Tiukka Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainakin täällä.

Hyvää Syntymäpäivää mamman pikku murulle. Oli aika rankat hetket tasan neljä vuotta sitten.
slam

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Onnea hänelle.

Alkoi yllättäen ramasoon.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Ainakin täällä.

Hyvää Syntymäpäivää mamman pikku murulle. Oli aika rankat hetket tasan neljä vuotta sitten.
Paljon onnea tyttösellesi Arskalta! Prinsessaikä? Ja enkö antanut sullekin lahjan! Muistin mitä tapahtui 24 tuntia sitten ja en rynnännyt ekaksi! Olen tyytyväinen jalouteeni! Hyvää yötä.
Tsadinarska
hyväntekijä 8)
Rouva Pupu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Josko tästä joutaisi nukkumaan, jotta jaksaa huomisiin kokeisiin valmistautua, kunhan tuo miäs lopettaa tuon pleikkarin pelaamisen.
Olen näemmä sekoitus lusmua sekä hikipinkoa. Vuoronperään hylsyä ja kiitettävää. Hylsyt toki aina ja iänkaikkisesti ruotsista!1
slam

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Arnold jaksaa pauhaa... sinittelen hetken, että maittaisi uni paremmin... kohta häivyn.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hyvää Prinsessapäivää 4vuotiaalle!

Epistä. Mäkin haluun ostaa niitä ihania rinsessavaatteita :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:Hyvää Prinsessapäivää 4vuotiaalle!
Epistä. Mäkin haluun ostaa niitä ihania rinsessavaatteita :oops:
Hih.

Nitskun poikaystävä kerhosta tulee huomenna ekaa kertaa kylään. Tietysti sen äiti on ostanu jotain ihania prinsessa-juttuja lahjaksi neidille, kun hänellä itsellään on 2 poikaa :D
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti: Nitskun poikaystävä kerhosta tulee huomenna ekaa kertaa kylään. Tietysti sen äiti on ostanu jotain ihania prinsessa-juttuja lahjaksi neidille, kun hänellä itsellään on 2 poikaa :D
<3
Toi on niin epistä. Kaikki lapset 4 kipaletta joille mä ostelen, ovat poikia. Miten niitä tyttöjä saadaan?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
CandyMan

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Voi hitsin hitsi. Käväisin tapojeni vastaisesti ex tempore-nettitreffeillä. Jokin siinä erittäin viehättävän näköisessä naisessa häiritsi, kunnes lopulta tajusin hänen olevan Keira Knightleyn kaksoisolento :shock: (tosin seitsemisen vuotta oikeaa Keiraa varttuneempi). Samat kissamaiset silmät, hymykin just samanlainen ilkikurisen viettelevä virnistys, hiukset tosin pidemmät. En viitsinyt mainita yhdennäköisyydestä, on varmaan kuullut siitä jo ihan tarpeeksi. Joo ja oli se luonteeltakin ihan ok, muistaakseni?

Unohdin pyytää nimmaria mutta onneksi tuntui haluavan tavata toistekin joten ehkä se sieltä vielä saadaan.
Rouva Pupu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Unohdin pyytää nimmaria mutta onneksi tuntui haluavan tavata toistekin joten ehkä se sieltä vielä saadaan.
Mitä, mitä. Etkös sä juuri jossain baaritiskillä tavannut jonkinlaisen sydämentykyttäjän, rytmihäiriöön asti? Mihin se katos. Aah, tätä tilannenopeutta ;)
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Vittu mä turhaudun kympillä, kun pitää olla hereillä vain varmuuden vuoksi. Ei niin mitään järkevää puuhaa. Saa tästä edes palkkaa.
Rouva Pupu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti:Vittu mä turhaudun kympillä, kun pitää olla hereillä vain varmuuden vuoksi. Ei niin mitään järkevää puuhaa. Saa tästä edes palkkaa.
OuNou. Kerrotko vastauksen mun taskulamppu pohdintaan, herra hyvä, kiltti.
CandyMan

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitä, mitä. Etkös sä juuri jossain baaritiskillä tavannut jonkinlaisen sydämentykyttäjän, rytmihäiriöön asti? Mihin se katos. Aah, tätä tilannenopeutta ;)
"Juuri" = puolisen vuotta sitten? Sehän on yksi ihmiselämä, sinä aikana tapahtuu vaikka mitä. Naiset vaihtuu, minä en. Maistellaan elämää, namsk.
Rouva Pupu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: "Juuri" = puolisen vuotta sitten?
Olen hieman hidas näemmä. Tai aika liian nopea.
ninnithequeen

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti:Vittu mä turhaudun kympillä, kun pitää olla hereillä vain varmuuden vuoksi. Ei niin mitään järkevää puuhaa. Saa tästä edes palkkaa.
Mä taas en kestä, että oon hereillä vieläkin. Ja niin on ukkokin.
Meitä taitaa jänskättää se huominen enemmän ku pikku päivänsankaria. Meillä ei nimittäin käy kovin usein vieraita. Saunailloissa ja tytön synttäreillä. Heh.
Oli aika romanttista tossa aikasemmin kääriä neidin lahjoja paketteihin olkkarissa het sen jälkeen kun neiti oli nukahtanut. "Anna mulle snadi pala siit teipistä", "Heitä ne sakset tänne päin" jne. Kerrankin kahdenkeskistä aikaa.
Tähän on tultu.

No ei, kyllä me äsken tupakalla pihalla naurettiin niille 36:lle tunnille joita mää sitä muksua pukersin. Jätkä ottaa ilokaasua ja köhisee siihen maskiin että: "I´m your father". No kyl mua sillonki nauratti.
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti:OuNou. Kerrotko vastauksen mun taskulamppu pohdintaan, herra hyvä, kiltti.
Rouva Pupu kirjoitti: Eli miksi ne poliisit menee siellä taskulampun kanssa, mikä syy on siihen ettei valoja laiteta päälle?
Tarkoitit yllä olevaa kaiketi?

Jos ne onkin Jukolan yörasteilla eksyneitä suunnistajapoloisia?
Rouva Pupu

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti: No ei, kyllä me äsken tupakalla pihalla naurettiin niille 36:lle tunnille joita mää sitä muksua pukersin. Jätkä ottaa ilokaasua ja köhisee siihen maskiin että: "I´m your father". No kyl mua sillonki nauratti.
Synnyttämisestä tuli mieleen, että Sub TV:ltä lauantaisin tuleva Bodies on aika, öh ahdistava. Onneksi en pukerra, enkä halua.

Silsis, pusspuss.
ninnithequeen

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No ei, kyllä me äsken tupakalla pihalla naurettiin niille 36:lle tunnille joita mää sitä muksua pukersin. Jätkä ottaa ilokaasua ja köhisee siihen maskiin että: "I´m your father". No kyl mua sillonki nauratti.
Synnyttämisestä tuli mieleen, että Sub TV:ltä lauantaisin tuleva Bodies on aika, öh ahdistava. Onneksi en pukerra, enkä halua.
En oo kattonu tota sarjaa. Pitää vissiin kattoo ku tolleen mainostetaan :D

Ja jos joku tiukkapipo nyt ihmettelee että ei voi olla, että mies tekee synnytyksessä tolleen, niin ihan vaan saadakseen mut nauramaan ja vähän rentoutumaan siinä sivussa hän sen teki. Eikä ollut H-hetki ihan lähellä vielä. Kyl sitä vähän hävetti kun kätilö tuli huoneeseen ja sillä oli mun ilokaasu-maski turvallaan. Sillon mä vasta nauroin oikeen kunnolla :lol:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti: Jätkä ottaa ilokaasua ja köhisee siihen maskiin että: "I´m your father". No kyl mua sillonki nauratti.
Mua ei. Eläessäni en oo varmaan nevöö ollu yhtä tiukkana kuin sillon. Oh, oi niitä aikoja, eipä käy katteeks.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Jätkä ottaa ilokaasua ja köhisee siihen maskiin että: "I´m your father". No kyl mua sillonki nauratti.
Mua ei. Eläessäni en oo varmaan nevöö ollu yhtä tiukkana kuin sillon. Oh, oi niitä aikoja, eipä käy katteeks.
No heitin mäkin jossain välis ukon ulos huoneesta....

Löysivät sen sentään sitte H-hetkeä varten takasin, ja kätilö sano jotta viitsikös isä vähän kannustaa äitiä nyt? Onneks tajus pitää turpansa kiinni.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänään hammaslääkäriin, vittu.
Mä en halua, en halua, en halua...
se kamala setä poraa mua.
Vittumä alan koht riehuun!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tiukkaa duunii, joo... Nelisen tuntia ja kotio, ni loppuu tää yöväijjymine.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

silsis kirjoitti:Nelisen tuntia ja kotio, ni loppuu tää yöväijjymine.
Neljä tuntia ja vartti vielä, ni vois päästä ajeleen kohti kotia...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Mulli75

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta

EKA TPK, kahvia ja kitinää taas.

Haukotuttaa niin että leuat lähtee pois paikoiltaan.
silsis

Re: Tiukka Tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mulli75 kirjoitti:Huomenta

EKA TPK, kahvia ja kitinää taas.

Haukotuttaa niin että leuat lähtee pois paikoiltaan.
kts. yllä => vasta kolmas, sucker! :mrgreen:
Vastaa Viestiin