Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Vetoan tässä yhteydessä Kekkosen hiushoito-ohjeeseen ja ruotsalaisiin sotasankareihin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

JOS kerran näin selkeä ketju on avattu niin toki vastaan. Olen taas imarreltu kun sain oman ketjun. MUTTA tämä on yhtä selvä ketju kuin se kysely että "Miksi rakastat aurinkoa". Liian itsestään selvä!

Kuitenkin kerron miksi minä rakastan häntä enemmän kuin ketään toista tässä maailmassa. Ensinnäkin ymmärrämme toisiamme täydellisesti. Annan anteeksi heti hänen kaikki mahdolliset virheensä ja puin hänen kanssaan yhteisiä kokemuksia, tekemättä jättämisiä ja tehtyjä ja tulemme toimeen täydellisesti. Hän on paitsi mukava myös sopuisa ja joustava. Vietän mielelläni kaikki vapaa- ja työhetkeni hänen seurassaan. En haluaisi koskaan erottautua Arskasta. Arskalla on minuun ainainen vaikutus. Hänen uskollisuutensa on minulle sataprosenttista. Voin luottaa hänen kaikkiin tekemisiinsä. Meillä on syntymästämme asti ollut yhteiset kokemukset niin matkoiltamme kuin kotiaskareissa. Hoidan häntä aina mahdollisimman hyvin. hellin ja hoivaan. Ravitsen ja rakastan. Toivon hänelle aina parasta mitä voisi realistisesti tapahtua. Olen hänen koulunkäyntiään tukenut ja koettanut kaikki elämssä olevat ongelmat ja hankaluudet selvittää parhaiten. Nukumme tietäen että olemme yhtä ja samaa sielua. Voin sanoa, että hän on elämäni mies. Elämän lait ovat kuitenkin kovat, enkä pysty tämän elämäni kohtalon kanssa menemään naimisiin. Siksi toivon kaikesta sydämmestäni hänelle rakkautta myös ulkopuolisen taholta. valvon hänen mielestään liiankin tarkasti missä liikun ja mitä teen. Hän on joskus rakentavasti sanonut minulle, että voisin vähän hellittää kontrolliani, että saisi löydettyä toivomansa rakkaan. olen kertonut hänelle, että olen jo antanut Arskalle kaiken muun mikä on tarpeellista. olen hieman mustasukkainen, että Arska yhä hamuaa jotain muuta kolmanneksi pyöräksi, mutta rakastan häntä niin, että sallin hänen senkin tekevän. Olemme molemmat elämää rakastavia. Ja tahdomme hyvää.
Siksi rakastan Stadinarskaa. Me emme luovu toisitamme vaikka muut jättäisivät. Ja tässä maailmassa se on upeaa elää sen tiedon kanssa.
Jos joskus tuleekin pieniä Arskoja tai Arjoja, puolustamme kaikki toisiamme viimeiseen asti. Viimeisellä hetkelläkään emme tule unohtamaan toisiamme. Kuinka tällaista voisi olla rakastamatta?
silsis

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Jos jotain, niin ketjun tarkoitus täyttyi kun kanavoit tuubaasi tähän kejuun. Jatka valitsemallasi tiellä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Arska. Unohdit sen kuuuisan pilke silmäkulmassa huumorintajusi, wink wink.
Huomenta mukavainen mussukkainen!Voisitko selvittää miten sen unohdin! Olihan tuossa mielestäni viljalti huumoria tuossa minun rakkaudestani minuun!
Mun piti laittaa tuohon lisää sen että "En halua aliarvioida lukijakuntaa, mutta selitän, että juttu ei ole itsekehua vaan sen voisi jokainen kirjoittaa itsestään, ainakin toivottavasti, jos osaa kirjoittaa".
Suvinen!Yöllä ihan oikeasti mietin tyyppejä Ann,Silsis,Bliss, Dumari,SikaMika,Imbessilli,Ihminen,Think. Mistä johtuu et hekin aivan laumasieluisesti ikäänkuin laittavat lyttyyn minua. Eilen aivan selän takaa tuli Imbesilliltä "StadinPerseArska". Uskoakseni sinä Suvinen olet huomannut etten yleensä hauku ketään, tyhmästi ainakaan tai perusteettomasti. Ja katsoitko sitä kun Ann kysymykseeni "miten voimme estää ettemme näe toisiamme" sain vastauksen "Tapa itsesi". Sanoisin että se oli kyllä vähintäin kyseenalainen sanonta, vaikka kyseessä oli kaskujutustelu. Annin täytyy oikeasti olla kylmä ihminen. Häntä ei taatusti vaivaisi oikeasti vaikka kuolisin hänen silmiensä edessä. Hän ei voi pahoin muiden kärsiessä kunhan ei oo hänen tuttunsa. Juuri tässä netin merkitys on suuri, jos etsii seuraa.

Mut Suvinen, nyt tuli jostain syystä sulle purettua ihmetystä, tai sun vastaukseesi!
Onhan mulla pilke silmäkulmassa! Onhan On On. Aina! Muuten ei jaksaisi ja mä jaksan hyvin. Ja nyt ansaitset,Suvinen :h: :n

toivoo Stadinarska
hyvällä päällä teki kansaa mustikseksi :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
ja siinä niitä pilkkeitä ensihätään!
CandyMan

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:Yöllä ihan oikeasti mietin tyyppejä Ann,Silsis,Bliss, Dumari,SikaMika,Imbessilli,Ihminen,Think. Mistä johtuu et hekin aivan laumasieluisesti ikäänkuin laittavat lyttyyn minua. Eilen aivan selän takaa tuli Imbesilliltä "StadinPerseArska".
Mitä vähemmän otat paineita muiden sinulle tuntemattomien palstahenkilöiden sinusta välittämisestä, sitä paremmin sinulla tulee menemään.

Onko hohkauksesi taustalla suuri pettymys kuinka muka-retee mutta jollain tapaa feikki sisääntulosi ei saanutkaan haluamaasi vastakaikua ja ihailua osakseen? Menetkö sinä ravintoloissakin vieraiden ihmisten seuraan "Heh hee STADINARSKA TÄSÄ MOI! Mitäs TYTÖT?!? HÄHHÄÄHÄÄHÄ!" läääps läääps

Ihan ok lähestymistapa, jos pystyy elämään negatiivisenkin palautteen kanssa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Arskassa parasta on se, että sen saa hiljennettyä yhdellä napinpainalluksella.
Don't Panic!
Bliss

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

nexie kirjoitti:Arskassa parasta on se, että sen saa hiljennettyä yhdellä napinpainalluksella.
Mutta sitten kaikki keskustelut näyttävät tältä :

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Yöllä ihan oikeasti mietin tyyppejä Ann,Silsis,Bliss, Dumari,SikaMika,Imbessilli,Ihminen,Think. Mistä johtuu et hekin aivan laumasieluisesti ikäänkuin laittavat lyttyyn minua. Eilen aivan selän takaa tuli Imbesilliltä "StadinPerseArska".
Mitä vähemmän otat paineita muiden sinulle tuntemattomien palstahenkilöiden sinusta välittämisestä, sitä paremmin sinulla tulee menemään.

Onko hohkauksesi taustalla suuri pettymys kuinka muka-retee mutta jollain tapaa feikki sisääntulosi ei saanutkaan haluamaasi vastakaikua ja ihailua osakseen? Menetkö sinä ravintoloissakin vieraiden ihmisten seuraan "Heh hee STADINARSKA TÄSÄ MOI! Mitäs TYTÖT?!? HÄHHÄÄHÄÄHÄ!" läääps läääps

Ihan ok lähestymistapa, jos pystyy elämään negatiivisenkin palautteen kanssa.
JOO KIITOS NAMUmies. Olet aivan oikealla polulla. Mutta asia on niin että oikeasti en halunnut mitään ihme vastakaikua. Otaksuin et ihmiset, jotkut vastailee mukavasti ja toiset hiukan hauskasti vittuilee.
Mä en kyl sinänsä ole feikki, mutta tosi kyllä on, että en toki noin sanoisi LIVENÄ. Mutta ei sanoisi juuri kukaan muukaan niitä juttuja livenä, mita kirjoituksia täällä on! Et yksin en oo. MUTTA samaan hengenvetoon sanon, että useat jutut sanoisin toki ihan äänen. Esim. tämän jutun!

EN OIKEASTI OTA PAINEITA. NEGATIIVINEN palaute on vain niin oudon laumasieluista roskaa, että toivoisin hauskempaa.

Hyvä Candyman. Sinusta olen huomannut, että olet ihan järkevä mut aika vakavakin. Oletko koskaan pilke simäkulmassa? Kun katson avatartasi niin mulle tulee mieleen vanha mies, Jazz-rumpali. Jos oikeasti olet säkkihousuinen skeittinuori niin se olisi järkytys! KERROPA millainen namumies olet. Ainakaan Keikauksen sydäntä et uskaltanut ottaa vastaan, heh!

JA tosiaan siis! ENHÄN MÄ eläisi, jos nämä herjat ottaisin tosissaan, MUTTA vaikka snaon niin , en toki niistä erityisesti pidä todellakaan silloin kunNE HERJAT on kirjoitettu ihan TOSISSAAN ilmeisesti ja vailla mitään huumoria. Ne hiukan mietityttää, mutta minuun ne eivät vaikuta masentavasti, ovat vain mielenkiintoisia. Ja kuten totesin mun ajatukseni on vain tuoda hauskaa kehiin. En tosiaankaan odota itselleni suurta huomiota, mutta hyväksyvyyttä ja hauskoja kommentteja kyllä.
MUTTA, taas se kuuluisa mutta. YMMÄRRÄN, että provosoivista jutuista ja kyselyistä tulee se mieleen. Koetan tuoda hauskaakin, mutta toki se on ikävää jos ei pure kuin muutamiin. Mulla on muissa yhteyksissä ihan kiitollista lukijakuntaa, ja tämä porukka on vain erilainen, heh! Mut kyllähän munkin täytyy saada enemmän tietoa siitä, onko juttuni oikeasti mielenkiinnottomia, etten aivan turhaan suurta määrää tekstiä suolla. Se olisi hassua ja säälittävää minulle.

Tää on vaikeaa tää kirjoittaa paljon ja tehdä se kiinnostavaksi ja sitten olla olematta liian hyökkäävä ja feikki ja toisaalta ettei tunnu pyrkyriltä ja itsekkäältä. VAIKEA yhtälö!
Olen kuitenkin ihan tavallinen mukava mies omine normaaline vikoineni ja hyvine puolineni. Ehkä kuitenkin pidän itsestäni oikeasti ja sitä kautta se tulee ilmi se jonkinlainen ärsyttävyys liikaa?
Kiitos tosiaan kommentista. asiallinen ja rakentava. Oli ihan jees. Siinä oli vain väärä tulkinta mutta nyt sen oikaisin. TARKKAILEN kirjoituksiani.
Oletko sinä sitä mieltä että kirjoitukseni ovat huonoja?? Muuten!
Arska
skrivare :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nexie kirjoitti:Arskassa parasta on se, että sen saa hiljennettyä yhdellä napinpainalluksella.
Oletko sinä parempi?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:
nexie kirjoitti:Arskassa parasta on se, että sen saa hiljennettyä yhdellä napinpainalluksella.
Mutta sitten kaikki keskustelut näyttävät tältä :

Vaikka äsken kehuskelin että en hauku juurikaan ihmisiä perusteettomasti, mutta onhan tässä peruste.
Joten Bliss, sä olet mun mielestäni hyvin tylsä. Oikein tylsä. Koetan ohittaa tottakai sinutkin vastaavasti. Sulla on ihme itsetunto kun oletat omien juttujesi olevan parempia. OLISIN MUUTOIN pilke simäkulmassa, mutta sinä taidat olla tosissasi. Jos olen väärässä, olen itse pelle...
Mut mitä sekään haittaisi. heh
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Ihan nyt suoraan sanottuna, herra Arska, sun isoilla kirjaimilla kirjoitettuja juttuja ei suurimmaksi osaksi vain jaksa lukea, koska ne ovat sellaisia niukasti asiapitoisia mukahauskoja ylimittaisia jorinoita. Mieleen noistä tulee kuva lähinnä jostain limaisesta, hyperaktiivisesta helppoheikistä ja hotmailiin tippuvasta spammipostista.

Geetzulla oli joskus allekirjoituksena joku quote tyyliin: "Geetzun one-linerit on siitä hyviä, että ne on lyhyitä". Tähän pyrin itsekin postatessani paskaa, yritä sinäkin.

Ja vähennä isoja kirjaimia, kiitos. Isot kirjaimet kuuluvat lähinnä lauseen aloittavaan sanaan, erisnimiin ja joissain tapauksissa lyhenteisiin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

P.E.R.S.E.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

täällä keskusteluissa pätevät viidakon lait, koska inhimillinen muu palaute puuttuu, voidaan sielunsa syvimmistä syövereistä kaivaa esiin kaikkea julkaisukelvotonta, kuitenkaan muistamatta sitä ettei mikään katoa jonka nettiin on joskus kirjoittanut.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rakkaus on hei niin voimakas sana.. Eikä SA:n tulosta ole montaa viikkoa, eihän tässä ehdi itsekään varmistua vielä tunteistaan. Siis söpöö on ja niin, mut en mä nyt rakkaudesta puhuis *tihinihihi* :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En näe mitään syytä vihata tai rakastaa Stadinarskaa. Oma suhtautumiseni häneen on suoraviivainen: Kun hän noudattaa Homien vienoa pyyntöä, luen hänen juttunsa. Kun hän ei noudata, en lue:
Homeboy65 kirjoitti:Stadinarska voisi kirjoittaa juttunsa noin teknisesti paremmin. Siis vähemmän CapsLockia ja Enteriä, pliis. (vienoja pyyntöjä, EI käskyjä).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Joo, eipä tuossa murhatuulella oltu. Hyvä. Kyllä mä tosiaan taidan lyhentää juttujani.Ymmärrän itsekin että nasevampi paree!Ihmisen mielipide silti huojuu pahan kerran kun hän ei jaksa lukea mutta hänellä on silti selkeä mielipide!

Sit Niban mahtava perse jäi mieleen, kiitos ja väreilläkin. En siitä innostu kun oon hetero. Sit pari rakkausviestiäkin oli. Pinoon vaan, heh!

Nyt en kuulkaas KAMUT ehdi kommentoimaan sen kummemmin. Meen kaatamaan Hämeenlinnan Ilmalan hallille. Eli HIFK fani kannattaa Jokereita. Ei tarvi kommenttia. Myönnän olevani tässä hullu.
PUZNUZ kaikille!
Stadinarskalta
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja saira »

Täytyy sanoa, et Arska on saanut jo huomattavasti parannettua luettavuuttaan. Omasta mielestäni ainakin jo paljon mukavampi lukea hänen juttujaan. Hyvä!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:Rakkaus on hei niin voimakas sana.. Eikä SA:n tulosta ole montaa viikkoa, eihän tässä ehdi itsekään varmistua vielä tunteistaan. Siis söpöö on ja niin, mut en mä nyt rakkaudesta puhuis *tihinihihi* :oops:
No kuule, kyllä se rakkaus siitä ajan myötä syvenee. Se on oikean rakkauden merkki että se kehittyy. Eihän sitä nyt vielä varma saakaan olla. Kyllä se siitä!Pikkuhiljaa sitten huomaamme että olemme aivan tolloja, ja silloin olllaan sitten rakastuneita, hiihhiiiiiiiiiiiiiiii huhuuuuuheittomerkkiuuuuuuuuuuu
Stadin :oops: Arska
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miksi rakastat Stadinarskaa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Miun on pakko vastata. Tai ei varsinainen pakko, mutta se on kohteliasta ja kun kyseessä ovat vielä Stadinarskalle ystävälliset tahot niin se on tässä.
Urpiainen, PUZNUZ, siitä, että suhtaudut suoraviivaisesti.Vielä sun pitää oppia että näet syyn rakastaa mutta tämä kelpaa tässä.
Homeboy65, miehinen PUZNUZ, mitä se sitten tarkoittakin ystävällisyydestä ja
Saira, PUZNussit kun oot huomanna muutoksen alkuaikojen hajaantuneesta kirjoituksesta.

Ja aikaisemmat:
Elppikselle kiitos siis melkein rakkaudesta vielä, PUZNUZ
Niballe tosiaan kiitos perseentarjonnasta, mutta ei kiitos nyt.
Ihminen, vaikka arvostatkin minua, älä herroittele, ei tarvitse!
Bliss käytännössä rakastaa Stadinarskaa, mutta peittää sen tuohon,PUZ!
Suvinen saa multa teräväkieli-mussukka-yhdistelmätyttönä toki :h: :n. Ilman mitään vitsiä pidän hänen tyylistään!
Ai hitsi Elppishän mustasukkaistuu, älähän nyt, tässä saat nyt :h:
Nexie: PUZ sulle kun löysit Arskasta parhaan puolen.
Candyman: Kiitos sulle kun olet fiksu mies, ihan selkeästi.
Silsis: vaikka oot mies?? täytyy ihan halata. Sun täytyy rakastaa minua kun ihan oman ketjun avasit. Älähän peittele rakkauttasi noin!Vanhaan Arska-kettuun ei mene läpi!

Nää oli vaan nää vastaajat. Siis ne, joita en maininnut, saavat PUZin jos vastaavat ja siis todennäköisesti rakastavat.Sydäntä en voi tietenkään luvata.
Ai että lapsellinen juttu vai? Älkäähän nyt. En mä sentään tätä kehdannut aloittaa. Se olisi mullekin liikaa! TÄÄ on tarkoitettu PILKE silmäkulmassa-jutuksi siis. En mä nyt niin hömppä oo että mua nyt pitäisi rakastaa! Ettette nyt niitä hassuja tosikkojuttujanne laita, hehheh! Tosikot nyt menkää vaikka kylmälle pesulle!
Stadinarska
sehän kertoo kaiken! :)
Vastaa Viestiin