Keskiviikko, perkele!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sannnu kirjoitti:Milli, joko sait lopputyön tehtyä?
:oops: mä en ole koskenutkaan opponoinnin jälkeen koko juttuun. Olen sanonut itselleni olevani liian kiireinen. Se valmistuminen siirtyy parinkin asian takia maaliskuulle, joten ei ole kiirettä palauttaa sitä työtä vielä.
Dumari

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sheetlord kirjoitti:Onneksi livistin p-jouluista ajoissa välttäen aamuöisen Texas Hold'em -turnauksen. Aamiaiselle saapuvien naamojen väristä päätelleen peli on todellakin ollut "no-limits" :D
Pelattiin viikonloppunna Hold'em:ia duunikavereiden kanssa, vaikka peli oli "noulimits", niin silti melkein kaikille pysyi boltsi hallussa (vain yksi ei pysynyt lopusta penkillä..).
Sheetlord

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Dumari kirjoitti:"noulimits"
On muakin koetettu houkutella pöytään lypsettäväksi, mutten o uskaltautunut/viitsinyt. Köyhä sijoittaa rahansa mieluummin johonkin hyödylliseen, esim Jägermeisteriin...
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii itse kullekkin.

Kersa kerhoon, kahvia, pyykkiä, kersa kerhosta, mies töistä, tallille.
Hyi hitto kun siel on pimeetä :(
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kipeänä edelleen. Oli sen verran kova jysäri eilen, että meinasin repiä pääni irti. Jossain vaiheessa vois olla fiksua tehdä pikamarssi apteekkiin noutamaan lisää lääkkeitä. Toisaalta, ne maksaa rahaa..
Viimeksi muokannut Ann, 13.12.2006 8:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumari

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sheetlord kirjoitti:
Dumari kirjoitti:"noulimits"
On muakin koetettu houkutella pöytään lypsettäväksi, mutten o uskaltautunut/viitsinyt. Köyhä sijoittaa rahansa mieluummin johonkin hyödylliseen, esim Jägermeisteriin...
Mä oon jo kymmenisen liveiltaa pelaillut kavereitten kanssa pienillä panoksilla pelaillut, wiime perjantaina tuli toistaseksi suurimmat tappiot => 30e, joka olis mennyt raflaan jos olis imuroinut viinaa sen ajan mitä pelas. Hauskaa se on. Chipsit kehiin, sisäänosto jotain mallia 2-5e per pipo ja noulimits... hauskuus on taattua :D
Sannnu

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

millivanilli kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Milli, joko sait lopputyön tehtyä?
:oops: mä en ole koskenutkaan opponoinnin jälkeen koko juttuun. Olen sanonut itselleni olevani liian kiireinen. Se valmistuminen siirtyy parinkin asian takia maaliskuulle, joten ei ole kiirettä palauttaa sitä työtä vielä.
Ei kannata hätäillä, mäkin venytin työtäni puolella vuodella ja sain 5 eli parhaan mahd. arvosanan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

sain erinomaisen idean.

hyvää keskiviikkoa
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja cardic »

miksi ei ole jo perjantai
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
millivanilli

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sannnu kirjoitti:Ei kannata hätäillä, mäkin venytin työtäni puolella vuodella ja sain 5 eli parhaan mahd. arvosanan.
Wautsi! Tosi hienoa! Onnea!
Meillä on ollut kaikkea kivaa, kuten toi remontti, muutto, pari työtä.. ja puuttuvien kurssien kursiminen kasaan: projekteja, esitelmiä + tentit. Olis pitänyt myös ehtiä tehdä opparia. Mulla varmaan venyy max 2 kuukaudella.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu että vituttaa. Meijän Nita kuulemma kiusaa erästä tyttöä kerhossa. Nyt (salaa) kuulin, kuinka tämän tytön äiti on ottamassa lastaan pois kerhosta, ettei olisi kiusaavia poikia ja kiusaavaa Nitaa. Yllättäen älähdin hänelle. Lapset ovat lapsia. Nita oli harjannut pihaharjalla tämän tytön tukkaa. Kysyin miten muuten on kiusannut, ei osannut vastata. Voi vittu kääriköön pumpuliin sen penskansa.
Sannnu

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

ninnithequeen kirjoitti:Voi vittu että vituttaa. Meijän Nita kuulemma kiusaa erästä tyttöä kerhossa. Nyt (salaa) kuulin, kuinka tämän tytön äiti on ottamassa lastaan pois kerhosta, ettei olisi kiusaavia poikia ja kiusaavaa Nitaa. Yllättäen älähdin hänelle. Lapset ovat lapsia. Nita oli harjannut pihaharjalla tämän tytön tukkaa. Kysyin miten muuten on kiusannut, ei osannut vastata. Voi vittu kääriköön pumpuliin sen penskansa.
Eikö kerhon tätien pitäisi puuttua asiaan, jos sellaista muka tapahtuu?
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voi vittu että vituttaa. Meijän Nita kuulemma kiusaa erästä tyttöä kerhossa. Nyt (salaa) kuulin, kuinka tämän tytön äiti on ottamassa lastaan pois kerhosta, ettei olisi kiusaavia poikia ja kiusaavaa Nitaa. Yllättäen älähdin hänelle. Lapset ovat lapsia. Nita oli harjannut pihaharjalla tämän tytön tukkaa. Kysyin miten muuten on kiusannut, ei osannut vastata. Voi vittu kääriköön pumpuliin sen penskansa.
Eikö kerhon tätien pitäisi puuttua asiaan, jos sellaista muka tapahtuu?
Kerhotäti oli sitä mieltä, ettei Nita ketään kiusaa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

cardic kirjoitti:miksi ei ole jo perjantai
Hahaa, mulle tulee perjantai jo huomenna kun koulu loppuu ja pikkujoulut alkaa. Eli voin perjantaina nukkua pää vessanpöntössä kaikessa rauhassa :lol:

Tänään 4 h venäjää, ei muuta.
Hjullua :shock:

Jos harjottelisi vielä etukäteen hieman, ettei jää liian vähälle...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
feliformia

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Aamuraivo alkaa vähitellen hellittää. Taas piti raahautua paikalle jo kasiksi englannin oppitunnille. Harmi vaan mun englantini on huomattavasti parempaa kuin opettajan, eikä se osaa edes meidän ammattisanastoa, jota opettamaan se palkattiin. Vitutti taas kuin kääpiötä tivolissa.

Eilen treffasin systerin keskustassa duunin jälkeen ja tuli osteltua joululahjoja parilla satasella, vaikka tarkoitus oli ostaa kaikki netistä tänä vuonna. Vielä olisi yksi lahja hankkimatta ja sen jälkeen onkin ostoshelvetit boikotissa ensi vuoteen saakka.

Löysin myös sen unelmieni käsilaukun, jota olen etsinyt kuukausikaupalla - mulla on kovin vaativa maku - mutta en nyt vain raaskinut laittaa laukkuun sataa euroa ennen kuin muutamat taloudelliseen tilanteeseen vaikuttavat asiat selviävät. Uudenvuoden jälkeen käyn kyllä hakemassa sen ihanuuden itselleni :]
Bliss

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

feliformia kirjoitti:onkin ostoshelvetit boikotissa ensi vuoteen saakka.
Eli kokonaista kaksi viikkoa :wink:
BettyB.

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mun täydellisen verenpunaisiksi lakkaamani kynnet tuhriutuivat illan askartelupaskarteun tiimellyksessä ihan lakkaan. Siis ei kynsilakkaan vaan Decoupage-lakkaan. V*ttu.
Illalla pikkujoulut, joissa pitää pomon ominaisuudessa vahtia näitä mun "lapsia". Aamulla junaan ja aaaaah, etelään! Perjantaina onkin sitten iltapukujuhlat, ja ou mai gaad, vaikka itse sanonkin, olen puvussani hot ja cool. Siis samaan aikaan.

Aamukampa ostettu, 9 työpäivää jäljellä.
feliformia

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Bliss kirjoitti: Eli kokonaista kaksi viikkoa :wink:
Lähinnä siksi, että ahdistun niistä ihmismääristä ja kuumuudesta. En ymmärrä miksi kauppakeskukset eivät järjestä narikoita joulun alla. Olisi paljon helpompaa, jos saisi jätettyä päällysvaatteensa ja jo ostetut tavaransa säilytykseen shoppailun ajaksi.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En saanu ukkokultaa kiinni muuta kuin soittamalla sitten hänen työpaikalleen, kuten sadat ja taas sadat ihmiset päivittäin. Tuhannet itseasiassa. Kiukutti niin, ja hän ei tietenkään työkiireissään puhelintaan edes katsonut. On kieltänyt kyllä sinne soittamaan. "Moi täs on Ninni, sanotko Markolle että soittaa kotiin?" Mitä väärää tossa on :P
Oli samaa mieltä kuin mie, jollain muulla on ongelma kuin meijän lapsella. Yritän tässä rauhotella itteeni, se saatanan ämmä on siellä kuitenkin kun muksun haen. Vittu. Pyöritelköön pumpuliin penskansa. Itse olin koulukiusattu ala- ja yläasteen, mutta tuommonen menee jo vähän yli.
silsis

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja silsis »

Yökylästä kotiuduttu. Jos katselis hiihtoa töllöstä ja ottais sit päikkärit. Menee muuten suorittamiseksi.
millivanilli

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AARGHT! Hieman aiheuttaa ylimääräistä päänvaivaa asiakkaat... Vähänx siistiä, että joudun hirveällä kiireellä selvittämään asiakkaalle jotain autojuttuja saksasta, ja soittelemaan "hosuen" saksalaisille autokauppiaille. Pitäisi kaikki olla asap valmiina. Antaisivat hieman enemmän aikaa tällaisille projekteille, kuin päivän tai pari.
Dumari

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Vähänx siistiä, että joudun hirveällä kiireellä selvittämään asiakkaalle jotain autojuttuja saksasta, ja soittelemaan "hosuen" saksalaisille autokauppiaille..
Öh, eihän toi ole niinQ sun alaasi, miten sä tuollaseen olet sotkeutunut? :roll:
Viimeksi muokannut Dumari, 13.12.2006 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sanctus

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Öisen Uusi Kurvi Think Thank -ohjelman c-kasettinauhoitus epäonnistui surkeasti, koska sängyssä kehräsi vaativasti joku böönä.
millivanilli

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Öh, eihän toi ole niinQ sun alaasi, miten sä tuollaseen olet sotkeutunut? :roll:
Jotenkin äiti oli luvannut jonkin asiakkaan pojalle, että mä selvitän asian. Ja joo, kyllähän osaan saksaa, mutta autoista en tajua mitään. Tietty täytyy hieman hakea "ammattisanastoa" sanakirjasta, jotta osaa selvittää, mitä kaikenlaisia todistuksia tarvitsee ja millainen prosessi se auton ostaminen saksasta on.
Sheetlord

Re: Keskiviikko, perkele!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

BettyB. kirjoitti:vaikka itse sanonkin, olen puvussani hot ja cool
:pics:
Vastaa Viestiin