Kurosen Susa tilittää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Eli LUTKA on poikkeuksetta sellainen, joka antaa jollekin muulle kuin sinulle?
Näkee että oletten kuitenkin suht' tuore kitisijä. Vähänkin kauemmin palstalla vaikuttaneelle tämä asia on tullut tuskallisen, surkuhupaisen selväksi jo aikoja sitten..
Olen vaan yleensä jättänyt ison Geen tekstit lukematta, nyt en voinut välttää.

Edit: Olen kokonaan unohtanut tuon norausnapin :dream:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Miehensä olisi saanut auttaa häntä auttamaan itseään sen sijasta että innosti hänet subbiuteen.
Tuskin kovinkaan montaa miestä kiinnostaisi kyseisen henkilön elämäntarinaan tutustuminen. Enemmän ja helpommalla saa huomiota, kun vähentää vaatteita ja kertoo miten kivaa elämä on.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ann kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ann kirjoitti: Ehkä mä olen surkealla mielikuvituksella varustettu katkera paskayksilö, mutta en vain osaa innostua pitsillä peitetystä häpykummusta tai sloggeihin verhotusta pakaralihasta.
Tuo on vain monimutkaisempi tapa todeta, että et ole mies. Onhan se tietysti ikävää, mutta elämä on.
On mussa enempi miestä ku sussa. Ei ole sukupuolisidonnaista, toi sloggeihin verhottu pakara oli niinku miehen.
Seli seli. Tosi Mies olisi heti hypännyt pykälään.
Sheetlord

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Olen kokonaan unohtanut tuon norausnapin :dream:
Ditto. Tosin G-mies kirjoittaa asiakeskusteluissa ihan hyviäkin postauksia, joten välillä joutuu unignoraamaan..
NuoriDaavid

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Olen kokonaan unohtanut tuon norausnapin :dream:
Ditto. Tosin G-mies kirjoittaa asiakeskusteluissa ihan hyviäkin postauksia, joten välillä joutuu unignoraamaan..
Ilman Gattacaa kitinä ei olisi kitinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ilman Gattacaa kitinä ei olisi kitinä.
Ai? Mikäs tää sitten olis, Litinä? Nitinä? Aurinkopalleroiden leikkikenttä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lilo kirjoitti: Ai? Mikäs tää sitten olis, Litinä? Nitinä? Aurinkopalleroiden leikkikenttä?
Litinä.. aka Aurinkopalleroiden leikkikenttä.. : *Repsatirallaa!*
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti:Ai? Mikäs tää sitten olis, Litinä? Nitinä? Aurinkopalleroiden leikkikenttä?
ihqupihqu.net
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En jaksa. Puhukaa Susan Kurosesta!

SUVINEN: hyvä ja selventävä vuodatus.
Bliss kirjoitti:Eli LUTKA on poikkeuksetta sellainen, joka antaa jollekin muulle kuin sinulle?
Eikä. Aina käännetään noin.
Jos joku baareista yhdenyön seuraa hakeva misu erehtyisi antamaan MINULLE, niin totta kai hän olisi edelleen lutka!! :D Ja totta kai panisin, ei siinä mitään!

Mutta nykyajan baarimeininki (ainakin Savossa :D ) ja se mitä olen Kitinäläistenkin parissa ihan läheltä (no kerran Kitinäjätkän perseen pukilla 2 metrin päästä) nähnyt oikeasti kammottaa, pelottaa ja inhottaakin minua. Liian raadollista Sodoman ja Gomorran meininkiä. Jota ennen sentään ymmärrettiin vähän kauhistella. Yllämainituilta baarilutkilta en saisi siitäkään syystä, että koko baariympäristö on minulle vastenmielinen enkä halllitse härskejä pelimieseleitä. Seksin tarve on tietysti, seksin nykyiset saantitavat minulle kammotus. Jossain "kiltimmässä" maailmassa ehkä pärjäisin paremmin.

Sitten kumma jos aletaan moralisoimaan muuten tolkummin elävän naisen (no joo, Namu ei oikein ollut tolkku) exibitionismia tai seksipuheita.. joka on vain PINTAA verrattuna arvostelijoiden omaan, joskus paljon riettaampaankin seksikulttuuriin. Joka onkin sitten "hyshys".

Ja nyt SUSAN KUROSEEN, pliis!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Sitten kumma jos aletaan moralisoimaan muuten tolkummin elävän naisen (no joo, Namu ei oikein ollut tolkku) exibitionismia tai seksipuheita.. joka on vain PINTAA verrattuna arvostelijoiden omaan, joskus paljon riettaampaankin seksikulttuuriin. Joka onkin sitten "hyshys".
Tässä mä elelen yhä Gattacan linjaa.

Haluaisin päästä silloin tällöin sellaisen siveän naisen mieleen, joka tosiaan fiilistelee herkkujuttuja vasta avioliitossa - jos silloinkaan - ja on siis täysin seksittömästi elänyt kasvuajan. Ihan omasta tahdostaan, tai siis halustaan, no haluttomuudestaan. You knows.

Kaikkien muiden lutkittelu onkin aiheellista. Lutkat on jees, ei siinä mitään. Lutkien itsensä harrastama moralisointi on vähemmän jees.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sitten kumma jos aletaan moralisoimaan muuten tolkummin elävän naisen (no joo, Namu ei oikein ollut tolkku) exibitionismia tai seksipuheita.. joka on vain PINTAA verrattuna arvostelijoiden omaan, joskus paljon riettaampaankin seksikulttuuriin. Joka onkin sitten "hyshys".
Lutkien itsensä harrastama moralisointi on vähemmän jees.
Ei niinkään ne teot itsessään, vaan se tarve tuoda itseään jatkuvasti esiin takuushokeeraavalla matskulla. Pidemmän päälle ne pimppi-jutut alkaa maistua puulta, sitten ne alkaa ärsyttää ja sitten sitä havahtuukin painamasta ignorea.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ann kirjoitti:Ei niinkään ne teot itsessään, vaan se tarve tuoda itseään jatkuvasti esiin takuushokeeraavalla matskulla. Pidemmän päälle ne pimppi-jutut alkaa maistua puulta, sitten ne alkaa ärsyttää ja sitten sitä havahtuukin painamasta ignorea.
Jotkut kuitenkin haluavat järkyttyä / ahdistua / ärsyyntyä / huvittua, ihan jopa vuodesta toiseen. Muutenhan se itsensä esiin tuominen ei voisi jatkua, kuka nyt tyhjyyteen vaivautuisi. Idioottikin tosiaan löytää ignore-napin, koska minäkin lopulta.
Tix

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mä en oikein tiedä kumpia mä säälin enemmän - niitä jotka tuntevat tarvetta kertoa seksielämästään yms. setistä julkimedioille omalla nimellä ja naamalla vai niitä jotka tuntevat tarvetta tietää jotain noiden kummuuksien seksielämästä.

Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Geetzu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Mua taas vähän kiinnostaa se. Kukaan tuttu ei ole tunnustanut ostaneensa, joten paha mennä lainailemaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Ann »

Geetzu kirjoitti: Jotkut kuitenkin haluavat järkyttyä / ahdistua / ärsyyntyä / huvittua, ihan jopa vuodesta toiseen.
No näinpä. Hävetkää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tix kirjoitti:Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Mä olisin tiennyt ton.

Itse voisin lukea, tai siis katsoa alun ja fiilistellä sen jälkeen. Veikkaisin, että pitkästyisin kuitenkin varsin nopeasti. Olenhan kärsimätön luonne.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Mua taas vähän kiinnostaa se. Kukaan tuttu ei ole tunnustanut ostaneensa, joten paha mennä lainailemaan.
Ehkä sitä myydään vanhaan kunnon "tiskin alta"-tyyliin..

Seuraavan kerran siis kun menee kirjakauppaan tai kioskille, muistaa olla hyvin salamyhkäisen oloinen ja mumisee humbreybogartmaisella tavalla tiskin taakse että "Mmm.. Semmoinen.. Hmm.. K ..Kirja.. Vinks.."
Sitten, jostain alhaalta kuulunee tiskin takaisen virkailijan ääni "Hmm.. aivan."
Sitten raha tiskiin ja opus dekkarimaisen sadetakin povikätköihin ja pakeneminen tummahämyisen taivaan suojiin.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Aito_Johanna

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Mua taas vähän kiinnostaa se. Kukaan tuttu ei ole tunnustanut ostaneensa, joten paha mennä lainailemaan.
Kun nyt muistutit, niin kävinpä pk-seudun kaupunginkirjaston sivuilla katsomassa, joko Kurosen kirja on hankittu kirjastoihin. Kyllä on :shock: Niteitä 36, varauksia 297!
elco

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti: Kuroskan kirja on ehkä viimeinen opus minkä lukisin.
Heti De Mellon jälkeen.
Rouva Pupu

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En näe vieläkään kunnolla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rouva Pupu kirjoitti:En näe vieläkään kunnolla.
Lens mällit silmään?
Rotan aivot valtasivat pääni.
mustanikki

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

HellBell kirjoitti:
Ann kirjoitti:Ööö-öö.. Sellainen akka joka ilmottaa kovaan ääneen haaveilevansa raiskatuksi tulemisesta, revittelee vittulihaansa julkisesti, pitää raiskauksia ja puukotuksia sulkina hatussaan on ihan jotain muuta kuin lutka.
Terve vaan.
Olisi tarvinnut oikeasti apua. Taustalla (on tuonut tämän julki, en tässä paljasta mitään mitä ei olisi ollut esillä julkisesti) teininä koettu raiskaus, jota ei sitten kyennyt käsittelemään muuten kuin "sekoamalla" raiskauskuvioihin. Teksteistään paistoi läpi semmoinen alkujaan suloisen tytön oloinen ihminen, jolle suloisen maailman hajottaminen oli ns. liikaa ja päätti kääntyä "pedoksi" kuten itseään myös joissain kohti kutsui.
Miehensä olisi saanut auttaa häntä auttamaan itseään sen sijasta että innosti hänet subbiuteen. Missä ovat hyvät ihmiset silloin kun heitä tarvitaan? Miten aina sattuukaan että juuri silloin.. Niitä ei ole.
Juu, apu voisi olla pakkohoito - ja tarkoitan tätä vakavasti.

Seurustelin joskus namun exän kanssa - siis kyseinen mies on myös minun exäni.
Mies joka on kaikkien mielestä niin mukava, mutta jotain aivan muuta jos silmä vältti..

Sitä ennenhän kyseinen "kaunis-hauska"-nikkinen tyttö oli hiljainen pikkublondi joka ei kasvojansa näyttänyt.
Heidän seurusteltuansa noin puoli vuotta tilanne repesi.
Kuulemma minä olin velkaa exälleni (josta olin siis eronnut 2 vuotta aiemmin) 5000 euroa - mistä? (Ikinä en sen miehen kanssa ollut asunut yhdessä, ja minulla oli ollut vielä oma autokin)
Ja kunnes maksaisin Kauhea-Namu kertoi jatkavansa terrorisointiansa (kyseinen mm ilmoitti nimeni, ja missä asun sekoraiskausintoiselle miesjoukolle, jotka häntä palvoivat), olinhan skitsofreeninen ja sairas, ja vielä velkaa exälleni.. jne
Jonkun sekopään se sai mukaansa, ilmeisesti se nicki, joka esiintyi namulle minuna, ja K-N uskoi. Tilanne repesi aivan käsistä.

Kieltäydyin kommentoimasta asiaa sen enempää kuin yhden viestin verran pari päivää sitä showta katseltuani. Menin tekemään rikosilmoituksen Pasilaan, ja Namu joutui kuulusteluihin muutama viikko myöhemmin.

Kuulusteluiden jälkeisenä seuraavana päivänä Namu kertoi C:n palstalla kuinka hän on suunnitellut erään naisen tapattamista, mutta ei voi kun joutui poliisikuulusteluun ja nyt poliisit tietäisivät kuka sen takana oli...

Hän hiljeni, enää ei levittänyt julkisesti chatissa nimeäni..
Mutta se ei pysäyttänyt kyseistä kuvailemasta kotisivullansa mitä hän tälle naiselle tekisi, kuinka hän mm tulisi ja kolkkaisi naisen tajuttomaksi.. sitoisi ja teippaisi naaman, ja leikkaisi huulet pois - hän kun oli kyllästynyt katsomaan sen naisen hymyä.
Tai kuinka hänen fantasiossansa (vastaava löytyi siis miehenkin blogista miehen näkökulmasta) tulisi ja viiltelisi tämän naisen, ja kuinka he tappaisivat tämän yhdessä.


Rikosilmoitus pysähtyi tekniseen seikkaan - vaikka namu ilmoittelikin nimeäni julkisesti, hän teki ne eniten sen aikaista nikkiäni vasten. Itse olen poliisin tytär. Isäni oli riidellyt kyseisen tutkinnanjohtajan kanssa tämän tavoista..
Tutkinta päätettiin perusteettomana, syynä oli "ei kohdistu luonnolliseen henkilöön". Tuostahan voi olla montaa mieltä, mutta olisin joutunut viemään asiaa eteenpäin yksityisesti, ja olin jo niin väsynyt. Kuukausia kestänyt terrorisointi vei kyllä kaikki mehut..

Seuraavan vuoden aikana minun autostani varastettiin rekisterikilpi, potkittiin kaikkia peltejä, väännettiin radion piiska irti, tungettiin narukerä pakoputkeen, ja lopuksi vielä rikottiin tuulilasi pullolla (joka vietiin pois).
Kunnes vaihdoin autoani, jonka jälkeen mitään ilkivaltaa ei ole esiintynyt.

Kaikki ihan sattumaa ilmeisesti..?

Kyllä vieläkin reipoo jos tuota jo eronnutta pariskuntaa ajattelen, ja siitä on vuosia..

Sellaisia ihmisiä kuin ne kaksi ovat, en lainkaan sääli.
Mutta onneksi eivät enää ole yhdessä, joten uskoisin että heidän aiheuttamansa uhka on ohi. Koska se uhka oli todellinen, Namu kun veti puoleensa mitä sairaimpia yksilöitä ja tunnuin olevan hänen lempikohteensa kaikille niille fantasijoille mitä hän kirjoitti viiltelystä yms.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kyllähän tuo K-N on näköjään jonkun verran rauhoittunut, ainakin cityn kuvagallerian ja juttujen perusteella.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti:Kyllähän tuo K-N on näköjään jonkun verran rauhoittunut, ainakin cityn kuvagallerian ja juttujen perusteella.
Vähäx te ootte gonia! Ihan nevöhööd-osastoo mulle 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kurosen Susa tilittää

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Kyllähän tuo K-N on näköjään jonkun verran rauhoittunut, ainakin cityn kuvagallerian ja juttujen perusteella.
Vähäx te ootte gonia! Ihan nevöhööd-osastoo mulle 8)
No en mäkään sen palstasekoilusta juuri mitään tiedä, mut käyntikortti ja kuvat on muuttuneet aika radikaalisti. Sen verran nöösi miekin oon.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin