Maailman kauneimmat rinnat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
PerttiMakimaa

Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Katsoitpas, håmå! :)

Tunnusta.
Sheetlord

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Tuskin homo tätä topikkia katsoisi, siksi kiirehdin kirjoittamaan.

Ohessa yksi syy harkita skientologiksi kääntymistä:
Kuva
Rouva Pupu

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä jo pelästyin, että joku on imuroinut koneeltani tissikuviani. Ei sinänsä, että itserakkaus haisisi kovin pahalta.
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä jo pelästyin, että joku on imuroinut koneeltani tissikuviani. Ei sinänsä, että itserakkaus haisisi kovin pahalta.
:pics:
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sanoiko joku 'Lara Croft'?

Kuva
Sheetlord

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä jo pelästyin, että joku on imuroinut koneeltani tissikuviani. Ei sinänsä, että itserakkaus haisisi kovin pahalta.
Minä lähetin sulle yksityisviestissä viruksen, joka kollasi koneeltasi koko yksityispoke-kokoelmasi ja lähetti sen palvelimelleni. Nyt me täällä toimitusjohtajien huoneessa katselemme teidän viime viikonloppuanne videotykillä, upottavilla nahkasohvilla loikoillen ja Courvoisieria maistellen.

Pojat lähettävät terveisiä, hallintojohtaja pyysi puhelinnroasi :D Yritin kyllä sanoa, että hra Kani ei välttämättä ilahtuisi jos rva Pupu alkaisi saada herutusviestejä..
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sheetlord kirjoitti: Minä lähetin sulle yksityisviestissä viruksen, joka kollasi koneeltasi koko yksityispoke-kokoelmasi ja lähetti sen palvelimelleni. Nyt me täällä toimitusjohtajien huoneessa katselemme teidän viime viikonloppuanne videotykillä, upottavilla nahkasohvilla loikoillen ja Courvoisieria maistellen.

Pojat lähettävät terveisiä, hallintojohtaja pyysi puhelinnroasi :D Yritin kyllä sanoa, että hra Kani ei välttämättä ilahtuisi jos rva Pupu alkaisi saada herutusviestejä..
:hail: Nyt selvisi syy koneen temppuiluun! Hyvä, että ilosanomamme leviää, toivottavasti nautitte siitä yhtä paljon kuin me nautimme!

Numeron voit pitää salassa, nytkin on jo ongelmia herutusviestien kanssa, tukkivat koko kännykän, vaikka toimivatkin esileikkinä ajoittain. Ei me olla niin nuukia tuon Herra Kanin kanssa.
Sheetlord

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Rouva Pupu kirjoitti:Ei me olla niin nuukia tuon Herra Kanin kanssa.
*lähettää 17.6 herutusviestiä*
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jos mainokset olisivat totta, tässä ketjussa näkyisivät tissit.
bedlam

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en tiedä nimeltä kuin yhden rinnan, eikä se ole edes kovin kaunis. Mutta onhan silläkin rinnat.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua karmii Pertti sun jutut! Siis et kai sä tuollaisia tissijuttuja juttele kotonasi puolisosi kanssa. Mietin vaan, että voi toimia aika hyvänä puolisonkarkoitusjuttuna. Siis ihan mietin vain näin sinkkuna ja cupidona.
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Keikaus kirjoitti:Mua karmii Pertti sun jutut! Siis et kai sä tuollaisia tissijuttuja juttele kotonasi puolisosi kanssa. Mietin vaan, että voi toimia aika hyvänä puolisonkarkoitusjuttuna. Siis ihan mietin vain näin sinkkuna ja cupidona.
Aika tylsä suhde, jos ei saa/voi heittää kumppaninsa kanssa tylsää/kakkamaista/seksististä/kuolaavaa/karmivaa juttua/huumoria.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua karmii Pertti sun jutut! Siis et kai sä tuollaisia tissijuttuja juttele kotonasi puolisosi kanssa. Mietin vaan, että voi toimia aika hyvänä puolisonkarkoitusjuttuna. Siis ihan mietin vain näin sinkkuna ja cupidona.
Aika tylsä suhde, jos ei saa/voi heittää kumppaninsa kanssa tylsää/kakkamaista/seksististä/kuolaavaa/karmivaa juttua/huumoria.
Mut kun mua karmii. Koska Perttiä karmii se, että minä voin puhua miehen tuoksun (joka kertoo tarpeeksi erilaisista immuniteettigeeneistä) tärkeydestä ekoilla treffeillä. Pertin mukaan se karkoittaa kaikki miehet, mistä todistaa se seikka, että olen virallisesti sinkku. Pertti tämän tietää, koska hän olisi varmasti karannut treffeiltä kanssani, etenkin jos hän olisi päätynyt treffeille, vaikka sinkku ei olekaan. Ja jos Pertti karkaa, niin kaikkien miesten tulee myös karata. Seuratkaa Perttiä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Mua karmii Pertti sun jutut! Siis et kai sä tuollaisia tissijuttuja juttele kotonasi puolisosi kanssa. Mietin vaan, että voi toimia aika hyvänä puolisonkarkoitusjuttuna. Siis ihan mietin vain näin sinkkuna ja cupidona.
Voihan toki olla että hänen vaimollaan on maailman kauneimmat rinnat ja siten ei tarvita enää puheita asiasta ollenkaan?

Keikaus, siis olet Cupido! Voitko kertoa mitä tarkoitat nimenomaisesti.
Pertissä mua ottaa aivoon se, että en pysty käsittelemään häntä muuna kuin Puotilana...

Mitä Keikku muuta. Pukkaako keikkaa? Eli mitä kuuluu noin yleiskielellä!?
Toivoo ja kysyy , kyllä, Stadinarska! :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti:Mitä Keikku muuta. Pukkaako keikkaa? Eli mitä kuuluu noin yleiskielellä!?
Toivoo ja kysyy , kyllä, Stadinarska! :)
Ei onneksi pukkaa keikkaa kuin gradun parissa maanantaina. Perjantaina olin pitkään kirjastossa ja oli taas todella nautinnollista tehdä sitä. Pitäisköhän ryhtyä ammatiltaan graduntekijäksi eli akateemiselle uralle.. Ainakin saisi käyttää yläpäätä.

Yksi työkeikka pukkaa joulun välipäivinä, mikä on ihan ougei.

Tulin juuri kyläilykeikalta Lahdesta. Oli kivaa. Kohta yksi ystäväni keikkailee luokseni, kun sen avioliitto on taas kerran vähän keikahtanut väärään suuntaan eikä se halua olla himassa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mitä Keikku muuta. Pukkaako keikkaa? Eli mitä kuuluu noin yleiskielellä!?
Toivoo ja kysyy , kyllä, Stadinarska! :)
Ei onneksi pukkaa keikkaa kuin gradun parissa maanantaina. Perjantaina olin pitkään kirjastossa ja oli taas todella nautinnollista tehdä sitä. Pitäisköhän ryhtyä ammatiltaan graduntekijäksi eli akateemiselle uralle.. Ainakin saisi käyttää yläpäätä.

Yksi työkeikka pukkaa joulun välipäivinä, mikä on ihan ougei.

Tulin juuri kyläilykeikalta Lahdesta. Oli kivaa. Kohta yksi ystäväni keikkailee luokseni, kun sen avioliitto on taas kerran vähän keikahtanut väärään suuntaan eikä se halua olla himassa.
Rakas Keikaus! Tai jos tämä oli liikaa niin Keikaus moro!

Eli nyt en tiedä, mitkä asiat haluat pitää salaisuutena, mutta toki mua kiinnostaa mitä alaa opiskelet ja miksi tulet oikein isona?
Ja mitä teet joulun välipäivinä ja ja ja
On meillä sinkuilla helppoa kun mikään ei keikahda? Vai keikahtaako?
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:Mä en tiedä nimeltä kuin yhden rinnan, eikä se ole edes kovin kaunis. Mutta onhan silläkin rinnat.
Näin tuossa ainakin kolme rinnaa... :)
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:Aika tylsä suhde, jos ei saa/voi heittää kumppaninsa kanssa tylsää/kakkamaista/seksististä/kuolaavaa/karmivaa juttua/huumoria.
*se hymiö, jolla on kitara*
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Mut kun mua karmii. Koska Perttiä karmii se, että minä voin puhua miehen tuoksun (joka kertoo tarpeeksi erilaisista immuniteettigeeneistä) tärkeydestä ekoilla treffeillä. Pertin mukaan se karkoittaa kaikki miehet, mistä todistaa se seikka, että olen virallisesti sinkku. Pertti tämän tietää, koska hän olisi varmasti karannut treffeiltä kanssani, etenkin jos hän olisi päätynyt treffeille, vaikka sinkku ei olekaan. Ja jos Pertti karkaa, niin kaikkien miesten tulee myös karata. Seuratkaa Perttiä.
Kekseliästä. Näen tässä keskustelussa on-topicissa pysyäksemme kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyt, että Pertti oli ihan tosissaan hyvinvointisi puolella aiemmin tai sitten näytät tissit! :D
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Takaisin asiaan... :)

Kuva
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kekseliästä. Näen tässä keskustelussa on-topicissa pysyäksemme kaksi vaihtoehtoa. Joko hyväksyt, että Pertti oli ihan tosissaan hyvinvointisi puolella aiemmin tai sitten näytät tissit! :D
En tee kumpaakaan, en pysty. En tajua, miten ihmiset aina pystyvätkin verhoamaan kaikennäköisiä tekosiaan toisista välittämisen tekosyyn taakse.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Maailman kauneimmat rinnat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:En tee kumpaakaan, en pysty. En tajua, miten ihmiset aina pystyvätkin verhoamaan kaikennäköisiä tekosiaan toisista välittämisen tekosyyn taakse.
Pahoittelen, että otin koko asian puheeksi. Sinulla ei ole ongelmaa, virtahepo ei ole olohuoneessa. Jatka samaan malliin, kun se noin hyvin toimii.
Vastaa Viestiin