Törppöjen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
Ethän pahasti ittees särkeny? Missä kohtaa sie kolaroittit?

Huomenta! Huomenna on jo perjantai, vaikka eilen oli sunnuntai!
CandyMan

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

RolloTomasi kirjoitti:Itse ajattelin, että voisin hypätä pilvenpiirtäjän katolta koemielessä.
Raportoitko tuloksista ja havainnoistasi sitten tänne?
BettyB.

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Töpeksin jo eilen jättämällä peukaloni kassakaapin oven väliin. Nyt se on kovin pipi :(
feliformia

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Voe persse... niska on ihan jumissa ja koko ajan meinaa pukata päänsärkyä, vaikka olen napsinut särkylääkkeitäkin. Venytteleminen auttaa aina hetken aikaa.

Vituttaa kun tänne tuli joku paikallislehden toimittaja tekemään meistä juttua ja esimies on poissa ja oli unohtanut ilmoittaa asiasta. Kieltäydyin antamasta haastattelua ja kysymykseen saako kuvata vastasin "ei missään tapauksessa". En tahdo naamaani mihinkään lehtiin prkle eikä mulla myöskään ole mitään sanottavaa, ainakaan jos asiasta ei ole suvaittu ilmoittaa etukäteen :x
millivanilli

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kääk... jopas mä olen nyt haluttua tavaraa. Töitä riittäisi vaikka kuinka paljon. Tosi inhottavaa joutua kieltäytymään, mutta tämän vanhempien firman on oltava ykkösprioriteetti.

Mä haluaisin lähteä tänään ostamaan uuden sängyn.
Kid

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hyvin tää päivä taas alkoi. Kamala väsy ja niin vittumainen eka puhelu notta meinas itku tulla silmään.
Lisää kahvia ja tupakkaa. Ehkä tää työpäivä tästä vielä iloks muuttuu.

Töiden jälkeen pitäs mein Lusmulle lähtee ostaa kissan kantokoppaa..
Niin lekurikäyntejä kuin toivottavasti tulevaa muuttoa varten.

Hetki hetkeltä unelma omasta rivitalonpätkästä lähestyy. Sauna, takka ja oma piha :h:
Enttu

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

JEI! tää tulehduslääkekuuri loppuu huomenna ... sit menee varmaan
jtn vko että elimistö palautuu normaalitilaan.Mutta eipä ole tarvinnut käydä
lähes reiluun kuukauteen halailemassa posliinijumalaa,kaakaota ja teetä menee nyt paljon kun kahviakaan saa enää juoda ellen halua joutua sairaalaan ruokatorventulehduksen mahdollisesti uusiessa pahempana
ehkä aiemmin elokuussa ikenissä todettu karies johtui samasta taudista.
CandyMan

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kid kirjoitti:Hetki hetkeltä unelma omasta rivitalonpätkästä lähestyy. Sauna, takka ja oma piha :h:
Hei Pera, olisko sulla mitään kommentoitavaa tähän väliin?
Kid

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

CandyMan kirjoitti:
Kid kirjoitti:Hetki hetkeltä unelma omasta rivitalonpätkästä lähestyy. Sauna, takka ja oma piha :h:
Hei Pera, olisko sulla mitään kommentoitavaa tähän väliin?
Ei ruveta puhuu ainakaan hinnoista :cry:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Ethän pahasti ittees särkeny? Missä kohtaa sie kolaroittit?
Emminä ite itteeni särkeny. Siellä 10-kioskin pakeilla aika lähellä mua. Kai mää tästä tokenen, olen sitkeätekoinen nuorinainen, onneksi en osteoporoosin runtelema muumio. Vanha pyöräparkani tosin koki taas kerran kovia. Se on kylläkin monessa liemessä keitetty, jospa se vielä kerran selviytyisi. Sillä on yhdeksäntoista henkeä.
Dumari

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Ethän pahasti ittees särkeny? Missä kohtaa sie kolaroittit?
osteoporoosin runtelema muumio.
Wammanen huudettu! Onneks sulle ei käynyt hassummin, kuiteskin aika vakavia tilanteita tuommoset. Voin pölliä sulle duunista turvaliivit ja sähköpostittaa ne sulle, jotta sulla olis turvallisempi mieli pyöräillessä :twisted:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Ethän pahasti ittees särkeny? Missä kohtaa sie kolaroittit?
osteoporoosin runtelema muumio.
Wammanen huudettu! Onneks sulle ei käynyt hassummin, kuiteskin aika vakavia tilanteita tuommoset. Voin pölliä sulle duunista turvaliivit ja sähköpostittaa ne sulle, jotta sulla olis turvallisempi mieli pyöräillessä :twisted:
Se oiskin ihan soppeli joululahja joo :)
feliformia

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Aiempi vitutus haihtui toimittajanklopin poistuttua paikalta ja niska-/päänsäryn hälvettyä. Nyt on oikeastaan aika positiivinen olo. Energinen suorastaan. Jatkuvan pimeyden aiheuttama aivokuolio tuntuu myös hellittäneen ja päässä on suuret määrät iloisia ajatuksia. Ekaa kertaa kuukausiin olen tänään menossa salille ihan innoissani, enkä hampaita kiristellen siksi kun on muka pakko.

Vähän tällainen fiilis :o
Dumari

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti: Se oiskin ihan soppeli joululahja joo :)
Jooh, lets see what i kän doo :D
SaintJohnPerse

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Voi, vittu tätä mun tuuria... Mulla olisi ollut viikonloppu vapaana ja ajattelin tosissaan silloin levätä ja olla rauhassa, mutta kuinka ollakkaan lensin pihalle siitä tämän hetkisestä sijaiskämpästäni. Olen asunut työntekijäni poikaystävän tyhjillään olevassa kämpässä, mutta viime yönä sitten daami päätti jättää poikaystävänsä... Nyt ollaan sitten taas vaihteeksi ilman yösijaa. Nyt olisi kiva löytää sohva, joka sijaitsisi kantakaupungissa ja jonka omistaajaa en ole pannut... Hankalaa... Kun ei ole oikeita kavereita :(
Sheetlord

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:Töpeksin jo eilen jättämällä peukaloni kassakaapin oven väliin. Nyt se on kovin pipi :(
Varkaus ei koskaan kannata!
(sitä paitsi kassakaappeihin kannattaa polttoleikata reikä pohjaan tai takaseinään, eikä yrittää sulattaa lukkoa irti.. jätkät on puhunu..)
Dumari

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vitjat sentään millanen olo on vieläkin, vaikka en eilen ottanut yhtään. Pjeekele, nyt lähinnä kauhukuvat vilistää simmuissa kun aattelenkin viikonlopun tulevaa kaks päivästä "kuuria".
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Voi, vittu tätä mun tuuria... Mulla olisi ollut viikonloppu vapaana ja ajattelin tosissaan silloin levätä ja olla rauhassa, mutta kuinka ollakkaan lensin pihalle siitä tämän hetkisestä sijaiskämpästäni. Olen asunut työntekijäni poikaystävän tyhjillään olevassa kämpässä, mutta viime yönä sitten daami päätti jättää poikaystävänsä... Nyt ollaan sitten taas vaihteeksi ilman yösijaa. Nyt olisi kiva löytää sohva, joka sijaitsisi kantakaupungissa ja jonka omistaajaa en ole pannut... Hankalaa... Kun ei ole oikeita kavereita :(
Voi sua.
Positiivista tossa tilanteessa kuitenkin on se, että tää tyttöhän saattaa hetkenä minä hyvänsä palata tutun ja turvallisen kundinsa luokse..joten asunto jää sulle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Voi, vittu tätä mun tuuria... Mulla olisi ollut viikonloppu vapaana ja ajattelin tosissaan silloin levätä ja olla rauhassa, mutta kuinka ollakkaan lensin pihalle siitä tämän hetkisestä sijaiskämpästäni. Olen asunut työntekijäni poikaystävän tyhjillään olevassa kämpässä, mutta viime yönä sitten daami päätti jättää poikaystävänsä... Nyt ollaan sitten taas vaihteeksi ilman yösijaa. Nyt olisi kiva löytää sohva, joka sijaitsisi kantakaupungissa ja jonka omistaajaa en ole pannut... Hankalaa... Kun ei ole oikeita kavereita :(
Voi sua.
Positiivista tossa tilanteessa kuitenkin on se, että tää tyttöhän saattaa hetkenä minä hyvänsä palata tutun ja turvallisen kundinsa luokse..joten asunto jää sulle.
No, en laske sen varaan... Tiesin kyllä, että näin tulee käymään (työntekijäni uskoutuvat mulle rakkauselämästään), mutta en odottanut sitä vielä. Olin pyytänyt, että hän ei antaisi sille kenkää ennenkuin olen saanut kämppäni kuntoon, mutta hän ei sitten totellut pomon neuvoja :( perkele!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rasti seinään. Kokeilin huvikseni kuinka lähelle lattiaa saa tumput seisaaltaan ja nehän meni kokonaan koipien alle. Viimeksi sain hiukan polvien alapuolelle.

Siis venyttely on aivan turhaa kun näin notkeaksi pääsee kaljalla ja kebabilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sheetlord kirjoitti:Varkaus ei koskaan kannata!
(sitä paitsi kassakaappeihin kannattaa polttoleikata reikä pohjaan tai takaseinään, eikä yrittää sulattaa lukkoa irti.. jätkät on puhunu..)
Ja nyt sen vasta mulle kerrot!!

Tästäpä tulikin mieleeni että olen lisännyt lahjalistalleni pick-upin ja sirkkelin lisäksi plasmaleikkurin. Se vaikuttais olevan näppärä härveli kaikenlaiseen pikku puuhasteluun...
selika

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu kamala päivä töissä. ÄRH! Mun selkä ei vaan kestä, onneks ei kestä tuo pesti kauaa.
Mut ei auta, äkkiä pari leipää naamaan ja tallille, hop.
nokkaelain

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

irmelianneli kirjoitti:Ei vittu. Jäin sitte ekaa kertaa elämässäni auton alle. Se saatanan idiootti tuli mutkan takaa ja mun mielestä se jarrutti ku näki mut ylittämässä tietä, mut ei se sit muka ollukkaan nähny.
...
On mulla sen numero, eikö ny kunniallinen ihminen vois ees pyörän korjauksen maksaa? Mä ainakin maksaisin.
Jäin kanssa kk sitten ekaa kertaa elämässäni auton alle, pyörällä. Itselläni oli valot, auto vaan ajoi kolmion takaa päälle.

Ei kannata ainakaan luottaa kehenkään: sovittiin paikan päällä, että toinen osapuoli maksaa 20e vanteen oikomisesta. Sen korjaus maksoikin, vaikka olikin siinä kunnossa ettei ollut mitenkään varmaa onnituuko koko homma. Ei v*ttu maksanut. Mielestäni olisi ollut varsin kohtuullinen korvaus. On minulla sen rekkari tallessa jossain.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Törppöjen torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Töpeksin jo eilen jättämällä peukaloni kassakaapin oven väliin. Nyt se on kovin pipi :(
Kamalan kuuloista. Mutta onni onnettomuudessa on se, että peukalonpuolikas löytyy ja on varmassa tallessa kassakaapissa. Aina osat eivät toki löydy. Et muista tämä onni valittaessasi! 8)
Vastaa Viestiin