Gattagan paluu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Gattagan paluu?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Toisaalta S.Albert Kivisen Keskiyön mato Ikaalisissa voisi sekin olla viihteellistä lukemistoa, saa niinQ samaa settiä kotimaisessa muodossa.
Minäpäs olen nähnyt tuon teatterissa. Oletko edes vähän kateellinen?
Respektiä, toverit. Satuin muuten huomaamaan, että Kivisen kirjasta Merkilliset kirjoitukset lienee otettu uusi painos (sic!). Todellisille hulluille suosittelen myös Kivisen CD:tä. Olen kerran päässyt näkemään ja - valitettavasti - kuulemaan, kun Kivinen "laulaa" Heideggeria tangona.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

Re: Gattagan paluu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Toisaalta S.Albert Kivisen Keskiyön mato Ikaalisissa voisi sekin olla viihteellistä lukemistoa, saa niinQ samaa settiä kotimaisessa muodossa.
Minäpäs olen nähnyt tuon teatterissa. Oletko edes vähän kateellinen?
Respektiä, toverit. Satuin muuten huomaamaan, että Kivisen kirjasta Merkilliset kirjoitukset lienee otettu uusi painos (sic!). Todellisille hulluille suosittelen myös Kivisen CD:tä. Olen kerran päässyt näkemään ja - valitettavasti - kuulemaan, kun Kivinen "laulaa" Heideggeria tangona.
Voitit. :cry:
sanctus

Re: Gattagan paluu?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

urpiainen kirjoitti:Todellisille hulluille suosittelen myös Kivisen CD:tä.
Äh. Perusundergroundia. Ja sitäpaitsi onnistunut äänitys tuhoaa osittain herkkulliset ennakko-odotukset.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16661
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Gattagan paluu?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sanctus kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Todellisille hulluille suosittelen myös Kivisen CD:tä.
Äh. Perusundergroundia. Ja sitäpaitsi onnistunut äänitys tuhoaa osittain herkkulliset ennakko-odotukset.
Hei, sinä et leiki tätä leikkiä oikein. Edellisen kirjoittajan pätemisyritystä saa vähätellä vain, jos itsellään on tarjota mehukkaampi S. Albert Kivinen -elämys.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Gattagan paluu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

urpiainen kirjoitti:
sanctus kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Todellisille hulluille suosittelen myös Kivisen CD:tä.
Äh. Perusundergroundia. Ja sitäpaitsi onnistunut äänitys tuhoaa osittain herkkulliset ennakko-odotukset.
Hei, sinä et leiki tätä leikkiä oikein. Edellisen kirjoittajan pätemisyritystä saa vähätellä vain, jos itsellään on tarjota mehukkaampi S. Albert Kivinen -elämys.
Mitä te S. Albert Kivisestä tiedätte? En minäkään, tuntematon suuruus. Tai joissain piireissä kova sana kuulemma.
Pyyhin Netikettiin..
sanctus

Re: Gattagan paluu?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

urpiainen kirjoitti:Hei, sinä et leiki tätä leikkiä oikein. Edellisen kirjoittajan pätemisyritystä saa vähätellä vain, jos itsellään on tarjota mehukkaampi S. Albert Kivinen -elämys.
Minulla ei ole S. Albert Kivinen -live-elämystä kovempia panoksia, joten tyydyn lähinnä vain arvostelemaan ylhäältäpäin muiden saavutuksia. Kyseessä on ns. nurkkaan ajetun keskustelijan taktiikka.

Viime vuosina olen pyrkinyt löytämään suuren yleisön unohtaman, edesmenneen runoilija (?) Väinö Veriviiren tuotantoa. Tai ymmärtääkseni häneltä on julkaistu yksi teos.
Vastaa Viestiin