Aasinpäivä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Tää päivä on mennyt melko lailla päin helvettiä heti aamusta saakka. Hiirenkin rikoin kaatamalla teetä päälle. Onneksi en kuitenkaan kaatanut tulikuumaa teetä päälleni...

Muutaman tunnin päästä pääsen hoidattamaan totaalisen jumissa olevaa niskaani fysioterapiaan. Heaven, vaikka eka kerta todennäköisesti aiheuttaa lähinnä lisää tuskaa. Aion kestää sen kuin nainen.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Muah!1!! :lol:
Kurkkasin feliformian avattaressa olevaa nettisivua. Ovatko nuo ihmiset ihan tosissaan?
Älä löi! En ole hurrit!
feliformia

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Ei se kyllä mitään haudanvakavaa hommaa ole ;) Olet tietysti oikeutettu mielipiteeseesi, mutta ehkä ei kannata koko hommaa tuomita ihan suoralta kädeltä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ei minusta ole toisia tuomitsemaan. Tämä vain iski silmään: "Fight Club Finlandin kunnia-asia on tuoda esille parasta suomalaista ammattipainosaamista". *Kuva* *Toinen kuva*

Sirkushuvia tämä on siinä missä mikä tahansa muukin. Ja meillähän voi ammattipainija päästä eduskuntaankin.
Älä löi! En ole hurrit!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ahdistus
Niin on.
Mennäänkö juomaan piparkakkuviinaa? Öö, mahakatkeroa? (On kyllä niin hullu sana, etten meinaa toipua tästä.)


Jaa, sitä vois ehkä kans miettiä kaks kertaa, et onkohan tää semmonen ahdistus, mihin alkoholi auttaa. Vähän luulen, ettei oo..
(Viina on kaikkien ahdistusten äiti. )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chap

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kimmen kirjoitti:ammattipainosaamista
Onkohan tämä ammattipainosaaminen, jotain mitä Gattacakin on harrastanut?
Edith

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yritän tänään illalla uudelleen joululahjaostoksille. Ainakin ennen viikonloppua olisi saatava hankittua kummipenskalle jotain. Sinänsä helppoa, koska vajaa kaksivuotias nyt ei tajua mistään mitään ja sille henk.koht. lienee yks ja sama, saako lahjaa vai ei ja jos saa niin mitä, mutta toisaalta minun ei tekisi mieli käyttää vähiä rahojani mihinkään ihan joutavaan esineeseen, vaan haluaisin ostaa jotain edes etäisesti järkevää. Ehdotuksia? Järkevää ja hankittavissa noin kympillä?

Ja niin, eilen tarttui ostoksilta vain sarjakuvia itselle. Ei tänään. Ei.
feliformia

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kimmen kirjoitti:Sirkushuvia tämä on siinä missä mikä tahansa muukin.
Jeesh, erittäin hyvää viihdettä. Ja kahtele mieluummin noita viimeisimmän tapahtuman kuvia. Antavat huomattavasti paremman kuvan touhusta :o
feliformia

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Edith kirjoitti:Ehdotuksia? Järkevää ja hankittavissa noin kympillä?
Palapeli tai kuvakirja. Jotain "kehittävää".
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Väsyttää niin saakutisti, nukkuminen ei oikein onnistu ja ketuttaa.

Jos saisi itsensä liikenteeseen kohti salia, alkaakin paikat olemaan liian terveet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

feliformia kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Sirkushuvia tämä on siinä missä mikä tahansa muukin.
Jeesh, erittäin hyvää viihdettä. Ja kahtele mieluummin noita viimeisimmän tapahtuman kuvia. Antavat huomattavasti paremman kuvan touhusta :o
Myönnän että tuo näytti jo huomattavasti "ammattimaisemmalta". :)
Oletko itsekin jotenkin mukana tuossa toiminnassa?
Älä löi! En ole hurrit!
Edith

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Edith »

feliformia kirjoitti: Palapeli tai kuvakirja. Jotain "kehittävää".
Joo, jotain tuollaista, kyllä vain. Sekin tietty vaan, että sillä lapsella on jo kaikkea. Paljon kaikkea. Lähes yhtä pilalle hemmoteltu kuin minäkin aikoinani. Nelikymppisten vanhempien ainoa lapsi ja ylivertainen kullanmuru ja kummejakin on minun lisäkseni pitkä rivi. Periaatteessa olen sitä mieltä, että silloin tällöin antamani ilmainen lapsenhoitopalvelu olisi riittävästi, mutta tunnen silti painetta ostaa tavaraakin.
feliformia

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^^Taustajoukoissa :wink:
Viimeksi muokannut feliformia, 14.12.2006 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chap

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Chap »

feliformia kirjoitti:Jeesh, erittäin hyvää viihdettä. Ja kahtele mieluummin noita viimeisimmän tapahtuman kuvia. Antavat huomattavasti paremman kuvan touhusta :o
Näytti aika homolta. NuoriDaavid varmasti tykkäisi.
slam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Edith kirjoitti:Yritän tänään illalla uudelleen joululahjaostoksille. Ainakin ennen viikonloppua olisi saatava hankittua kummipenskalle jotain. Sinänsä helppoa, koska vajaa kaksivuotias nyt ei tajua mistään mitään ja sille henk.koht. lienee yks ja sama, saako lahjaa vai ei ja jos saa niin mitä, mutta toisaalta minun ei tekisi mieli käyttää vähiä rahojani mihinkään ihan joutavaan esineeseen, vaan haluaisin ostaa jotain edes etäisesti järkevää. Ehdotuksia? Järkevää ja hankittavissa noin kympillä?
Pääkallosormikkaat :) Käyttötavaraa. Kuulit esitellä tarhakavereille. Jää vielä rahaa sarjakuviinkin.
Edith

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti: Pääkallosormikkaat :)
Ois kyllä ihqut. Mihinkään prinsenssahörhellyksiin en tosiaankaan aio sortua. Mutta ehkei noita oo vielä tarpeeks pieniä kokoja. Ja sit parin vuoden päästä sille voi ostaa jo oikeita satukirjojakin. Miksei ne voi siirtyä suoraan pikkuvauvoista nelivuotiaiksi?
SaintJohnPerse

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ahdistus
Niin on.
Mennäänkö juomaan piparkakkuviinaa? Öö, mahakatkeroa? (On kyllä niin hullu sana, etten meinaa toipua tästä.)


Jaa, sitä vois ehkä kans miettiä kaks kertaa, et onkohan tää semmonen ahdistus, mihin alkoholi auttaa. Vähän luulen, ettei oo..
(Viina on kaikkien ahdistusten äiti. )
Sunnuntaina ottamaan pari tasoittavaa... Pe-la on menoa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Edith kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Pääkallosormikkaat :)
Ois kyllä ihqut. Mihinkään prinsenssahörhellyksiin en tosiaankaan aio sortua. Mutta ehkei noita oo vielä tarpeeks pieniä kokoja. Ja sit parin vuoden päästä sille voi ostaa jo oikeita satukirjojakin. Miksei ne voi siirtyä suoraan pikkuvauvoista nelivuotiaiksi?
Onpaha. Ku mää kerta just sellaset ostin. Oma tyttelini on tosin jo hieman rapiat 2vee.
Edith

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti: Onpaha. Ku mää kerta just sellaset ostin. Oma tyttelini on tosin jo hieman rapiat 2vee.
Mistä ostit? Mäkin ostan, jos vaan Helsingistä saa!

Paitsi kestääköhän pikku prinsenssan vanhempien huumorintaju? Ne on vähän semmosia... öh, espoolaisia. Mut ei se mitään. Mä tahdon ostaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Sunnuntaina ottamaan pari tasoittavaa... Pe-la on menoa.
Hahaa! Amatöörit dokaa viikonloppuna, mä tarkotin tietysti tänään. :wink:
Nojoo, miksei sunnuntaikin voisi sopia. Sillon tosin täytynee jättää kaikenmaailman yökyök-snapsit vähemmälle, kun tosiaan seuraava päivä on työpäivä. (En mä nyt vielä niiiiiiin rappiolla ole, ettei vähän ees maanantai-aamu mietityttäis..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SaintJohnPerse

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

sipsi kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Sunnuntaina ottamaan pari tasoittavaa... Pe-la on menoa.
Hahaa! Amatöörit dokaa viikonloppuna, mä tarkotin tietysti tänään. :wink:
Nojoo, miksei sunnuntaikin voisi sopia. Sillon tosin täytynee jättää kaikenmaailman yökyök-snapsit vähemmälle, kun tosiaan seuraava päivä on työpäivä. (En mä nyt vielä niiiiiiin rappiolla ole, ettei vähän ees maanantai-aamu mietityttäis..)
No, vapaudun puolilta öin sorvin äärestä... Ammattilaiset vetään sen jälkeen parin tunnin pikakännit :)
Sannnu

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Kävin äsken tuossa kultturitehdas Korjaamolla, kun siellä on Lumenen ystävän myynti..ihan todella edullista päivittäiskosmetiikkaa ja meikkejä parilla eurolla...turvenaamio 4 e voiteet alle kympin...tulipa joululahjatkin ostettua. Vielä huomenna ja tänäänkin klo 20:00 asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SaintJohnPerse kirjoitti:
No, vapaudun puolilta öin sorvin äärestä... Ammattilaiset vetään sen jälkeen parin tunnin pikakännit :)
Jaa, sitä ollaan jotain hulluja työnistejä. :wink: Puolilta öin? Töistä? Hyvät hyssykät, vähemmästäkin katoaa järki.
Jep, mut nyt lähen pois sekoilemasta.
(Näkisittepä kaikki miten ihana vaatetus mulla on. Vaaleenpunanen fleece ja vaaleensininen lainalaskettelutakki. How cute is that? :shock: )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Ähkispähkis. Pikkujoulujen tuloksena päädyin kaulailemaan ainoastaan vessanpönttöä. En oo ehkä ikinä ollut näin hemaiseva.
Vastaa Viestiin