Maanantaina maataan vaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Jos sun kummipoikas on 30, niin...?
Kerro rohkeesti lukuja vaan.
40 - 80 välissä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Oispa jotain kerrottavaa teille! Vähän ahistaa tää oma kitinähiljaisuus. Saatan kokeilla keksiä jotain juttuja koht, varautukaa.
NuoriDaavid

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:Oispa jotain kerrottavaa teille! Vähän ahistaa tää oma kitinähiljaisuus. Saatan kokeilla keksiä jotain juttuja koht, varautukaa.
Kerropas vaikka, oliko pitkä putki?
imbesiili

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

emmee töihin tänään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetzu kirjoitti:Oispa jotain kerrottavaa teille! Vähän ahistaa tää oma kitinähiljaisuus. Saatan kokeilla keksiä jotain juttuja koht, varautukaa.
Jotain juttuja...varautukaa? Kortsu valmiiksi vai? Ei mene, kun luin äsken vain kuivan sanomalehden. :oops:

Odottaessasi voisit laittaa mielimuonasi jouluna avaamalleni paskanjauhannan jouluruokaketjuun ja kertoa minkälaisia villejä ideoita loihdit? HIFK-leivos on kai selviö?
Ja tyttömunkit, mutta mitä muita?
Esim alkuruoaksi rohkeita muikkuja? (käännä).
StadinArska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.12.2006 11:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihan pieni "ärrinmurrin" täälläkin. Lähinnä siitä syystä, et tuli oltua eilen baarissa. (Elppa ja Hunis on söpöjä. 8) )

Joo, ja sille vitun Stadinarskalle terkkuja, et ei mul mitään kausikorttia ole McDonaldsiin. Itseasiassa en maksa ollenkaan koska olen kihloissa ravintolapäällikön kanssa, ja se roudaa tuplajuustoja kotiin aina ku pyydän. (Kumman usein tosin viimeaikoina..oonkohan mä raskaana?)
Helvetti.

Oli kyl ihan mukava viikonloppu. Broidi oli pitkästä aikaa kehissä, ja kävin eilen kirkossakin (!). Plus et en harrastanu mitään haureuksia, ilmotin suoraan yhelle kundille, että "en halua olla koston välikappale". Hahaa! Draamaa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Hahaa! Draamaa!
Mitäs draamaa tänään?
Jos vaan on liksa poksahtannu tilille niin mamma menee jouluostoksille.

Ja käymään myös tiedät kyllä missä. Yks vehviläispoika pitäs kans nähdä nääs.
Geetzu

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Oispa jotain kerrottavaa teille! Vähän ahistaa tää oma kitinähiljaisuus. Saatan kokeilla keksiä jotain juttuja koht, varautukaa.
Kerropas vaikka, oliko pitkä putki?
No ei ollut kyllä kovin pitkä mutta pisin mulla koskaan. 4 päivää tais kestää täysvapaani. Ei siihen nyt alkoholia suuria määriä kuulunut, mutta pöhnätila päällä silti. Auttoi nollaus ihan kaikkeen! Ja mähän join siis vain seuraksi ja tueksi, autoin rakkaita hädässä niinq. Enkö törttöilly, oon kai AIKUINEN?? Huh.
Stadinarska kirjoitti:Jotain juttuja...varautukaa? Kortsu valmiiksi vai? Ei mene, kun luin äsken vain kuivan sanomalehden. :oops:

Odottaessasi voisit laittaa mielimuonasi jouluna, joka on tässä kuussa, ja kertoa minkälaisia villejä ideoita loihdit? HIFK-leivos on kai selviö?
Ja tyttömunkit, mutta mitä muita?
Esim alkuruoaksi rohkeita muikkuja? (käännä).
Arska
:D

Emmä jaksakaan nyt juuri mittään. Tuskailen IFK-organisaation tilaa 24/7 pienessä sievässä mielessäni, jätin toistaiseksi ne IFK-vinkutkin ostamatta ja lähinnä siis patsastelen kauhulla ratsastelen. Joulua stressaan huomisesta lähtien. Huomenna tulee tilille summa, jonka tuhlaan lahjoihin ja ruokaan, aion saada sen riittämään vaikka mikä prkl olis.

Nyt levitti muksu kakkavaippansa olkkarin matolle. Jos kirjoitan vielä yhden virkkeen tähän niin kakkaa on pian keittiössäkin, wow! No nyt sitä on eteises! Jes. Taidan mennä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Ihan pieni "ärrinmurrin" täälläkin. Lähinnä siitä syystä, et tuli oltua eilen baarissa. (Elppa ja Hunis on söpöjä. 8) )

Joo, ja sille vitun Stadinarskalle terkkuja, et ei mul mitään kausikorttia ole McDonaldsiin. Itseasiassa en maksa ollenkaan koska olen kihloissa ravintolapäällikön kanssa, ja se roudaa tuplajuustoja kotiin aina ku pyydän. (Kumman usein tosin viimeaikoina..oonkohan mä raskaana?)
Helvetti.

Joo Elppis ja os on sama kuin Elppa lähes rakastaa Stadinarskaa. Hän sanoi minulle omistetussa ketjussa näin. Ja minähän uskon kaikkea painettua. Siis tekstiä.

Ja kiitos terkuista. Tosin minulla ei sitä vittua ole. Tuo taisi olla sekin rakkaudenosoitus. Kyllä mä varmaan sustakin tykkään! Pusi!

Olet hyvin pelannut korttisi, jos piällikön oot hommanna.
Ystävyydellä ja yhteistyöterveisin toivoo ainoa ja oikea Stadinarska :)
SaintJohnPerse

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Vittu! Sain sen urakoitsijan vihdoinkin kiinni ja kyselin hieman arvioita mites mun kämppä etenee... Tietenkään en ymmärtänyt kaikkea mitä se puhuu, mutta se selvisi, että todennäköisyys päästä Jouluksi kotiin on hyvin pieni!

Vittu, tätä mun tuuria!
ninnithequeen

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Vittu! Sain sen urakoitsijan vihdoinkin kiinni ja kyselin hieman arvioita mites mun kämppä etenee... Tietenkään en ymmärtänyt kaikkea mitä se puhuu, mutta se selvisi, että todennäköisyys päästä Jouluksi kotiin on hyvin pieni!

Vittu, tätä mun tuuria!
Voi voi.

Kyllä tohon meidän sohvalle voi muutamaksi yöksi tulla, jos ihan kauhia hätä tulee...Mut ei kyl jouluksi :D
NuoriDaavid

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Vittu! Sain sen urakoitsijan vihdoinkin kiinni ja kyselin hieman arvioita mites mun kämppä etenee... Tietenkään en ymmärtänyt kaikkea mitä se puhuu, mutta se selvisi, että todennäköisyys päästä Jouluksi kotiin on hyvin pieni!

Vittu, tätä mun tuuria!
Voi voi.

Kyllä tohon meidän sohvalle voi muutamaksi yöksi tulla, jos ihan kauhia hätä tulee...Mut ei kyl jouluksi :D
SaintJohnPerse kirjoitti:Maanantai Vitutus isolla ämmällä...

Jouduin viime yön punkkaamaan naapurin luona ja taas mua käytettiin seksuaalisesti hyväkseen. Helvetin huonosti nukuttu yö takana ja sitten aamulla se saatanan kottarainen pistää aamukahviin jotain kardemummaa. Vittu! Yök! Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu! No, kai pitää olla kiitollinen, että sai edes yösijan jostain.

Kohta pitäisi alkaa tosissaan potkimaan niitä remppatyyppejä perseelle, että pääsisi Jouluksi kotiin. Ja selvitellä missä nukkuisi seuraavat yöt. Vaihtoehtona olisi kaverin firman sohva keskustassa, mutta siinä on se miinus, että sieltä pitää häipyä viimeistään klo 9 pois, kun pikku graaffikot palaavat Macciensä ääreen... Ei ole oikein kuin huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Saatanan saatana!

Nyt nautin aamukahvin, niin kuin Keikaus miehensä. Mustana! ja ilman sitä vitun kardemummaa...
Muista sitten, että SJP:n kahviin ei laiteta kardemummaa.
ninnithequeen

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Muista sitten, että SJP:n kahviin ei laiteta kardemummaa.
Muah.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muista sitten, että SJP:n kahviin ei laiteta kardemummaa.
Muah.
Etkä sit myöskään käytä sitä seksuaalisesti hyväkseen. :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Muista sitten, että SJP:n kahviin ei laiteta kardemummaa.
Muah.
Etkä sit myöskään käytä sitä seksuaalisesti hyväkseen. :wink:
Joo mä hiivin yöllä mieheni vierestä käyttämään sitä hyväkseni. Tietysti :jouden:



Hei vastaas ny, mitä teet duunin jälkeen?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:


Hei vastaas ny, mitä teet duunin jälkeen?
Joutuu olla viiteen asti töissä, ja sit kallistun kyl varmaan kotisohvan ja päikkäreitten puolelle. Raportoin, jos piristyn tästä. (Jouluostokset on kuiteski joskus tehtävä..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tässä teille. :P

Mullako tylsää....
Dumari

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Noniin, nyt oon tehnyt viikonlopun töistä/tötöilyistä omat raporttini ja kohta alan prosessoimaan muiden raportteja ja vääntämään laskutukselle yhteenvetoja... voi elämä että voi olla taas mielenkiintoista! Vahinkoselvittelijäkään ei ole pariin minuuttiin lähetelleyt s-postia, onneksi tässä liiterissä ei toimistohommia saa/joudu tekemään ylitöinä.
Sheetlord

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Mullako tylsää....
I can top that: Record Store Cats
NuoriDaavid

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mullako tylsää....
I can top that: Record Store Cats
Joillakin on vielä enemmän liikaa aikaa kuin mulla

http://b3ta.hnldesign.nl/index.php?list=7
silsis

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja silsis »

Viimone lomaviikko. Lähden pelailemaan palloa, sit Edulle lounas ja 007 katsomaan. Heräsin muuten tunti sitten, "Se on kuin pankkiin laittais kun nuori mies nukkuu", sanotaan. Huomenta kaikille!
SikaMika

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Terveppä pöytään!

Olipa viikonloppu, nyt se on loppu mutta niin olen minäkin! Päätin suunnata kulkuni rankahkon työputken päätteksi perjantaina Tampereelle. Tapasin ensin erään viehättävän naisen, mutta koska homma ei mennyt sen enempää munille kuin päin vittuakaan vaan ihan puhtaasti pieleen, niin suuntasin parhaalle ystävälleni ja aloimme juopottelemaan. Välillä porukkaa oli enemmän, välillä vähemmän, välillä painittiin, välillä laulettiin karaokea tai vedettiin musavisaa mutta yksi asia oli ja pysyi: humala.
Lauantaina käytiin jossain Lukonmäen paikallisessa räkäläävässä. Siellä oli käynnissä pubivisa kun pamahdettiin ovesta sisään. Otettiin sitten osaa siihen, vaikka osa kysymyksistä olikin jo kysytty. En antanut sen häiritä suoritustani vaan voitin tuon "tasokkaan" kisan. Minulle yhdellä pisteellä hävinnyt kaverini otti tappionsa raskaasti, mulle ei ole mukava hävitä. Sitten pelattiin vielä kaverin vanhemmilla Tuntematon sotilas -lautapeliä, mutta en kykene muistamaan kuka voitti. Kaverini ja tämän isä nukahtivat kesken pelin, ja koska itse olin kunnossa joka ei mahdollista muistamaan kuka voitti, arvaan kaverini äidin voittaneen. Päätin poistua tästä hilpeästä seurueesta ja paikallistin liuskaotsaisten natiivien avustuksella Inferno-nimisen hevibaarin. Tallustelin sisälle, ostin oluen, istahdin alas ja join siitä muutaman kulauksen, heräsin hetkeä myöhemmin tuoppi kädessäni ja totesin että on tullut aika kotiutua Lukonmäkeen.
Sunnuntai-aamuna sain vaivoin ulostettua elimistööni kertyneet kuona-aineet vain oikeasta päästä. Uskaltauduin kuitenkin melko aikaisin sivistyksen pariin vievään junaan, hankin seuraa illaksi Bond-elokuvan pariin, kävin katsomassa ko. rainan ja palasin kotiin hikoilemaan sänkyyni.
Tänään heräsin ei-niin-pirteänä. Päätä särkee vitusti, sain eilen illalla pahanlaatuisen migreenikohtauksen, ikään kuin ei olisi ollut ihan tarpeeksi tekemistä olotilan kanssa muutenkin. En tiedä johtuuko särky painimisesta vai Pinotexin passiivisesta haistelusta (kaadoin kännipäissäni törmäillessä kaverin autotallissa 20 litran purkin kyseistä paskaa housuilleni), mutta olisin valmis luopumaan tästä jomotuksesta.

Paskat, menen pesemään housujani. Ehkä samalla ihan pikkuisen harmittelen myös sitä, että perjantaiset "treffit" jäivät viimeisiksi laatuaan.
Rouva Pupu

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

martza kirjoitti: Perjantaina tuli oltua Karonkka-juhlissa ja vieläkään ei ole toivottu.
Kyllä noi akateemiset osaa sitten perinphjasesti juhlia. Huh huh....
Mä kehtaan olla epäluuloinen tämän asian suhteen. Ilmeisesti negatiivista ennakkoasentoitumista ensi viikon Karonkka illallisia kohtaan.
Viimeksi meidän tupareissa jutut keskittyivät jonkin umbakamba maan rahan kurssiin (Filoakin kiinnostaa) ja eräillä toisilla dippajuhlilla lentobonuksiin (Filoa kiinnosti niin paljon, että joi itsensä köllimiskuntoon).
Ei mun käsitys juhlimisesta, noot. Onneksi nyt juhlat järjestetään hienossa ympäristössä, kattoon tuijottaminen on miellyttävämpää.

En selvästi osaa uida vieraissa vesissä, toisin kuin mies, joka ei siis ole stereotyyppinen akateeminen ihminen. Kärjistän, kärjistän. Onneksi on kourallinen poikkeuksia ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Tässä teille. :P
Oli pakko nauraa mukana. Ei sulla ihan turhan takia siis ole tylsää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mun on pakko repeillä taas issekseni. Kahvihuoneessa oli sääntöjä teipattuna kaapioviin kuten; "mikrossa käytetään kupua" ja "maidot ovat kahvia varten, osta oma lehmä jos maito maistuu muuten..."

Nämä ynnä muut oli sitten korvattu viikonlopun aikana yhdellä lapulla; "Vanhat säännöt ovat voimassa ilman turhia lisämainintoja." :D
Vastaa Viestiin