Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:Voiko se jäähdytysnesteputeli mennä rikki vai mistä johtuu että niitä on joutunut lisäämään nyt kahteen otteeseen kuukauden sisään..? Auttakee!
Syylari eli jäähdytin vuotaa jäähdytysnestettä jostain, ei mikään maailman harvinaisin keissi.

Söin Kinkissä taas, maistui :D Tajusin just että tää viikko on aika kiireellinen kun eilen ei pystynyt edes kaffelle menosta lupaamaan yhtään mitään. Yläselkä on harvinaisen kipeä, välillä tuntuu kuin joku työntäs puukkoa keuhkoihin, johtunee varmaankin eilisestä koko päivän köllöttelystä soffalla.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti: Eli siis missä :shock:
http://kitina.net/album_page.php?pic_id=3881
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

irmelianneli kirjoitti: Sit tekis myös hulluna mieli pussailla ja halia ja kainaloida.
Yleinen ja miellyttävä ilmiö krapulaisilla, myös hyvä syy suhtautua myötämielisesti toisen juopumukseen, ehkä jopa edesauttaa sitä. Täytyykin muistaa ostaa viiniä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti: Hirveet Siwan kassit silmien alla.
Sulla alkaa olla sitten yhdennäköisyyttä maailman lyhimmän miehen kanssa?
Toivottavasti kityläisilläkin oli.
Ja te ete oo kitinäläisiä Oulun saggi ollenkaa eiks nii eiks?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Melnais kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Sit tekis myös hulluna mieli pussailla ja halia ja kainaloida.
Yleinen ja miellyttävä ilmiö krapulaisilla, myös hyvä syy suhtautua myötämielisesti toisen juopumukseen, ehkä jopa edesauttaa sitä. Täytyykin muistaa ostaa viiniä.
Juu todella miellyttävä ilmiö, varsinkin kun objekti sijaitsee 500km:n päässä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

irmelianneli kirjoitti: ...objekti sijaitsee 500km:n päässä.
Paha matka, käypi sääliksi. En oikein ymmärrä miten jaksat, oma kestävyys loppui vajaassa vuodessa vaikkei matka ollut kuin reilu kolmannes tuosta.

Leikittelin joskus ajatuksella miten suhde olisi edennyt jos olisin yhä asunut synnyinseuduilla savon sydämessä. Tulin tulokseen ettei olisi liikahtanut lainkaan, tai sitten nykyistä nopeammin matkustamiseen kyllästyneenä. Kaipuu on kaunista vain kestäessään määräajan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nää lähtis nyt retkeileen Jyväskylään! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SaintJohnPerse

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Äh, kun olisi loman tai muun pienen säpinän tarpeessa. Ei oikein riitä se, että viikossa on maksimissaan yksi päivä jolloin voi olla rauhassa työasioilta. Eikä sitäkään saa viettää omassa kodissaan, kun sinne ei voi mennä. Kuntoilu on taas vaihteeksi jäänyt, kun ei ole aikaa/energiaa...

Pientä orastavaa kaamosmasennusta on kai liikkeellä. Jospa pienet treffin poikaset piristäisivät? Anyone? Olen 30 v mukava ja tasapainoinen :=)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Jospa pienet treffin poikaset piristäisivät? Anyone? Olen 30 v mukava ja tasapainoinen :=)
Mä oon 26 v ja äärimmäisen epätasapainoinen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Melnais kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: ...objekti sijaitsee 500km:n päässä.
Paha matka, käypi sääliksi. En oikein ymmärrä miten jaksat, oma kestävyys loppui vajaassa vuodessa vaikkei matka ollut kuin reilu kolmannes tuosta.
Puolisen vuotta menny ihan jotenkuten hyvin tässä. Koko kesänhän tosin olimme yhdessä lähes 24/7. Parempi ehkä näin, tuskin pystyisimme yhdessä asumaan ja elelemään.
bedlam

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Melnais kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: ...objekti sijaitsee 500km:n päässä.
Paha matka, käypi sääliksi. En oikein ymmärrä miten jaksat, oma kestävyys loppui vajaassa vuodessa vaikkei matka ollut kuin reilu kolmannes tuosta.
Kolmannes tuosta? Herranjestas, sehän olisi kuin naapurissa asustaisi! Eräässäkin suhteessa välimatkaa oli 200km, enkä edes osannut pitää sitä mitenkään kaukosuhteena. Tällä hetkellä tääläkin välimatkaa yli 500km.
SaintJohnPerse

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Jospa pienet treffin poikaset piristäisivät? Anyone? Olen 30 v mukava ja tasapainoinen :=)
Mä oon 26 v ja äärimmäisen epätasapainoinen.
Kuulostaa hyvältä.

Jos vielä juot kuin mies ja vaihdat niitä (miehiä) useammin kuin minä kalsareita, niin vaikuttaisit juuri sopivalta ihmiseltä :)
CandyMan

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ai niin, viikonloppuna mulle ennustettiin kädestä ekaa kertaa elämässäni. Kaikki keinot on käytettävä onnen etsimisessä varsinkin nyt kun horoskoopit ja biorytmit ovat pettäneet minut. Tuomio oli seuraava:

- Elämänviiva löytyi, which is nice. Mieltäni kaihertaa edelleen "Jaakobin Painajainen"-elokuvan kohtaus, jossa kädestäennustaja kertoo päähenkilölle tämän olevan jo kuollut.

- En kuulemma ole ainakaan ns. sarjamurhaajatyyppiä (esim. "lusikkamainen" peukalo kuulemma kielisi tällaisesta).

- En ole Hannu Hanhi eli hommat eivät tule minulle ilmaiseksi onnen kautta, vaan joudun tekemään töitä niiden eteen jopa normaali-ihmistä enemmän. Vai halusiko hän oikeasti tällä sanoa että olen keskimääräistä tyhmempi, ja siksi joudun ponnistelemaan muita enemmän?

- Olen kuulemma sanavalmis, nokkela ja minulla on vilkas mielikuvitus. Ei paskaa Sherlokki?

Nyt kun vielä keksisin mitä tekisin kaikella tällä uudella informaatiolla...
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Jospa pienet treffin poikaset piristäisivät? Anyone? Olen 30 v mukava ja tasapainoinen :=)
Mä oon 26 v ja äärimmäisen epätasapainoinen.
Kuulostaa hyvältä.
Jos vielä juot kuin mies ja vaihdat niitä (miehiä) useammin kuin minä kalsareita, niin vaikuttaisit juuri sopivalta ihmiseltä :)
Trust me: te olette kuin luodut toisillenne :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Camilla kirjoitti:Ihana maanantai-aamu. Auto meinas kosahtaa matkalle. Pakko kai viedä se huoltoon jo heti tänään. Voiko se jäähdytysnesteputeli mennä rikki vai mistä johtuu että niitä on joutunut lisäämään nyt kahteen otteeseen kuukauden sisään..? Auttakee!

Mut viikonloppuna toi auto oli kyllä ihana. Sinne mahtui iso ruokapöytä ja 4 tuolia eikä edes tehnyt tiukkaa..
JA MÄ TEHDESSÄNI sunnuntain otsikkoa, ajattelin että krapulamanaamiset olisivat silloin ja tein otsikon ironisesti mukavaksi, mutta se olikin se sunnuntai suurimmalle osalle niin paha päivä, että oltiin osaksi tiedottomia.VOIH.

MUTTA tämä ei koske siis vireätä fakkiutunutta hevostyttöä Camillaa. Mutta hän on myös siis autotyttö. Minä autopoikana vastaan:
Jäähdytysneste on periatteessa jatkuvasti samanmääräisenä putkistossa kiertävää, mutta tietenkin sitä myös haihtuu. Tosin ei saisi paljon haihtua. TOTTAKAI nesteputkissa voi olla vuotoa, mutta jos et oo huolehtinut nesteen pakkaskestävyydestä, käy niin, että neste putkistossa jäätyy ja se laajenee samalla ja rikkoo jopa kumiputken. Mutta ennen kuin kumiputken, se rikkoo auton edessä olevan jäähdytyskennoston, jossa siis se neste jäähtyy kohdatessaan ilmaa, nopeammin, ja sinne jäähdytyskennostoon voi syntyä hiusmurtumia, jotka sitten vuotavat ja saavat taas aikaan ilmakuplia yms. Et kerro kuinka paljon nestettä lisäät. Mut jos paljon, on siellä ilman muuta jokin hämminki. Pari kertaa kuussa ei kyl oo silti mahdottoman paljon!
MUTTA MIHINKÄ SE AUTO MEINAS "KOSAA"? Oliko auton lämpömittari, siis jäähdytysveden lämpötila, liian korkea? Silloin vesimäärä on voinut vähentyä tosi paljon. Se on autolle sikavaarallinen tila, sano!
Moottori ylikuumenee silloin ja Camilla menee sen jälkeen autokauppaan ja sanoo myyjälle: Hyvää päivää kaunis myyjä, haluan uuden punaisen auton!"

Huolto oli hyvä keksintö sulta, olen siitä aivan varma!
Auto siis käyttäytyi hyvin sitä ennen tuolineen ja pöytineen. Ja tänään olikin jo sitten se aika kuukaudesta. Autosi on siis nainen, mutta minkä merkkinen?

Stadinarska
monttööriarska :D
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Niin ne väittää, että jäähdytysjärjestelmä on umpinainen systeemi eikä pitäis siis haihtua, jos haihtuu, on jossain vuotoa.

Mut jeee! Huomenna on viikon ensimmäinen perjantai :h: :h: :h: toisin sanoen tiisjantai
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti: Jos vielä juot kuin mies
Jepjepjep, jos ei tarvitse juoda bisseä eikä batteryä (eikä viskiä eikä konjakkia)..niin juon sut välittömästi pöydän alle.
Mut en mä vaihda miehiä useasti. Ainakaan omasta mielestäni.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti: Jos vielä juot kuin mies
Jepjepjep, jos ei tarvitse juoda bisseä eikä batteryä (eikä viskiä eikä konjakkia)..niin juon sut välittömästi pöydän alle.
Mut en mä vaihda miehiä useasti. Ainakaan omasta mielestäni.
Luulen, että voittaisit minut päärynäsiiderin juomisessa milloin vaan, mutta luulen voittavani, jos kyseessä olisi Jaloviina tai Gammel Dansk. Otatko haasteen vastaan?

En minäkään vaihda kalsareita liian usein. Enkä naisiakaan. Ainakaan omasta mielestäni.
feliformia

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Maanantai ei vituta niin kovasti kuin yleensä, johtuen huomenna tilille napsahtavista veronpalautuksista ja siitä, että keskiviikko on vapaapäivä. Viikonloppu oli oikein mahtava ja selviydyin sekä perjantain että lauantain seikkailuista krapulatta.

Kaikkein käsittämättömintä on se, että perjantaina oli firman pikkujoulut ja lauantaina olin jo kasilta aamulla Tikkurilan Urheilutalolla roudaamassa valoja illan tapahtumaa varten :o
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Dumari kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Voiko se jäähdytysnesteputeli mennä rikki vai mistä johtuu että niitä on joutunut lisäämään nyt kahteen otteeseen kuukauden sisään..? Auttakee!
Syylari eli jäähdytin vuotaa jäähdytysnestettä jostain, ei mikään maailman harvinaisin keissi.
Kiitos! Huolto varattu. Tiesin että kitinäläisiin voi luottaa asiassa kuin asiassa!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

bedlam kirjoitti: Kolmannes tuosta? Herranjestas, sehän olisi kuin naapurissa asustaisi! Eräässäkin suhteessa välimatkaa oli 200km, enkä edes osannut pitää sitä mitenkään kaukosuhteena. Tällä hetkellä tääläkin välimatkaa yli 500km.
Ettekö te irmeliannelin kanssa voisi pariutua niin olisi helpompaa?

Mun teki pahaa nähdä kerran viikossa tai parissa arjen puuttumisen vuoksi. Mukavaa toki oli, mutta pelkkien tarkkaan organisoitujen huippuhetkien varaan rakentuva suhde tuntui oudolta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:Niin ne väittää, että jäähdytysjärjestelmä on umpinainen systeemi eikä pitäis siis haihtua, jos haihtuu, on jossain vuotoa.

Mut jeee! Huomenna on viikon ensimmäinen perjantai :h: :h: :h: toisin sanoen tiisjantai
Hyvin tuo sun juttus alkoi, mutta sitten tuo toinen lause näytti tilanteen. Menepä kiltisti kotiin lepäämään. Puoskarimestari Stadinarska määrää sut vielä päivän siaraslomalle. kerrot sitten vaikka huomenna jotain niin minä vastavasti sitten annan arvosteluni. Ei sun täydy nyt huolehtia mistään päivistä tänään. Tutimaan vaan ja lämmintä maitoa ja palataan huomenna asiaan!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Luulen, että voittaisit minut päärynäsiiderin juomisessa milloin vaan, mutta luulen voittavani, jos kyseessä olisi Jaloviina tai Gammel Dansk. Otatko haasteen vastaan?
Tottakai. Pitäis vaan ensin selvittää mitä on Gammel Dansk. Kuulostaa epäilyttävältä. Sammuuko siitä? Meneekö muisti? 8)

Ja siitä vaihtamisesta vielä. Kai mäkin aika siveä toistaiseksi olen, jos kumminkin vaihdan useammin sukkia ja alusvaatteita ku miehiä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Luulen, että voittaisit minut päärynäsiiderin juomisessa milloin vaan, mutta luulen voittavani, jos kyseessä olisi Jaloviina tai Gammel Dansk. Otatko haasteen vastaan?
Tottakai. Pitäis vaan ensin selvittää mitä on Gammel Dansk. Kuulostaa epäilyttävältä. Sammuuko siitä? Meneekö muisti? 8)
Se on vielä hirveempää kuin jekku tai fernetti.
Ja siis niin pahaa, että se on jo hyvää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mangutaan yhdessä MAANANTAI vielä mukavammaksi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti: Se on vielä hirveempää kuin jekku tai fernetti.
Ja siis niin pahaa, että se on jo hyvää.
No joo! Kävin kuuklettamassa. Se on joku mahakatkero. :roll: "Ruskea, kuiva, piparkakkumainen". Wtf??
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin