Joulu tulee, tuletko sinä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tuletko?

Tulen! ja useasti
6
35%
En tule, olen friksu :(
1
6%
Harvoin, jos ollenkaan
5
29%
EVVK, tämä asia ei koske minua millensäkään
5
29%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Harvoin, ja mieluummin kaksin.
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Friksu on kyl ihan hyvä sana.
bedlam

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aion tulla myös jouluna. Avaan kääreet, kurkistan pakettiin, heiluttelen kulkusia, tulen reisille ja nauran pukinpartaani. Sen jälkeen laulan hengellisiä lauluja ja haistelen suitsukkeita.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jos nyt ensin se pukki tulis....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
imbesiili

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

James Bond: [in bed with Jones] I was wrong about you. Dr. Christmas
Jones: Yeah, how so?
James Bond: I thought Christmas only comes once a year.
slam

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Pelottaa oikeastaan, kun joulu lähestyy. Tylsä elämäni jatkuu. :P Samalla lumetustilanne siirtyy,
siirtyy
siirtyy

vittu!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mä en rupee jos ei tuu lunta.
Eli joulupukki on peruttu jos ei hiutaleet leijaile.
Aion myös käyttää kaikki lahjat itseeni, tosin en ole vielä keksinyt isän Black horseille sopivaa käyttötarkoitusta... paitsi ne seksintappajat, niih...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Razormaid kirjoitti:Mä en rupee jos ei tuu lunta.
Eli joulupukki on peruttu jos ei hiutaleet leijaile.
Aion myös käyttää kaikki lahjat itseeni, tosin en ole vielä keksinyt isän Black horseille sopivaa käyttötarkoitusta... paitsi ne seksintappajat, niih...
You have time to waste?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

You have time to waste?
Weri match, thänk jyy.
Noei. Mulla vaan on kompleksi lumettomuuden kanssa.
Ja lisäksi ostin liian kalliit lahjat eikä nyt ole rahaa...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aattelin tulla.
Sit ku muksu nukkuu ja Robin of Sherwood on katsottu.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En tule, vaikka Vesper olikin tosi sexy.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Pelottaa oikeastaan, kun joulu lähestyy. Tylsä elämäni jatkuu. :P Samalla lumetustilanne siirtyy,
siirtyy
siirtyy

vittu!
SLAMMARI. Onko sulla tylsä elämä? Mihin kaikkialle rekkaa kuljetat ja minkä nimistä rekkaa ja kuinka pitkää ja mitä kuljetat ja mitä saat palkaksi?
Joulu lähestyy! Älä pelota, korjaan älä pelkää vaan nauti. Lumi? Siis sulle on tärkeää lumilautailu? Kuinka olet noin hyvä? Oletko ammattilainen? Miksi et ole monentunut? Tunnut nasta mieheltä! Minä olen ollut laiska monentumaan mut jotain tarttis tehrä. Ninni tuossa laittoi että jotain kertoo miehestä kun sillä ei oo naista eikä lapsia. Se teki palan kurkkuun. Ei toivokaksemme meistä? Itse ainakin tuomitsen kun tykkäänkin perhe-elämän touhuista kun asiat jaetaan ja toisita välitetään.
Et oo kirjoittanna Salattuihin jatko-osaa. Millaiset työajat sulla on? Ootko aina ollut Tampereella? Minkä ikäinen oot?

En ole yhtään utelias kuten huomaat? Katsos ajattelen nyt prosentti-periaatetta, kun paljon kysyisi niin saa ainakin pari vastausta??
ÄLÄ ajattele näin vaan vastaa kaikkiin jos mahdotonta!
Stadinarska. Ainoa luotettava laatuaan! 8)

Ai niin tulenko? KUSTAS sitä tietää, mut Joulu voi olla vaikeata aikaa sinkulalle, hehheheeeeeee. Hohhoijaa... niin on...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:Pelottaa oikeastaan, kun joulu lähestyy. Tylsä elämäni jatkuu. :P Samalla lumetustilanne siirtyy,
siirtyy
siirtyy

vittu!
SLAMMARI. Onko sulla tylsä elämä? Mihin kaikkialle rekkaa kuljetat ja minkä nimistä rekkaa ja kuinka pitkää ja mitä kuljetat ja mitä saat palkaksi?
Joulu lähestyy! Älä pelota, korjaan älä pelkää vaan nauti. Lumi? Siis sulle on tärkeää lumilautailu? Kuinka olet noin hyvä? Oletko ammattilainen? Miksi et ole monentunut? Tunnut nasta mieheltä! Minä olen ollut laiska monentumaan mut jotain tarttis tehrä. Ninni tuossa laittoi että jotain kertoo miehestä kun sillä ei oo naista eikä lapsia. Se teki palan kurkkuun. Ei toivokaksemme meistä? Itse ainakin tuomitsen kun tykkäänkin perhe-elämän touhuista kun asiat jaetaan ja toisita välitetään.
Et oo kirjoittanna Salattuihin jatko-osaa. Millaiset työajat sulla on? Ootko aina ollut Tampereella? Minkä ikäinen oot?

En ole yhtään utelias kuten huomaat? Katsos ajattelen nyt prosentti-periaatetta, kun paljon kysyisi niin saa ainakin pari vastausta??
ÄLÄ ajattele näin vaan vastaa kaikkiin jos mahdotonta!
Stadinarska. Ainoa luotettava laatuaan! 8)

Ai niin tulenko? KUSTAS sitä tietää, mut Joulu voi olla vaikeata aikaa sinkulalle, hehheheeeeeee. Hohhoijaa... niin on...

STADINARSKARI. Onko sulla tylsä elämä?

Hanki tuhti Tytsäri, et pety, sieltä voi peto paljastua.
Eläkä valita. Älä ole rollo, siten olet täysi.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Reisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:Pelottaa oikeastaan, kun joulu lähestyy. Tylsä elämäni jatkuu. :P Samalla lumetustilanne siirtyy,
siirtyy
siirtyy

vittu!
SLAMMARI. Onko sulla tylsä elämä? Mihin kaikkialle rekkaa kuljetat ja minkä nimistä rekkaa ja kuinka pitkää ja mitä kuljetat ja mitä saat palkaksi?
Joulu lähestyy! Älä pelota, korjaan älä pelkää vaan nauti. Lumi? Siis sulle on tärkeää lumilautailu? Kuinka olet noin hyvä? Oletko ammattilainen? Miksi et ole monentunut? Tunnut nasta mieheltä! Minä olen ollut laiska monentumaan mut jotain tarttis tehrä. Ninni tuossa laittoi että jotain kertoo miehestä kun sillä ei oo naista eikä lapsia. Se teki palan kurkkuun. Ei toivokaksemme meistä? Itse ainakin tuomitsen kun tykkäänkin perhe-elämän touhuista kun asiat jaetaan ja toisita välitetään.
Et oo kirjoittanna Salattuihin jatko-osaa. Millaiset työajat sulla on? Ootko aina ollut Tampereella? Minkä ikäinen oot?

En ole yhtään utelias kuten huomaat? Katsos ajattelen nyt prosentti-periaatetta, kun paljon kysyisi niin saa ainakin pari vastausta??
ÄLÄ ajattele näin vaan vastaa kaikkiin jos mahdotonta!
Stadinarska. Ainoa luotettava laatuaan! 8)

Ai niin tulenko? KUSTAS sitä tietää, mut Joulu voi olla vaikeata aikaa sinkulalle, hehheheeeeeee. Hohhoijaa... niin on...

STADINARSKARI. Onko sulla tylsä elämä?

Hanki tuhti Tytsäri, et pety, sieltä voi peto paljastua.
Eläkä valita. Älä ole rollo, siten olet täysi.
Niin NIBPUOSKARI, ymmärrän kyllä hyvin, että laajoista kirjoituksistani voisi saada sellaisen käsityksen, mutta mulla on nyt ollutkin enemmän aikaa väliaiksisesti ja tosiaalta pärjään hyvin vähillä yöunilla. Minulla onneksi ei ole tylsä elämä ollut koskaan. Silti se Tytsäriosasto olisi vallan mainio ajatus ja siihen kyllä tähtäänkin. Mutta kun se KUULUISA Rima on kuitenkin kohtalaisen korkealla niin ei aivan pystymetsästä tytsäriä petoa.

Valittanut en ole koskaan. Missä huomaat että valittaisin jotain omassa elämässäni. Saattaa kuulostaa aivan kahjolta mutta ei mulla ole valittamista muuta kuin ehkä tuo perheettömyys!
Rollo en ole enkä kyllä tulekaan. Rollo on varmaan mukava, mutta en ole Rollo, ehkä se riittää...
Olenko täysi silti vaikka en ole Rollo. En ole. Tiedän omat vikani ja hyvyyteni. Olen aina pitänyt "vikani" minimaalisena, jotta elämäni olisi harmitonta. Vain ne, joille en voi mitään, otan harmituksella vastaan!
SANO! Eihän mun tähän olis tarvinna romaania tehdä, mutta tein kuitenkin.

Ja tämä seuraava saattaa tuottaa hauskoja tai tympeitä hiphurraa mielenosoituksia, mutta tiedän, että hiljainenkin kansa myös tykkää pitemmistä selväsanaisista jutuista, jotka ovat muutakin kuin sisäpiiriä, vaikka taidan minäkin olla sisäpiiriä, heh!, mutta uskaltaudun nyt kuitenkin kertomaan, että olen suurinpiirtein viikon pois "forumeilta" kun menen etsimään auringon nyt tuolta etelästä käsin!Ai mitäkö teen. Ainakin pelaan tennistä! Koettakaa pärjätä kaikki. En siis ole kuollut kun en enää ole kansanne. Mut ennen joulua tulen. Tuleminen siis ei ole varma mutta tulen takaisin.
Että sillee.
MINÄ en tule avaamaan ensi yön paskaviikonpäiväketjua kun minäkään en aivan 24 h vrk toimi!
Stadinarska , laatua ja tyylikkyyttä 20 h vrk :) illään kun "tavataan" !
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Aattelin tulla.
Mä en. Äiti tai anoppi voi kuulla... :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja brona »

Hah, pikkuserkulta tuli viesti: "Tuutteko aattona pukille?" Mukavaa, kun suku huolehtii :roll:
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ensin olen koko aaton vapaaehtoistyössä (joko olen mainostanut asiaa?) ja sitten mies tulee mun luo illaksi. Sitten mä aion tulla, monta kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Ensin olen koko aaton vapaaehtoistyössä (joko olen mainostanut asiaa?) ja sitten mies tulee mun luo illaksi. Sitten mä aion tulla, monta kertaa.
Siis tosirakkautta, rakkautta se vaan on. Hyvät menemiset!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tulen jos pukkikin tulee, tällä hetkellä tilanne ei näytä ollenkaan toivottomalta :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

KisSandra kirjoitti:Tällä hetkellä tilanne ei näytä ollenkaan toivottomalta :)
Onneks olkoon! Rakkaus on ehana asia... :h:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:Hah, pikkuserkulta tuli viesti: "Tuutteko aattona pukille?" Mukavaa, kun suku huolehtii :roll:
Ei hitto :lol:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

mustaenkeli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Tällä hetkellä tilanne ei näytä ollenkaan toivottomalta :)
Onneks olkoon! Rakkaus on ehana asia... :h:
Kuka puhui jotain rakkaudesta *tirsk* ..nooh, eihän sitä siis tiedä mutta varovasti, varovasti, ei se satu.. ehkä, jospa, kuitenkin.. tällä hetkellä ei mtn näin syvällistä kuitenkaan.. :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MarthaFucowski

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFucowski »

Tulen pöydällesi makaamaan ja röhkin.
Sitten laukean housuihini ja vaadin viskipaukun.
Yönmustaritari

Re: Joulu tulee, tuletko sinä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

MarthaFucowski kirjoitti:Tulen pöydällesi makaamaan ja röhkin.
Sitten laukean housuihini ja vaadin viskipaukun.
Routa ajoi....

Kuhan ajat.
Vastaa Viestiin