Mutta mähän tunnen sut!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tässä on nyt tullut kitinässä sen verran vastaan tuttuja, että en voi olla ainoa. Niinpä haluan avata sille ketjun.

Siis ihmisiä mitkä on tavannut jotain muuta kautta kuin city/kity/kitinä, mutta on sittemmin löytänyt ne palstalta. eli yht'äkkiä lukiessa on tullut ahaa-elämys, tai miitissä huomannut toisen jo ennalta tutuksi.

saanen aloittaa:

marialina: miitissä oli yllättäen samalla luokalla yläasteella ollut tyttö.

ninnithequeen: soukan helmi. tein läksyjä / vietin hyppytunteja / join alkomahoolia ninnin työpaikalla.

mustaenkeli: enkulin eksä on itseasiassa yks mun parhaita kavereita. eli sitä kautta on tavattu useammissa juhlissa tms. viimeeksi kun mussu meni sinne asustelemaan. (mussusta mä tän yhteyden tajusin :) )
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Löydän täältä toistuvasti itseni.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Täkäläisten nimimerkkien takana ei ole (käsittääkseni) lymyillyt sen paremmin yllättäviä tuttuja, sukulaisia, vihollisia kuin muitakaan kylänmiehiä. Olen mitä ilmeisimmin elänyt elämäni sosiaalityhjiössä.
Don't Panic!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 on vanha koulukaverini. Tai kouluystäväni oikeammin. Muita en usko tunteneeni etukäteen. Ja itseasiassa huomasin tämän jo Cityn aikana...
feliformia

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

City-aikoina selvisi, että Alja on systerin entinen luokkakaveri.
slam

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja slam »

I know you, just over the rainbow :hevikaraoke:
ninnithequeen

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Viinaa mä olen myynyt ainakin par-skylle, Sipsille, Blissille ja Storialle ennen nettiriippuvuuttani. Selvisi jo City-aikoina. Onhan näitä maailma on pieni-ahaaelämyksiä kyllä juu.

EDIT: Ja Kaakin hyvä ystävä oli duunikaverini vuosikaudet viime kesäkuuhun asti.
CandyMan

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Brona paljastui yllättäen kadoksissa olleeksi siskokseni. Ehkä vähän ylläri. Hänen kauttaan sain myös tietää että minulla on toinenkin äiti, joka lisäksi asuu nykyisen asuntoni välittömässä läheisyydessä! Doh! :doh: Maailma on niin pieni että alkaa ahistaa.

Yhdessä miitissä eräs toinen nainen paljastui vuosia sitten samalla osastolla työskennelleeksi henkilöksi.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja brona »

Hah, mäkin asun sun välittömässä läheisyydessäsi broidi! Tosin vain väliaikaisesti. Saatan vakoilla sua tälläkin hetkellä...
...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Löydän täältä toistuvasti itseni.
Auta mua luoja etten luonnossa näe sua? Kuinka estämme sen, Ann!? :P
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: Auta mua luoja etten luonnossa näe sua? Kuinka estämme sen, Ann!?
Helppoa, tapat ittes.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Minä en ihan satavarmasti tunne täältä yhtään ketään.
Mua lukuunottamatta se on hyväksi,Suvinen hyvä, hehheh, MUTTA mä kyllä tilasin tuolta ilkeilijä-Annilta kuolemani äsken!
Yksi asia on maailmassa varmaa. Julistan maailman varmimman asian: Suvinen on mussukampi kuin Ann!
MOT
Stadinarskalta ja imeväisiltä kuulee totuuden!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

par-sky kirjoitti:mustaenkeli: enkulin eksä on itseasiassa yks mun parhaita kavereita. eli sitä kautta on tavattu useammissa juhlissa tms. viimeeksi kun mussu meni sinne asustelemaan. (mussusta mä tän yhteyden tajusin :) )
Herttilei!! Ja mä tajusin tän yhteyden vasta tästä ketjusta ja vielä galleriaasi vilasemalla.... Piti iha raksu kutsua tähä kuvaruudun eteen, että "eikös tuo ollu se sama tytskä...!". :shock: :D

Vaola: oli mun kaa samalla ala-asteella. Koulun LuovaSeppo-näytöksistä tuttu ilmestyss. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustaenkeli kirjoitti: Herttilei!! Ja mä tajusin tän yhteyden vasta tästä ketjusta ja vielä galleriaasi vilasemalla
hmmm... oiskohan mun pitäny pimittää yhteys ja naureskella partaani...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

par-sky kirjoitti:hmmm... oiskohan mun pitäny pimittää yhteys ja naureskella partaani...
Mitäs sitä suotta... Mussu löytynee muuten yhä galleriastani :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mustaenkeli kirjoitti:Mussu löytynee muuten yhä galleriastani :wink:
huomasin. en tiiä ootko kuullu sen kuulumisia viime ajoilta, mutta on sopeutunut sinne, ei sähise muille kissoille enää ja karva kiiltää komiasti :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

par-sky kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Mussu löytynee muuten yhä galleriastani :wink:
huomasin. en tiiä ootko kuullu sen kuulumisia viime ajoilta, mutta on sopeutunut sinne, ei sähise muille kissoille enää ja karva kiiltää komiasti :)
Joku viikko on aikaa ku kuulumisia viimeksi kyselin. Vastauksen saatuani huokasin helpotuksesta. :P
Uskomatonta, kuinka hienosti se loppujen lopuksi kotiutui...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Löysin täältä yhden ihanan miehen ja tajusin, että tunnenkin hänet lukioajoilta. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mutta mähän tunnen sut!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Löysin täältä yhden ihanan miehen ja tajusin, että tunnenkin hänet lukioajoilta. :wink:
EN varmana oo ollunna sun kanssas lukiossa!Hassu väite!! :)

Olin muuten jääkiekossa taas eilen!Jokerit pieksi TPS:n ilman pleksin särkymistä. Cheerleader heitti mulle maapähkinäpussin ja mä vanhana pesäpallistina kouraisin sen nälkäisen lapsen suun edestä. Hän sai kyllä omansa sitten! Et siis meekkään Kanukkimatsiin, oliko se sitten nuortenmatsi? Ja tsekkimatsiin valitsit neitsyen, eikös se niin ollut,heh!

Viimeksi Mustaenkeli kauhistutti mua että Sikamika olikin Einstein, numerosarja. Se oli ihan tarpeeksi tälle päivälle!Tämä oli pilke silmäkulmassa sanottu ja ehkä myös tekohauskaa?
Oi voi ja Voi oi. :(
Vastaa Viestiin