Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

PIKKUJOULUAIKAAN ITSELLESI SOPIVIN LAUSE PAHIMMILLAAN

Tilu lilu leiii hihhiiiii
3
17%
Hei kattokaa tätä, hei kaikki kattokaa, KATTOKAA,HÄÄHÄHÄÄ
0
Ei ääniä
vOI SAAT.. SÄ OOT SIT YKS MUNAPÄÄ, HEI OLLAAN HEI,SAATANA. MUNAPÄÄ!
1
6%
SIIS KUULKAA MÄ OON AINA OLLU NII HYVÄ YSTÄVÄ SULLE HEI SIIS MÄ RAKASTAN SUA hei kuulitko. ME SÄ POIS, hei kulta mä rakastan sua
1
6%
Viinaa hei , tää on nyt tätä, naisia ja viinaa, nyt lähtee!
1
6%
Mä sanon et tänne ei pitäny tulla. pelkkiä paska maasontajusseja. noikin tossa munattomia äh,
0
Ei ääniä
Mä sanon et kaikki naiset o huaria, sä oot niin huara
0
Ei ääniä
Hei kato mun kriteeri on se vanha kynätesti, hahaa, hei neiti saako otta oluset sun ..tossa hähää
1
6%
Hei hei, olen katsonut sinua koko illan, sinä olet mukavan oloinen
1
6%
Kuule, vilkuilekko sä mua sillee, mä oon kattonu sua kuule pitkään
0
Ei ääniä
Kuule, mun on pitäny jo 10 vuotta puhuu sulle ja nyt mä sen teen...
0
Ei ääniä
Hei. Kaik on yhtä paskaa, hei siis kaikki, yhtä v:n paskaa
0
Ei ääniä
JABADABADUU. Nyt sitä mennään ja TULLAAN tytöt heiiii
0
Ei ääniä
Niin, katsos tuo Bushin politiikka ei kestä fundamentalistien käsittelyssä, ja kapitalistinen talous tulee aina...
0
Ei ääniä
Mä meen kotiin, täällä ei ollu mitään uutta tänäkään vuonna.
10
56%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERETULEMAS KUSELUUNI. Nimeni on Arska ja tulen Stadista. Olen myös aito Stadinarska. VAADIN TEITÄ , eikun siis pyydän hellästi, että KAIKKI te, myöskin sisäpiirin ulkopuolelta ottaisivat osaa pikkujoulukysyelyyn!
Eli ÖRVELLYKSET. Laitoin tuohon muutamia itse keksimiäni sanayhdistelmiä? MINKÄ NIISTÄ katsoisit voivasi lausua syvimmässä örvellystilassasi?
NYT ON HUOMATTAVA, että jos örvellystilaa ei ole, KUTEN minulla on asia, niin teillekin on omat lauseenne!
Saapa nähdä saako tämä kysely murskatuomion vai saavuttaako se Kitinän huonoimman kyselyn arvon, jota itse kyllä jo pidän hallussani.

Aijaa TAAS tuli liian pitkä juttu, ääh. [/b]
Viimeksi muokannut Stadinarska, 02.12.2006 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noniin, nyt lähti mopo Turskalta lopullisesti.
Geetzu

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä meen kotiin, täällä ei ollu mitään uutta tänäkään vuonna.
Helppo.
ninnithequeen

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On sitten ihan pakko huutaa otsikossakin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:Noniin, nyt lähti mopo Turskalta lopullisesti.
Voi hitsi, taisi hiukan lähteä vapaaseen liihotteluun. Nyt vaan pitää saada se äkkiä kiinni...OLETKOS SIINÄ. Surisee vaan ja kaasu päällä...Nyt STOP. Voi Dumari, se ei pysähdy...HELPPPPP....
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tossa ei ollut mulle sopivaa vaihtoehtoa, kun mä en örvellä. Mun vaihtoehto olis jotain suuntaan "onkohan sitä kinkkua vielä jäljellä?" tai "miksei täällä ole enempää alkoholittomia juomia?"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:On sitten ihan pakko huutaa otsikossakin?
Se oli kyl vahinko kun capsit oli päällä. En saa korjattua. Voivoi,mut pikkujouluaikaan sopii siis huuto, vaikka itse en huudakaan! Ota vihastus capseista pois Ninnistus! Jookosta!? :)
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Lolita kirjoitti:Mun vaihtoehto olis jotain suuntaan "onkohan sitä kinkkua vielä jäljellä?"
nimenomaan! Kinkkua lisää!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Kyllä taitaa mulla mennä hihittelyn puolelle. Tai sitten puhun silmät ristissä jotain muka-viisasta ja syvällistä jonkun tuntemattoman kanssa. Voi sitä (mies)poloista joka tulee mulle juttelemaan kun oon hirveessä tuiskeessa :D
Save a horse, ride a cowboy
Edith

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kai se olis toi viiminen. Tosin taas tälläkin hetkellä leikin pikku neiti negatiivista (mullakin on pms!) eikä bilemieltä lainkaan. Kuitenkin olisi sekä ainejärjestön että urheiluseuran (ihquu sanoo tolleen, ku oon entinen niiin antiurheilija) pikkujoulut sellasiin aikoihin että mulle sopis. Ja yks puiseva glögitilaisuus, jossa ei varmaan ees viinaa tarjottaiskaan, mutta johon ainoana katson olevani velvoitettu menemään. Että en mä tiiä.
bedlam

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AJATELTIIN PITÄÄ TIISTAINA PIKKUJOULUT! HUOMENNA IHAN VAAN KATOTAAN BB-FINAALIA. LAUANTAINA LÄHETÄÄN JUOPOTTELEMAAN KYLILLE, VOIS SNOOKERISSA KÄYDÄ PELAAMASSA BILJARDIA JA SILLEEN!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aydemir kirjoitti:Kyllä taitaa mulla mennä hihittelyn puolelle. Tai sitten puhun silmät ristissä jotain muka-viisasta ja syvällistä jonkun tuntemattoman kanssa. Voi sitä (mies)poloista joka tulee mulle juttelemaan kun oon hirveessä tuiskeessa :D
HYVÄ. Sinähän oot aivan uusi! Mainiota.
Kiitos! NYT minä huomasin, että olisi kuitenkin pitänyt laittaa muutamia tavallisia lauseita tai edes sen, ettei edes menen mihinkään pikkujoulutilaisuuteen tai sen vaihtoehdon että ei juo mitään eikä ulosanti poikkea mitenkään tavallisesta. Tässä toivoin että mikä lause voisi olla PAHIMMILLAAN, ja se että pyytää kinkkua on kyllä epäilyttävän kilttiä! heh!Tein liian ex-tempore ehkä! Minullahan itselläni on liikuntaporukan ja työporukan pikkujouluja joista nämä olen empiirisesti koonnut, mutta täällä on fiksua porukkaa paljon...
Itsehän minä suurin piirtein voisin silmilläni käyttäytyä vain rohkeammin...
Mut ihan kiva jos vastattaisiin sitten mitä sanotaan!
Kiitos Aydemir muukalainen ja hyvät joulut :)
Stadinarska
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Stadinarska kirjoitti:
aydemir kirjoitti:Kyllä taitaa mulla mennä hihittelyn puolelle. Tai sitten puhun silmät ristissä jotain muka-viisasta ja syvällistä jonkun tuntemattoman kanssa. Voi sitä (mies)poloista joka tulee mulle juttelemaan kun oon hirveessä tuiskeessa :D
HYVÄ. Sinähän oot aivan uusi! Mainiota.
...
Kiitos Aydemir muukalainen ja hyvät joulut :)
Stadinarska
Uusi? Miten niin uusi? Uskaltaisin väittää että täällä on tullu oltua paljon pidempään kuin Arska itse. Ja ollaan me vissiin tavattukin. Minä en sitä tosin muista, kunhan jostain kuvista kattelin..
Save a horse, ride a cowboy
Yönmustaritari

Re: KAIKKI VASTAAMAAN ÖRVELLYSKYSELYYN PIKKUJOULUAIKANA

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

juma. Hitto kun en muista.....kahvin ja konjakin jälkeen mitään. Varmuuden vuoksi en ole naamaani näyttänyt sen jälkeen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aydemir kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
aydemir kirjoitti:Kyllä taitaa mulla mennä hihittelyn puolelle. Tai sitten puhun silmät ristissä jotain muka-viisasta ja syvällistä jonkun tuntemattoman kanssa. Voi sitä (mies)poloista joka tulee mulle juttelemaan kun oon hirveessä tuiskeessa :D
HYVÄ. Sinähän oot aivan uusi! Mainiota.
...
Kiitos Aydemir muukalainen ja hyvät joulut :)
Stadinarska
Uusi? Miten niin uusi? Uskaltaisin väittää että täällä on tullu oltua paljon pidempään kuin Arska itse. Ja ollaan me vissiin tavattukin. Minä en sitä tosin muista, kunhan jostain kuvista kattelin..
OH ,siis (etsii oikean hymiön- tuosta ja tuosta) :shock: :oops:
olethan sinä ikivanha tyttö juu. Voi minua! Arska on itseasiassa jakomielinen. Hän on uusi ja vanha. Ja siis ollaan tavattu. Se on mahdollista. Oletpa sinä vieno, kun et sano missä! Niin, et muista. Onko tämä muuten ymmärrettävää? Minä en jaksa ajatella! Ja kuvista katselit. Joo, onhan se niinniin mahdollista. Tosin nyt jäi jotain hampaankoloon mutta eikö oravalla pidä niin ollakin!
Stadinarska :D
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Stadinarska kirjoitti: OH ,siis (etsii oikean hymiön- tuosta ja tuosta) :shock: :oops:
olethan sinä ikivanha tyttö juu. Voi minua! Arska on itseasiassa jakomielinen. Hän on uusi ja vanha. Ja siis ollaan tavattu. Se on mahdollista. Oletpa sinä vieno, kun et sano missä! Niin, et muista. Onko tämä muuten ymmärrettävää? Minä en jaksa ajatella! Ja kuvista katselit. Joo, onhan se niinniin mahdollista. Tosin nyt jäi jotain hampaankoloon mutta eikö oravalla pidä niin ollakin!
Stadinarska :D
En ole kyllä ihan varma esiteltiinkö meitä toisillemme, mutta taidettiin kuitenkin molemmat olla viime vuonna Kityn/Kitinän pikkiksissä? Mulla oli kuitenkin sellanen tosi hieno hame, sen joku saattaa muistaa. Pikkisten jälkeen kuvista kyselin että kukas tuossa kuvassa oleva komistus on kun en muistanu, ja muistaakseni vastaus kuului että Arskahan se siinä. Saatan kyllä olla ihan hakoteilläkin, mun muistiin ei ole luottamista.
Vieno on toinen nimeni, Kaino ensimmäinen :)
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä meen kotiin.
Koti on paras paikka.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Ann »

VOI VITTU KUN ON JABADAPADUU III-IIHANAAAAA!!!!! TIKTAKTIKTAKVIRIVIRITÖÖTTÖÖT!!!111!!!!! LIPLAPLIPLAP, OOT SIE AIKA SÄLLI: NYT LENTÄÄ MÄLLI:::::::!"#!"#"#"
Rotan aivot valtasivat pääni.
Nasalspray

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Ann kirjoitti:LIPLAPLIPLAP, OOT SIE AIKA SÄLLI: NYT LENTÄÄ MÄLLI:::::::!"#!"#"#"
Tätä on pakko kompata ihan tonnilla.

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nasalspray kirjoitti:
Ann kirjoitti:LIPLAPLIPLAP, OOT SIE AIKA SÄLLI: NYT LENTÄÄ MÄLLI:::::::!"#!"#"#"
Tätä on pakko kompata ihan tonnilla.
Olisiko Annilla vielä takataskussaan tai pulleassa rintataskussaan jotain osuvaa? Kenties tänä iltana tullutta. Kun nyt ne silmälasitkin on päässä. Jostain syystä naurattaa! Onko tämä nyt sitä tekohauskaa.
Ja Ann! olen elossa, elossa eeelooosssaaaaa! Hehehhee! :roll: 8)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:On sitten ihan pakko huutaa otsikossakin?
Se oli kyl vahinko kun capsit oli päällä. En saa korjattua. Voivoi,mut pikkujouluaikaan sopii siis huuto, vaikka itse en huudakaan! Ota vihastus capseista pois Ninnistus! Jookosta!? :)
Kyllä saat korjattua. Kaikki ketjut, jotka olet itse tehnyt, niitä voi jälkikäteen muokata. Ihan niitä otsikoitakin. Siellä ketjussa on vain sinun kohdallasi sellainen muokkaa-kuvake tai painike tai mikälie, jolloin voit muuttaa vaikka koko ketjun nimen! *vink vink*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vastata voi oervellyskuseluihin pikkujouluaikaan

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:On sitten ihan pakko huutaa otsikossakin?
Se oli kyl vahinko kun capsit oli päällä. En saa korjattua. Voivoi,mut pikkujouluaikaan sopii siis huuto, vaikka itse en huudakaan! Ota vihastus capseista pois Ninnistus! Jookosta!? :)
Kyllä saat korjattua. Kaikki ketjut, jotka olet itse tehnyt, niitä voi jälkikäteen muokata. Ihan niitä otsikoitakin. Siellä ketjussa on vain sinun kohdallasi sellainen muokkaa-kuvake tai painike tai mikälie, jolloin voit muuttaa vaikka koko ketjun nimen! *vink vink*
TOSIAAN saattoi muokata. MUOKKASINkin. Olen oppivainen elä....elävä, siis ihminen. En se meidän Ihminen vaan siis HUMAANI tapaus.

Mutta tää mun kyselyni ei oikeastaan kovin hauska ollut, tein sen liian ex-tempore ja olis pitänyt laittaa enemmän tavallisia lauseita kun täällä on kilttejä ja fiksuja kuitenkiiii sekä Slam.

MUT nyt kun on pikkujouluaika, voitte vastat jos vaikka joku vaihtoehto kävisi. Niitä ei vissiin voi muuttaa?
Vastaa Viestiin