Onko väärin...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

...avata joululahja jota on toivonut vuosikaudet?

Mä pitelin sitä käsissäni eilen, itku kurkussa. Oisin avannut sen jo, mutta ukkokulta on niin fiksu, että säilyttää sitä autossa.

Kävi nimittäin näin: se paskiainen ei ollu lukenut blogistani, mitä tahdon joululahjaksi. Viimeisenä siellä lukee jotta Robin of Sherwood DVD:llä kaudet 3&4 samassa, kiitos. Koska löytyy juuri tästä paketista pieleen menneet kuvaukset ja näyttelijöiden haastattelut.

Oli se sen ostanut. Säikähti vaan että väärä. Niin me sitten eilen käveltiin Anttilaan kokeilemaan, onko kauniisti paketoitu (ja ei taatusti mies itte oo paketoinu) puketti sitten varmasti juuri tää mitä kaipasin. No oli se, kun tunnustelin. Koko DVD-boksi, kaudet 3&4.

Ja nyt se perkeleen paketti on autossamme, kun ukko ei uskalla sitä mun lähettyville jättää. Mä haluan sen, mä TARVIIIIIIIIN sen. Siellä on jakso jota en ole nähnyt 15 vuoteen.

Tiedän mitä saan joululahjaksi: onko väärin vinkua sitä jo etukäteen?
Mä niin tahtoisin. Pari kyyneltäkin jo vieritellyt, mutta ukko pysyy kylmänä. Ei tipu ennen aattoa.

Antakaa mulle mun ROS.
Onhan se joululahja, vaikka sen etukäteen antaakin?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Ann »

*läps* Tokene nainen!
Rotan aivot valtasivat pääni.
SikaMika

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niin minkä verran sulla olikaan sitä ikää...?
ninnithequeen

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No niinpä!
Mä olen ihan kakara mitä tohon sarjaan tulee. Tai Muppet Showhun.

Kiukuttaa oikeesti tieto että siellä se on, se jota olet 15 vuotta odottanut, meidän Cibyn takapenkillä.

Ja saa avata vasta Jouluna. HOMO! Ostakoon sen irtopohjavuuan. Mä haluun mun RoS:sin nyt :cry:
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Think »

Itse annoin toiselle puoliskolle hänen joululahjansa ihan käyttöönkin. Löysi ulkomailla ollessamme viikonloppuna jotain "aivan ihanaa", mutta ei raaskinut itse sitä ostaa kun katsoi hintalappua. Lupauduin sitten ostamaan sen hänelle joululahjaksi.

Olisin voinut hyvin sanoa, että nyt se laitetaan pakettiin ja avataan vasta jouluna. Mutta koska hän sen heti halusi ja minulle tämä sopi ihan hyvin (kuten se paketoiminenkin olisi sopinut), niin miksi ihmeessä en olisi antanut sitä heti käyttöön.

Eli: Ostaja saa mielestäni päättää saatko lahjan etukäteen vai et. Jos hän haluaa, että se avataan vasta jouluna, niin siitä on turha kitistä ja itkeä. Sorry.

Edit: Jos itse joutuisin miehesi tilanteessa kuulemaan sitä kitinää, niin voi olla, etten enää antaisikaan sitä lahjaa mitä piti... Niin että mietipä sitä...
Ovela kuin orgasmi
Geetzu

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Voi kulta pieni sieni! Mulla on sulle neuvo, joka saletisti auttaa: hommaa muuta tekemistä. Jotain muuta ku kodin siivoomista tai auton avainten kyttäystä. Mäkin teen sitä just, siis yritän keksiä tekemistä, etten menis tonne kaapille... Siellä on yks taulu, jota oon vinkunu puol vuotta, siitä "lahjapaperista" näky hyvin signeeraus läpi! Ku fikkarilla osotteli oikees kulmas. Päivätolkulla. Kattelin jo sille paikan seinältäkin ja koneelta tulostetun kuvan avulla yritän nyt sovitella muuta kämppää sen ihkun kanssa yhteensopivaks. En mä mitenkään silleen ärsyttävällä tavalla malttamaton ole, innoissani vain kuin mikäkin kakara. Tunnen tuskasi, vaikka juuri se sun onkin mielestäni ihan tyhmä. x)

Paras joululahja on juurikin tuollainen, josta ei saa ajatuksiaan irti, malta vielä. :]
ninnithequeen

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sen on parempi sitten pitää mut tyytyväisenä ennen Joulua...

En muuten ole yksin:
http://www.robinofsherwood.org/

Tuo plus neljäsataa muuta saittia.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mä sanoin siskolle, että pistää diiviidiit pakettiin, kestän jouluun asti. Ja pari päivää myöhemmin vitutti ku telkkarista loppu ohjelmat eikä väsyttäny.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiihkeä saunakeskustelu; no ei tipu. Perkele.

Yritin olla tosi ovela ja sanoin, että haluutsä sitte että mä jouluaattona heti paperit päältä revittyäni linnoittaudun loppuillaksi makkariin sitä kattomaan? Ei menny läpi. Argh.
ninnithequeen

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt se nukkuu.

Mulla on autonavaimet kädessä.
slam

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt se nukkuu.

Mulla on autonavaimet kädessä.
ei lahjoi saa ennen aikoi kähmii
Elukka

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt se nukkuu.

Mulla on autonavaimet kädessä.
Joululahjat kuuluu avata jouluna! Soo soo! :p:
ninnithequeen

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No en avannu. Kiukuttaa.
Dumari

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:No en avannu. Kiukuttaa.
Mä oon katellut mun joululahjasta jo 1/5 osan, toka kausi on paaaaaaaljon parempi kuin ykkönen!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No en avannu. Kiukuttaa.
Mä oon katellut mun joululahjasta jo 1/5 osan, toka kausi on paaaaaaaljon parempi kuin ykkönen!
KUN ON YHDISTELMÄ : Ketjun aihe "Onko väärin" ja Dumari viimeinen kirjoittaja niin ketjun aloittajalle tiedoksi että ennakkoluulot ovat aivan 100% sitä mieltä että ON VÄÄRIN !

Ja niinhän se onkin. Joululahjoja ei saa avata vaikka kuolisi jouluaattona minuutti ennen kuin saa avata lahjat.
Tästä päätöksestä ei saa valittaa!
Stadinarska, :) Dumarin Dumari
ninnithequeen

Re: Onko väärin...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:cheer:
Vastaa Viestiin