Torstain torvellukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Torstai. Rupesin miettimään mistä tuo nimi tulee?Mun yleistietoni ei riitä.
Måns dag Mon day Thurs day....Siis TOR on historian thor ja dag on päivä??
Hitsi, ajattelen kirjoittaessani. Lopetan ajoissa. Sovimme että on torstai ja se on sit ihan itsekukin päätettävissä onko teillä onnea torstaina vai ei!
Arska toivottaa sitten ylihuomenna hyvää pyhäpäivän ehtookelloja!
:P
CandyMan

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Olisiko kenelläkään tarjota tällaista joystickiä Commodore 64:lle:

http://www.clive.nl/images/24226.jpg

Omani on kärsinyt ylihimokkaassa käytössä, eikä toinen tikkuni ole lainkaan yhtä hyvä. :-/
Eikös tuo ole joku helvetin SVI Quickshot tai sellaisen kopio? Ilotikkujen Lada, eli halpa kyllä on... Miksi haluat tuollaisen kalvokytkimellisen ilotikun joka ei kestä ollenkaan hardcore-menoa, ja vain viikon pari tavallista vaniljaakin?

Oikeat valinnat ovat esim. TAC-2, Wicon Command Control-sarjan tikut, Competition-Pro Joystick ja muutamat muut. Ne kestävät jopa anaalilla pelaamisen. Kuvia löytyy osoitteesta http://www.syntaxerror.nu/joysticks.html
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olisiko kenelläkään tarjota tällaista joystickiä Commodore 64:lle:

http://www.clive.nl/images/24226.jpg

Omani on kärsinyt ylihimokkaassa käytössä, eikä toinen tikkuni ole lainkaan yhtä hyvä. :-/
Eikös tuo ole joku helvetin SVI Quickshot tai sellaisen kopio? Ilotikkujen Lada, eli halpa kyllä on... Miksi haluat tuollaisen kalvokytkimellisen ilotikun joka ei kestä ollenkaan hardcore-menoa, ja vain viikon pari tavallista vaniljaakin?

Oikeat valinnat ovat esim. TAC-2, Wicon Command Control-sarjan tikut, Competition Pro ja muutamat muut. Ne kestävät jopa anaalilla pelaamisen. Kuvia löytyy osoitteesta http://www.syntaxerror.nu/joysticks.html
TÄHÄN viestiin on hyvä päättää päivänsä. Nukkua siis, ääh. Ei ainakaan ole tunne, että ymmärtää kaiken. Aika vaikuttava viesti. Tunnen itseni pieneksi...pieneksi
pieneksi :(
nokkaelain

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

CandyMan kirjoitti:Eikös tuo ole joku helvetin SVI Quickshot tai sellaisen kopio? Ilotikkujen Lada, eli halpa kyllä on... Miksi haluat tuollaisen kalvokytkimellisen ilotikun joka ei kestä ollenkaan hardcore-menoa, ja vain viikon pari tavallista vaniljaakin?
Se on QuickShot II. Itselläni on niitä kaksi ja ne toimivat edelleen. Nappien kytkimiä tuli kyllä teippailtua kasaan 80-luvulla.

EDIT: Itse asiassa kuvassa taitaakin olla QuickShot II plus, jossa on kuin onkin mikrokytkimet.
Oikeat valinnat ovat esim. TAC-2, Wicon Command Control-sarjan tikut, Competition-Pro Joystick ja muutamat muut.
Competition Prota saa taas uutenakin.
Rouva Pupu

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nukkumattia odotellessa voisi katsella jonkun pätkän, josko uni maittaisi paremmin.
Pitää hissutella, ettei herätä tuota parempaa puoliskoa.
Mulli75

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Ei tunnu enää miltään kun menee todella huonosti. Itsepäiset ihmiset on asialla sössimässä hommat. Saa kyllä itse selittää mokansa. Ei jaksa enää rautalangasta toiselle vääntää. JOululomakin varmaan siirtyy tai jää lyhyemmäksi tämän takia :maanantai:
Dumari

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Toka tpk, tänään on turha päivä.
millivanilli

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään minut kääritään elmukelmuun ja kettinkeihin. Eipä ole muuta ohjelmaa tälle päivlle.
ninnithequeen

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Kaffetta, perhe ylös, töihin.
Illalla siivousta, pyykkiä ja Lost.

Eipä muuta ohjelmaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

Tammikuussa alan nussia huoria. jos jollakulla on jotain sitä vastaan, puhukoon ennen tammikuun ensimmäistä viikonloppua. Muuten on liian myöhäistä.

hyvää torstaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Ette usko tätä, mut mä oon helvetin hyvännäkönen tänään. 8)
Jep, mut ei muuten mitään mielenkiintosta tiedossa, kamalasti töitä ja sit pitäis illalla tiedustella sen uuden villakangastakin peräänki.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

sipsi kirjoitti:Ette usko tätä, mut mä oon helvetin hyvännäkönen tänään
:pics:

Katsoin hämmentävän ohjelman. Osui näppeihin videotiedosto nimeltään "Howard Stern: Its Just Wrong!" Kyseessä on radio-ohjelma - videolle kuvattu - jossa sisar-veli -parit tietokilpailevat 10.000 USD grand prizestä. Kuulostaa helpolta vai? Sitä se ei ole. Väärästä vastauksesta veli joutuu riisumaan siskoaan vaatekappale kerrallaan. Luvassa melkoisia ilmeitä :D
Sheetlord

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

KÄYTTÄJIÄ SELAAMASSA: SINÄ ITSE JA GOOGLEBOT !!!!
Edellisestä viestistä melkein tunti.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukkuminen teki ihan hyvää. Yhdeksitoista jumppaan ja illemmalla systeri hakee mut koulunsa jälkeen niille. Hitto ku yrittävät painostaa mua lauantaina pikkujouluihin, vaikka oon töissä ja muutenkin ryypänny joka viikonloppu yli kuukauden. Ei ehkä nappais ny kauheesti. Toisaalta. Eilen en saanut mitään aikaiseksi, kun olin sairas ja hullu. Tänään pakko pestä pyykkiä ja imuroida ainakin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Uskomatonta, että tää voi olla niin epäkiitollista tää duuni. Autat sit hyvää hyvyyttäs toisia omissa hommissaan ja sit kitistään siitä MITEN ne asiat on hoidettu. Vaikka kaikki meni ihan hyvin.. (Ei vaan menny niinku eräs henkilö oli ITSE ajatellut.)
Menen lakkoon.
Onks istumalakko sellanen, että saa kitinöidä ja juoda litrakaupalla kahvia?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olipas mukava ilta eilen. Käytiin Elpan ja KisSandran kaa parilla tuopposella, juoruttiin ja pelattiin Yatsya. Mä voitin :cheer: Notta kiitos vaan tytsyille kivasta illasta!
Nyt on vähän väsy olo ja nälättää. Päätettiin duunikamun kaa mennä buffaan ahmimaan krapulamättöö safkiksella. Ootan sitä jo kieli pitkällä..
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

RolloTomasi kirjoitti:Tammikuussa alan nussia huoria. jos jollakulla on jotain sitä vastaan, puhukoon ennen tammikuun ensimmäistä viikonloppua. Muuten on liian myöhäistä.
Kuulostaa uuden vuoden lupaukselta.
sipsi kirjoitti:Huomenta!
Ette usko tätä, mut mä oon helvetin hyvännäkönen tänään. 8)
Ei uskotakaan.
Sheetlord kirjoitti: :pics:
:komp:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
feliformia

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Hei, olen Taina ja olen Ed Light -holisti. Olen pahasti riippuvainen. Jos himo iskee, on Ediä saatava, muuten ajatuksesta ei pääse eroon millään. Kylmä kalkkuna -metodi toimi hetken aikaa, mutta nyt lankesin taas.

Ensimmäinen kunnolla nukuttu yö muutamaan viikkoon takana ja olen kuin uudestisyntynyt, vaikka aamulla olikin vielä täysi kooma päällä. Ei silti mitään, mitä Ed Light, kirkasvalolamppu ja Reroute to Remain ei voisi korjata.

Tulevaa viikonloppua odotan kovasti. Huomenna firman pikkujoulut, joista ajattelin teatterin ja safkan jälkeen paeta Sexhibitioniin ja lauantaina myös tiedossa hauskaa ohjelmaa loistavassa seurassa :]
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihanaa, SaintJohnPerse rakastaa mua!

Väsyttää ihan perhanasti niin kuin on väsyttänyt jo monta päivää. En osaa ihan sanoa, väsyttääkö lorvikatarri vai joku muu. Saattaapi olla, että lomailen tämän viikon ja jatkan ensi viikolla gradun tekoa. Taidan käpertyä kohta aamupäiväunille.
Kikkelis kokkelis.
huima

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja huima »

Tissit.
Kristus

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Kristus »

Risto!
feliformia

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ai niin, mun on pakko kertoa unesta, jonka näin toissayönä. Oli se sen verran friikki. Olimme muuttaneet mieheni kanssa isoon ja valoisaan omakotitaloon, jossa oli paljon huoneita. Istuimme keittiössä aamupalalla, kun kuulimme jonkun roplaamassa lukkoa ja tulevan taloon sisään.

Peloissamme lähdimme selvittämään, kuka taloomme oli tunkeutunut. Kurkkasimme useaan huoneeseen, kunnes yhdestä löysimme syyllisen kaivamassa isoa kaappia huoneen nurkassa. Mieheni huusi jotain ja murtoveikko kääntyi ympäri. Se oli Mikko Alatalo, jolla oli päässä aivan valtavat siniset lasit tyyliin Dame Edna :o Alatalo alkoi samantien huutelemaan meille törkeyksiä ja yritti hyökätä meitä kohti. Aloin nauramaan ja ikävä kyllä juuri sillä hetkellä herätyskello alkoi piippaamaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

CandyMan kirjoitti:Eikös tuo ole joku helvetin SVI Quickshot tai sellaisen kopio? Ilotikkujen Lada, eli halpa kyllä on... Miksi haluat tuollaisen kalvokytkimellisen ilotikun joka ei kestä ollenkaan hardcore-menoa, ja vain viikon pari tavallista vaniljaakin?
Toinen, toimiva ilotikkuni on nimenomaan suosittelemasi Competition-Pro Joystick, mutta olen huomannut lada-version olevan pelatessa tuntumaltaan kaikkein parhain. Kestävyydessä toki sitten onkin hieman valittamista...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

feliformia kirjoitti:Hei, olen Taina ja olen Ed Light -holisti.
Minäkin olisin mutta budjetti ei salli säännöllistä käyttöä. Joudun tyytymään pillereihin :cry:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain torvellukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jeah, varasinkin liput Suomi-Tsekki -matsiin itselleni ja jääkiekko-otteluneitsytystävättärelleni. Mua naurattaa jo nyt mielikuva meistä kahdesta syömässä höyrynakkeja pipot vinossa. Sain hyvät paikat, 6. riviltä jonkun pelaajapömpelin vierestä. Vähänks siistii.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin