Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sipsi kirjoitti:
silsis kirjoitti:Tulkaa hakemaan mut pois, vaikka putkaan!
Mahtava telepatia! Mäkin höpisin just eilen jotain, et "ois aika hurjaa joutua Tampereella putkaan"..
Samanlaisia ne putkat ovat Tampereellakin, vaikka siellä saakin aamulla mustaa maggaraa (enkä viittaa tuolla mihinkään homoseksiin). Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

CandyMan kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
silsis kirjoitti:Tulkaa hakemaan mut pois, vaikka putkaan!
Mahtava telepatia! Mäkin höpisin just eilen jotain, et "ois aika hurjaa joutua Tampereella putkaan"..
Samanlaisia ne putkat ovat Tampereellakin, vaikka siellä saakin aamulla mustaa maggaraa (enkä viittaa tuolla mihinkään homoseksiin). Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki.
No enhän mä nyt voi tietää minkälaisia putkat on missään! En mä oo koskaan käyny. Mut jos makkarat tulee kaupan päälle, ni mikäs siinä. Eiku Tampereelle varastamaan joulukuusta!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsis

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

sipsi kirjoitti: Eiku Tampereelle varastamaan joulukuusta!
Mä olen muuten joka joulu kiinnitellyt strösselströmmjä ja hiluvempeloita varastettuun kuuseen. Et löytyy kyy omasta takaa :oops:

Ei silti, ehdottaisin neljän promillen taikalaseja Keskustorilla ja sammumista suihkulähteeseen, niin putkayökin menee joutuisasti mammiessa. Älä hukkaa hammasharjaasi!
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sit ku mä joudun Tampereella putkaan, ni mä haluun kyl et se on silsis ku mut sinne käsiraudoissa vie.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Sit ku mä joudun Tampereella putkaan, ni mä haluun kyl et se on silsis ku mut sinne käsiraudoissa vie.
Reps! Nimenomaan "sit KU mä joudun Tampereella putkaan"..
Joo, sit vois sanoo sille kytälle, et "en mä sua haluu..voitko hakee silsiksen paikalle? Sen pitää laittaa mulle ne käsiraudat."
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsis

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

sipsi kirjoitti: Sen pitää laittaa mulle ne käsiraudat."
En mä OIKEESTI tätä tilannut, tämä tuli yllätyksenä. Hakekaa noi akat pois mun kimpusta :D Tunnen itseäni kohtaan myötähäpeää vaikken vaatimattomin olekaan.
sanctus

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kun aamulla tipahti Tulva postiluukusta ja nainen on myöhään töissä ja vain koira kaipaa huomiotani hetkeksi, voin rösähtää huoletta sohvalle ja lukea tiukan feministisesti toimitettua lehteäni rauhassa ja nauttien. Ah. Arjen ihanuutta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

silsis kirjoitti:
En mä OIKEESTI tätä tilannut, tämä tuli yllätyksenä. Hakekaa noi akat pois mun kimpusta :D Tunnen itseäni kohtaan myötähäpeää vaikken vaatimattomin olekaan.
Mä en tajua nyt yhtään tätä viestiä. Siis mitähäh? 8) Nojaa, naurattaa kuiteski.
Vai liittykö se siihen, että sanoin virheellisesti "se" enkä "hän"? Se oli niinq puhekielinen ilmaisu. Daa?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti: Samanlaisia ne lutkat ovat Tampereellakin.
Joku lutka oli selvästi sabotoinut mun tänään nauttimaani lihamureketta. Mahassa vääntää ja kääntää niin maan perusteellisesti, että piti pitää varmuuden vuoksi sormia ristissä kotimatkalla.., jaloista puhumattakaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Daa?
Jätkä puhuu taas venäjää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Melnais kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Kolmannes tuosta? Herranjestas, sehän olisi kuin naapurissa asustaisi! Eräässäkin suhteessa välimatkaa oli 200km, enkä edes osannut pitää sitä mitenkään kaukosuhteena. Tällä hetkellä tääläkin välimatkaa yli 500km.
Ettekö te irmeliannelin kanssa voisi pariutua niin olisi helpompaa?
Joku tuollainen vaihtokauppa voisi kyllä olla toimiva ratkaisu!
Noojoositte, sama kai se on vaihtaa päikseen. Tulis noille etelän ihmeille sataa kilsahkoa välimatkaa vaan ja meille jäis semmonen nelisen kilometriä. Jes. Semmone pikku vaihtokauppa, käytännön sanelema juttu.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Daa?
Jätkä puhuu taas venäjää.
Olen kielinero.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Erittäin väsynyt tpk.

Syysmasennus tai pillerit vetää mielen erittäin alas.. työnteosta ei meinannut toisella työpaikalla tulla mitään. Nyt täytyy yrittää skarpata hetken.
silsis

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ainiin, ostin tänään Venäjää ja Kiinaa rahastoina. Vasta kesällä tasapainoitan korkolainoilla. Pitäisköhän toi Putin myrkyttää, niin sais vastiketta?
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen niin loukkaantunut tällä hetkellä, ettei tosikaan.
Kuka tahansa toinen lähtisi kiitäen palstalta tällä hetkellä, mutta valitettavasti mä olen mä, enkä lähe ennenku 10 000 on täynnä.

Terveisiä vaan moderaattoreille.
SaintJohnPerse

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vitun vakuutusyhtiö taas vittuilee (tekevätkö ne ikinä mitään muuta?)...

Meni hyvät maanantaifiiliset saman tien.
silsis

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja silsis »

ninnithequeen kirjoitti:Terveisiä vaan moderaattoreille.
Sossupokemonia ei ole koskaan liikaa!
Dumari

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sipsi kirjoitti:
silsis kirjoitti:Tulkaa hakemaan mut pois, vaikka putkaan!
Mahtava telepatia! Mäkin höpisin just eilen jotain, et "ois aika hurjaa joutua Tampereella putkaan"..
Voi olla että toteutan tuon huomenna... tai sitten en, eivoitietää.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Terveisiä vaan moderaattoreille.
Sossupokemonia ei ole koskaan liikaa!
Juu en kerro yleisesti, sori vaan.
Törkeetä, sanoinkuvaamattoman törkeetä kuitenkin.
*menettää yöunet*
Bliss

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen niin loukkaantunut tällä hetkellä, ettei tosikaan.
Kuka tahansa toinen lähtisi kiitäen palstalta tällä hetkellä, mutta valitettavasti mä olen mä, enkä lähe ennenku 10 000 on täynnä.
:shock: Mitä olla tapahtunut? :shock:

Saa laitta yyveetä
Kid

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti:
silsis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Terveisiä vaan moderaattoreille.
Sossupokemonia ei ole koskaan liikaa!
Juu en kerro yleisesti, sori vaan.
Törkeetä, sanoinkuvaamattoman törkeetä kuitenkin.
*menettää yöunet*
Pokea kehiin!!! Ei saa olla nuin veemäinen että vihjailee tommosta eikä kerro kuitenkaan mitään. Pyh!
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti: Pokea kehiin!!! Ei saa olla nuin veemäinen että vihjailee tommosta eikä kerro kuitenkaan mitään. Pyh!
Moon ilkee akka.
Paljastan sen verran että tämä liittyy itse aasiin. Jota joskus pidin Jumalana :D

Jees. Nyt vesisateeseen kauppaan kitisevän kersan kanssa. Haluuks joku vaihtarit?
safi

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja safi »

silsis kirjoitti: Sossupokemonia ei ole koskaan liikaa!
Kiinnostaako sua todella jonkun ninnin järjestämä SP, huh mee salille välillä rehkimään.

Tää lähtee ihan just. Alkaa meinaa mökkihöperyys vaivata, kun ulos ei ole viitsinyt sateesta johtuen nokkaansa laittaa koko päivänä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Daa?
Jätkä puhuu taas venäjää.
Olen kielinero.
Sitten voitkin käydä tambereen suihkulähteessä kielikylvyssä, kun tuo silsa sellaista lupailikin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

[quote="sanctus"][/quote]

Sanctus on takaisin! jei! :h:

Takana harvinaisen sivistynyt ryyppyrupeama. Tein lupauksen juoda pelkkää kaljaa ja pysyinkin siinä suhteellisen lojaalisti (mitä nyt pari tekiilaa meni). En oksentanut, kaatunut, kaatanut, pussaillut tai nainut ketään. Olen tulossa aikuiseksi :shock: No on se ihan mukavaa vaihteeksi ettei tarvitse huolehtia siitä mitä muut muistaa...

Paitsi keksinhän minä että yksi tyttö, joka kännissä kapsahti kaulaani ja huudahti että olen niin kiva on kiinnostunut minusta. Asia selkeni siinä vaiheessa kun hän esitteli minut poikaystävälleen :roll: Huti.

Join kaljaa kokonaiset 24 tuntia ja lähdin "kotiin" huomatakseni ala-aulan olevan päällystetty kokonaisuudessaan tupakantumpeilla, tyhjillä kaljatölkeillä ja tupakka-askeilla. Kaiken komeuden keskellä lojui rappusista heitetty tietokoneen keskusyksikkö. Että näin.
Mikään valitus ei auta, sillä vaikka osa venäläisistä häädettäisiin, osa jää ja tulee vielä lisää :axe: Hurmaavaa, kun aina jostain kuuluu jotain: joko rappukäytävästä, seinänaapurista tai yläkerrasta. Enää ei tiedä mihin kirveen kanssa kääntyisi.

Mutta valoa tunnelissa. Soitin kahteen asunto ilmotukseen ja molemmista tärppäsi! Ihanaa, ihanaa! Kolmio kasarminmäellä kutsuu! :]


EDIT: lukihörä
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin