Aasinpäivä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nokkaelain

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Turha päivä. Pitäisi ehkä mennä nukkumaan, vaikka sosiaalisesti hyväksyttävämpää olisi lähteä töihin tähän aikaan. En sitten kirjoittanut tätä.
Dumari

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tööt. Eka TPK!
millivanilli

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Väskää vähän...
Dumari

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Toka tpk!
Väskää vähän...
Taisin nuccua jopa yli 8h viime yönä, hurjaa! Aamusta kyl väskäs, mut tuntuis helpottavan pikku hiljaa.
millivanilli

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Taisin nuccua jopa yli 8h viime yönä, hurjaa! Aamusta kyl väskäs, mut tuntuis helpottavan pikku hiljaa.
Eilen heräsin 5.20.. tänään kuudelta..
Tänään on tentti, talousruotsia... swiiit!
Dumari

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti: Eilen heräsin 5.20.. tänään kuudelta..
Tänään on tentti, talousruotsia... swiiit!
Mie heräilen joka arkiaamu siinä kuudelta +-20min.
Talousruotsia, nyt menee hetki miettiessä että voiko olla enää kiinnostavampaa ainetta... Hmph, no ei niitä ainakaan kovinkaa montaa ole :D
PerttiMakimaa

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

aasi kirjoitti:Mun!
Aiheeseen sopien:

Lada kohtasi aasin tiellä:

Lada: Minä olen auto.
Aasi: Minä olen hevonen.

He nauroivat hetken yhdessä ja jatkoivat matkaansa. :)
PerttiMakimaa

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Siis nielet?
Sulta aina.

Kun nyt vaan tavattais ensin.
Näinkö tämä käytännössä toimii. Pidetään mielessä. :cheer:
millivanilli

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: Mie heräilen joka arkiaamu siinä kuudelta +-20min.
Talousruotsia, nyt menee hetki miettiessä että voiko olla enää kiinnostavampaa ainetta... Hmph, no ei niitä ainakaan kovinkaa montaa ole :D
Mä olen heti hieman väsynyt ja kiukkunen, kun en saa nukuttua niitä 8-9 tunnin yöunia :P

Toi talousruotsi on kyllä aika bueno, kiva nakki tälleen ennen joulua. Onhan tuossa vielä henkilöstövoimavarojen johtamisen ja atk:n tentti seuraavalla viikolla. Plus pari projektia.

Huomenna onneksi saan nukkua pitkään, tai saisin. Katsotaan annetaanko mun nukkua.
CandyMan

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Suvinen kirjoitti:
slam kirjoitti:Onko arska muuten, missäpäin? onko näkyny arskoo?
Joko tuli ikävä? Arska lähti reissuun.
Täh? Ketä mä nyt :h:?
bedlam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Haukotuttaa! Huomenna perjantai jo! Ja lauantaina lähtee tukka kokonaan pois, hirveetä kärsimystä ollut puoli vuotta kun tukka on jatkuvasti silmillä. Ja hitto ne joululahjatkin vielä...Puuh.
BettyB.

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Phuuuh! Hieman pistää eiliset pikkujoulut puhalluttamaan. Mutta pitää treenata että jaksaa vielä rutistaa yhden gaalan perjantaina ja kosteaakin kosteammat glögit lauantaina.

Tää kylä on kyllä kummallinen. Lähes joka yö herään ihmeelliseen ääneen, jonka epäilen tulevan jostain alueen tehtaista. Oikeastaan aikaisemmin kuvittelin olevani hullu ja ääni mielikuvitukseni tuotetta, mutta viime yönä kotiutuessani kuulin äänen ollessani 100% hereillä (känniä ei lasketa!!11). Eli ehkä en olekaan hullu. Ainakaan niin pahasti.

Kohta loikkaan junaan poteman krapulaani, sitten sinitukkaisten sekaan Stockalle metsästämään tykötarpeita huomista kampausta varten, joulukorttien osoitteiden kirjoitus, korttien postitus, pakkaus parille päivälle ja ajoissa punkkaan. Siinä päivän pläni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivää vaan kaikille!
Ajattelin et jos alottais päivän semmosella ilosella mielellä eikä ainaisella murjotuksella, ku "tää on niin typerä duuni". Nojaa, heti ku pääsin tänne positiivisuus alko rakoilla pahemman kerran..
No, jos nyt jotain..ni ainaki on todennäkösesti parempi päivä ku eilen.
Voisinki muuten kirjottaa ne joulukortit jo töissä (jos ois aikaa), ni saisin ne jo tänään postiin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Haukotuttaa! Huomenna perjantai jo! Ja lauantaina lähtee tukka kokonaan pois, hirveetä kärsimystä ollut puoli vuotta kun tukka on jatkuvasti silmillä. Ja hitto ne joululahjatkin vielä...Puuh.
:shock: Läheksä inttiin?

Mä oon ostanu tasan yhden joululahjan; 2,5-vuotiaalle kummitytölle mustat pääkallohanskat. No jos lauantaina sais äitin kanssa osteltua jotakin. Ja alkaa olla viimeiset hetket laittaa joulukortit postiin vielä jouluhinnalla. Emmä kyllä taida laittaa ku yhden, kummipojalle, ja setelin messiin.
bedlam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti::shock: Läheksä inttiin?

Mä oon ostanu tasan yhden joululahjan; 2,5-vuotiaalle kummitytölle mustat pääkallohanskat. No jos lauantaina sais äitin kanssa osteltua jotakin. Ja alkaa olla viimeiset hetket laittaa joulukortit postiin vielä jouluhinnalla. Emmä kyllä taida laittaa ku yhden, kummipojalle, ja setelin messiin.
Ei ne mua enää inttiin ottaisi. Koetin saada vaihtelua tinttitukkaan kasvattamalla pidemmän tukan, mutta kun se on jatkuvasti silmillä! Ihan jees sinänsä, mutta nyt saa riittää.

Uhosin joskus lokakuussa, että nyt kerrankin ostan joululahjat ajoissa. No, tässä sitä nyt taas ollaan...
ninnithequeen

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Koetin saada vaihtelua tinttitukkaan kasvattamalla pidemmän tukan, mutta kun se on jatkuvasti silmillä! Ihan jees sinänsä, mutta nyt saa riittää.
:(
bedlam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Koetin saada vaihtelua tinttitukkaan kasvattamalla pidemmän tukan, mutta kun se on jatkuvasti silmillä! Ihan jees sinänsä, mutta nyt saa riittää.
:(
Miksikäs suruhymiö? Kyllä mää tästä itte muuten tykkään, mutta kun joutuu jatkuvasti sohimaan silmiltä jotta näkee töitä tehdä. Miten ne muut pidemmän tukan kanssa osaa olla? Ja nainenkin ehdotti (hyvin hienovaraisesti) lyhyttä tukkaa, joten mielistellään nyt kun suhde vielä mielistelyvaiheessa on :wink:
SaintJohnPerse

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Ahdistus
slam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Jyrki73 kirjoitti:Slam, kerro tarina. please 8)
Suhdemylly (väänsin ajankuluksi, jne. jatkoa ehkä ellei pää muualle "rullaa")

Lastenrattaat vaappuivat rosoisella, möykkyisellä kuivan saven peittämällä tiellä. Ruskea vahva koppa peitti nuoren ihmisalun. Naisen vahvat käsivarret työnsivät eteenpäin ja ylöspäin jyrkkenevässä rinteessä. Hiki valui poskia kutitellen ja päätyi naisen ruskeaan vahvaan pesemättömään hiuskuontaloon. Kuumuuden rastittamat hevosrattaat hirnuivat rinnettä alasuuntaan. Hevoset korskuivat ruoskinnan tahdittamana. Valkoinen hikivaahto peitti niiden selät. Vaunut pysähtyivät naisen vierelle.

- Morjes, missä baarissa käyt? , mies kysyi vaunujen sisältä asiallisella korostuksella.
- Ei tällä korkeudella ole enää baareja, kuului hämmentynyt vastaus lastenrattaiden viereltä.
- Eikö neiti käy enää astuttamassa vartaloaan. Kannattaisi, sillä teillä on kaunis takapuoli.
- Olen muuttanut pois baarien luota avioliiton myötä. Alarinteellä saattaa olla vielä muutama, nainen jatkoi vaivaantuneena. Lastenrattaat nytkähtivät päättäväisesti liikkeelle. Kivet harrasivat ilkeästi vastaan. Mies saisi kunnostaa heidän talotiensä eikä nauttia vain väkeviä vento vieraiden kanssa ihmisten kanssa.

- Vauhtia, mies mylvi talonsa seinustalla. Lastenrattaat vierivät lähemmäksi kuistia.
- Eikö sinulla ole muuta sanottavaa, nainen kihahti ja nosti ruokakassin vaunuista. Mies paiskasi vaunut raivokkaasti ladon seinän suunnalle. Ne poukkoilivat välillä kahdella, välillä yhdellä rengaalla.
- Siellä se sun lapses ny sitten menee, nainen naurahti ilkikurisesti. Vaunut päätyivät pystyyn lyhtypylvään vierelle. Rattaat olivat hiljaiset. Kuului vain kuinka tuuli tempoi pylväässä roikkuvaa irtonaista johtoa. Mies ja nainen rymistelivät sisälle asuntoonsa.
- Siivoisit edes joskus, koska joudun päivisin matkimaan apinaa ja näyttelemään lapsesi synnyttäjää, nainen lappasi lisää vettä myllyyn.
- En olisi saanut lapsettomana...vittu...siis saanut tehtyä kauppoja niiden ”mormoonien” kanssa, mies räyhähti.
- Koita ämmä tyytyä tyhmyrin osaas tässä perheessä, mies ilvehti ja asettui mukavasti sohvalle.

- Voi vittu, kun mulla on vaikeeta, nainen tuhersi itkua keittiössä. Hän paiskasi astian seinään ja itki vielä syvempää sielustaan. Tiskit hän heitteli uuniin, väänsi lämmöt kaakkoon, juoksi ulos. Mies sammutti uunin ja asetteli lautaset takaisin altaaseen. Tiskasi ne, kuivasi ja laitteli kauniisti hyllylle.
- Tules nyt ämmä takaisin sisälle sieltä ulkoa, hän huudahti avoimesta ikkunasta. Vastausta ei kuulunut. Mies käveli ulos päättäväisin askelin. ”Minä sen muijan vielä koulutan.”
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hitto ku on niska ja selkä tulessa. IcePoweria, Zon-geeliä, Carmolista ja kohta vissiin ihan ihmislääkkeitäkin jo tarvii taas.. Täällä on näköjään piparia tarjolla. Ja muita herkkuja. Ja glögiä. Kasiin asti pitäis ahertaa.
bedlam kirjoitti:Kyllä mää tästä itte muuten tykkään, mutta kun joutuu jatkuvasti sohimaan silmiltä jotta näkee töitä tehdä. Miten ne muut pidemmän tukan kanssa osaa olla?
Pinni.

Ps. kyl ne sut sinne inttiin (epähuomiossa) vois ottaakin, et sä sieltä 18-vuotiaitten rivistöstä erottuis kumminkaa
bedlam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kyllä mää tästä itte muuten tykkään, mutta kun joutuu jatkuvasti sohimaan silmiltä jotta näkee töitä tehdä. Miten ne muut pidemmän tukan kanssa osaa olla?
Pinni.

Ps. kyl ne sut sinne inttiin (epähuomiossa) vois ottaakin, et sä sieltä 18-vuotiaitten rivistöstä erottuis kumminkaa
Itse asiassa olen naiselta tänne jääneitä pinnejä joskus laittanut yksin syödessäni päähän, ettei karvat mene soppaan. Mutta älä kerro kellekään!

En välttämättä ehkä erottuiskaan, mutta mulla on jotenkin sellainen olo etteivät ne sivarin suorittaneita sinne huoli. Voishan sitä kokeilla!
ninnithequeen

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Koetin saada vaihtelua tinttitukkaan kasvattamalla pidemmän tukan, mutta kun se on jatkuvasti silmillä! Ihan jees sinänsä, mutta nyt saa riittää.
:(
Miksikäs suruhymiö?
Koska sulla on ihana tukka.

Vaikka sen näinkin vain vuonna 2005...
Ja vaikka mulla onkin kaljufetissi.
bedlam

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: :(
Miksikäs suruhymiö?
Koska sulla on ihana tukka.

Vaikka sen näinkin vain vuonna 2005...
Ja vaikka mulla onkin kaljufetissi.
Öö, no mutta mullahan oli vuonna 2005 tinttitukka ja sellaiseksi ajattelin nytkin nylkeä :wink: edit: eiku sielä pikkujouluissa tais ollakin jo beatles-moppi. Niistä bileistä en muista mitään.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Homokone ei muka toimi akropaatti enkä saa satamontaa sivuu tulostettua etmeinaaalkaaviduttaan. Tsiduitsiduipmun :)
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Aasinpäivä!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kannattaa laittaa kuulokkeet päähän ennenkuin rupea ihmettelemään miksei mitään kuulu.
Vastaa Viestiin