TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja mdm »

ninnithequeen kirjoitti:No oho!
Tai no, oon mäkin nukkunut sarjamurhaajamme kanssa vierekkäin joskus. Niban sängyssä.
Toi ei tainnu montaa ehtiä puukottaa, mutta vieressä taisin joskus vuosia sitten olla. :?
Sheetlord

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

mdm kirjoitti:Tajusin tänään, että tiesin molemmat henkilöt. :shock:
"Beep beep Ritchie. Down 'ere we all FLOAT!" :D
Kuva
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mulle ja mariannejäädykettä!!!
Millainen mongolihimmeli kehtaa käyttää noin naurettavaa suomea? Asiakkaani - Karjalasta muuttaneet koipallolta haisevat käppänät - puhuvat juuri noin. Ja joka kerta kun joku niistä käyttää tuota idioottimaista vammaisilmaisua, kysyn puhtaasta vastenmielisyyden tunteesta "Siis teille myös?"

Inhoan karjalaisia ja muita vastaavia. "Myö mennään tuonne haualle ja pitäis jottain kukkia saaha." Raivo kihisee suonissani joka kerta, enkä voi edes hakata heitä! Ällötyksestä sanon kuitenkin kaikki ne vammaiset murresanat normaalin ihmisen kielellä heti perään toistavan kysymyslauseen muodossa. "Siis haudalle?" Iljettävää, että Helsingissä joutuu kuulemaan tuollaista. Karjala takaisin, kiitos - ja hallinto duumalle.
Murretta puhuvat hallitsevat! Juuri tuo "mulla ja" on hyvä juttu. Ja Kuusankosken tienoilla käytettävät "min" ja "sin" eli "minun" ja "sinun" ovat hauskoja myös.

Rakas Supsukka, mieti nyt kerran, miksi olet noin vihainen? Sä olet aina ollut ja tulet aina olemaan ihan riittävän hyvä. Et parempi kuin muut etkä huonompi. :h:
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja slam »

http://www.youtube.com/watch?v=1YX6D_u_5vk

Onko realistinen tilanne? vähä pisti miettiin... :roll: Mitä mieltä? öh
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
No oho!
Tai no, oon mäkin nukkunut sarjamurhaajamme kanssa vierekkäin joskus. Niban sängyssä.
Kertaas muistikuvias! :evil:
Etkös s ollut se jonka piikkiin kaikki kirjailtiin?
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
Kertaas muistikuvias! :evil:
Etkös s ollut se jonka piikkiin kaikki kirjailtiin?
Kännissä puhuivat toisilleen ja kaksin olivat kait sohvalla olleet...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mulle ja mariannejäädykettä!!!
Millainen mongolihimmeli kehtaa käyttää noin naurettavaa suomea? Asiakkaani - Karjalasta muuttaneet koipallolta haisevat käppänät - puhuvat juuri noin. Ja joka kerta kun joku niistä käyttää tuota idioottimaista vammaisilmaisua, kysyn puhtaasta vastenmielisyyden tunteesta "Siis teille myös?"

Inhoan karjalaisia ja muita vastaavia. "Myö mennään tuonne haualle ja pitäis jottain kukkia saaha." Raivo kihisee suonissani joka kerta, enkä voi edes hakata heitä! Ällötyksestä sanon kuitenkin kaikki ne vammaiset murresanat normaalin ihmisen kielellä heti perään toistavan kysymyslauseen muodossa. "Siis haudalle?" Iljettävää, että Helsingissä joutuu kuulemaan tuollaista. Karjala takaisin, kiitos - ja hallinto duumalle.
Superior hyvä! Vaikka annoinkin sulle määräyksen eilen tulla kauniimmaksi eli vaihtaa avatar, niin nyt jotenkin on joku mennyt pieleen tuossa ...no jossakin.
RAUHOITTUKAA , minä hoidan kaiken!
Superior, ensinnäkin ota rauhallinen hengitys. Mieti Stadinarskaa ja hänen puhdasta kieltänsä. Hänen kouliintuneita käytöstapojaan. Sulje silmäsi ja ole rauhallisesti hetki. Avaa silmäsi. Kirjoita kaunis viesti Stadinarskalle.
Se oli siinä!
Stadinarska, kaunistin Superiorin eilen ja takuutyönä luonteen. 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
silsis kirjoitti:Stadilaisten leuhka ja leveä loppuvokaalin halventava tapa puhua on oikeasti kamaluutta.

Nyt en ihan ymmärtänyt..
Käyttänet puukkoa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Kertaas muistikuvias! :evil:
Etkös s ollut se jonka piikkiin kaikki kirjailtiin?
Kännissä puhuivat toisilleen ja kaksin olivat kait sohvalla olleet...
Vittu paVIAANI ET TIIÄ NYT MITÄÄ, CHECK OUT SITUATION!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti: Murretta puhuvat hallitsevat! Juuri tuo "mulla ja" on hyvä juttu. Ja Kuusankosken tienoilla käytettävät "min" ja "sin" eli "minun" ja "sinun" ovat hauskoja myös.

Rakas Supsukka, mieti nyt kerran, miksi olet noin vihainen? Sä olet aina ollut ja tulet aina olemaan ihan riittävän hyvä. Et parempi kuin muut etkä huonompi. :h:

Rakas Keiksukka kukka. Järjestin jo kaiken. Tein Superiorille oman hoito-ohjelman koska häntä eilen manipuloin ja tein osin väärän korjauksen ja kohta saan rakkausviestin häneltä varmaankin ohjeeni mukaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keikaus kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:
Kid kirjoitti:M"Myö mennään tuonne haualle ja pitäis jottain kukkia saaha." Raivo kihisee suonissani joka kerta, enkä voi edes hakata heitä! Ällötyksestä sanon kuitenkin kaikki ne vammaiset murresanat normaalin ihmisen kielellä heti perään toistavan kysymyslauseen muodossa. "Siis haudalle?" Iljettävää, että Helsingissä joutuu kuulemaan tuollaista. Karjala takaisin, kiitos - ja hallinto duumalle.
Murretta puhuvat hallitsevat! Juuri tuo "mulla ja" on hyvä juttu. Ja Kuusankosken tienoilla käytettävät "min" ja "sin" eli "minun" ja "sinun" ovat hauskoja myös.

Rakas Supsukka, mieti nyt kerran, miksi olet noin vihainen? Sä olet aina ollut ja tulet aina olemaan ihan riittävän hyvä. Et parempi kuin muut etkä huonompi. :h:
mÄ KYL KUUSAAT TIIÄN, ELKÄÄ VIITTIKÖ SYVENNYIN TÄHÄN 13 V.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:[

Inhoan karjalaisia ja muita vastaavia..
Onneksi meillä keski-suomessa puhutaan ainoaa oikeaa ja puhdasta suomen kieltä! Kirjakieltä! Pitäkää te tsadilaiset se typerä sössötyksenne ja opetelkaa puhumaan kokonaisia sanoja, myös pitkiä vokaaleita!!!! :twisted:
Pohjana kuiteskin Etelä-hämäläiset muodot!
Viimeksi muokannut Niba, 13.12.2006 0:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:[

Inhoan karjalaisia ja muita vastaavia..
Onneksi meillä keski-suomessa puhutaan ainoaa oikeaa ja puhdasta suomen kieltä! Kirjakieltä! Pitäkää te tsadilaiset se typerä sössötyksenne ja opetelkaa puhumaan kokonaisia sanoja, myös pitkiä vokaaleita!!!! :twisted:
MUSSUKKA(ni) ,pus! voi miten aivan ihana yllätys! MINÄ Tsadin Arzka puhun kyllä kirjakieltä ja ihan sellaista oikeaa suomea! Mutta totta puhelet että Keski-Suomessa se taitaa se jonkinlainen "perussuomi" olla.
Minkälainen sun puheäänes on?
Kysyy vienosti ystävällinen selväsanainen Stadinarska Mussulta!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti: mÄ KYL KUUSAAT TIIÄN, ELKÄÄ VIITTIKÖ SYVENNYIN TÄHÄN 13 V.
H I L I J A A A !!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
Niba kirjoitti: mÄ KYL KUUSAAT TIIÄN, ELKÄÄ VIITTIKÖ SYVENNYIN TÄHÄN 13 V.
H I L I J A A A !!!
Snadissa oon elänt 26v. SO?
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Plääh. Ankea päivä.
Nyt :krooh:.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 15:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:Tämä Gwen Stefanin tanssittava hittilevy Love. Angel. Music. Baby. saa minut herkistymään. Taidan tässä ihan avautua tämän kunniaksi. Olin nimittäin tietämättäni vuosia hauras ja herkkä. Yritin vahingossa jopa tulla ihan sellaiseksi superior-ihmiseksikin ja kieltää kaikki arvokkaat henkisen osteoporootikon tunteeni. Tänään taas tuntui ensimmäistä kertaa 20 vuoteen, että sain sitä rukoilemaani (jokojokojoko?!?!) aitoa hyväksyntää ja huomiota muiltakin kuin äidiltä ja isiltä.

En ole enää rikki! Juhuu!
Missä viipyy kiitos ja rakkausviesti,Pamela Ewing, kysyn vaan!?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
NO HEI TAAS stadinarska mussukkainen pussukkainen! MITES sun päiväsi on mennynnännä, kultsipultsipippelispoppelis? MEITÄHÄN EI ole taidettu vielä esitellännä toisillemmensa ENKÄ LÖYTÄNYT galleriastasi kuviasi, MUTTA vaikutat tosi mukavalta ja komealta mieheltä. Jos olisin homo, varmasti yrittäisinkin sinuva!

JEE. Mietin TUOSSA juuri ULKONA kävelleissäin oletkohan sinä tänään vielä ehtinyt pestä paljon pyykkiä, montakin koneellista jopa? Millaistakohan pyykkiä OLET lähinnä pessynnä? :wink: Kuuntelehan CANDYMÄNin ELI KARKKIKAUPAN MYYJÄN neuvoa, KANNATTAA pestä värilliset eli neekeri- ja valkoiset vaatteet erikseen, tulee paras pesutulos.

NO mutta jatkan matkaa, yritäppähän pärjäilläppähän STadinarska-homistus-komistus!

Toivoopi CÄNDÄRI eli MÄ, hä hä hä!
Siis tää on ehkä Kitinän paras kirjotus ikinä. (Ja mun on ihan täysin pakko kommentoida eiliseen viikonpäiväketjuun.)
Oon lukenut tän vaik kuin monta kertaa, enkä pysty lopettaa nauramista.
Nojaa, hulluilla on halvat huvit.
Hei, karkkimies..pahastutko jos tulostan tän ja laitan jääkaapinoveen kiinni?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:...
NO HEI TAAS stadinarska mussukkainen pussukkainen! MITES sun päiväsi on mennynnännä, kultsipultsipippelispoppelis? MEITÄHÄN EI ole taidettu vielä esitellännä toisillemmensa ENKÄ LÖYTÄNYT galleriastasi kuviasi, MUTTA vaikutat tosi mukavalta ja komealta mieheltä. Jos olisin homo, varmasti yrittäisinkin sinuva!

JEE. Mietin TUOSSA juuri ULKONA kävelleissäin oletkohan sinä tänään vielä ehtinyt pestä paljon pyykkiä, montakin koneellista jopa? Millaistakohan pyykkiä OLET lähinnä pessynnä? :wink: Kuuntelehan CANDYMÄNin ELI KARKKIKAUPAN MYYJÄN neuvoa, KANNATTAA pestä värilliset eli neekeri- ja valkoiset vaatteet erikseen, tulee paras pesutulos.

NO mutta jatkan matkaa, yritäppähän pärjäilläppähän STadinarska-homistus-komistus!

Toivoopi CÄNDÄRI eli MÄ, hä hä hä!
Siis tää on ehkä Kitinän paras kirjotus ikinä. (Ja mun on ihan täysin pakko kommentoida eiliseen viikonpäiväketjuun.)
Oon lukenut tän vaik kuin monta kertaa, enkä pysty lopettaa nauramista.
Nojaa, hulluilla on halvat huvit.
Hei, karkkimies..pahastutko jos tulostan tän ja laitan jääkaapinoveen kiinni?

Oi, oli vallan vastaamatta tähän rakkauden viestiin! Tyyli tuntui tutulta, mutta kuten niin monasti, alkuperäisen kopio on vain kalpea haamu originaalista. Mutta tekijänoikeuden kyllä vaatisin, kiitos. Candyman siis pitää minusta noin? Oletko sinä Candyman varmasti hetsku? Tai jos taas sanoisin sen toisen vaihtoehdon, joka on legendaarinen Kity-kylmyys eli Camilla style: Mikä toi Candyman oikeen on? Hehheh. Olen katkera tästä aina vaan. Se oli niin JÄÄTÄ. Ja jääihmisiä "pelkään"!!
Candy on mukava mies. Pitää naismaisesti pitää kuitenkin välimatkaa kun hän noin rakastunut on, siksi kun en oo homo. Pahus, homona mulle olisi vientiä! Candy, kaikella huppeliskokkeliskikkelisrakkaudella sanon etten sulta vielä uskalla karkkia ostaa. In time my friend, in time! (aikanaan).
Kuten jo sanoin jossain muualla paskanjauhannassa, hiukan aikaa nyt joudut sinäkin hussukkanussulicandymurtsimirrini venttaaman mua kun menen katsomaan aurinkoa etelään. För att spela tennis naturligtvis.
terveisin Stadinarska, kohta Dumarikin tulee kopista? En oikein toivoisi sitä, mutta minkäs noille ihailijoille voi. :P
Vastaa Viestiin