Kuvittelenko...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:OMG. Gattan ylösnousemus.
Makuulta Tokkuraisesta Jurrista?
Pyyhin Netikettiin..
silsis

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mitä te vetistelette? Olen mä täällä silloin tällöin. Eikö mikään riitä, eikö maailma riitä? Toisaalta olin juuri viikon poissa, joten ketjun ajankohdan ymmärrän hyvin.

Yksilöikää tarpeenne, sillä muuten luulen, että tarkoitatte substanssilla juuri minua.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsis kirjoitti:Mitä te vetistelette? Olen mä täällä silloin tällöin. Eikö mikään riitä, eikö maailma riitä?
Yhdyn paskalakkiin. Tyrmistyttävää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi teitä ressukat. Vähän aikaa olen ollut pois ja heti tuo Puotila vinkuu. Mä en ole vielä pystynyt poistamaan koko muuta maailmani. En kertakaikkiaan pysty olemaan täällä seurananne koko aikaa. Nukkumiseen menee myös joutoaikaa.
Mut tulisiko mun olla tehokkampi vielä? Olen ehkä tullut liian mukavaksi?
Koska olen oma itseni, heh!
Arska the Arska
PerttiMakimaa

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Chap kirjoitti:Tavaroitten läpikulku on vientiä jos joku ostaa Suomeen tuotteen ja myy sen sitten eteenpäin. Esim. yhdessä vaiheessa Suomi oli Euroopan suurin banaanin viejä kun ex-neukut ostivat niitä paljon täältä. Tavararekka Ruotsista Venäjälle ei näy Suomen vientitilastoissa vaikka ajettaisiinkin Suomen läpi.

Osa kotitalouksien kulutuksesta ilman muuta tapahtuu velaksi, mutta en tiedä / jaksa tarkistaa missä määriin eletään velaksi ja onko velkataakka noussut suhteessa palkkoihin.

Ainakin uusasuntotuotanto lasketaan mukaan BKT:hen kuten myös remontit. Asuntojen hinnannousu ei tietääkseni vaikuta BKT:hen.
Kiitän. Tuli vaan pelonsekaisin tuntein pyörittyä rekkojen seassa kuutostiellä eräänä kuulaana syysiltana ja huomasin pohtivani tätä tilastoasiaa.

Uusasuntotuotanto lasketaan mukaan ja asuntojen arvonnousu lasketaan vain kun asunto myydään korkeammalla hinnalla. Ymmärtääkseni.

Vuonna 2003:
http://www.talouselama.fi/doc.te?f_id=493198
(Suomalaisten velkaantumisaste 70%)

Vuonna 2006-2007:
http://www.taloussanomat.fi/page.php?pa ... =200621114
(Suomalaisten velkaantumisaste 2006 96%, 2007 103%)
PerttiMakimaa

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:No mulla nyt on vain 200 000 euroa velkaa, jatkan juomista. Kepumafian ansiosta se on vain kuudesosa lainalla ostamastani real estate- omaisuudestani ja 2% korolla, ja velkakin testamentista takas + lisääkin.
Teit sukupolvenvaihdoksen?

Kokolailla suoraselkäinen teko. Oletko menossa Maajussin kakkoskaudelle?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuvittelenko...

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:No mulla nyt on vain 200 000 euroa velkaa, jatkan juomista. Kepumafian ansiosta se on vain kuudesosa lainalla ostamastani real estate- omaisuudestani ja 2% korolla, ja velkakin testamentista takas + lisääkin.
Teit sukupolvenvaihdoksen?

Kokolailla suoraselkäinen teko. Oletko menossa Maajussin kakkoskaudelle?
Molempi parempi, menee maalla monasti b-rappuun.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin