Pikkujouluaattoperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enttu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Elppis kirjoitti:Moi!

Ei mitään uutta. Tänään pullo viiniä, hyvät mätöt ja finaalinkatsojaiset. Huomenna pitää aikaisin aamulla (eli klo 9 :D) olla lähtövalmiudessa muuttamaan anoppia Malmilta Käpylään - toivottavasti siellä on juotavaa, kerrankin vapaata, niin ei jaksais raataa.
Sano nyt vielä että anoppis muuttaa Piilikujalta Haagaan ... täältä meinaan pe-la välillä muuttaa 7 Haagaan ja saman verran uusia naamoja vapautuviin luukkuihin,jos näin pääsee käymään käy moikkaa ennen kolmea :P

Sori,sisälukutaito ruostunut
Viimeksi muokannut Enttu, 01.12.2006 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enttu kirjoitti: Sano nyt vielä että anoppis muuttaa Piilikujalta Haagaan ... täältä meinaan pe-la välillä muuttaa 7 Haagaan ja saman verran uusia naamoja vapautuviin luukkuihin,jos näin pääsee käymään käy moikkaa ennen kolmea :P
Kyllä mä tiedän missä sä asut ;D Ihan eri suunnalla ollaan muuttamassa (sanoin muuten jo aikaisemmin että muuttaa käpylään..).

Dumari- mä laitoin sulle tekstiviestillä sun paikallisen ravintelin ohjelmatiedotteen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Takas joululahjojen tekoon. Illemmalla sitten rääkkäämään hevosta.. ja jossain välissä horse-face-Mylwiniäkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Olen urhoollisesti jatkanut rahan tuhlausta. Korkkasin oma-Ideaparkin ja ihan fiksu paikka oli hän. Ei sinne voi eksyä, kun se on sellanen pitkulainen ja vaan yksi (pää)kerros. Ja kyl sinne hyvin mahtui sekaan.

Illalla olis BB-valvojaiset. Lenkille pitäis mennä, mut kattoo ny...
ninnithequeen

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:Tuosta ninnin tilityksestä nousi ihmetys.

Mikä teitä vaivaa kun pitää joulua stressata tuolla tavalla?
Enmä ny sillee stressaa, mähän rakastan Joulua!
Mutta kun on 4 painavaa kassia, äksyilevä mies ja auto väärällä puolella parkkista, hiki ja kamala väentungos, niin kyllä se ahistaa. Oli sitten kesä tai Joulunaika. Ja koska tulin pahalle päälle, ajattelin tietysti ettei mikään voi mennä oikein, ja jouluvalotkaan ei sit toimi.

Mutta ta-daa! Tuolla ne palaa etupihalla nyt, jokainen punainen lamppu :]
Saatiin me kyllä siitäkin pieni perheriidanpoikanen aikaiseksi, miten päin ne laitetaan. Arvatkaa kuka voitti?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Arvatkaa kuka voitti?
Naapuri?

"TURPA KIINNI!"
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mun mielestä Peishantterin uus levy on hyvä. Onks samiksii?

Festfolk (2006 remix) öljyää lanteet ja mielen :D
Viimeksi muokannut silsis, 01.12.2006 17:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Naapuri?
Tieksä, me ei olla nähty meijän ainoita seinänaapureita puoleen vuoteen. Eikä niillä ole koskaan, siis KOSKAAN valoja. Mä en käsitä. On niillä pihakukat vaihtunu kanervoihin. Mutta ihan kuin maa olis ne nielaissut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Okei. Päästäkää koirat irti.
OK!
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Mutta ihan kuin maa olis ne nielaissut.
Unelmanaapurit.
Vaihdatko lajitelmaan yliuteliaita eläkeläisiä??
ninnithequeen

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mutta ihan kuin maa olis ne nielaissut.
Unelmanaapurit.
Vaihdatko lajitelmaan yliuteliaita eläkeläisiä??
No en.

Mut meijän yläkerran rouvaan voisin vaihtaa. Se kävelee korkkareilla yöllä ja pesee pyykkiä yöllä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Takas joululahjojen tekoon. Illemmalla sitten rääkkäämään hevosta.. ja jossain välissä horse-face-Mylwiniäkin.
Lähden tästä kohta kotiin päin. Aja Dexter pois ja siivoa kortsut lattialta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sannnu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Jihuu, tulin opinnäytteen esittelystäni ja kehuivat kovasti...varma nelonen tulossa voi nousta jopa vitoseen. (arvosteluasteikko 1-5)

Arvosanaa tärkeämpää on kuitenkin se, että koulu on nyt ohi!
feliformia

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Prkle... lähdin duunista neljän aikaan ja päästyäni junaan tajusin, ettei puhelin ole mukana. Viipotin siis kamalaa vauhtia takaisin toimistolle noutamaan luuriani ja takaisin junalle. Pääsin vasta äsken kotio. Jää siis päikkärit ottamatta. Senpä vuoksi jouduin hakemaan pullollisen Ediä, jotta en nukahda teatteriin.

Ei aavistustakaan mitä laitan päälleni. Pari duunikaveria on jo muutaman viikon verran vaahdonnut pikkujoulukuteista ja mua ei jaksaisi vähempää kiinnostaa. Kai se pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja suunnata suihkuun.
ninnithequeen

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi karjalanpaisti tuolla uunissa tuoksuu ihan yyberhyvälle. Vielä pitäs antaa muhia 1,5 tuntia. Kualen nälkään.

Toi ostamamme Lapsuuteni Joulu-CD on ihan mieletön. Siis aivan loistava. Me kuunnellaan tää varmaan puhki ennen aattoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Okei. Päästäkää koirat irti. Olen tullut hulluksi. Lapset katsovat lastenohjelmia, mutta mulla on bileet huoneessani. Siivoan ja kuuntelen Vengaboysia.

"Boom boom boom boom, I want'ya in my room..." :hevikaraoke:
ÖÖ loistavaa musaa *appreciate*, COOL girl!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Toi karjalanpaisti tuolla uunissa tuoksuu ihan yyberhyvälle. Vielä pitäs antaa muhia 1,5 tuntia. Kualen nälkään.

Toi ostamamme Lapsuuteni Joulu-CD on ihan mieletön. Siis aivan loistava. Me kuunnellaan tää varmaan puhki ennen aattoa.
Toi kinkku wi vielä tuoksu, se oli pikkasen sisältä jäässä..
Mutta! parempaa odotellessa syön lohimedaljongin..
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kadunkohan mä vielä tätä... Päätin jättää miehen duunipikkarit väliin kun sovittu lastenhoito peruuntui ja uusi hoitopaikka aiheutti hetkellisen ahdistuksen. Kyllähän nyt aikuista miestä pitäis lähteä pikkarivahtimaan kun itse niin ruinasikin, mutta ei millään jaksais. Tarttis meikatakin ja kaikkee, ja ahtautua mekkoon, jonka huomasin olevan epäeduksi tisseilleni.

Joo, jään kotiin ja voin sitten miettiä kaikkien muiden vaimojen tavoin, että ketähän se molopää duunas minkäkin raflan vessassa. Niinq joo. Pari tuntia saa kyllä jyystää mua ennen menoaan, ja perskännit joutuu ottamaan, täytyyhän sitä vähän varmistella illan sujumista housut jalassa...

Kivoja kitipikkareita ihmiset. :]
ninnithequeen

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Toi kinkku wi vielä tuoksu, se oli pikkasen sisältä jäässä..
Mutta! parempaa odotellessa syön lohimedaljongin..
Voi perkele.

Mä just tajusin etten millään ehi paistaa niitä pipareita huomenna. Tänään illalla ehkä ehtisin, mutku ei oo taikinaa. Enkä taatusti pue enää päälle ja lähe ostaa. Niitä kumminkaan kukaan ees syö.
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Kivoja kitipikkareita ihmiset. :]
Muikkis mussu! Pikkareista tuli mieleen (myös) tulevat työporukan pikkikset. Viisi raavasta sikaniska miestä kokoontuu joku joulukuun ilta ja maistelee viinejä. Mä pelkään rakastuvani työkaveriin :oops: ...siis kaikki viittaa siihen, tai joku rakastuu muhun. Siis mitkä vitun viininmaistajaiset?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos luotto on tota tasoa..
Jos Miehes menee ilman sua, niin tuu huomenna pettää meidän kans sitä, kun kuitemkin sua?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Siis mitkä vitun viininmaistajaiset?
Pus mus! Varmaan kuuntelette kuitenkin jotain äijäheviä, ettekä sentään juustoja viinihömpsyjen välissä maistele? Kannattaa ehkä pukeutumiseen panostaa ja skipata se pinkki kauluspaita kaapin perälle... ;)

(Äijä muuten lähtee pinkissä kauluspaidassa juurikin nyt, skippas jyystöt - juustoista väliä - saas nähä mitä tästä tuleekaan!)
Geetzu

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:Jos luotto on tota tasoa..
Läpällähän mä, kirjotetaan nyt tähän, ettei vaan jää epäselväks. :D

Se totes, että lähtee mielellään huomenna kitipikkiksiinkin kanssani, yksin ei kuulema menemistä ku oon tämmöne lutka ja pyytäsin Tixin kuitenki paikalle ja juristivoimin meil ois avioero vireillä maanantaina. Että tätä tasoa se luotto...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:Toi kinkku wi vielä tuoksu, se oli pikkasen sisältä jäässä..
Mutta! parempaa odotellessa syön lohimedaljongin..
Voi perkele.

Mä just tajusin etten millään ehi paistaa niitä pipareita huomenna. Tänään illalla ehkä ehtisin, mutku ei oo taikinaa. Enkä taatusti pue enää päälle ja lähe ostaa. Niitä kumminkaan kukaan ees syö.
Tuothan kuitenki piparin mukanas?
Jotain laatikoita laitoin kassiin kaupassa..
Ei vittu mikä "ruovali"..
Pitää kävästä boonus pistämässä takas kauppaa..
No tarjolla mitä sattuu, valitteita ei vastaanoteta..
Pyyhin Netikettiin..
silsis

Re: Pikkujouluaattoperjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:Äijä muuten lähtee pinkissä kauluspaidassa juurikin nyt...
Sun äijäs tais olla tumma, joten pinkki sopii hyvin. Toi pinkki on kyllä toisaalta hieman huolestuttava valinta. Pinkki on niin nuorekas, et jos se petsailee jotain pissiksiä. Just niitä jotka tuoksuu Body Shopilta ja niiaa panon jälkeen. Onks siellä sellasia? Sori, ite aloitit :wink:
Vastaa Viestiin