Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Think kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Mä en edes uskalla aatella et kuinka paljon, iiih!
Haluat kuitenkin...myönnä vaan... :D
Ens viikon Treen visiitin takia, en myönnä mitään! (kuitenkin joku on sit heti hinkkaamassa jalkaa =P )
bedlam

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Pieni väsymys painaa, ei uni anna lainaa, mutta ylihuomennahan on jo perjantai ja kultikin taas maisemissa. Ja siis ennenkaikkea bb-finaalispektaakkeli.
Yhethän näkee ihan alvariinsa! Eikö sillä oo töitä? Katkerako..? Eijuuvaarinhousut. VITTU.
Juu, viikoks tullee taas tänne=) Oli kesälomat vielä käyttämättä ja sitten kun hää pystyy ylitöitä tekemään käytännössä miten haluaa ja ottaa ne sitten lomina. Mie kun en pysty niin tekemään, niin saap tuo nainen sitten ravata. Vähän asia hävettää, mutta minkäs teet kun on ainoastaan viikonloput vapaata.
Viimeksi muokannut bedlam, 29.11.2006 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsis

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Jotenkin vaisu ja väsy olo. En ole ilmeisesti palautunut yöväijyistä. Tunnin päästä futsalia pelaamaan työpaikkaliikunnan merkeissä. Sit lomille lomps!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: KEIKAUS, EI HYVÄ IHME. SINÄ SAMASSA DDR-hallissa!! KERROIN JO ETTÄ OLIN JA HUONOSTI MENI. LUE KEIKAUS huonosti!

Et kertonut mitään että Saipan paha poika tyrmäsi Pikkaraisen ja PLEKSI SÄRKYI! JA sitten imaistiin kaikki lasit JÄÄNTEKOKONEESEEN!!! Kuinka kummassa se on mahdollista. Ja kun jää oli putsattu vasta sitten harjattiin kaiteen päältä pikkulasit jäälle ja vaihdettiin plexi. Nyt täytyi sanoa et miehet oli siivoamassa!

Saipa-poikasi olivat kyllä terhakkaita, vaikka HIFK ei käytännössä pelannut ollenkaan niin kuin osaavat. Niinkuin huomasit. MUTTA minun tuli mieleen se hurja villi nainen joka kaunnusti Saipaa hulluna ja oli niin villi että mietin tyhmiä, tuollaisia miehisiä juttuja...et millainen olisi, mut mut.

Sitten et kertonna mitään cheerleadereista. Kunnon jääkiekkokertomuksen tulee sisältää kuvaus cheerleadereista. No en minäkään sen kummempaa. He ovat parempia kuin Jokereiden. Siis heiluttamaan huiskaa. :oops:

JA jos puhut HIFK-kotimatsista et saisi koskaan unohtaa HÖYRYNAKKEJA!
MINÄ ostin 3. naminam.

Et sunkaan sä vaan ollut se kuvaamani keltapukuinen nainen?

Lopputulos oli yhdentekevä, koska HIFKI ei palannut oikeasti!
KOSSU oli kyl pahuksen nopea! Lue Kimmo Koskenkorva

Jaa,a sun Kiekaus tulisi kyl harrastaa golfia. munkin ryhmässä on ollunna useinkin jääkiekkoilijoita. he ovat hurjia. kauhea voima ja pallo pitkälle: METSÄÄN. Ja taas pitkälle: METSÄÄN. Juu, ja hehtaarihahlon ja hieman yksioikoisen järjenkäytön näkee myös jääkiekkokentällä, valitettavasti.
Stadissakin!

Kiekaus hyvä. VAIKKA olimme täysin toisillemme uskottomia joukkueittemme kannatuksessa, hyväksytkö kuitenkin Arskan ihmiseksi?
:)
No, ei sitä kaikkea voi muistaa. :wink: Mutta hyvä, että paikkasit muutaman tärkeän kohdan.

Ehei, ei minulla mitään ihmeellistä keltaista kannatusasua ollut, se ei oikein kuulu tyyliini. Olin hillitysti ihan mustassa talvitakissa. Ja huusin hurjasti kummankin joukkueen maaleille.

No, tämä mun Saipa-kannatus on vähän häilyvää. Se on enemmänkin sellaista Hifkin ei-kannatusta, koska ne äijät on jotenkin hankalia. Seuraavassa matsissa voin kannattaa jo jotain toista joukkuetta.

Ne cheerleaderit. No niillä oli punaiset alushousut, jotka vilkkuivat minihameen alta ja ne näyttivät siltä kuin eivät ihan vielä olisi löytäneet sitä omaa juttua elämässä. Tosin heidän tapauksessaan se voi löytyä jostain jääkiekkoilijasta. Eivät osanneet kaikki tanssiakaan.

Olin ostamassa höyrynakkia, mutta ne loppuivat juuri ennen minua, joten ostin yhden hodarinakin. Kyllä sekin maistui hyvältä.

Golf, nej tack. Tai siis joo, sitten kun loppuu kaikki muu mielenkiintoinen tekeminen elämästä. Olen kyllä pelannut jonkin verran ja olen aika kilpailuhenkinen...
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:Väsyttää. Yö meni lähinnä seksin merkeissä ja nyt hymyilyttää. Seksi on kivaa ja mies ihana.
Mukava kuulla, että olet päässyt nauttimaan erotiikan iloista täydellä teholla! :wink: Täydellisen erotiikan maailman porttien aukenemista edesauttaa tietenkin se suhteessa saavutettu taso, jossa kehot ja mielet ovat yhtä ja rakkauden voi aistia joka solullaan toisen katseesta ja kosketuksesta. :wink:

Meilläkin on tulossa erotiikantäyteinen viikonloppu, kissat ovat hoidossa ja nautimme toistemme seurasta viiniä maistellen kynttilöiden loisteessa. Muistelen tässä viime viikon, loppuisia hetkiämme kaiholla ja tunnen syvällä sielussani että toinenkin varmasti muistelee :wink:

edit: Ei perkele, sivupersoona pääsi yllättämään ihan täysin. Anteeksi.
CandyMan

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dumari kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Seksi on kivaa ja mies ihana.
No kyl lüülis olevan kaikkien aikojen Günther-panokone kysees, kun 3:s ketjus sitä pitää mainostaa :D
Jos se saikin kolme kertaa?

Minusta on puolestaan tullut yllättäen pihtari kunnes olen hieman varmempi tunteistani (ainakin tapauksissa joissa oletan toisen haluavan muutakin kuin seksiä), varsinkin kun on kuviot "hiukka" epäselvät. Kummallista. Tämä tosin aiheuttaa sen että yllättäen naisista tulee niitä kinuajia ja ahdistelijoita.

Varma pelimiehen vinkki: tutustuttuasi naiseen, älä tee mitään, varsinkaan aloitetta.
Viimeksi muokannut CandyMan, 29.11.2006 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

bedlam kirjoitti: Meilläkin on tulossa erotiikantäyteinen viikonloppu, kissat ovat hoidossa ja nautimme toistemme seurasta viiniä maistellen kynttilöiden loisteessa. Muistelen tässä viime viikon, loppuisia hetkiämme kaiholla ja tunnen syvällä sielussani että toinenkin varmasti muistelee :wink:

edit: Ei perkele, sivupersoona pääsi yllättämään ihan täysin. Anteeksi.
Kenen kanssa sivupersoonasi seukkailee? Palasitko eksäsi kanssa yhteen vai onko joku uusi valloitus?
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja slam »

sta.. stadari. just ask for him :lol:
bedlam

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Keikaus kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Meilläkin on tulossa erotiikantäyteinen viikonloppu, kissat ovat hoidossa ja nautimme toistemme seurasta viiniä maistellen kynttilöiden loisteessa. Muistelen tässä viime viikon, loppuisia hetkiämme kaiholla ja tunnen syvällä sielussani että toinenkin varmasti muistelee :wink:

edit: Ei perkele, sivupersoona pääsi yllättämään ihan täysin. Anteeksi.
Kenen kanssa sivupersoonasi seukkailee? Palasitko eksäsi kanssa yhteen vai onko joku uusi valloitus?
Sillähän on jo lapsiakin ja kaikkee. Kai sillä jonkinlainen uusioperhesysteemi on, en mä sitä niin tarkasti tunne, mitä sie minulta tuollaisia kyselet?
silsis

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja silsis »

CandyMan kirjoitti:Minusta on puolestaan tullut yllättäen pihtari...
Pihtariksi synnytään. Et vaan osaa :mrgreen:
Sheetlord

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Helsinkiläiset hei: mitä on "Kaisaniemenkatu" ruotsiksi?
"Kajsnäsgatan?"
CandyMan

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsis kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Minusta on puolestaan tullut yllättäen pihtari...
Pihtariksi synnytään. Et vaan osaa :mrgreen:
No pihtaustekniikassani voi toki olla vielä hiottavaa, mutta en vaadi itseltäni täydellisyyttä tässäkään asiassa, kunhan pipu jotenkin pysyy housuissa. Tärkeintä ei ole se liike, vaan päämäärä.

Mutta kohta on kevät ja eri mietteet.
silsis

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja silsis »

CandyMan kirjoitti:Mutta kohta on kevät ja eri mietteet.
Hienoa! Näkisin sinut mieluummin voittajien puolella.
Dumari

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sheetlord kirjoitti:Helsinkiläiset hei: mitä on "Kaisaniemenkatu" ruotsiksi?
"Kajsnäsgatan?"
Hurri töistä heitti että "Kaisaniemigatan". Enempää sit ei voi tietää.
Sheetlord

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Dumari kirjoitti:Kaisaniemigatan". Enempää sit ei voi tietää.
Toi kuulostais kyllä järkeenkäyvältä. Tak soo mykke eli "niin iso katto"
Rouva Pupu

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Sillähän on jo lapsiakin ja kaikkee. Kai sillä jonkinlainen uusioperhesysteemi on, en mä sitä niin tarkasti tunne, mitä sie minulta tuollaisia kyselet?
Keikaus varmaan uteli, jotta onko sulla uusi valloitus?

Asiasta kakkoseen, täällä näyttää olevan pillunkiusaajia. Candy ja silsis taitaa vaan heilutella vehjettä nenän edessä: lällällää, ei heru.
Sitä pitää käyttää, prkl. Pillunkostuttajat, pillunhärnääjät.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sillähän on jo lapsiakin ja kaikkee. Kai sillä jonkinlainen uusioperhesysteemi on, en mä sitä niin tarkasti tunne, mitä sie minulta tuollaisia kyselet?
Keikaus varmaan uteli, jotta onko sulla uusi valloitus?
Juuri näin. :wink: Mutta kiva, että kummallakin on rakkautta.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sillähän on jo lapsiakin ja kaikkee. Kai sillä jonkinlainen uusioperhesysteemi on, en mä sitä niin tarkasti tunne, mitä sie minulta tuollaisia kyselet?
Keikaus varmaan uteli, jotta onko sulla uusi valloitus?
Kyllä mie sen ymmärsin, kunhan vain nyt halusin ketkuilla.

4kk tässä on hengailtu. Kai tuota uudeksi voi kutsua siis, Keikaus hyvä=)
feliformia

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Dumari kirjoitti: Hurri töistä heitti että "Kaisaniemigatan". Enempää sit ei voi tietää.
Se on KaJsaniemigatan.

Rakkain terveisin nimimerkki Pilkunnussija
slam

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja slam »

Pari päivää työttömänä ja tuskaa... mitään ei ole koskaan sopivasti
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Keikaus kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sillähän on jo lapsiakin ja kaikkee. Kai sillä jonkinlainen uusioperhesysteemi on, en mä sitä niin tarkasti tunne, mitä sie minulta tuollaisia kyselet?
Keikaus varmaan uteli, jotta onko sulla uusi valloitus?
Juuri näin. :wink: Mutta kiva, että kummallakin on rakkautta.
Pah, lutkat.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

bedlam kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sillähän on jo lapsiakin ja kaikkee. Kai sillä jonkinlainen uusioperhesysteemi on, en mä sitä niin tarkasti tunne, mitä sie minulta tuollaisia kyselet?
Keikaus varmaan uteli, jotta onko sulla uusi valloitus?
Kyllä mie sen ymmärsin, kunhan vain nyt halusin ketkuilla.

4kk tässä on hengailtu. Kai tuota uudeksi voi kutsua siis, Keikaus hyvä=)
Uuh, beibe! Kivaa.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

feliformia kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Hurri töistä heitti että "Kaisaniemigatan". Enempää sit ei voi tietää.
Se on KaJsaniemigatan.
No niimpä tietysti :D (saatanan hurrit!)

Kotari tarjoo päivän huumoripläjäyksen
CandyMan

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:Asiasta kakkoseen, täällä näyttää olevan pillunkiusaajia. Candy ja silsis taitaa vaan heilutella vehjettä nenän edessä: lällällää, ei heru. Sitä pitää käyttää, prkl. Pillunkostuttajat, pillunhärnääjät.
Olen antanut itselleni ymmärtää että jos antaa naiselle joka on ilmeisesti kiinnostunut sinusta muutenkin kuin seksin takia, ja päätät myöhemmin ettei tämä ollutkaan mun juttuni, ottaa nainen tästä helposti itseensä ja saattaa syytellä että jätkä lähti heti livohkaan kun sai. En tiedä onko luuloni väärä, mutta kuvittelen näin. Epäselvässä tilanteessa antaminen katsotaan jopa suoranaiseksi loukkaukseksi, jälkikäteen.

Miehillä se ei yleensä mene ihan noin, vaan päinvastoin päättyneestä suhteesta saatetaan ajatella lohduttuneina: "No, onneksi ehdin edes saada siltä.". Severance blow on miesten keksimä termi, jolla tarkoitetaan eron hyvittävää (suu)seksiä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko kevät tänä KESKIVIIKKONA haaveena?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Onko siis olemassa tavallisia menkkoja ilman v:a?
Ei ole. Vuoto tulee vitusta. Jos jostain muualta, kyse nenäverenvuodosta ja paskoista postauksista.
Kiitos Ann. Tuota olin jo epäillytkin. Vai silleen se on. Ja siis kerran kuukaudessa naiset kirotessaan tarkoittaa sitä.
Saisit kyllä hoivata murtuneet sormeni sinä julmahko mutta paljon v:stä tietävä nainen!
Stadinarska
virtuaaliloukkaantunut
Vastaa Viestiin