TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:pontin.
:roll:
Sä et oo noin tymä :doh:
Saanko mäkin joskus esittää tymää vai pitääks mun olla aina viileen viisas
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Saanko mäkin joskus esittää tymää vai pitääks mun olla aina viileen viisas
Pitää.
silsis

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja silsis »

silsis kirjoitti:Mistä valikosta/miten sai muuten puhelimen puhelinnumerolistan kopioitua sim-kortille? Olen kärsimätön kun ei heti onnannut.
Hah, ko. ominaisuutta ei löydy mun wanhasta Nokian 3660 luurista. Ei muuta kuin yksitellen kopioimaan. Voi moro!
CandyMan

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Brittiläinen luennoitsija avautui minulle kuinka suomalaiselle yleisölle (ml. minä) opettaminen oli pelottavin kokemus mitä hänellä on ollut alallaan, meillä kun ei ole mitään kysyttävää vaan jurotamme vaan hiljaisina ja ilmeettöminä. Yritin selittää kulttuurieroista kuinka suomalaiset kysyvät ja kommentoivat vain jos on jotain päivänpolttavaa kysyttävää, ja suomalaisia vaivaa yleisesti ujous ja vaatimattomuus myös englannin puhumisessa.

Britin ahdistusta helpottaakseni kerroin erään vanhan mutta osuvan kulttuurieroista kertovan vitsin:

Luennoitsija: Good morning to everyone!
Amerikkalainen yleisö: And good morning to you too!

Luennoitsija: Good morning to everyone!
Brittiläinen yleisö: Morning.

Luennoitsija: Good morning to everyone!
Suomalainen yleisö: kirjoittaa lauseen vihkoihinsa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huh, pahempi puoliskoni pisti tekstarin hiljattain. Häntä oli äskön pistäny ampiainen. Joulukuussa, Savon maalla... :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt on verhoo ja pyyhettä ja lamppuu ja vaikka mitä. Pyörää ei keretty hakemaan mut Raxissa käytiin. Mä otin salaattipuffetin. Äiti tekee tiikerikakkendaalia mummulle viemisiksi. Jos pitää valita verhojen silityksen ja lamppujen asennuksen väliltä, mä ehdottomasti kallistun jälkimmäisen kannalle.
imbesiili

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

mustaenkeli kirjoitti:Huh, pahempi puoliskoni pisti tekstarin hiljattain. Häntä oli äskön pistäny ampiainen. Joulukuussa, Savon maalla... :shock:
Kevätpörriäiset tulee vuosi vuodelta aijjemmin. Kiitos ilmastonmuutoksen.
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oltiin sitten taas vesisotaa saunassa. No minähän taas hävisin ja sain sangollisen jääkylmää vettä niskaani. Ihanii noi miehet.

Yllätin äsken tyttäreni sovittelemasta rintsikoitani päälleen. Voihan reps.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Oltiin sitten taas vesisotaa saunassa. No minähän taas hävisin ja sain sangollisen jääkylmää vettä niskaani.
Kuukaus sitte meiän saunaan ilmesty jostain sangollinen lunta! Vesisotaa on kokeiltu niinki, että toisella on ihan se oikee suihku ja toisella pöntön vierestä alapääsuihku.... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enttu

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Tänään avattu Tapiolaan pankkitilit ... tulee halvemmaksi ko Nordea :)
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oltiin sitten taas vesisotaa saunassa. No minähän taas hävisin ja sain sangollisen jääkylmää vettä niskaani.
Kuukaus sitte meiän saunaan ilmesty jostain sangollinen lunta! Vesisotaa on kokeiltu niinki, että toisella on ihan se oikee suihku ja toisella pöntön vierestä alapääsuihku.... :wink:
No voi ku oliski lunta!

Tossa meijän vesisodassa pitää olla aika tarkka, ettei tyttö kastu. Meillä on aina löylyämpäri erikseen, ja sitten muksulla kylmävesisanko ja lämminvesisanko, joissa hän leikkii kumiankkojensa kanssa. Se kylmävesisanko on saanut useesti kyytiä jommankumman aikuisen niskaan...Mikähän siinä onkin niin hauskaa? :D

Jos joku yrittäis suihkulla olla mun kans vesisotaa, ni turpaan tulis. Hitto mun pyykithän kastuis, vaikka onkin kuin iso kylppäri!!11

Enkuli johtaa edelleen sarjassamme saunasta-hankeen-takas-saunaan-lipat ;)
millivanilli

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen yrittänyt tänään joulutouhusteluilla saada itseni unohtamaan sen seikan, ettei lunta vielä ole. Olen tainnut paistaa seitsemän pellilistä pipareita, pellilisen joulutorttuja, vaihdoin olohuoneeseen joulupöytäliinan ja laitoin ikkunaan kultaisia enkeleitä.

Tulis jo lunta...

Tekisi mieli tehdä jo joulusiivous, käydä ostamassa lahjat ja lähettää joulukortit. Sitten torstaina voin aloittaa nuo tuohut, sitten on tentti tehtynä.
CandyMan

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vaola kirjoitti:Mä kiitän kannuksista ja kannustuksista. Että kiitos.
No ehkä nyt uskaltaa vihdoinkin kysyä sossupoken toivossa: jättäjä vai jätetty?

(Oikea vastaus kuuluu: Eiku molemmat löytyvät.)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuten joskus tapanani on, ajattelin mennä paikalliseen oluthuoneeseen lukemaan iltalehdet ja nauttimaan samalla yhden korkeluokkaisen ale-tyyppisen oluen.

Ovella huomasin, että paikan oli vallannut pikkujoulujen varjolla kokoontunut pukuasuinen apinalauma. Koska haluan nauttia elämäni pienistä nautinnoista rauhallisessa paikassa ja varsinkin kuten ne henkilöt tietävät, jotka eivät ole makuaistiaan tappaneet eli tupakoimattomat, eli ilman ilmassa leijuvaa sankkaa savupilveä.

Suoritin täyskäännöksen ovella ja ostin säästyneillä rahoilla rasvaista ruokaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CandyMan

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Enttu kirjoitti:Tänään avattu Tapiolaan pankkitilit ... tulee halvemmaksi ko Nordea :)
Ihana kuulla! Onnea! Kuten elcokin muualla totesi, muutosta ei tule pelätä vaan se on uusi mahdollisuus ja tie uudistumiseen sekä ikuiseen onneen, maan päällä ja taivaissa aamen perkele.
Rouva Pupu

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:Turkkulaiset voi tunkea sen ketänsä tosin perseeseensä.
Ketä sä olet?
Sheetlord

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Olen vissiin virallisesti no-life-nörde, kun possen valmistautuessa naistentansseihin excusetan itseni hotellihuoneeseen jo iltakymmeneltä. Puolustukseksi pöytäkirjaan mainittakoon, että kyseessä kauden N:net kekkerit :roll:
bedlam

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Turkkulaiset voi tunkea sen ketänsä tosin perseeseensä.
Ketä sä olet?
Olen beddistä.
Sheetlord kirjoitti:Olen vissiin virallisesti no-life-nörde, kun possen valmistautuessa naistentansseihin excusetan itseni hotellihuoneeseen jo iltakymmeneltä. Puolustukseksi pöytäkirjaan mainittakoon, että kyseessä kauden N:net kekkerit :roll:
Et viittis lahjottaa mulle yhdet kekkerit. En ole koskaan saanut hillua edes pikkujouluissa.
Sheetlord

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

bedlam kirjoitti:En ole koskaan saanut hillua edes pikkujouluissa.
Hillun saamisessa on nykyisin omat riskinsä. Suurin osa hoituu henisiliinillä, mutta ärhäkimmät hikkujoulumuistot täytyy henslata heniksestä :D
ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En ole koskaan saanut hillua edes pikkujouluissa.
Hillun saamisessa on nykyisin omat riskinsä. Suurin osa hoituu henisiliinillä, mutta ärhäkimmät hikkujoulumuistot täytyy henslata heniksestä :D
Ei vittu mä repesin :rofl:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti: Eikös se siellä jossain ryynää hikisten miesten kanssa?
Se ajelee isoilla rekoilla. En tosin tiedä lasketaanko sekin nykyään homojen hommiksi..

Päätä särkee tuhatta ja sataa. Yritin jo tunkea sormia kurkkuun, jotta sais aikaan semmosen helpottavan yrjön, mutta ei tullut reaktiota...ei edes kurkkuorgasmia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
bedlam

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sheetlord kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En ole koskaan saanut hillua edes pikkujouluissa.
Hillun saamisessa on nykyisin omat riskinsä. Suurin osa hoituu henisiliinillä, mutta ärhäkimmät hikkujoulumuistot täytyy henslata heniksestä :D
En herkästä repeile, mutta nyt repsahdin.
Elukka

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja Elukka »

bedlam kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En ole koskaan saanut hillua edes pikkujouluissa.
Hillun saamisessa on nykyisin omat riskinsä. Suurin osa hoituu henisiliinillä, mutta ärhäkimmät hikkujoulumuistot täytyy henslata heniksestä :D
En herkästä repeile, mutta nyt repsahdin.
Minä myös. :rofl:
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja mdm »

ninnithequeen

Re: TIISTAI ja 12.12. on harmaa päivä.Tervetuloa päivään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No oho!
Tai no, oon mäkin nukkunut sarjamurhaajamme kanssa vierekkäin joskus. Niban sängyssä.
Vastaa Viestiin