Salattujen Joulu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Sepon askeleet hidastuivat. Näyteikkunassa roikkui karvakauluksella varustettu kolttu. Hän ei ollut ostanut vielä lahjaa Ullalle. Sepon ilme oli näkemisen arvoinen, kun hänen naamansa lähestyi näyteikkunan lasia. Hintalapun täytyi olla väärässä esineessä. Ulla oli painottanut häntä ostamaan karvaisen koltun viimeiseen jaksoon, jossa hän poistuu Suomen tv-näyttämöltä. ”Näinkö kalliilla hän joutuisi, sen ostamaan?” Suomen tv;eessä näyttelemällä saadut rahat eivät ylittäneet edes köyhyys rajaa ja hän oli joutunut tukeutumaan kelan apuun. Kela maksoi suurimman osan heidän vuokrastaan pihlajakadulla. Hän istui alas ja alkoi murheen murtamana laulamaan näyteikkunan edessä. Huumori oli kova luokkaista ja rahaa tuli.

Hän pyytää teitä kaikkia osallistumaan keräykseen Joululahjaansa varten. Taputtakaamme kerran Taalasmaan Sepolle. On hän aika veijari!

(arska tulee ja kirjoittaa seuraavan!)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Seppo ei saa suurta vastakaikua enää tunnin kerjuun jälkeen ja huomaa, että häneltä puuttuu koltun hinnasta muutama MARKKA. Harmissaan hän hyppää bussiin 14 joka sammuu matkalla. Juuri sen baarin kohdalla, johon Sepon pitäisi viimeksi joutua. Hän tapaa koko Salattujen poppoon siellä ja tarjoaa kierroksen rahoillaan. Ulla saapuu vanhoissa riekaleissa baariin naama punaiseksi turvonneena (alkoholismin merkki) ja se oli Ullan viimeinen kohtaus sarjassa. Seppo vain kylmästi toteaa että ehkä hän lihapullia osaa itsekin tehdä. SITTEN hän lähtee rutiköyhänä tyttärensä Elinan luo ja pyytää vippiä.

Se ei ollut kovin Häpy end sitten. Mut kun Slam tilasi niin Arskahan hoitaa!
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

ärskä1

Lopulta käsikirjoittaja poistaa Ullan sarjasta "kaikessa hiljaisuudessa", kuten on tapahtunut myös salattujen äitisarjassa Kauniissa ja rohkeissa.

.........

Lohduttomat kyyneleet valuivat Elinan korkeille poskipäille. Ei ollut löytynyt Helsingistä miestä, joka hänet lohduttaisi ja suhdeikävästä vapauttaisi. Harvinaisen lämmin Joulukuinen perjantai saapui katkeran viikon kruunuksi. Lähibaareissa majaili vain lurjuksia. "Minne olivat kadonneet kunnolliset rehdit Suomalaiset miehet?", hän kysyi lohduttomalla äänellä kaveriltaan Laura Kivirannalta. "Minulla on vain OOOna" hän karjaisi ja juoksi nopeasti asuntoonsa. Sitten Elina muisti, että viekas lurjus oli asioinut myös Lauran elämässä.

Sarjaan saapui Stadin Arska. Yksinkertainen, mutta puhelias. "Kovaluu" sanoivat monet tutut hänestä. "Pinnallisen tiedon messaijah" Elina sai sanotuksi vaivoin heidän ensimmäisillä treffeillään. "Oletko pinnallisten tieteiden taiteilija?" Elina jatkoi kärkkäästi. Arska jatkoi rauhalliseen leppeeseen sävyyn iän ikuisia kaikille tuttuja tarinoitaan. "Et voi olla tosissasi!" elina nousi seisomaan ja nauroi katketakseen. Hän halasi Stadaria. Stadarilla oli farkku-asu. Farkku-asua kierteli kauniit kultaiset nauhat ja olkapäässä, rinnuksissa oli partioilaisten natzoja. "Olen oman elämäni partiolainen" hän sai sanotuksi vaivoin. Miehen kasvot olivat hymystä soikeat, mutta yritti pitää luomaansa rutiin omaista hahmoa vartalonsa "ohjastajana".

Elina, "ellu", kuten voidaan sanoa tuttavallisemmin. Hän juopui punaviinistä ja käski arskaa poistamaan pinnallisen naamion kasvoiltaan. Arska sanoi silloin, että; en minä voi. "Olen Suomen salainen konsultti ja tehtävänäni on tuo viereinen pöytä" mies paljasti vaisulla äänellä. Viereisessä pöydässä oli kauniita naisia, joilla oli hiukset auki vapaana. Engelitarinan harhailivat Stadarin päässä. "Noita, kun pääsis puskeen" hän kelasi. Silloin Ellu paljasti hänelle hameen alla pilkottavan reitensä. Arska oli innoissaan. Ei hän, hän-mies voisi kieltäytyä makaamasta kaunokaisen rinnuksilla. Olihan nainen sentään salatuista elämistä.
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Aragon, come alone! ei yksin jaksa jauhaa :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Tässä voisi olla aineksia Kitinän pisimmäksi, monimutkaisimmaksi sekä vaikealukuisimmaksi ketjuksi.

Jatkakaa.
Jatkaisit sinä! Kuiteskii katsot salattuja! Mähän en ees katso kuin satunnaisesti ja silti SLAMMARI vaatii tekstiä minulta! Mutta nyt aion jatkaa, jottei Slam suutu!Se olisi varsin kauheaa.
Onko neiti Kesä Suvinen sitä mieltä että Arskan teksti on vaikealukuista?
Jään odottamaan myös sinun jatko-osaasi. Jouduin itse kierteeseen!
Ja nyt areenalle keksimään Slamille ja teille!
Arskainen Stadinen :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Seuraava jakso:
Stadinarskan ajatukset olivat pahasti sekaisin hänen vertaillessaan naisia ja kuva tv:ssä alkoi keinua niinkuin tehosteissa keinuu. Se tarkoitti myös sitä, että Arska pyörtyi, mutta samalla ovesta tulikin sisään SLAM, joka komeana poikana käänsi vastuttamattomasti kaikkien naisten päät. Arska heräsi jo pelkästään siitä karmeudesta että Slam ottaisi koko naiskatraan, mutta hän ei paljastanut heränneensä. Elina kuitenkin halusi antaa Arskalle suu suuhun hengitystä ja teki sen vaikka Slam houkuttelikin jo heti häntä luokseen. Slamin päällä oli pöllön sulista tehty hanslankarin haalari, joka haisi kuin rankkitynnyri miehistä reilua hikeä. Se kiihotti naiskatraan eläimellisen kirkuntaan ja Arska saatuaan tarpeeksi suudelmia Elinan tekohengityksestä, saattoi vain nähdä kun Slam jakoi "vastaanottoaikoja" kaikille naisille. Elina sanoi, että hänellä on päänsärkyä ja näin Arska jäi yksin. Heittiöksi jäänyt mukava Arska-marttyyri ryntäsi Slamin perään ja kerjäsi edes yhtä Slamin 12:sta naisesta itselleen, mutta Slam ei suostunut edes 10000 taalasta. Taalasmaan Elina sillä aikaa kertoi Lauralle Arskan sekoilusta ja ihanasta Slamista, mutta Lauran kommentti oli taas: "Onneksi minulla on tuo Oona".
Arska jäi sitten yksin tukka sojottaen eri suuntiin ja katsoi jokea ja siihen päättyi sarjan jakso ja loppumusa soi.

Slamin vuoro. Tai tutun kesäisen naisemme :h:
Toivoo stadinarska
käsikirjoittaja, höpsykkäneuvos
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Kauniit saksalaiset viikset heijastuivat olemuksesta. Partioasua oli paranneltu kullankeltaisilla neuleilla. Naiset olivat myyty kilon paloina, kun he kohtasivat arskan. Jo kaukana hänen edelleen he levittelivät palmunoksia hänen tielleen...

oikeesti nyt, ei jaksa sory. :roll: Ehtynyt ruukkuni on ja väsymys painaa...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Slam ja Arska, yhtykää jo! Ei tota piirileikkiä jaksa enää erkkikään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Kauniit saksalaiset viikset heijastuivat olemuksesta. Partioasua oli paranneltu kullankeltaisilla neuleilla. Naiset olivat myyty kilon paloina, kun he kohtasivat arskan. Jo kaukana hänen edelleen he levittelivät palmunoksia hänen tielleen...

oikeesti nyt, ei jaksa sory. :roll: Ehtynyt ruukkuni on ja väsymys painaa...
Se on sitten varoitus. Ensimmäinen varoitus: Syy tehottomuus Kitinässä.
Juuri kun minulle oltiin petaamassa valmista tietä onneen palmujenkin avulla niin lopetat kertomuksen...

Kolmesta varoituksesta otamme mahdollisuudeksemme erottaa teidät Kitinän palveluksesta.
Stadinarska
kesävänrikki evp.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 10.12.2006 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:Slam ja Arska, yhtykää jo! Ei tota piirileikkiä jaksa enää erkkikään.
Voi rakas Ann. Oho, siis Mylwin, en tarkoita rakasta vaan siis rakas sillätavalla, you know. Siis...mutkistuuko tää ku pitkistyy??
Antaa olla!

Niin Ann, my secret love, et ole opettanna Arskaa mitä tarkoittaa yhtyminen. Olen itse kirjoituksista uumoillut että jotain suuta tai takapuolta siihen tarvitaan, tai sitten kättä ja äitiä tai mätiä tai kalaa tms. Olen aivan ymmälläni. :oops:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Olen itse kirjoituksista uumoillut että jotain suuta tai takapuolta siihen tarvitaan
Joo, laitat sen pinkin rinkulan ruskean päälle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Suvinen kirjoitti:Tässä voisi olla aineksia Kitinän pisimmäksi, monimutkaisimmaksi sekä vaikealukuisimmaksi ketjuksi.
Jatkakaa.
Näyttää suurinpiirtein tältä tämä "keskustelu"---> Kuva

Ei tartte jatkaa, siis mun tämän lukemista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olen itse kirjoituksista uumoillut että jotain suuta tai takapuolta siihen tarvitaan
Joo, laitat sen pinkin rinkulan ruskean päälle.
Siis nännipihan tummaihoista koskettamaan. Mut eihän se liity kumpaankaan!

JA MIKÄ TUO UUSI KAUHEA AVATAR ON. Olenko antanut luvan vanhan vaihtoon, olenko??? Jo on törkeääkin törkeämpää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Tässä voisi olla aineksia Kitinän pisimmäksi, monimutkaisimmaksi sekä vaikealukuisimmaksi ketjuksi.
Jatkakaa.
Näyttää suurinpiirtein tältä tämä
Ei tartte jatkaa, siis mun tämän lukemista.
SIIS aina tuo Dumari jaksaa jauhaa tuota. Dumari hei, mä en oo kertonna että noraisin sua vaikka mä en ymmärrä sun juttujasi. Tiedän että jostain syystä et pidä Arskasta! Jos minulta kysytään niin nuo sinun riidankylväys-norausviestisi ovat lähes ainoita todellisia hyödyllisiä norattavia. Määää oon humoristi mut ei sun huomautuksesi ole kuin oikeesti aikas typeriä ja alentavia...Kerro jos olen joskus sanonna jotain väärää sulle. Oon valmis sanomaan anteeksi! Noraa ihmeessä viestini, mutta sellaisen kertominen on alle ala-arvoisen kun ei kelpaa huumoriksi!

Esim. Mustis, sanopas pari järkisanaa tuolle Dumarille! Mun on ihan turha puhua. Vaikka sanoisin että aurinko on keltainen niin ei auta...
Ja en halua olla kenellekään äreä oikeasti mut tekotyhmyys on vaikea mun tajuta...
Äh. Enkä ole pahoilla mielin, en tarvi lohdutusta. Pakko oli sanoa vaan!
Tässä todiste: :P
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.12.2006 9:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
Ei tartte jatkaa, siis mun tämän lukemista.
Sinä kaikkeuden assistentti. Puhu puolestamme.
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
SIIS aina tuo Dumari jaksaa jauhaa tuota. Dumari hei, mä en oo kertonna että noraisin sua vaikka mä en ymmärrä sun juttujasi. Tiedän että jostain syystä et rakasta Arskaa! Heh, ja huh.

MUSTAENKELI, sanopas pari järkisanaa tuolle Dumarille!
siis mä en kestä hej. miks se jaksaa pauhaa tota samaa. urkua eri taajuudelle :lol:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti: JA MIKÄ TUO UUSI KAUHEA AVATAR ON.
"The Grinch hated Christmas so much that he decided to steal it."
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: JA MIKÄ TUO UUSI KAUHEA AVATAR ON.
"The Grinch hated Christmas so much that he decided to steal it."
Oh yeah?? That's all right then, my little lady!
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:Slam ja Arska, yhtykää jo! Ei tota piirileikkiä jaksa enää erkkikään.
http://aukea.net/mp/db/Teos/yksi/?K=2111013&NRO=3

olen nauranut itselleni täs tovin, kun aloin kelaan vanhoja juttujani... :lol: olkoon paskalla paikkansa... 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Ann kirjoitti:Slam ja Arska, yhtykää jo! Ei tota piirileikkiä jaksa enää erkkikään.
http://aukea.net/mp/db/Teos/yksi/?K=2111013&NRO=3

olen nauranut itselleni täs tovin, kun aloin kelaan vanhoja juttujani... :lol: olkoon paskalla paikkansa... 8)
Olet siis tunnustettu taituri. Kirjoituksesi on hyvin elävää ja humoristista. Ilmankos joutui Arskakin olemaan hieman kateellinen sun "kynänkäytöllesi"...heh. Mut muutamissa kohdissa joutuu kyl kaivamaan ymmärrystään liiankin syvälle.Puhun kyllä vain omasta puolestani. Mutta valmiiksi pureskeltu tekstihän on osin tylsää! Nyt täytyy kustantaa Niba-Slam-Suomi-sanakirja, varmuuden vuoksi. Ehkä minun takiani jopa Baarisisäpiiridumari-Suomi?
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
Olet siis tunnustettu taituri.
äh, paskat ja parempi näin. Elämänsä viimeinen kirjoitelma saattaisi olla paras, mutta koko aivokoneisto kaatuisi siihen. :lol: Selkeyttä niveliin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Olet siis tunnustettu taituri.
äh, paskat ja parempi näin. Elämänsä viimeinen kirjoitelma saattaisi olla paras, mutta koko aivokoneisto kaatuisi siihen. :lol: Selkeyttä niveliin.
Skriivaa uusi jakso kunhan pystyt.
Stadari on käytännössä auki 24 h vrk:ssa. Mutta nukkuu yönsä silti koska kirjassa lukee niin pitämän tehdä. Eimaar, nyt meni ihan VITSIKSI. Arskalle riittää oikeasti noin 5,5 tuntia nukkumista, jos unissa näkyy vähänkin kaunista.
slam

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
Skriivaa uusi jakso kunhan pystyt.
Stadari on käytännössä auki 24 h vrk:ssa. Mutta nukkuu yönsä silti koska kirjassa lukee niin pitämän tehdä. Eimaar, nyt meni ihan VITSIKSI. Arskalle riittää oikeasti noin 5,5 tuntia nukkumista, jos unissa näkyy vähänkin kaunista.
Miten sä vedät sanat tuohon tyyliin? umpi style... Kohtalaisen samanlaisesti joka-kerta... ditto... ditto... ja vittu toi äh, dämed... "järjen" ulkoistaminen?

vittu, en keksi mut jatka.

vähän tekstiasua siivoot ja prontos amigos... ps. järjestä ei ole apua, kun paskalla käytiin... ok, sory lievästi liikaa kaljaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Salattujen Joulu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Skriivaa uusi jakso kunhan pystyt.
Stadari on käytännössä auki 24 h vrk:ssa. Mutta nukkuu yönsä silti koska kirjassa lukee niin pitämän tehdä. Eimaar, nyt meni ihan VITSIKSI. Arskalle riittää oikeasti noin 5,5 tuntia nukkumista, jos unissa näkyy vähänkin kaunista.
Miten sä vedät sanat tuohon tyyliin? umpi style... Kohtalaisen samanlaisesti joka-kerta... ditto... ditto... ja vittu toi äh, dämed... "järjen" ulkoistaminen?

vittu, en keksi mut jatka.

vähän tekstiasua siivoot ja prontos amigos... ps. järjestä ei ole apua, kun paskalla käytiin... ok, sory lievästi liikaa kaljaa.
En jäänyt aivan sanattomaksi mutta sanavarasto kapeni melkoisesti ja pieni osa hiusjuuristani nousi pystyyn.
Sanoisinko, että nyt olisi ehkä hieman tarvetta juonta selkeyttää.
Kaljaa, joo.Lievästi. Niin. Tietysti en välttämättä olisi innostunut kokemaan mitä olisi kaljan otto Slammarilla noin tavallisesti...

Pahinta on, että hän jätti käsikirjoituksen kesken ja näin miljoonat lukijamme eivät saaneet jännitystä.
Olen pahoillani rakkaat Kitinäihmiset ja eläimet, mutta en toki tee ilmaiseksi Slamin työtä ja tee uutta jaksoa. Hän saa sen tehdä kunhan...Niin juuri, kunhan...
Terveisin Stadinarska, Slamin lojaali toveri Arska, luotettavaa laatua.
Vastaa Viestiin