OA

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
imbesiili

OA

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

testing

perse
Viimeksi muokannut imbesiili, 01.12.2006 5:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
imbesiili

Re: OA

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Kuva

ylileveä skaalaus.
bedlam

Re: OA

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ihanaa!
imbesiili

Re: OA

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Avasin tämän ketjun, koska jo tuo StadinPerseArskan ALL CAPS ketju vetää sivun ylileveäksi, jolloin etusivun oikeassa yläkulmassa olevat View unread posts, View your posts ja View unanswered posts jäävät piiloon ja sivua joutuu liikuttamaan vasemmalle, jotta pääsee klikkaamaan View unread posts -linkkiä. Saatanalisen ärsyttävää.
imbesiili

Re: OA

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Parhautta olisi, jos nuo viisi viimeisintä viestiä vai mikä vittu ton turhan paskan nimi on, saisi omista profiiliasetuksista jotenkin ruksittua tyylin show/hide.

Aasille siis lähinnä tämä viesti. Osaatko, jaksaisitko koodata? Kun oot lukenut tän viestin. Heitä ketju roskiin, koska se skaalaa (etu)sivun perseeksi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: OA

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Aasi ei nyt jaksa.
imbesiili

Re: OA

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Ajattelin tilata pottakirjan.
huima

Re: OA

Viesti Kirjoittaja huima »

imbesiili kirjoitti:Avasin tämän ketjun, koska jo tuo StadinPerseArskan ALL CAPS ketju vetää sivun ylileveäksi, jolloin etusivun oikeassa yläkulmassa olevat View unread posts, View your posts ja View unanswered posts jäävät piiloon ja sivua joutuu liikuttamaan vasemmalle, jotta pääsee klikkaamaan View unread posts -linkkiä. Saatanalisen ärsyttävää.
Hanki parempi monitori.

Ei tää mun StudioDisplayssa vaan jää minnekään piiloon.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: OA

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

huima kirjoitti:
imbesiili kirjoitti:Avasin tämän ketjun, koska jo tuo StadinPerseArskan ALL CAPS ketju vetää sivun ylileveäksi, jolloin etusivun oikeassa yläkulmassa olevat View unread posts, View your posts ja View unanswered posts jäävät piiloon ja sivua joutuu liikuttamaan vasemmalle, jotta pääsee klikkaamaan View unread posts -linkkiä. Saatanalisen ärsyttävää.
Hanki parempi monitori.

Ei tää mun StudioDisplayssa vaan jää minnekään piiloon.
Kiitti Huima. Mä en viitsinyt laittaa tuota kun aattelin että muilla on huonompi...Mulla näkyy ihan ookoo.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: OA

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ole kiltti ja muokkaa otsikkoa. vetää etusivun päin vittua. ole sinä fiksumpi ja filmaattisempi :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: OA

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:StudioDisplay
:h:


Ei kyllä jää vähän pienemmässäkään laajakuvanäytössä
imbesiili

Re: OA

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

huima kirjoitti:Hanki parempi monitori.
Ei. Kyllä vika on softassa, eikä raudassa.
Vastaa Viestiin