Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Radio 100A soittaa pienen sähköporakoneen ääntä taajuudellaan päivästä toiseen. Ilmoittaa että rakastamme hammaslääkäreitä, eikä tältä taajuudelta tule enää ikinä mitään muuta. Ilmoittaa myös olevansa rokkiradio. Ainoa pätkä musiikkia tuon porakoneen äänen lisäksi on lyhyt pätkä mainoksessa jossa mainostetaan kyseistä kanavaa. Mahtaa olla suurmenestys mainostajille tämä kanava?? Olisko kyseessä ehkä leikin jo etukäteen läskiksi lyönyt toimilupansa menettävä kanava?

Netti haulla en löytänyt muuta kuin englannin kielisiä sivustoja taajuuden mittauslaitteesta tyypiltään 'radio 100A'.

http://www.radiodesign.com/legacy/pt100.htm
ninnithequeen

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä jo luulin, että pääsen haukkumaan hammaslääkäreitä hoitovirheineen tähän. Ei sitten.

Radio City takas!!!11
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Olen rakastanut hammaslääkäriä. :)
ninnithequeen

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:Olen rakastanut hammaslääkäriä. :)
Toivottavasti se ei ollut se, jonka takia menetin 1,5 hammasta.

Ja nyt pitäs taas maksaa miljoonia siitä, että tuo raukka puolikas on mukana vielä. Ei hauskaa. Ei oikeesti hauskaa.

Helsingin Hammassairaala vois tunkee jokaisen hoitsunsa suoraan ahteriinsa, kiitos. Ja korvauksia ei tipu. Vittu oikeudessa nähään :evil:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Olen rakastanut hammaslääkäriä. :)
Toivottavasti se ei ollut se, jonka takia menetin 1,5 hammasta.

Ja nyt pitäs taas maksaa miljoonia siitä, että tuo raukka puolikas on mukana vielä. Ei hauskaa. Ei oikeesti hauskaa.

Helsingin Hammassairaala vois tunkee jokaisen hoitsunsa suoraan ahteriinsa, kiitos. Ja korvauksia ei tipu. Vittu oikeudessa nähään :evil:
Ei ollut hän. Hän on hellä hammaslääkäri.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ajattelinpahan kertoa että tänään sitten pitäs mennä hammaslääkäriin :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
bedlam

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jyrki73 kirjoitti:Radio 100A soittaa pienen sähköporakoneen ääntä taajuudellaan päivästä toiseen. Ilmoittaa että rakastamme hammaslääkäreitä, eikä tältä taajuudelta tule enää ikinä mitään muuta.
Kyllä tuokin tämän iskelmäradion varmaan voittaisi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Radio City takas!!!11
Musta on ihanaa, että se loppuu. Ei tarvitse enää kuunnella sitä punttiksella.
Kikkelis kokkelis.
BettyB.

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tää on mun ketju!!11

Mä nimittäin ihan aikuistenkin oikeesti rakastan hammaslääkäriä. Se tunne kun hampaat on jyystetty jonkun suuhygienistin toimesta täysin hammaskivettömiksi ja lekuri toteaa että reikiä nolla, hakkaa seksinkin 6-0. Täytyykin varata aika :]
NuoriDaavid

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Tää on mun ketju!!11

Mä nimittäin ihan aikuistenkin oikeesti rakastan hammaslääkäriä. Se tunne kun hampaat on jyystetty jonkun suuhygienistin toimesta täysin hammaskivettömiksi ja lekuri toteaa että reikiä nolla, hakkaa seksinkin 6-0. Täytyykin varata aika :]
Tuo sun uusi avatar on vaarallinen. Saattaa unohtua tuntikausiksi tuijottamaan sitä hypnotisoituneena.
Mulli75

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

BettyB. kirjoitti:Tää on mun ketju!!11

Mä nimittäin ihan aikuistenkin oikeesti rakastan hammaslääkäriä. Se tunne kun hampaat on jyystetty jonkun suuhygienistin toimesta täysin hammaskivettömiksi ja lekuri toteaa että reikiä nolla, hakkaa seksinkin 6-0. Täytyykin varata aika :]
Joskus tuntuu nukahtavan operaation aikana kun saa oikaista itsensä.
Niskalihakset on ainoat mitä joudun jännittämään operaation aikana kun ne vääntää ja kääntää suussa.
Dumari

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Radio City takas!!!11
Musta on ihanaa, että se loppuu. Ei tarvitse enää kuunnella sitä punttiksella.
:finger:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hlö.koht. diggailen anestesiologeista enemmän.
Prepare for the worstest.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Leila »

NuoriDaavid kirjoitti: Tuo sun uusi avatar on vaarallinen. Saattaa unohtua tuntikausiksi tuijottamaan sitä hypnotisoituneena.
Mutta kuvittelepas tuollainen hammaslääkäritär kumartuneena yllesi.
Äiti ei tiedä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä itken hammaslääkäri-ajatuksestakin. Pitäis mennä, kun 3/4 hampaasta on irti ja juuri lilluu ilmassa. Ei pysty edes hampaita kunnolla harjaamaan; vaikka "hampaat irvessa" joka ilta harjaankin. Auts. EI EI EI!! Jos löydätte jonkun oikeasti kivan hammaslääkärin, niin pistäkää yhteystietoja.

Traumoja siitä, koska hammaslääkärin piti vetää alahampaita 2 irti, puudutti, no hätä. Mut avas suun, iski pihdit ylähampaisiin, ja repäs yhden hampaan .5cm irti - mafian kidutustyyliä. Huusin kuin vietävä. Sen jälkeen en ole paljon hammaslääkärillä käynyt. Oikoja oli ihQ herra, mutta sekin oli jenkeissä. Turhan pitkä matka..

APUA! Mä näin viime yönä painajaistakin.

Sniff.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä meen ihan mielelläni nykyään hammaslääkäriin. Pitkään elin hammaslääkäripelossa muistoineni kunnallisesta hoidosta kouluajoilta ja taisipa 7-8 vuotta vierähtää välissä ennenkuin vihdoin uskaltauduin tarkastukseenkaan. Mutta älysinpäs onneksi silloin varata yksityiseltä ajan ja vaikka paikkailtavaa löytyikin, ei ensimmäisen kerran jänskättänyt enää yhtään.

Laskussahan se yksityisellä käynti näkyy, mutta raha ei merkkaa mitään kun karmeasta kammostani kerran pääsin. Varmaankin 5-6 reikää paikattu, eikä kertaakaan ole sattunut yhtään. Hammaskiven poisto ei sen sijaan ole yhtään kivaa, mutta senkin kestää hikoilematta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Mä itken hammaslääkäri-ajatuksestakin. Pitäis mennä, kun 3/4 hampaasta on irti ja juuri lilluu ilmassa. Ei pysty edes hampaita kunnolla harjaamaan; vaikka "hampaat irvessa" joka ilta harjaankin. Auts. EI EI EI!! Jos löydätte jonkun oikeasti kivan hammaslääkärin, niin pistäkää yhteystietoja.
City-hammaslääkäreistä http://www.cityhammas.com/ löytyy varmaan useampikin, etenkin jos kertoo aikaa varatessaan, että pelkää hamppilääkäriä. Osaavat sitten ohjata oikealla tyypille, joka voi ehkä tarvittaessa antaa sulle vaikka diapamin ennen toimenpidettä. Sen kun ottaa, niin sulta saa poistaa vaikka pään, etkä ole moksiskaan. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti:Jos löydätte jonkun oikeasti kivan hammaslääkärin, niin pistäkää yhteystietoja.
www.oral.fi ja sieltä mikko käki. se oli aivan ihana, piti koko ajan huolta ja rauhoitteli jos alkoi pelottamaan. korjas hemmetin kipeän hampaan ilman että sattu yhtään. varmaan parhaita hampureita joiden luona olen käynyt.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

par-sky kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Jos löydätte jonkun oikeasti kivan hammaslääkärin, niin pistäkää yhteystietoja.
www.oral.fi ja sieltä mikko käki. se oli aivan ihana, piti koko ajan huolta ja rauhoitteli jos alkoi pelottamaan. korjas hemmetin kipeän hampaan ilman että sattu yhtään. varmaan parhaita hampureita joiden luona olen käynyt.
Kiitos! Oliko kalliskin?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Rakastamme Hammaslääkäreitä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elppis kirjoitti: Kiitos! Oliko kalliskin?
mulle tehtiin silloin siihen juurihoito, joten lasku oli jotain vähän alle satasen, mutta kela maksaa takaisin osan tuosta, joten loppujen lopuksi mulle tuli maksettavaa suurin piirten saman verran kuin kunnallisella puolella. Ja mähän tosiaan menin sinne muistaakseni sunnuntaina...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin