Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
imbesiili

Lauantai

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Lauantai
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Totta turiset.
Tuli sitten seottua vaihteeksi ja kirjauduttua takaisin irc-galleriaan.
Kuvia udelleet saavat tyydytettyä uteliaisuutensa sieltä käsin ;)
Kuuntelen KMFDM:ää ja mietin pitäisikö mennä nukkumaan, sillä koulutehtäviä en missään nimessä aio tehdä.
Siivosin sentään huoneen. Ja söin kalorit takaisin litran jäätelöpaketin muodossa... :oops:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
selika

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Oksennan kohta. Olin aikuisten ja teinien yhteisessä leikkikarsinassa Luxissa, ja totesin jälleen kerran, että alkoholi on aivan paska vajaaälyisten päihde, ja että yökerhot ovat jotain ihan muuta kuin mitä minä haluan vapaa-ajaltani. Mieluummin makaan kotona ja mietin omiani.

Gastonen härän sisäfile pippurikastikkeessa sen sijaan oli aivan loistavaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yli kolme tuntia saunomista savusaunassa, kylpemistä kuumassa paljussa ja ihan ylenmäärin lihansyöntiä. En ehkä muista milloin viimeksi olisi ollut näin raukea olo, nukuttaa aivan käsittämättömän hyvin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta

hyvää lauantaita
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 09.12.2006 6:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Toivottavasti kohta iltapäivälehtien lööpeissä ei ole tekstiä: "Kaksi teinityttöä tappoi itsensä karkumatkallaan suljetusta lastensuojelulaitoksesta..."
Täällä ollu vaihteeksi melkonen sirkus. Luojan kiitos, minä en ole sen sirkuksen tirehtööri.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Viina on viisasten juoma, elämän vettä, Afrodite & Dionysos, taiteen suojelija, muusa, tunteiden tulkki, uskollinen ystävä & rippi-isä, itkumuuri, rite of cleansing, ja tuossa vieressä sitä olis puol litraa norjalaista akvavitia.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tuli mies Arimatiasta ja veti vitun päähänsä.

Kohta Inariin susia naimaan.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 09.12.2006 6:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ajattelin baarissa Clayta. Menin tapojeni vastaisesti jopa tanssilattialle ajattelemaan häntä, kun Michael Jacksonin Beat It -biisi alkoi soida! :h:
SaintJohnPerse

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Nyt alkaa pikkuhiljaa tämä elämä ihan oikeasti vituttamaan. Alkaa olla mitta täynnä näitä pieniä ja suuria tilastotappioita: paskaa töissä, epäonnistuneita ihastuksia, omia tai toisten sairaslomia, remontteja jne...

Nyt alkaa olla pikkuhiljaa vaikeaa suhteuttaa näitä juttuja. Niin olen minä suht' koht terve. Mulla on perhe. Työpaikka (vaikka vihaankin sitä), Ystäviä (vaikka ei niitä niin paljoa näe. 3-kymppisen arkea)

Viime yönä nukuin kovalla lattialla kuunnellen kun naapurissa pidettiin kovia bileitä. Aamulla heräsin koiran haukuntaan. Nyt väsyttää, ahdistaa, vituttaa ja selkä on paskana. Ja huomenna joutuu taas vaihtamaan majapaikkaa. Vittu, saatana!
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Siis mikä remontti siel sun kämpäs on meneillään? Kauan se kestää?
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Razormaid kirjoitti: Tuli sitten seottua vaihteeksi ja kirjauduttua takaisin irc-galleriaan.
Näytät muuten juuri siltä kuin kuvittelin :)
SaintJohnPerse

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:^Siis mikä remontti siel sun kämpäs on meneillään? Kauan se kestää?
Oli vesivahinko. Lattiat on revitty puolesta kämpästä auki. Onneksi on kaksi huonetta, että voi periaatteessa nukkua toisessa huoneessa vaikka siellä on vähän pölyä. Urakka on lähes ohi. Nyt odottelen vaan tarjousta urakoitisjalta paljon maksaisi koko kämpän lattioiden laitto joko lautalattiaksi tai laminaatiksi. Vakuutusyhtiö ei suostu korvaamaan kuin puoleen kämpästä laminaatit ja mulla on lautalattiat.

Olen tässä kuukauden ajan asunnut milloin missäkin. Aluksi näytti menevän hyvin kun sain asua työntekijäni poikaystävän tyhjillään olevassa kämpässä, mutta sitten se duunari meni jättämään sen, joten taas ollaan kämpättöminä...
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitenhän sitä heräis... Join ämpärillisen kahvia j ihmettelin, miksi se maistui ihan saatanan pahalta.. Unohdin laittaa sokeria :x
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Clay kirjoitti:Viina on viisasten juoma,
Siksi joinkin olutta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Nyt odottelen vaan tarjousta urakoitisjalta paljon maksaisi koko kämpän lattioiden laitto joko lautalattiaksi tai laminaatiksi.
Älä jumalauta hyvä mies laitata mitään laminaatteja lattiaasi, kauheampaa materiaalia saa hakea! Jos ei lautalattia (mikä on vallan ihastuttava) onnistu, satsaa muutama seteli (iso sellainen) lisää, ja laitata kämppään parketti. Voin vaikka omin pikku kätösin tulla asentamaan jotta asuntosi säästyy laminaattihelvetiltä!

Mitäs muuta? Sain niin paskan työtarjouksen jatkoa ajatellen, että väsään täällä nyt sormet syyhyten työhakemuksia (työajalla luonnollisesti!) ja heti kun joku hyvä tärppää, otan loparit tästä paskafirmasta. Ekaa kertaa 11 vuoden aikana olen menettänyt luottamukseni työnantajaani, joka ns. antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Tehtyäni firmalle jättipalveluksen lähtemällä tänne periferiaan kouluttamaan, saan palkaksi pelkkää paskaa. Reilu meininki, sano. Thank god olen vapaa lähtemään heti, sillä vaikka irtisanoutuessani olen riistetty vielä kuukauden päivät, on onneksi pitämättömiä lomia plakkarissa vähintäänkin saman verran. Vitutus on armoton, mutta onneksi se on tässä tapauksessa vain eteenpäin työntävä voima!
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Nyt odottelen vaan tarjousta urakoitisjalta paljon maksaisi koko kämpän lattioiden laitto joko lautalattiaksi tai laminaatiksi.
Älä jumalauta hyvä mies laitata mitään laminaatteja lattiaasi, kauheampaa materiaalia saa hakea! Jos ei lautalattia (mikä on vallan ihastuttava) onnistu, satsaa muutama seteli (iso sellainen) lisää, ja laitata kämppään parketti. Voin vaikka omin pikku kätösin tulla asentamaan jotta asuntosi säästyy laminaattihelvetiltä!
Saiskos perusteita tähän?

Ei, meillä ei ole laminaattilattiaa, olen vain utelias, ja näin pirun hyvännäköisen tumman laminaattilattian kerran vieraisilla.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haisen savulle.
SaintJohnPerse

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Nyt odottelen vaan tarjousta urakoitisjalta paljon maksaisi koko kämpän lattioiden laitto joko lautalattiaksi tai laminaatiksi.
Älä jumalauta hyvä mies laitata mitään laminaatteja lattiaasi, kauheampaa materiaalia saa hakea! Jos ei lautalattia (mikä on vallan ihastuttava) onnistu, satsaa muutama seteli (iso sellainen) lisää, ja laitata kämppään parketti. Voin vaikka omin pikku kätösin tulla asentamaan jotta asuntosi säästyy laminaattihelvetiltä!

!
Kyllä minä sen lautalattian kannalle taidan mennä. Siihen minä tuossa kämpässä ihastuinkin. Minun piti kesällä hioa ja lakata ne lattiat, mutta onneksi jäi tekemättä. Olisi remppa vituttatanut kahta kauheammin.

Toisaalta lattiat olivat jo niin moneen kertaan hiotut, ettei se olisi välttämättä onnistunut. Annatko tarjouksen mitä sinä veloittaisit lautalattioiden laittamisesta? Neliöitä 50 :)
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Saiskos perusteita tähän?
Voihan se hyvälle näyttää, mutta kyllä puu on aina puuta, laminaatti muovia. Onhan noita nykyään aika hyvin puunsyitä jäljitteleviäkin laminaatteja, mutta silti... Mielestäni laminaatti tuntuu jalkojen alla ikävälle, on kylmä ja erittäin liukas ja kaiken lisäksi paskamainen pestä (jää jäljet ja näyttää entistäkin paskaisemmalle).
Riittääkö tämä vai perustelenko lisää?

Jossain lapsi- ja/tai eläinperheessä laminaatti on varmasti kestävyytensä ja edullisen hintansa takia (halpa vaihtaa) perusteltu vaihtoehto, mutta käsittääkseni runkkiksella ei ole kumpiakaan? Toisaalta parketti on aina hiottavissa ja lakattavissa, ja vahallakin saa jo melkoisia ihmeitä aikaan...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tosin jos runkkiksella on taipumus läträtä veden kanssa, suosittelen muovimattoa!
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Saiskos perusteita tähän?
Voihan se hyvälle näyttää, mutta kyllä puu on aina puuta, laminaatti muovia. Onhan noita nykyään aika hyvin puunsyitä jäljitteleviäkin laminaatteja, mutta silti... Mielestäni laminaatti tuntuu jalkojen alla ikävälle, on kylmä ja erittäin liukas ja kaiken lisäksi paskamainen pestä (jää jäljet ja näyttää entistäkin paskaisemmalle).
Riittääkö tämä vai perustelenko lisää?
Juu, riittää.

Tuo pesujuttu on kyl totta. Meillä nyt ihan tavallista (rumaa) muovimattoa koko kämppä, ja kun pestä saa aika usein, niin on ihan jees ettei jälkiä jää. Vituttais useemmin :D
BettyB.

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Tosin jos runkkiksella on taipumus läträtä veden kanssa, suosittelen muovimattoa!
Samaa suosittelen palkkamurhaajille! Vaikka kuinka levittäisi sitä muovia siihen parketin päälle, aina karkaa tippa verta sinne rakoihin...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
aasi kirjoitti:...suosittelen muovimattoa!
Samaa suosittelen palkkamurhaajille! Vaikka kuinka levittäisi sitä muovia siihen parketin päälle, aina karkaa tippa verta sinne rakoihin...
Aika tyhmä palkkamurhaaja jos hoitelee pokansa omassa himassaan. :kontrolli:
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin