TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sheetlord

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

-Superior- kirjoitti:Enkä edes provonnut. Missä on mielipiteenvapaus?
Mitenkäs se sananlasku mielipiteistä ja perserei'istä menikään? *raapii mielipidettään*
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sheetlord kirjoitti:Mitenkäs se sananlasku mielipiteistä ja perserei'istä menikään?
"Rauhanhäiritsijät tapetaan ja syödään"?
Sheetlord

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

-Superior- kirjoitti:"Rauhanhäiritsijät tapetaan ja syödään"?
Tarkoitin kuitenkin lähinnä Hal Hickmanin kuolematonta lausahdusta: "Opinions are like assholes -- everyone's got one, but nobody wants to
look at the other guy's"
Edith

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on tylsää. Kaipaan jopa proseminaarinpitäjääni. Se on Oulussa eikä siksi pidä meille kokoontumista tänään. Alkanen kohta pelata yksin Carcassonea.
silsis

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja silsis »

Edith kirjoitti:Mulla on tylsää.
Täällä kans. Sais työt alkaa jo, tekemättömyys laiskistuttaa. Lautapelit on mukavia, mutta niiden pelaaminen vaatii järjestelyjä, kun kaverit ovat kiireisiä tai asuvat kaukana. Minähän asun lähellä :D

Sais toi uusi kapulani jo latautua, että pääsisin pimputtelemaan sitä...
Sheetlord

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Jahanz. Sitten toivottavasti kauden viimeisiin pikkujouluihin. Johan tuossa rasvoittunut maksa-parka saikin kaksi päivää huilia...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Edith kirjoitti:Mulla on tylsää.
No ainahan voit lähteä seuraksi itäiseen ostoshelvettiiin jouluostoksille! 8)
Hyvät hyssykät, mä vihaan shoppaamista... Mut ainaki kortit on ostettava nyt, lahjoista ei niin väliä vielä.. Kaikki ajallaan, eli viime tipassa. Joo, siis nimenomaan ostan ne kortit, en ees yritä alkaa askartelee mitään (sekin vielä).
Ja siiderille ei ole lupaa mennä. Tää on pahin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

silsis kirjoitti:
Sais toi uusi kapulani jo latautua, että pääsisin pimputtelemaan sitä...
Onko siinä piano sisäänrakennettuna? Mihin tää teknologia oikein yltääkään?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
CandyMan

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:...
NO HEI TAAS stadinarska mussukkainen pussukkainen! MITES sun päiväsi on mennynnännä, kultsipultsipippelispoppelis? MEITÄHÄN EI ole taidettu vielä esitellännä toisillemmensa ENKÄ LÖYTÄNYT galleriastasi kuviasi, MUTTA vaikutat tosi mukavalta ja komealta mieheltä. Jos olisin homo, varmasti yrittäisinkin sinuva!

JEE. Mietin TUOSSA juuri ULKONA kävelleissäin oletkohan sinä tänään vielä ehtinyt pestä paljon pyykkiä, montakin koneellista jopa? Millaistakohan pyykkiä OLET lähinnä pessynnä? :wink: Kuuntelehan CANDYMÄNin ELI KARKKIKAUPAN MYYJÄN neuvoa, KANNATTAA pestä värilliset eli neekeri- ja valkoiset vaatteet erikseen, tulee paras pesutulos.

NO mutta jatkan matkaa, yritäppähän pärjäilläppähän STadinarska-homistus-komistus!

Toivoopi CÄNDÄRI eli MÄ, hä hä hä!
silsis

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja silsis »

sipsi kirjoitti:
silsis kirjoitti:
Sais toi uusi kapulani jo latautua, että pääsisin pimputtelemaan sitä...
Onko siinä piano sisäänrakennettuna? Mihin tää teknologia oikein yltääkään?
Ei kai. En tosin kysynyt. Radio löytyy. Mistä valikosta/miten sai muuten puhelimen puhelinnumerolistan kopioitua sim-kortille? Olen kärsimätön kun ei heti onnannut.
CandyMan

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:Voisitteko kaikki lopettaa sen lisääntymisen, eroamisen ja naimisen!

Alko ahdistaa.
Tuollainen panikoiminen on pelkkää harjoituksen puutetta.

Mutta hei, ellei miehesi sentään homoksi pärähdä(*), ei luulisi olevan hätää. Eikös se siellä jossain ryynää hikisten miesten kanssa?

(*)Homous tarttuu kielisuudelmissa, joten kannattaa vältellä niitä jos joutuu homomiesten kanssa tekemisiin.
Viimeksi muokannut CandyMan, 12.12.2006 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

silsis kirjoitti:Mistä valikosta/miten sai muuten puhelimen puhelinnumerolistan kopioitua sim-kortille? Olen kärsimätön kun ei heti onnannut.
Et kai sä ihan tosissas tätä multa kysy? 8) Mä en tiedä kännyköistä muuta ku et niitä EI kannata heittää seinään, vaikka akunloppuminen harmittaisikin joskus. Varsinkaan siinä tapauksessa, jos kännykkä on niin vanha ettei sitä valmisteta enää. (Nojaa, loppu hyvin kaikki hyvin..ihmeellisestä internetistä löytyy vaikka mitä, jopa varaosia vanhaan puhelimeen.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

CandyMan kirjoitti:NO HEI TAAS stadinarska mussukkainen pussukkainen! MITES sun päiväsi on mennynnännä....
*totalrepz* :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bedlam

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja bedlam »

-Superior- kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mulle ja mariannejäädykettä!!!
Millainen mongolihimmeli kehtaa käyttää noin helvetin naurettavaa suomea?
Woe hyvväen aeka tuota supperiooria! Kaekenlaisia se höpöttelleepi! En tuota myös-sanan jalla-korvaamista (hienosti sanottu, bedlam-setä!) itsekään ymmärrä. Nainen puhhuu aina, että "mulle ja". Mutta siinäpähä jajattelloo! Ei sekkään tajua kun puhun kipiästä, sinnaapista ja tommaatista tahi mehtästä. Mutta sehän on vaan elämän suolaa, voe tykkänään! Turkkulaiset voi tunkea sen ketänsä tosin perseeseensä.
Sannnu

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Sellainen stadilais ässä on kyllä ihan hirveetä kuultavaa. vrt. bb Mia.

Mulla oli aikoinaan laiska ässä, eli siis sellainen pissis ässä, mutta puhetyöläisenä se korjattiin...luojan kiitos.
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:Mulla oli aikoinaan laiska ässä, eli siis sellainen pissis ässä, mutta puhetyöläisenä se korjattiin...luojan kiitos.
No huh.
Mä jo aattelin että sä kirjoitat työkses. Luojan kiitos joo.
silsis

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja silsis »

sipsi kirjoitti:
silsis kirjoitti:Mistä valikosta/miten sai muuten puhelimen puhelinnumerolistan kopioitua sim-kortille? Olen kärsimätön kun ei heti onnannut.
Et kai sä ihan tosissas tätä multa kysy? 8)
Kaikilta kysyin. Ravittuna jatkan toimiani.

Äh, tää ei vaan jostain kumman syystä pelitä, toisella kapulalla talletin sim-kortille osoitelistan mut toinen kapula ei tunnista sim-kortilla olevaa tavaraa :(
Sannnu

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mulla oli aikoinaan laiska ässä, eli siis sellainen pissis ässä, mutta puhetyöläisenä se korjattiin...luojan kiitos.
No huh.
Mä jo aattelin että sä kirjoitat työkses. Luojan kiitos joo.
Viittaat varmaan mun tapaan kirjoittaa täällä. Kirjoitan aina aivan sairaan nopeesti ja silloin kun työkseni kirjoitan laitan aina kaikki tekstit wordin läpi ja kirjoitan huolellisesti muutenkin.
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mulla oli aikoinaan laiska ässä, eli siis sellainen pissis ässä, mutta puhetyöläisenä se korjattiin...luojan kiitos.
No huh.
Mä jo aattelin että sä kirjoitat työkses. Luojan kiitos joo.
Viittaat varmaan mun tapaan kirjoittaa täällä. Kirjoitan aina aivan sairaan nopeesti ja silloin kun työkseni kirjoitan laitan aina kaikki tekstit wordin läpi ja kirjoitan huolellisesti muutenkin.
Joo ei tarvii selittää.
Minäkin olen kuitenkin vanha oikolukija, ja kirjoitan just niinku kirjotan.

EDIT: kai löysit virheesi tuosta tekstistäsi?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt on kai aika huolestua. Jo toinen päivä putkeen kun unohdan syödä, eilinen meni purkillisella tonnikalaa ja tänään kadonnut maaruun vain yksi voileipä. Nukkuminenkaan ei onnistunut erityisen hyvin viimeyönäkään eli alkaa olemaan aika zombie-fiilis.

Pieniähän nuo murheeni on verrattuna muiden ongelmiin, mutta minä elänkin aivan ikiomassa todellisuudessani. Täällä ei reaalimaailman lait päde.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Minäkin olen kuitenkin vanha oikolukija, ja kirjoitan just niinku kirjotan.

EDIT: kai löysit virheesi tuosta tekstistäsi?
Mä en ihan täysillä suomea kirjota mut toi 'niinku' aina pärähtää silmille. Siis sehän on joko niin kuin tai sitten niinq. Niinku on tosi huonoo suomee hei. ;)
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minäkin olen kuitenkin vanha oikolukija, ja kirjoitan just niinku kirjotan.

EDIT: kai löysit virheesi tuosta tekstistäsi?
Mä en ihan täysillä suomea kirjota mut toi 'niinku' aina pärähtää silmille. Siis sehän on joko niin kuin tai sitten niinq. Niinku on tosi huonoo suomee hei. ;)
Ihanaa, et joku tajus pontin.
Bliss

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:pontin.
:roll:
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:pontin.
:roll:
Sä et oo noin tymä :doh:
Vastaa Viestiin