Maanantaina maataan vaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Maanantain ketjun kai nyt kuitenkin arkipäivän Arska onnistuu mestaroimaan.
Tää maanantai nyt varmaan on maailmankaikkeudessa yhdentekevä, joten jos maattaa niin maatkaa.
Hyvää huomenta ja yötä Stadista Arskalta
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vapaapäivä, vielä tänään. Sitten alkaa yötyösessiot, vai oliko se sesonki?
Tänään kuulemma voitais mennä vaikka sinne jonnekki varikolle ja varaosaliikkeeseen ja vaiks mihin romulaariin, jos haluan. Totesin, jotta "Sinähän se sinne haluat, mutta toki voiaan silti mennä sinne...".
Hävisin Carcassonnessa. Paska flaksi. Joudun lukemaan muumipapan sekoiluja taas ääneen...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hiljainen yö Suomessa tai ainakin Kitinässä. oletteko te kaikki painuneet yötä myöten korpeen?

hyvää maanantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
slam

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja slam »

Morjes. koivet piakkoin vaaka-asentoon.
Dumari

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, eka tpc! Vois vaikka kupin kaffea juoda, liskot kyl vaivas viime yönä.
millivanilli

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Aamu-uinti teki taas hyvää. On oikein ihanan raukea olo.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mulla on tunti aikaa tehdä viiden sivun essee.
What a wonderful way to start the day :x
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
SaintJohnPerse

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Maanantai Vitutus isolla ämmällä...

Jouduin viime yön punkkaamaan naapurin luona ja taas mua käytettiin seksuaalisesti hyväkseen. Helvetin huonosti nukuttu yö takana ja sitten aamulla se saatanan kottarainen pistää aamukahviin jotain kardemummaa. Vittu! Yök! Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu! No, kai pitää olla kiitollinen, että sai edes yösijan jostain.

Kohta pitäisi alkaa tosissaan potkimaan niitä remppatyyppejä perseelle, että pääsisi Jouluksi kotiin. Ja selvitellä missä nukkuisi seuraavat yöt. Vaihtoehtona olisi kaverin firman sohva keskustassa, mutta siinä on se miinus, että sieltä pitää häipyä viimeistään klo 9 pois, kun pikku graaffikot palaavat Macciensä ääreen... Ei ole oikein kuin huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Saatanan saatana!

Nyt nautin aamukahvin, niin kuin Keikaus miehensä. Mustana! ja ilman sitä vitun kardemummaa...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Morninkia. Saihan tuota onneks nukuttua ihan kohtalaisesti, äereen soffalla. Parin tunnin päästä hypätään sitte pohjosen putkeen. Onneks ei tarvi matkustaa yksin, vois liskot ja muut ahistukset hyökkiä herkemmin niskaan. Järkyttävä tuuli tuolla kuuluu olevan. Paukkuu ja humisoo ikkunoissa ja räppänöissä. Saa nähdä pysytäänkö edes pydes kantamuksinemme.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

SaintJohnPerse kirjoitti:Maanantai Vitutus isolla ämmällä...

Jouduin viime yön punkkaamaan naapurin luona ja taas mua käytettiin seksuaalisesti hyväkseen. Helvetin huonosti nukuttu yö takana ja sitten aamulla se saatanan kottarainen pistää aamukahviin jotain kardemummaa. Vittu! Yök! Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu! No, kai pitää olla kiitollinen, että sai edes yösijan jostain.
Onko tämä kenties naapurisi?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SaintJohnPerse

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ihminen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Maanantai Vitutus isolla ämmällä...

Jouduin viime yön punkkaamaan naapurin luona ja taas mua käytettiin seksuaalisesti hyväkseen. Helvetin huonosti nukuttu yö takana ja sitten aamulla se saatanan kottarainen pistää aamukahviin jotain kardemummaa. Vittu! Yök! Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu! No, kai pitää olla kiitollinen, että sai edes yösijan jostain.
Onko tämä kenties naapurisi?
Vaikka Töölössä, tuossa puolitangossa olevien lippujen kaupunginosassa, asunkin, niin kyllä siellä asuu myös alle 75 vuotiata naisia...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Maanantai Vitutus isolla ämmällä...

Jouduin viime yön punkkaamaan naapurin luona ja taas mua käytettiin seksuaalisesti hyväkseen. Helvetin huonosti nukuttu yö takana ja sitten aamulla se saatanan kottarainen pistää aamukahviin jotain kardemummaa. Vittu! Yök! Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu! No, kai pitää olla kiitollinen, että sai edes yösijan jostain.
Onko tämä kenties naapurisi?
Vaikka Töölössä, tuossa puolitangossa olevien lippujen kaupunginosassa, asunkin, niin kyllä siellä asuu myös alle 75 vuotiata naisia...
Ajattelin vain, kun vaikutti sanavalintasi perusteella epämiellyttävältä toimenpiteeltä.. Kahvin pilaamisen suhteen kyllä ymmärrän hyvin, että vituttaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Tsaari

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kohtalaisen hieno Isuzun mainos kasarilta.
SaintJohnPerse

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ihminen kirjoitti:[]Ajattelin vain, kun vaikutti sanavalintasi perusteella epämiellyttävältä toimenpiteeltä.. Kahvin pilaamisen suhteen kyllä ymmärrän hyvin, että vituttaa.
No, ei kyntömies vakoaan valitse...

Kahvi kyllä kiukuttaa vieläkin...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Morjes. koivet piakkoin vaaka-asentoon.
Kello 5.16. Toistan: kello 5.16. MITÄ? kuuluu simppeli kysymys Arskan, mutta mitä vastaakaan Slammari, jos vastaa? :?:
feliformia

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

*ärrinmurrin*
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

feliformia kirjoitti:*ärrinmurrin*
:komp:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

SaintJohnPerse kirjoitti:Maanantai Vitutus isolla ämmällä...

Jouduin viime yön punkkaamaan naapurin luona ja taas mua käytettiin seksuaalisesti hyväkseen. Helvetin huonosti nukuttu yö takana ja sitten aamulla se saatanan kottarainen pistää aamukahviin jotain kardemummaa. Vittu! Yök! Vähemmästäkin on ihmisiä tapettu! No, kai pitää olla kiitollinen, että sai edes yösijan jostain.

Kohta pitäisi alkaa tosissaan potkimaan niitä remppatyyppejä perseelle, että pääsisi Jouluksi kotiin. Ja selvitellä missä nukkuisi seuraavat yöt. Vaihtoehtona olisi kaverin firman sohva keskustassa, mutta siinä on se miinus, että sieltä pitää häipyä viimeistään klo 9 pois, kun pikku graaffikot palaavat Macciensä ääreen... Ei ole oikein kuin huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Saatanan saatana!

Nyt nautin aamukahvin, niin kuin Keikaus miehensä. Mustana! ja ilman sitä vitun kardemummaa...
a) Luen itse useita kirjoituksia ja kirjojakin ainakin paloitellen niiltä harvoilta kirjailijoilta, joilla on "hyvä käsi" ja päässäni on aina sellainen "ahdistusasteikko". Tässä sun kirjoituksessasi mr. Perse, jotenkin tautofoninen "vittu"osasto huojuu ahdistuksen suuntaan. Mutta kirjoituksen vei plussan puolelle elämänmakuisuus eli hyväksyn! Onnea

b) olko punkkaamaan- sana vahingossa väärin kirjoitettu?

c) Kehottaisin olemaan kysymättä vaihtoehtoja, niinkuin kysyit. Esimerkiksi Annilla on vaihtoehto ymmärtääkseni jokaiseen pulmaan ja...tosiaan kehottaisin olemaan kysymättä, huh.
Ann, jos luet, niin tämä oli siis huumorilla eli Pusi vaan! :D
Viimeksi muokannut Stadinarska, 11.12.2006 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sheetlord

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Hyvin alkaa tämäkin päivä. Yksi idiootti yrittää opettaa mulle atk:n alkeita, vaikka hyvä kun sähköpostinsa saa auki. Toinen vaatii, että animoituun gif-banneriin pitää saada sitä, tätä ja täysvärivalokuvia - ilman että koko ylittää 50 kilotavua!!!

Eikös joukkomurhankin vankeusrangaistuksesta saa ensikertalaisena -50% alennusta?

Ja taas yksi: äijä perkele ei osaa tallentaa nettisivuilta kuvatiedostoa sellaiseen paikkaan omalla koneellaan, jotta löytäisi sen itse. Minun pitää lähettää fileet hänelle sähköpostilla.

Voi Luoja, anna mulle voimaa, kärsivällisyyttä... tai ainakin riittävästi panoksia.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja martza »

Maanantaita vuan.
Perjantaina tuli oltua Karonkka-juhlissa ja vieläkään ei ole toivottu.
Kyllä noi akateemiset osaa sitten perinphjasesti juhlia. Huh huh....
Veljenpoika ja mun kummipoika myös, valmistui Tekniikan Tohtoriksi. Ikää hänellä 30v.
On se hyvä, että tähänkin sukuun saatiin nyt eka tohtorismies. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:mun kummipoika myös, valmistui Tekniikan Tohtoriksi. Ikää hänellä 30v.
Kuin vanha sä oikeen oot?
bedlam

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. 5 tuntia unta takana, mutta hengissä ollaan. Masentaa, että on niin mustaa. Voisko tänne nyt hieman lunta saada jouluksi edes.

Kultilla oli Samsungin laturi unehtunut kotiin, joten lainasin hälle viikonloppuna vanhoja arkistoimiani Nokialaisia. Onneksi suurtuholta vältyttiin, aukaisin nimittäin aamulla kännyn kuoret ottaakseni sim-kortin irti kun akku alkoi yhtäkkiä lyödä kipinää ja haista pahasti kärylle. Olisipahan ollut herätys kun olisi korvan juuressa yöllä pamahdellut ilmoille. Huh. Täytynee toimittaa värkki muille maille.
Dumari

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ihminen kirjoitti:
feliformia kirjoitti:*ärrinmurrin*
:komp:
Joo, edelleen on varsin hyvät mahikset että tää työpäivä menee päin persettä. Noh, kitisemään tässä aika ei ainakaan riitä joten, lounaan jälkeen on taas siirryttyvä loputtomalta tuntuvan työtaakan pariin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Kuin vanha sä oikeen oot?
Mähän oon todella vanha "Rokkivaari".
Parhaassa iässä kuitenkin. :wink:

Veljeni on mua aika monta vuotta vanhempi.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Maanantaina maataan vaan!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kuin vanha sä oikeen oot?
Mähän oon todella vanha "Rokkivaari".
Parhaassa iässä kuitenkin. :wink:

Veljeni on mua aika monta vuotta vanhempi.
Jos sun kummipoikas on 30, niin...?
Kerro rohkeesti lukuja vaan.
Vastaa Viestiin