Kurosen Susa tilittää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dr.Diarrhea

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti:No en mäkään sen palstasekoilusta juuri mitään tiedä, mut käyntikortti ja kuvat on muuttuneet aika radikaalisti. Sen verran nöösi miekin oon.
Okka, mut älä kerro enempää. Katson vielä ylöspäin 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Katson vielä ylöspäin 8)
Maltoit nostaa katseen uusimmasta Seiskasta?

Tuon mustanikin tarinan muistan hämärästi ammoisilta City-ajoilta. Those were the days..
Viimeksi muokannut Ann, 04.05.2007 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Katson vielä ylöspäin 8)
Maltoit nostaa katseen uusimmasta Seiskasta?
Hitto, Anna, se on vielä avamati ulko-oven edessä :shock: *noutaa lehden kuin kilteinkin koira*

EDIT: Huh, ehdin jo pelästyä. Lepyin samantien, Masa kannessa tutuin meriitein. Elämä voittaa, Gorky(vai mikä sen vajakin nimi oli?)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustanikki kirjoitti:Namusta.
Voi helvetti.
Taisi sallimus minuakin varjella. Minun ja Namun piti nimittäin tavata, jossain kahvilassa vain. Namu itse pyysi. Mutta aikatauluväärinkäsityksen takia se ei toteutunut. Puhelimessa Namun ääni oli kovin kiltti ja tasapainoinen. Ei paljon pervoilua, höpisi vaikka pyykinpesusta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sheetlord

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tästä episodista muistelen jotain itsekin kuulleeni. Saa oman elämän tuntumaan erittäin tasapainoiselta, tylsältä ja tavalliselta, vaikka jossain välissä tulikin vähän sekoiltua.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mustanikki kirjoitti: Juu, apu voisi olla pakkohoito - ja tarkoitan tätä vakavasti.
..
Ja kunnes maksaisin K-N kertoi jatkavansa terrorisointiansa (kyseinen mm ilmoitti nimeni, ja missä asun sekoraiskausintoiselle miesjoukolle, jotka häntä palvoivat), olinhan skitsofreeninen ja sairas, ja vielä velkaa exälleni.. jne
Jonkun sekopään se sai mukaansa, ilmeisesti se nicki, joka esiintyi namulle minuna, ja K-N uskoi. Tilanne repesi aivan käsistä.
Kieltäydyin kommentoimasta asiaa sen enempää kuin yhden viestin verran pari päivää sitä showta katseltuani. Menin tekemään rikosilmoituksen Pasilaan, ja Namu joutui kuulusteluihin muutama viikko myöhemmin.
Kuulusteluiden jälkeisenä seuraavana päivänä Namu kertoi C:n palstalla kuinka hän on suunnitellut erään naisen tapattamista, mutta ei voi kun joutui poliisikuulusteluun ja nyt poliisit tietäisivät kuka sen takana oli...
Hän hiljeni, enää ei levittänyt julkisesti chatissa nimeäni..
Mutta se ei pysäyttänyt kyseistä kuvailemasta kotisivullansa mitä hän tälle naiselle tekisi, kuinka hän mm tulisi ja kolkkaisi naisen tajuttomaksi.. sitoisi ja teippaisi naaman, ja leikkaisi huulet pois - hän kun oli kyllästynyt katsomaan sen naisen hymyä.
Tai kuinka hänen fantasiossansa (vastaava löytyi siis miehenkin blogista miehen näkökulmasta) tulisi ja viiltelisi tämän naisen, ja kuinka he tappaisivat tämän yhdessä..
En tiennyt (miten olisin, kävin vain joskus aikoja sitten ko.tapauksen kotisivuilla) että oli noin Sairas ja Vaarallinen yksilö. Toi on ihan järkyttävää mitä kerroit ja voin vain sanoa että onpa onni ja hyvä asia, että olet päässyt tästä pariskunnasta "irti", että olet selviytynyt kaikesta. Tommoinen pari kun on yhdessä meinaan niin siinä on kaikki ainekset (kuten tuosta teksistä jo huomasi) vaikka mille psyko-raiskaus-tappo-teoille tyyliin Karla Homolka ja Paul Bernardo.
Todella, todella hyvä että olet ok, ettei sulle itsellesi ehtinyt käydä mitään. Tietysti noi sairaat tappopeloittelufantasiat jo sinällään järkyttävät ja ovat olleet hirveitä asioita.. mitä sitä muuta voi sanoa.
..
Rikosilmoitus pysähtyi tekniseen seikkaan - vaikka namu ilmoittelikin nimeäni julkisesti, hän teki ne eniten sen aikaista nikkiäni vasten. Itse olen poliisin tytär. Isäni oli riidellyt kyseisen tutkinnanjohtajan kanssa tämän tavoista..
Tutkinta päätettiin perusteettomana, syynä oli "ei kohdistu luonnolliseen henkilöön". Tuostahan voi olla montaa mieltä, mutta olisin joutunut viemään asiaa eteenpäin yksityisesti, ja olin jo niin väsynyt. Kuukausia kestänyt terrorisointi vei kyllä kaikki mehut..
Seuraavan vuoden aikana minun autostani varastettiin rekisterikilpi, potkittiin kaikkia peltejä, väännettiin radion piiska irti, tungettiin narukerä pakoputkeen, ja lopuksi vielä rikottiin tuulilasi pullolla (joka vietiin pois).
Kunnes vaihdoin autoani, jonka jälkeen mitään ilkivaltaa ei ole esiintynyt.
Kaikki ihan sattumua ilmeisesti..?..
Poliisin toiminta (etenkään Pasilassa) ei oikeasti hämmästytä minua, olen vain kovin pahoillani puolestais. Totuushan on että olit vaarassa eikä asiaan suhtauduttu sen vaatimalla vakavuudella (tämäkään ei sen perusteella mitä olen kokenut ja kuullut.. hämmästytä), poliisin toimintaperiate kun ainakin Pasilassa on se että 1. Mitään ei haluta tutkia, eikä etenkään mitään mikä ei ole aivan 150%:sen selvää eikä silloinkaan kun on paljon juttuja yms ja 2. Saa olla itse vaatimassa oikeuksiaan ja suojeluaan eikä niitä silloinkaan saa mikäli se vain on mahdollista, vedoten byrokratiaan ja siihen kaiken ylimpään periaatteeseen ettei poliisia saa vaivata vaikka olisit tappouhan alla ja 3. Todisteita tai muita asiaan liittyviä juttuja ei tutkita, teknisiä tutkintoja ei tehdä mikäli poliisi ei niitä halua tehdä ja sehän ei halua ja 4. Jos tekijä tunnustaa (ihan mitä vain) niin tapaus katsotaan selvitetyksi ja etenkään silloin ei enää tutkita mitään eikä totuudella ole mitään väliä, koska tapaus on nyt "selvä" eikä poliisin tarvitse tuhlata siihen enempää minuutteja. Joten.. Käsitän varsin hyvin epäreilun tilanteesi siellä, se ei ole harvinaista.., mitä olen tässä kuullut juttua muilta ihmisiltä ja mitä itse tiedän.
Sympatiaa sinne kuitenkin vielä näin jälkijunassa.:)

Onneksi loppu vaikuttaisi olevan hyvin, kaikki hyvin. Ja hyvä että K-N:n elämäkin ilmeisesti paremmalla tolalla.

Hyvä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
CandyMan

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Mä olisin tiennyt ton.
Minä en juurikaan lue kaunokirjallisuutta (Taru Sormusten Herrasta trilogia ja Suomalainen Nuorallatanssi olivat vahinkoja, olin silloin nuori ja impulsiivinen; ai niin ja tietenkin Remot), joten odottelen kyseisen kirjan pohjalta tehtyä elokuvaa jota Ilta=Sanomat lupaili pari kuukautta sitten. Tarjouksia tuli Ranskasta asti.
Bliss

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti:Jokos joku ehti laittaa tän?

http://www.vanhemmat.net/jmedia/lsp.jpg
Toi ei voi olla todellinen :lol:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hyvä, hyvä, hyvä!!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
PerttiMakimaa

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Jokos joku ehti laittaa tän?

http://www.vanhemmat.net/jmedia/lsp.jpg
Toi ei voi olla todellinen :lol:
Miksei? Olihan tutkinnan kohteena oleva henkilö tehnyt tutkintapyynnön nettikirjoittelusta vaikka itse hän julkaisi kirjan lyhyestä suhteesta. Ja muuta, ja muuta... Minusta tämä on ihan linjassa muitten asioitten suhteen.
Bliss

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti: Miksei?
Viralliseen tutkintapyyntöön luulisi laittavan nimen oikein.
PerttiMakimaa

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Miksei?
Viralliseen tutkintapyyntöön luulisi laittavan nimen oikein.
Mietin onko se sitten oikeasti oikein vai eikö moralisteilla joilla on liikaa vapaa-aikaa olekaan riittävästi vapaa-aikaa faktojen tarkastamiseen.

Ah, runosuoneni alkaa pulputtaa. :)
Vastaa Viestiin