Torstain torvellukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Keikaus kirjoitti:Ihanaa, SaintJohnPerse rakastaa mua!
Kuka nyt ei Keikkua rakastaisi :wink:
CandyMan

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Jumala.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Torstai. Rupesin miettimään mistä tuo nimi tulee?Mun yleistietoni ei riitä.
Muistaakseni se tulee viikinkien ukkosenjumalasta nimeltä Thor... :idea:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
CandyMan

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ei vaan se tulee japaninkielisesta sanasta Totoro (joka ei oikeasti ole japania, vaan kuvitteellinen lapsen tekemä väännös sanasta tororu eli peikko).
Viimeksi muokannut CandyMan, 30.11.2006 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.

Ajattelin nyt kertoa, koska haluan ehdottomasti jakaa kanssanne kaiken.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enttu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihanaa, SaintJohnPerse rakastaa mua!
Kuka nyt ei Keikkua rakastaisi :wink:
Hali!
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.
Entä kuppa, hiv, hepatiitti, kondylooma, neekerisankkeri ja sukupuoliherppes? Eivätkö suostuneet kertomaan?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

CandyMan kirjoitti:Entä kuppa, hiv, hepatiitti, kondylooma, neekerisankkeri ja sukupuoliherppes? Eivätkö suostuneet kertomaan?
Väittivät ettei ole niitäkään, mutta ihan varmasti on ja paljon muutakin!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ai ette muka usko, että voin olla hyvännäkönen?! No, johan nyt on. (Mitään kuvia en osaa enkä halua laittaa.. Olen in-cognito, vai mitenköhän se kirjotetaan, no konjakissa kuiteski..)

Aijoo, Supalle terkkuja. Mullakaan ei ole klamydiaa eikä tippuria. Kävin kalliissa (!) tautitestissä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vtun alihankkija. Pitäis tunkata yks nettisivusto julkaisuvalmiiksi, mutta sivustonhallinta on hukannut mun käyttäjäoikeudet. Kun reklamoin yhteyshlölle, sieltä tulee viesti "okein, mutta voisitko lähettää nämä jatkossa osoitteeseen B?" Tähän päivään asti toivomus oli että osoitteeseen A. Ja sitä ennen X :tiistai:

Aivan stnan hyvää asiakaspalvelua. Kaikki hommat seisoo, vikatilanne kestänyt jo 1.5 tuntia. Tässä sitä pyöritellään peukaloita ja odotellaan että pääsis jatkamaan töitä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

-Superior- kirjoitti:Sain juuri sukupuolitautitestitulokseni: minulla ei ole klamydiaa eikä tippuria.
Ei minullakaan. Jos jollain on, niin antakkee, antakkee. Ootte ennenkin antaneet ja muillekin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Sannnu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Tänään tiedossa:

Kevyttä lepäilyä ja Powerpoint esityksen viimeistelyä.

Siskon 5v. tytön kanssa leivotaan pipareita illemmalla.

...ja sitten olen ajatellut haastaa riitaa poikaystävän kanssa..mutta ehkä siirrän asiaa viikolla ja kehittelen strategioita ja vasta valmistumisjuhlien/synttäreiden jälkeen päästän helvetin irti...enhän halua pilata juhliani kumppanin mökötksellä... 8)
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Sannnu kirjoitti:...ja sitten olen ajatellut haastaa riitaa poikaystävän kanssa..mutta ehkä siirrän asiaa viikolla ja kehittelen strategioita ja vasta valmistumisjuhlien/synttäreiden jälkeen päästän helvetin irti...enhän halua pilata juhliani kumppanin mökötksellä... 8)
Kuulostaa todella rakentavalta tavalta riidellä. Onnea vaan tahoillanne.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Sannnu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Ihminen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:...ja sitten olen ajatellut haastaa riitaa poikaystävän kanssa..mutta ehkä siirrän asiaa viikolla ja kehittelen strategioita ja vasta valmistumisjuhlien/synttäreiden jälkeen päästän helvetin irti...enhän halua pilata juhliani kumppanin mökötksellä... 8)
Kuulostaa todella rakentavalta tavalta riidellä. Onnea vaan tahoillanne.[/quot

Jaa...mulla on menkat
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Aamupala naatiskeltu.
Takapihallamme on tommonen traktori, joka raivailee katkottuja puita ja risuja... Meinaakohan ne rakentaa tuohon?
Nää lähtis lenkille...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Jeah, varasinkin liput Suomi-Tsekki -matsiin itselleni ja jääkiekko-otteluneitsytystävättärelleni. Mua naurattaa jo nyt mielikuva meistä kahdesta syömässä höyrynakkeja pipot vinossa. Sain hyvät paikat, 6. riviltä jonkun pelaajapömpelin vierestä. Vähänks siistii.
Apua. Mitens se nyt on ne matsit/s-arskan ilmeisesti julma kohtalo tässä? En osannut vastata edelliseen Kanukkijuttuusi? Tuleehan uusiakin matseja kyllä, heh! :)
Stadinarska joutuu nyt JUUR pompahtamaan pois , vastaan myöhemmin!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 30.11.2006 18:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kävin jumpassa, vähänkö oli eri syke nyt nukkuneena ja tyhjällä mahalla. Sitten ostin Lidlistä sikspäkin olutta kotimatkalla.
Sannnu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:...ja sitten olen ajatellut haastaa riitaa poikaystävän kanssa..mutta ehkä siirrän asiaa viikolla ja kehittelen strategioita ja vasta valmistumisjuhlien/synttäreiden jälkeen päästän helvetin irti...enhän halua pilata juhliani kumppanin mökötksellä... 8)
Kuulostaa todella rakentavalta tavalta riidellä. Onnea vaan tahoillanne.
Jaa...mulla on menkat
Eijjjumalaut tyttö, sä oot niin mä! :lol:
Sannnu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

irmelianneli kirjoitti:Kävin jumpassa, vähänkö oli eri syke nyt nukkuneena ja tyhjällä mahalla. Sitten ostin Lidlistä sikspäkin olutta kotimatkalla.
Sannnu kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Kuulostaa todella rakentavalta tavalta riidellä. Onnea vaan tahoillanne.
Jaa...mulla on menkat
Eijjjumalaut tyttö, sä oot niin mä! :lol:
Nii, mä oon tienyt sen siitä asti kun tavattiin ekan kerran. Ja olen muuten ylpeä siitä. :lol:
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Juma, nyt mäkin näen hiukan punaista. Naisten yyberheitto: mä saan kiukutella kun mulla on menkat, mä saan sitä, ma saan tätä. kaikki selittyy verellä.

Ainoastaan suklaan syönnin voi laittaa menkkojen piikkiin, sanon ma.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:Jumala.
Kutsuit?

Ihan saatanan mölli olo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rouva Pupu kirjoitti:Juma, nyt mäkin näen hiukan punaista. Naisten yyberheitto: mä saan kiukutella kun mulla on menkat, mä saan sitä, ma saan tätä. kaikki selittyy verellä.

Ainoastaan suklaan syönnin voi laittaa menkkojen piikkiin, sanon ma.
Toivottavasti tää oli vitsi. Luuletko että se on joku v a l i n t a että päätänpä että nyt mua vituttaa, ku on menkat?! Voi jumalauta jos mä mahtaisin jotain mun mielialoille ja mielipuolisille ajatuksille siihen aikaan ni herranjumala maksaisin vaikka mitä! Eniten kaikista tässä kärsii luultavasti kuitenkin m i n ä (koska vihaan itseäni ku loukkaan toisia ja teen niiden elämästä hankalaa). Jos sä tietäisit jostain jotain ni et heittelis tollasia.. ei jumalauta. Ja suklaatakin vielä, ei vois vähempää kiinnostaa jotkut suklaat aikana, jolloin mielessä pyörii vaan kenet vois tappaa kirveellä vai ittensäkö.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

irmelianneli kirjoitti: Toivottavasti tää oli vitsi. Luuletko että se on joku v a l i n t a että päätänpä että nyt mua vituttaa, ku on menkat?! Voi jumalauta jos mä mahtaisin jotain mun mielialoille ja mielipuolisille ajatuksille siihen aikaan ni herranjumala maksaisin vaikka mitä! Eniten kaikista tässä kärsii luultavasti kuitenkin m i n ä!! Jos sä tietäisit jostain jotain ni et heittelis tollasia.. ei jumalauta. Ja suklaatakin vielä, ei vois vähempää kiinnostaa jotkut suklaat aikana, jolloin mielessä pyörii vaan kenet vois tappaa kirveellä vai ittensäkö.
Oletko sä vitsi? Voi, kyllä olen kärsinyt ja kärsin edelleen pahoista menkkoihin liittyvistä oireista. Ja kyllä olen purkanut niitä tuntoja lähimpiin ihmisiin, mutta olen myös opetellut vaikeimman kautta olemaan tekemättä niin. Todennäköisesti kärsinkin itse enemmän, mutta se ei oikeuta päästelemään suustaan mitä tahansa, saati käyttäytymään raivopäänä toisia kohtaan. Niin se vaan on.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Rouva Pupu kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Toivottavasti tää oli vitsi. Luuletko että se on joku v a l i n t a että päätänpä että nyt mua vituttaa, ku on menkat?! Voi jumalauta jos mä mahtaisin jotain mun mielialoille ja mielipuolisille ajatuksille siihen aikaan ni herranjumala maksaisin vaikka mitä! Eniten kaikista tässä kärsii luultavasti kuitenkin m i n ä!! Jos sä tietäisit jostain jotain ni et heittelis tollasia.. ei jumalauta. Ja suklaatakin vielä, ei vois vähempää kiinnostaa jotkut suklaat aikana, jolloin mielessä pyörii vaan kenet vois tappaa kirveellä vai ittensäkö.
Oletko sä vitsi? Voi, kyllä olen kärsinyt ja kärsin edelleen pahoista menkkoihin liittyvistä oireista. Ja kyllä olen purkanut niitä tuntoja lähimpiin ihmisiin, mutta olen myös opetellut vaikeimman kautta olemaan tekemättä niin. Todennäköisesti kärsinkin itse enemmän, mutta se ei oikeuta päästelemään suustaan mitä tahansa, saati käyttäytymään raivopäänä toisia kohtaan. Niin se vaan on.
Selevä
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Miksi kärsiä tai pamputtaa lähipiiriä, kun on intternetti ja kasapäin kasvottomia ihmisiä, jotka ovat olemassa vain sun purkautumisiasi varten?
Rotan aivot valtasivat pääni.
huima

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja huima »

Ann kirjoitti:Miksi kärsiä tai pamputtaa lähipiiriä, kun on intternetti ja kasapäin kasvottomia ihmisiä, jotka ovat olemassa vain sun purkautumisiasi varten?
Uuh, purkautua.

Pitääkin tsiigata onko galleriassa uusia kuvia.
Vastaa Viestiin