Torstain torvellukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

VOI VITUN PERSEVITTU. Oikee semmonen Plitney Spealsin vittu!

Koira oli TAAS jyrsinyt antennipiuhan poikki. Enkä muuten osta uutta. Ollaan sitten vittu ilman telkkaria. Tänään tulis just mun lemppariohjelmatkin. Vittu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Bliss

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Bliss »

brona kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:...jokainen nainen, joka käyttää menkkoja tekosyynä typerään käytökseen pitäisi vieda saunan taakse.
Joillakinhan pms hankaloittaa elämää siinä määrin, että joutuu hakeutumaan hoitoon ja käyttämään lääkitystä, että kykenisi normaaliin suht tasapainoiseen arkeen.
Sehän on ihan eri asia kuin sellainen kitinä, että "mä saan olla huonolla päällä ja vittumainen, kun mä oon turvoksissa ja kipeä".
Saanko mä tähän väliin kertoa (ja paukutella henkseleitä), että en ole ikinä kärsinyt minuuttiakaan minkäänlaisista PMS-oireista. En edes mahakivusta tai turvotuksesta. :]
Bliss

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ann kirjoitti:VOI VITUN PERSEVITTU.
Pyrsk.
Anteeks Ann. Vakavalle asialle ei sais nauraa, mainio manaus vaan.
Mulla on kolme ylimääräistä antennijohtoa *ojentaa*
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja brona »

Ällöttävä ihminen! Siis Bliss. Muistelin juuri kuinka teinixinä herättyäni aamuviideltä käkkimään pöntölle, sieltä selviydyttyäni kulautin mitä tahansa viinaa mahakipuuni nenästä kiinni pidellen. Viinaa siksi, kun se auttoi nopeammin kuin särkylääke ja nenästä piti pitää kiinni, kun oksetti niin paljon.
Viimeksi muokannut brona, 30.11.2006 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bliss kirjoitti: Mulla on kolme ylimääräistä antennijohtoa *ojentaa*
Onks ne kymmenenmetrisiä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

irmelianneli kirjoitti:Joillakinhan pms hankaloittaa elämää siinä määrin, että joutuu hakeutumaan hoitoon ja käyttämään lääkitystä.
Prehistoric Monster Syndrome! Iik!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

brona kirjoitti:Ällöttävä ihminen!
KULTA!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:VOI VITUN PERSEVITTU. Oikee semmonen Plitney Spealsin vittu!

Koira oli TAAS jyrsinyt antennipiuhan poikki. Enkä muuten osta uutta. Ollaan sitten vittu ilman telkkaria. Tänään tulis just mun lemppariohjelmatkin. Vittu.
SIIS vieläkin nauran sun eilistä silmälasijuttua. Luitko kommenttini eilisessä paskajutussa?Sähän olisit kyllä oikea klovni!!
SAISIT opettaa mua enemmän. Puhut kovasti vitusta ja en oikeastaan vieläkään tiedä kuinka monikäyttöinen se on. Monissa yhteyksissä mainitaan ja SHRINK-ketjussa aivan käsittämättömiä laastarijuttuja.
Onko se nyt kuitenkin perseessä myös? Minä en löydä. Onko vittu ja perse sama asia?

Miksei naiset osta oikein rumaa laastaria jos haluavat ehkäistä ilmeisesti miehiä? Tästäkö on kyse? ja en oikeastaan ymmärrä kuinka se Vee loukkaantuu aina kuukausittain ja verenvuotoa tulee. Onko se peräisin esim. kurkuista tai banaaneista, teräviä reunoja?, joita olen nähnyt tellussa joskus kun pahat tytöt tekee hassuja? :?:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Onko vittu ja perse sama asia?
On.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Onko vittu ja perse sama asia?
On.
OLEN enemmän opintojen tarpeessa. Olen istunut hyvin, sormet hyvin luutuneina ja odotan opettajan, sinun luentoa!
Olihan se silmälasijuttu sentään huono vitsi? Sinun tulisi nähdä muka paremmin ja olla fiksu!! Ei nyt mä itse nauratan itseäni!
Voitais mennä molemmat sirkukseen mutta sä kyllä varastaisit huomion, KELE! Kuinka Mylvin kestää ilkeilyjäsi? MYLVIIKÖ hän sulle? :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

huima kirjoitti:Tissit.
En osaa ottaa tuohon sen kummempaa kantaa. Tottakai tämä on aivan hyvä mielipide....MISSÄ???Kenen?? :shock:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Kuinka Mylvin kestää ilkeilyjäsi?
Se on laittanut mut ignoreen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kuinka Mylvin kestää ilkeilyjäsi?
Se on laittanut mut ignoreen.
Käytättekö 10 metrin johtoa myös siihen? Viittaan kysymääsi antennijohtoon?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kerran olen vetänyt natsiraivarit menkkojen takia. taustatieto: mulla oli nuorempana hirveän kivuliaat menkat.

olin kumminkin kivusta huolimatta raahautunut kouluun. tunnin alkua odotellessa makasin kaksinkerroin lattialla ja kärsin. siinä sitten yksi meiän luokkalainen poika rupesi aukomaan "kipu on vaan mielentila". heitin sitä painavalla hissankirjalla ja kun se älähti vastasin "kipu on vaan mielentila".

en mä yleensä ole noin kilari :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitkästä aikaa ostin jotain töllömainoksen perusteella, nyt hyllynreunalla keikkuu Luna Negra pullo. Taidan nauttia sisällö kohta kun perseeseen saattuu ihan saakutisti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

par-sky kirjoitti: en mä yleensä ole noin kilari :roll:
Olen minäkin saanut lukuisia ja taas lukuisia kilareita, ei niin pieniäkään. Oireistooni nimittäin kuuluu vahva aggressiivisuus päällimmäisenä. Kun niitä oireita ei pois ole saanut, niitä piti opetella hillitsemään, helvetin vaikeaa, mutta opin, vaikka ei se helppoa ole vieläkään. Kuten Lolita totesi: kenenkään ei tarvitse olla sylkykuppina.

Toki tunnen edelleen samoin, toisaalta lievempänä kun osaan hallita niitä. Tiedän koska alkavat, tiedän koska loppuvat. Toisin kuin "normaalissa masennuksessa". Ja kyllä se vaan niin oli, ettei niitä juttuja pystynyt ohittamaan, sitten kun olo oli parempi, vaikka käytökselle olikin syy. Ihmissuhteiden tuhoutuminen ei ole kiva mahdollisuus/uhka.

Nykyään vähintään voin olla äkäinen, lievissä määrissä, vaikka tekisikin mieli hyökätä ihmisen kimppuun joka syö. Toisen ihmisen syöminen on meinaan noina aikoina mulle se yyber ärsytys, vaikka normaalioloissa ei häiritse laisinkaan, miksi häiritsisi.

Mies ei ole siis kertaakaan joutunut kärsimään vaivoistani, ja itsekin kestän ne paljon paremmin kun tiedän, ettei ihmissuhteet ole jatkuvassa "selvitystilassa" tapahtumien takia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
par-sky kirjoitti: en mä yleensä ole noin kilari :roll:
Olen minäkin saanut lukuisia ja taas lukuisia kilareita, ei niin pieniäkään. Oireistooni nimittäin kuuluu vahva aggressiivisuus päällimmäisenä. Kun niitä oireita ei pois ole saanut, niitä piti opetella hillitsemään, helvetin vaikeaa, mutta opin, vaikka ei se helppoa ole vieläkään. Kuten Lolita totesi: kenenkään ei tarvitse olla sylkykuppina.

Toki tunnen edelleen samoin, toisaalta lievempänä kun osaan hallita niitä. Tiedän koska alkavat, tiedän koska loppuvat. Toisin kuin "normaalissa masennuksessa". Ja kyllä se vaan niin oli, ettei niitä juttuja pystynyt ohittamaan, sitten kun olo oli parempi, vaikka käytökselle olikin syy. Ihmissuhteiden tuhoutuminen ei ole kiva mahdollisuus/uhka.

Nykyään vähintään voin olla äkäinen, lievissä määrissä, vaikka tekisikin mieli hyökätä ihmisen kimppuun joka syö. Toisen ihmisen syöminen on meinaan noina aikoina mulle se yyber ärsytys, vaikka normaalioloissa ei häiritse laisinkaan, miksi häiritsisi.

Mies ei ole siis kertaakaan joutunut kärsimään vaivoistani, ja itsekin kestän ne paljon paremmin kun tiedän, ettei ihmissuhteet ole jatkuvassa "selvitystilassa" tapahtumien takia.
Olikos sekin silloin sitä kun heti alkupäivänä kun "tulin" kitinään niin odotit kunnes sanoit mulle pahasti. Sen jälkeen olet ilmeisesti tuntenut mua paremmin, heh GULP. Kysyin muuten sulta keskiviikkoketjussa jotain. Vastaatko jos jaksat mutta ethän sä jaksa?
(Gulp, musta alkaa tuntua et se etten saa vastausta olisi ihan hyvä vaihtoehto) Kamalaa kun katumus tulee melkein lopussa, hih
:o
Edith

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elokuva-arkistossa olis ihquvanha mykkäfilmi Fauni just meneillään, mutta minä tyttö istun kotona ja alan ihan kohta taas kerran perehtyä typerään verkko-oppimisympäristöön, joka on - paitsi täysin hyödytön - myös sellainen, jota en osaa käyttää. Meitsii vituttaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lasten päät kestää kyllä järkkyjä juttuja. Meijän parivuotias lensi korkeelta keittiöjakkaralta suoraan selälleen takaraivo edellä laattalattiaan. Tosi pelottava kumahdus, hirvee huuto, mut siitä se sitten vaan tokeni. Hyi kamala mä en kyllä halua omia lapsia. Saa olla henki kurkussa ihan koko ajan noitten kanssa.

Semmonen vapaapäivä sitte. Tuli kuntoiltua, siivottua, kyläiltyä yms. Aamulla töihin. Ja illalla pikkujoulujen valmistelua mökillä. Hyi, ja huomenna loppuu BB. Sari voittaa.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuules Arskaseni, ei johtunut "niistä", ei mikään ole enää vuosiin johtunut "niistä". Se oli vain havainto ja toteamus. Ei edes vittuillen sanottu.
Dumari

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Paska fiiwis, oikeen mikään onnaa. Laskut sain maksettua, mut ahistuin lisää kuin tajusin että kuinka vidusti niitä on lisää. Joo, tarviin taloudenpitäjän, ei tästä oikeen tule taas mitään.
Elukka

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Elukka »

CandyMan kirjoitti:TAC-2
Muuten ilotikkujen ehdotonta parhaimmistoa, mutta räiskintäpeleissä olisi monesti ollut auto-fire tarpeen.
TAC-2:senkin legendaarinen laatu kyllä hiukan rapautui ajan myötä, mm. alkuperäisen jämäkän metallivarren tilalle tuli heikompi muovinen.
Elukka

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Elukka »

-Superior- kirjoitti:Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.

Ajattelin nyt kertoa, koska haluan ehdottomasti jakaa kanssanne kaiken.
No eihän sulla sitten ole edes mitään jaettavaa.
Edith

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Söin huolimattomuuksissani hiukan raakaa punasipulia. Nyt se kamala maku ei lähde suusta millään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:Paska fiiwis, oikeen mikään onnaa. Laskut sain maksettua, mut ahistuin lisää kuin tajusin että kuinka vidusti niitä on lisää. Joo, tarviin taloudenpitäjän, ei tästä oikeen tule taas mitään.
Ei varmaan tulekaan veikkonen, mutta mulla on apu ilmainen.
Maksa ne loput laskut hirveät, samointavoin kuin ennen, niin selviät.
Vastaa Viestiin