Kityläiselle morsian/sulhanen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Kityläiselle morsian/sulhanen

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Hmm... olipas kummallinen testi.

Tulokseksi julkkispartneriksi kone ehdotti Osmo Kontulaa. Kun en tiennyt kuka kyseinen henkilö oli piti asia tietenkin heti googlata. Mieshän on tohtoristason seksitutkija! Mielenkiintoista...

Se saattaisi tietää yhtä jos toista... Tai sitten seksitutkijan kanssa ei voisi harrastaa seksiä ollenkaan, kun kaikki olisi liian analyyttistä.
Be a good animal, true to your animal instincts.
sanctus

Re: Kityläiselle morsian/sulhanen

Viesti Kirjoittaja sanctus »

nexie kirjoitti:No niin, kertokaas nyt mitä vastasitte esim. kysymykseen "Jos käy ilmi, että kumppanisi on syyllistynyt rattijuoppouteen..."?
No mä vastasin, että potku perseelle ja morjens. Huomattavasti pienempänä rikkeenä pitäisi kumppanini menneisyydestä löytyvää tapahtumasarjaa, jossa on vietetty railakas viikonloppu ystävättären kanssa juoden kohtuuttomia määriä alkoholia ja painien leikkisästi välillä pulahdellen viilentämään tunteita uima-altaaseen.
SaintJohnPerse

Re: Kityläiselle morsian/sulhanen

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Joonas Hytönen pärjäsi parhaiten ko. kisassa. Onkohan sillä merkitystä, että exäni on seurustellut hänen kanssaan? :)

No, onneksi Pakarisen Hanna oli hyvänä kakkosena
CandyMan

Re: Kityläiselle morsian/sulhanen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

sanctus kirjoitti:
nexie kirjoitti:No niin, kertokaas nyt mitä vastasitte esim. kysymykseen "Jos käy ilmi, että kumppanisi on syyllistynyt rattijuoppouteen..."?
No mä vastasin, että potku perseelle ja morjens.
Jaiks! Tai siis, no miten on nexie, onko mitään tunnustettavaa, tullut koskaan ajettua yhtään hiprakassa?

Nettikyselyyn en taaskaan jaksanut vastailla, niin tylsistynyt en sentään ollut. Sen sijaan vastasin työpaikalla samantapaiseen kurssin arvostelukyselyyn, annoin nopsasti nelosen kaikkiin kohtiin jotta systeemi ei enää pyytelisi minua vastaamaan. "Auttoiko tämä kurssi sinua tekemään työsi entistä paremmin?" jne.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Kityläiselle morsian/sulhanen

Viesti Kirjoittaja pix »

1 Olga K 89
2 Hanna Pakarinen 84
3 Elina Haavio-Mannila 81
4 Joonas Hytönen 81

no ilmankos koskapa oon aina tykännykkii tosta Olgasta :)
mut jospas ei tota miestä kuiteskaan vielä ihan pihalle potkastas kun on joulukin tulossa..
Vastaa Viestiin