunnon kuntoilua.. todella saamaton ja ärsyttävä olo, ja olen. Katselen Kauniita ja rohkeita, enkä tiedä miksi.

Vielä pari pitkää tuntia töissä...
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Hups, melkein tipuin yhdeltä kurssilta skipattuani esitelmätuntini :shock:
Muutenkin on viimeaikoina tullut huomattua, kuinka on sitä vähän liiankin hyvin perehdytty sosiaaliseen elämään = ryyppäämiseen ym sekoiluun
Koulusta ei tahdo enää oikein ottaa selvää... kolme viikkoa vielä, pitää pinnistää.

Viimeviikonloppuisen skenaarion sen yhden Turhan Jätkän TM kanssa olen alkanut kompulsiivisesti kuunnella Sisters of Mercyä, jota tein viimeksi kun sekoilin edellisen Turhan Jätkän TM kanssa.
First and last and always:roll:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
silsis

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja silsis »

irmelianneli kirjoitti:No älä ny. Pikemminkin kolme v i i k k o a ilman kunnon kuntoilua.. todella saamaton ja ärsyttävä olo, ja olen.
Ehkä se, että kuntoilusta saisi pirteämmän olo ja mielen. Ei sais olla itselleen ankara, mut välillä se on hyväsi. Joskus ärsyttää se, että kun itseään ääneen tsemppaa, niin se otetaan henkilökohtaisesti. (En nyt tarkoita sinua :D ) Tapailemani nainenkin joskus ärsyyntyy ja syyllistyy siitä, että ei itse liiku eikä syö niin terveellisesti kuin minä, ja kun sitten hieman valitan, että söin karkkia tai en jaksanut lenkille tms, niin soppa on valmis.

Enhän mä voi ottaa vastuuta jonkun toisen liikkumattomuudesta, ja varsinkin kun se ei haittaa mua pätkääkään. Huh, jopas on taas "ongelmat" :D
bedlam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Äähähää, tekis mieli paljastella BB-juttuja! Kohta joltain leviää pälli.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsis kirjoitti:Enhän mä voi ottaa vastuuta jonkun toisen liikkumattomuudesta, ja varsinkin kun se ei haittaa mua pätkääkään. Huh, jopas on taas "ongelmat" :D
Eipä tietenkään hyvänen aika. Mä en kertakaikkiaan ole kerennyt harrastamaan! Pitäny vaan pilettää :roll: Ja töitten jälkeen ei enää mahdu salille. Eikä kyllä juuri jaksakaan. Aamut ois ihan paras aika liikkua. Kaikki hyvät aikomukset menee iha kiville. Toivottavasti tää on vaan joku vaihe. Onneks mulla tulee ees tuo vajaa 10km/pvä, kävellen tai pyöräillen, kun täällä duunissa käy.
ninnithequeen

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Äähähää, tekis mieli paljastella BB-juttuja! Kohta joltain leviää pälli.
Kerro kerro! Vaikka yyveellä.

*keksii mitä tahansa ettei tarvii siivota*
huima

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja huima »

Uuuh.

EveryWomanin galleria on ihan liian kiihottava.

http://kitina.net/album_personal.php?user_id=100
bedlam

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Äähähää, tekis mieli paljastella BB-juttuja! Kohta joltain leviää pälli.
Kerro kerro! Vaikka yyveellä.

*keksii mitä tahansa ettei tarvii siivota*
No hei noi uutisethan päivittyy jatkuvasti tonne subtv:n sivuillekin. Huono yritys, puunaamaan siitä ny vaan!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

silsis kirjoitti:Kolme päivää ilman liikuntaa alkaa jo ärsyttämään - tulee saamaton olo.
Hölkkäsin pari viikkoa sitten 20 minuuttia. Sitä ennen tein noin 100 vatsalihasliikettä - viime huhtikuussa. Leposykkeeni on alle 65 ja rasvaa kehossani on 3,2 kg.

Liikunta on selvästi läskeille.
Viimeksi muokannut -Superior-, 27.11.2006 20:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
huima

Re: Maanantai, masokistien hupipäivä koittanut

Viesti Kirjoittaja huima »

-Superior- kirjoitti:Liikunta on selvästi läskeille.
Dildo.
Vastaa Viestiin