Pikkujouluaattoperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsis kirjoitti: Sun äijäs tais olla tumma, joten pinkki sopii hyvin.
HOMO!

Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Sori, ite aloitit :wink:
Toimiston väki on vanhaa ja ryppyistä, illan juomispaikoiksikin valittu ne lähes k40-mestat, joten ehkä mä levollisin mielin voin hörpsiä kotosalla kaakaoni ja tsekkailla BB-finaalia... Toki kandee soittaa puolen timman välein tarkistuspuheluja, eiks vaan? Ja käskee vielä suihkuun pesemään hyvät tuoksut kropasta pois? Voisin tahria lapsen kakalla salaa paidan selkämyksen tms... Hmmh...

Ei helvetti, tuoksuu Body Shopilta ja niiaa panon jälkeen. :D :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jos luotto on tota tasoa..
Läpällähän mä, kirjotetaan nyt tähän, ettei vaan jää epäselväks. :D

Se totes, että lähtee mielellään huomenna kitipikkiksiinkin kanssani, yksin ei kuulema menemistä ku oon tämmöne lutka ja pyytäsin Tixin kuitenki paikalle ja juristivoimin meil ois avioero vireillä maanantaina. Että tätä tasoa se luotto...
En usko tosissas oot! :lol: :lol:

Joo kaikki kynnelle kykenevät mukaa!
Vaikka "vastuullisen työn väsyttämä" ei jyystänyt pohjia kourien..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pakko veikata viel, BB:n vie se turkulainen otus. Mistään nettikeskusteluista ja äänestyksistä tietämättä siis tämä veikkaus. Jos se Kaarlo voittaa ni meen tarjoomaan pimppiä baarissa. En millään jaksa uskoa pissistenkään tyhmyyteen niin hurjana.

Nyt pois, poks pus.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:Pakko veikata viel, BB:n vie se turkulainen otus. Mistään nettikeskusteluista ja äänestyksistä tietämättä siis tämä veikkaus. Jos se Kaarlo voittaa ni meen tarjoomaan pimppiä baarissa. En millään jaksa uskoa pissistenkään tyhmyyteen niin hurjana.

Nyt pois, poks pus.
Älä turhaan baariin mee?
Pyyhin Netikettiin..
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: Toki kandee soittaa puolen timman välein tarkistuspuheluja, eiks vaan?
Tarkistussoittojen suhteen kannattaa olla aktiivinen muttei ilmiselvä. Eli varioi soittoväliä, tee siitä epäsäännöllinen ja vaikeasti ennustettava. Tosimies taitaa kyllä tarpeen tullen viiden minsan siivouskoppijuNpan.


Onnea stalkkerointiin :D
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hih, mä yritän juuri houkutella miestä lähtemään pikkareihin, tiistaina on toiset. Hiukan on sen oloinen, että voisi lähteä, mutta mitä vaemo sanoo.

Nyt sitten houkuttelen häntä lähtemään ja juopottelemaan ja kerron pikkariseksi juttuja (miten ysiluokkalaisena näin naimisissa olevien vararehtorin ja köksän open hommissa pulpeteilla kesken MUN iltakävelyn).

Pitää sitä vähän kiusata toista ja hauskuuttaa luennoimalla vaemon stopparina olosta; ei pääse vieraisiin pikkuhousuihin kurkistamaan.

:)
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti:
Sun äijäs tais olla tumma, joten pinkki sopii hyvin. Toi pinkki on kyllä toisaalta hieman huolestuttava valinta. Pinkki on niin nuorekas, et jos se petsailee jotain pissiksiä. Just niitä jotka tuoksuu Body Shopilta ja niiaa panon jälkeen. Onks siellä sellasia? Sori, ite aloitit :wink:
Nytkö sitten vasta sanoit, ja minä kun olen hyväuskoisena ostanut miehelle jotain pinkkiä, kun olen itsekin niin vaahtokarkki. Tietämättäni olen tehnyt siitä pissaliisamagneetin :shock:
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Rouva Pupu kirjoitti: ostanut miehelle jotain pinkkiä
Pääasia on, ettei miehesi ole ITSE ostanut pinkkiä. Näin ollen hän ei välttis ole mieltänyt ja sisäistänyt pissismagneetin rooliaan.
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsis kirjoitti: Pääasia on, ettei miehesi ole ITSE ostanut pinkkiä. Näin ollen hän ei välttis ole mieltänyt ja sisäistänyt pissismagneetin rooliaan.
Voi ihanaa. Nyt voin olla rauhassa, enkä missään nimessä päästä sitä lukemaan tätä palstaa, voisi vielä valaistua ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Itku, opeliksi pakoputki sanoi sopimuksen irti. No ajellaan sitten äänitehosteiden kanssa vielä hetki, ei raaskii korjailla.

Pistin rahaa haisemaan siihen hurrilaiseen kauppaan. Mukaan tarttui maustepurkkeja, monta kassia ja rehu. Menin vielä rautakauppaan ihastelemaan pyöriviä sähkökoneita, tahtoo DeWaltin yläjyrsimen. Teki mieli montaa muutakin juttua ja joutui kuolailemaan melkein kolmisen tuntia kaikkea ihmeellistä.

Puntilla meni niin ja näin, ainakin perse rusahti kunnolla ja kipu katosi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Terveisiä Lohtajan Vattajanniemeltä. IPH tuli ja meni. 61-patteria oli ihan jännää päälliköidä, vaikka aika menikin lähinnä önökkien upseerioppilaiden ojentamiseen.

Väsy. Ostin pari olutta, joten eiköhän se siitä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hiukan rommikolaa lasiin, onneksi ainetta on jäljellä vain muutamaan paukkuun. Miehelle hiukan kaljaa lasiin. Taitaa tulla kalsarikänni viikonloppu. Nyt hyvä ottaa kun on vapaata torstaihin asti.
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mylwin kirjoitti: ... vaikka aika menikin lähinnä önökkien upseerioppilaiden ojentamiseen.
Mortonomi! Oi Lohtaja, rakas Lohtajaiseni! Mutta ei kai siitä niin kauaa voi olla, kun itse önököit :wink:
Enttu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Pe-illan seikkailu: Olin menossa sulkemaan bilis&punttisalitilaa ja enkö vaan sitten käytävällä huomaa...avaimet ja känny jäi sisälle,hortoilin sit jonkun aikaa rappukäytävässä,onneks yks tuttu asukas tuli vastaan et pääsin soittamaan isännöitsijälle ja sitten huoltoon ... 20€ kiinteistöhuollolle ...
loppu hyvin kaikki hyvin silti ... kärsiköhän mun asukasmaine nyt pahan kolauksen 2,5v en hukannut/unohtanut avaimia sisälle ... :lol: :lol: :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: ... vaikka aika menikin lähinnä önökkien upseerioppilaiden ojentamiseen.
Mortonomi! Oi Lohtaja, rakas Lohtajaiseni! Mutta ei kai siitä niin kauaa voi olla, kun itse önököit :wink:
No tänään viimeksi. Oikeastaan eniten vitutti se, että melkein kaikki kiinteäsiipisten lennot menivät pilvikorkeuden takia ohi.
Hornet-parvi suoritti komeasti kyllä ilmatorjunnan lamauttamisen ekana päivänä, pantiin meitä perseeseen 6-0.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mulli75

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Iso laatikko lonkkua kukakohan laittaisi jonkun tölkin pakkaseen tai jääkaappiin kylmenemään, avaisi sen ja kaataisi mun suuhun kun itse ei jaksa. Sitten hiukapalaksi tortillaa kaikilla herkuilla.
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulli75 kirjoitti:Iso laatikko lonkkua kukakohan laittaisi jonkun tölkin pakkaseen tai jääkaappiin kylmenemään, avaisi sen ja kaataisi mun suuhun kun itse ei jaksa. Sitten hiukapalaksi tortillaa kaikilla herkuilla.
Hanki vaimo :p Nimimerkillä: laittaa kaljaa jääkaappiin ja täyttää miehen lasin tasaisesti.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Paha olo jatkuu jo ties monettako päivää. Kuvotusta ja heikotusta, etenkin tänään punttiksen jälkeen. Ja peeämäskin vaivaa.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiks kukaan oo vielä hehkuttanu Sarin voittoa? :shock:

Joo, nyt petiin. Unia nussukat.
selika

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

runk, runk... lievä humis
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ninnithequeen kirjoitti:Eiks kukaan oo vielä hehkuttanu Sarin voittoa? :shock:
Ei jaksa, osoittautui aika laimeaksi voittajaksi loppupeleissä. Too bad.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Meinasin juur laittaa että kuka täällä on Sari, mut sit Suvisella oli viimonen viesti, jotta BB. VOI suru kun enoo seuranna ollenkaan.

Lueskelin tuossa pikana juttuja tältä päivältä. Mutta kyllä mun pitää sanoa, etten kyl jaksanna lukea tahi ymmärtää. Mutta jos aloittaisi alusta niin saattaisi olla hauskaakin.
OLIN jääkiekossa.Entisen työkaverin kanssa Jokerit-HPK. Jokereitten skandaalialku 2-0 ja sitten HPK oli vähän aikaa omaa luokkaansa ja sitten Jokerit teki 5 maalia. PETE sai 500. tehopisteensä.

Hitsi, telkku päällä ja murinaa kuuluu vähän väliä ja nyt likka portaissa..pitäisköhän katsoa. Kuka pitäisi mua kiinni kädestä. EIEI. Stadinarska on kestävää ja lujaa tekoa..EHKÄ!! :oops:
Rouva Pupu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti: pääasia että Sari ja Kaki oli ne kaksi viimeistä talossa.
Tästä olen samaa mieltä kyllä.
Vastaa Viestiin