Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Piu Piu, puntilta tultu. Kohta sauna ja sit olusta kotimaastossa. Huomenna töihin joskus 8 aikoihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Piu Piu, puntilta tultu. Kohta sauna ja sit olusta kotimaastossa. Huomenna töihin joskus 8 aikoihin.
:hail:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Piu Piu, puntilta tultu. Kohta sauna ja sit olusta kotimaastossa. Huomenna töihin joskus 8 aikoihin.
:hail:
Mitäs toi on?
selika

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Piu Piu, puntilta tultu. Kohta sauna ja sit olusta kotimaastossa. Huomenna töihin joskus 8 aikoihin.
:hail:
Mitäs toi on?
Hail Dumari. Mä oon niin amatööri, etten voi lähteä olusille jos on seuraavana aamuna töitä (vaikka palkka tulisikin).
Mä haluan muuttaa (taka)Idästä pois keskemmälle Helsinkiä. Ei kodin lähellä ole yhtään tuttua eikä sukua.

On mulla kans ongelmat.. :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Onnea Elppikselle! :)

Mä nukuin tänään neljään, oon laiska paska ja saamaton. Laihduin viime keväänä 6kg tarkoituksena laihduttaa (paljon enemmänkin) kesän 2007 häihin, mutta oonki sit lihonnu syksyllä 5 kiloa. JEE KIITOS. Samassa lähtöpisteessä sit tammikuussa taas. Ja koska lähden sinne Lontooseen vaihtoon, vedän uppopaistettua brittiruokaa ja lihon varmaan entisestään. Vois päättää ettei syö siellä mitään. :(

No joo, vää vää! Kivaa on että joulu tulee ja ei oo ku yks rästihomma enää tehtävänä!
nami nami
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lipa kirjoitti:Mä nukuin tänään neljään, oon laiska paska ja saamaton. Laihduin viime keväänä 6kg tarkoituksena laihduttaa (paljon enemmänkin) kesän 2007 häihin, mutta oonki sit lihonnu syksyllä 5 kiloa. JEE KIITOS. Samassa lähtöpisteessä sit tammikuussa taas. Ja koska lähden sinne Lontooseen vaihtoon, vedän uppopaistettua brittiruokaa ja lihon varmaan entisestään. Vois päättää ettei syö siellä mitään. :(
Syöt pelkästään uppopaistettuja suklaapatukoita. Voisin kuvitella, ettei niitä pysty syömään niin paljon, että lihois.
Nyt penikseni on fantastinen!
slam

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja slam »

- Muutama kalja
- yritin lukea, mutta ei kyenny. Silmät painu kiinni ja vaihdoin asennon..zzz
- voisi sytyttää kynden parvekkeelle
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei vain homma toimi, ei sitten millään.

Perjantai? Jaksaisikohan sitä pistää kuteet niskaan ja käydä juomassa olusen baarissa ettei ihan juurru tähän erityisen epämukavaan tuoliin.

Ei, en jaksa. Fiilis on semmoinen, että joku voisi tunkea stäppärin perseeseeni enkä edes välttämättä huomaisi sitä Kaikki tuntuu aivan käsittämättömän turhalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Ann »

..ja nyt sitten alkoi yskittää. Kuumetta. Kiva viikonloppu yksin kotona, kipeänä. Noh, saanpahan harjoitusta jouluksi. Jaksoin mä sentään tänään käydä rykäsemässä sen tentin ja ripustin työni seinälle. I hate my life.

Pitäisköhän asentaa Hommi tähän koneelle.. Pitäis.
Rotan aivot valtasivat pääni.
selika

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lipa kirjoitti: Ja koska lähden sinne Lontooseen vaihtoon, vedän uppopaistettua brittiruokaa ja lihon varmaan entisestään.
Kuinka kauan olet? Anyway, mun vartalo sai jonkinlaisen sokin siellä ruoasta ja laihduin kuukaudessa 6kg, vaikka söinkin kaiken ja vähän enemmänkin mitä sain eteeni :) Ihmeellisiä juttuja.

Olen jo viikon aikonut tehdä sitä esseetä nationalismin vaikutuksista 120v ajalta, en tänäänkään saanut aikaiseksi --> pyykkiä, tiskausta, ruokaa, päikkärit. Huomenna sitten, parasta jälkeä tulee paineen alla täällä.

Opinnäytetyön tein aikoinani kahdessa viikossa, kiitettävä ja eteenpäin lähti muille laitumille näyttöönkin. Viime tipassa, paine. Enää en kjyllä kehtais jättää noin, eikä vanha jaksa enää valvoa yötä myöden.
isohaara

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Nyt on sit se saatanan kälynen kioski avattu Kaivokselaan. Tällä viikolla tulee lähemmäks 80 tuntia duunia, eli lauantain ryyppyreissu tulee kerrankin ihan aitoon tarpeeseen. Mut eipähän tule rampattua täällä netissä jatkuvasti; tällästäköhän se elämä sitten oli ennen vanhaan...
SikaMika

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Letkua lainatakseni: öri öri öri.

Vittu mikä päivä. Jaksoin nukkua viime yönä pari tuntia. Herätyskellon soitua sätkin hetken sängyllä lähes itkien ja suunnittelin lähettäväni viestiä pomolle kertoen tulevani töihin pari tuntia myöhässä. Sitä en kuitenkaan tehnyt, vaan heitin romut niskaani ja pyöräilin töihin - myöhässä, totta kai, olen saapunut sinne viime aikoina huomattavasti useammin myöhässä kuin ajoissa.
Onneksi päivän mittaan ei tullut eteen tehtäviä, jotka olisivat vaatineet aivokapasiteetin ylösajoa, joten onnistuin nuokkumaan normaalia lyhyemmän (10,5h) työpäivän kunnialla läpi. Huominen vielä, sitten alkaa taas viikonloppu, tällä kertaa tosin viinaton. Ajattelin, että jos sitä uutenavuotena sitten seuraavan kerran kokeilisi pämppäämistä, sekin sillä olettamuksella että lähden katsomaan Von Hertzenin veljeksiä Virgin Oiliin.

Suihkuun ja nukkuun, sano.

Ja onnea kaikille naimisiin meneville! :P
bedlam

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mää lähen baariin nyt sit ekaa kertaa miljoonaan vuoteen. Pakko kai se on. Röyh.
Elukka

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Phuuh.
Työviikko on ohi, kaura- ja heinälaarit täytetty ja häälahjoista jääneet pakkausjätteet sun muut roskat korjattu pois lattioilta.
Viimeinkin.
selika

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Mää lähen baariin nyt sit ekaa kertaa miljoonaan vuoteen. Pakko kai se on. Röyh.
Noni, onnea sitte vaa. Me mutsin kanssa katsotaan täällä telkkaria ja nautitaan kohta yhdet (!!!) keskioluet, noin niinku ruokajuomana vähä niinku. Vitsit, lankopojan velipoika muutti just ihan naapuriin ja siellä olis parhaillaan pirskeentynkää (toivottavasti jatkossakin..). No, mut sain mä äsken ainakin ostettua eteiseen lampun vihdoin!
silsis

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Juoksemassa käyty ja kyl oli taas vaikeeta. Ei noi futsalpelit pelkästään oikein pidä kuntoa yllä. Täytyy huomenna ampua uudestaan lenkille, niin saa tämän paskan kokemuksen pyyhittyä pois hyvällä kokemuksella. Kiva mielikuva täytyy siis saada palautettua, jotta jatkumo säilyy. Jos pelais vähän nettipokeria......eli all inn!
bedlam

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Mää lähen baariin nyt sit ekaa kertaa miljoonaan vuoteen. Pakko kai se on. Röyh.
Noni, onnea sitte vaa.
Sitä ois tarvittu vähä enemmän! Vittu! Vaihoin farkut lähteissäni ja TÄTTÄRÄÄ unohin ottaa avaimet taskusta. Rappukäytävässä huomasin mokauksen, mutta eipä löytynyt ilmoitustaululta päivystysnumeroa. "Seuraavan kerran tavoitettavissa maanantaina klo 10". Onneksi naapuri sattui kohtapuoliin tulemaan koiran kanssa kotionsa ja pyysin päästä toiseen rappuun, josta saamastani numerosta sain ääninauhalta päivystyksen kiinni. HUH.

Mutta luulin, että lasku olisi miljoona euroa, onneksi vain kakskymppiä. Seuraavaan bussiin sitte.

BAARIT ON PAHASTA! JO ENNENKUIN SINNE EHTIIKÄÄN.

Edit: ja tiedän millanen neurootikko olen. Tänä iltana hiplailen oikeaa housuntaskua jatkuvasti tarkistaakseni avaimet. Ja mitäs kanssabaareilijat siitä jatkuvasta taskubiljardista sitten ajattelee, en tiedä.
Dumari

Re: Perjantai-päivä nimetty Perjantai nimisen yhimyksen takia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti: :hail:
Mitäs toi on?
Hail Dumari. Mä oon niin amatööri, etten voi lähteä olusille jos on seuraavana aamuna töitä (vaikka palkka tulisikin).
Jaah ei voi mitään jossei osaa :P Tuli tuossa saunoessa ja Beerfestia katellessa joku kymppisäkki imastua. Nyt on aika käydä sammumaan että aamusta herää virkeenä.
Vastaa Viestiin