Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsis

Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Muistan olleeni joskus 10 vuotta sitten edesmenneessä LA Garagessa nauttimassa rock-henkisiä virvokkeita hyvässä seurassa disco-musaiikin pauhussa. Illan agendaan kuului sattumoisin syöntikilpailu, jota sponsoroi Kotipizza-ketju. Osanottajaksi pääsi ko. discon sisäänpääsymaksun lunastamalla ja kilpailuun ripeästi ilmoittautumalla. Avoin juttu siis. Kilpailijoilla taisi olla 10 minuuttia aikaa tuhota mahdollisimman monta Kotipizzan peruskokoista pizzaa. Suurin osa kilpailijoista oli juuri sellaisia mahdollisimman äijän kokoisia raavaita kylänvahvimpia, mutta voiton vei noin 50 kiloinen bilehiletär. Taisi ahmia 2,5 pizzaa.

Sain kimmokkeen aiheelle Bluntlyn äijämäisistä ruokakertomuksista, joissa size does matter! Mä itse en jaksa kerralla juuri mitään, joten kysynkin teiltä muilta ruokaennätyksiänne? Eli ihan mitä vaan elintarviketta, paljonko meni kerralla?
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

No eilen illalla taisin tehdä oman henk.kohtasen enkkani;
ensin vetäisin pizzahutin normikokosen tulisen kanapizzan, kyytipoikana puoli pulloa punkkua. Jälkkäriksi iso annos kermajädeä ja 2 sidukkaa. Lisäksi kulautin n. 5 konjakkia.
Voi vide, että purjotti yöllä. Taisi se pizza olla sittenkin liian tuhti... :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olin jenkeissä county fair:ssä neljäs syömällä 22 hodaria.

Tuli vähän jackass- fiilis kun oksensin kaikki parin askeleen päästä. Huh!!
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Elppis kirjoitti: Tuli vähän jackass- fiilis kun oksensin kaikki parin askeleen päästä. Huh!!
Et sitten päässyt ihan Duudson-fiilikseen eli et tainnut paistaa olympianäyttöjäsi ja syödä uudelleen, re-eat niinku.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Näitähän piisaa jonku verran:

3,3 litraa colaa ala-asteen diskossa, oiskohan siihen menny aikaa puoltoista tuntia, tulos: oksentaminen

72 pientä perunaa mamman ja pappan luona, taukoja siinä toki tuli, kun niitä perunoita keitettiin lisää, ja voin kanssa tietty söin ne, nams

23 pizzapalaa raXissa pitkän illan aikana, kolan ja jäden määristä ei pidetty laskua, selvisin kotiin sänkyyn aika tuskaisesti

1 kg suklaata suunnilleen kymmenessä tunnissa, suklaata on yllättävän vaikeeta syödä suuria määriä (joskus meni joululomalla vuorokaudessa kilon suklaarasia tietokonepelaamisen lomassa napostellen)

2 litraa Trio-jäätelöä, hyi miten teollisen makuista, heräsin yöllä vatsanväänteisiin
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enää ei mahdu niin paljoa, mutta joskus on mahtunut enemmän. Esimerkiksi:

Kuuden tunnin mansikanmyyntivuoron aikana 4 litraa mansikoita.

Yhden illan aikana 1 litra Mövenpickin suklaajätskiä.

Toisaalta, kyllä mä yhtenä päivänä taannoin laskeskelin, että olin liannut päivän aikana 8 syvää lautasta. Jotain syön siis nykyäänkin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Olin jenkeissä county fair:ssä neljäs syömällä 22 hodaria.

Tuli vähän jackass- fiilis kun oksensin kaikki parin askeleen päästä. Huh!!
Hihhih! On sulla tarinoita kerrottavana kiikkustuolissa.
Kikkelis kokkelis.
Quarter

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Nälkäisenä kiskaisin viiden täytteen (kinkku, pepperonimakkara, kebab, jauheliha, tuplajuusto) perhepizzan, 1,5l colan ja ½l suklaajädeä kertaistumalta. Kaiken tuon rasvan ja sokerin jälkeen oli hyperaktiivinen olo monta tuntia.. yök.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

En oikein ole kokeillut rajojani mutta Pizza Hut lounaspartyssä jos ei jaksa yli puoltatoista kokonaista pizzaa ( muistaakseni 12 palaa) niin tulee mieleen että jäi tappiolle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näitä riittää..
Rax on hyvä paikka vaikka ruoka ei sinänsä..
18 palaa pitsää 2 lautasta kanansiipiä ja lautanen lasagne, keitot ja salaatit päälle..
Joskus saksalaisravintolassa otin pääruuaksi sianpotkan ja jälkiruuaksi sianpotkan..tarkennettakoon..sianpotka=1.5kg lihaa ja perunat ka hapankaalit päälle..niin ja 6 tuoppia olutta(5h)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Minähän vedän jäätelöä litran tuntivauhdilla.
Suurimmissa orgioissa meni 4 pakettia kerralla.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miten mä arvasin, että Clay kyllä vie voiton tässä jutussa?

Omaan masuun ei juuri mitään mahdu kerralla, joten luovutan kertomatta kahdesta leivästä ja puolesta pussillisesta ranskalaisia.
Bliss

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Krhm.. joskus on kerralla uponnut kahdeksan BigMac-nimistä klönttiä. 2 ja puoli ISOA rullakebabia olen myös onnistunut upottamaan.

Jätetään kertomatta siitä kerrasta, kun syötiin kilpaa grillimakkaroita..... :roll: :oops:
Smailer

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 8:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Smailer kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Krhm.. joskus on kerralla uponnut kahdeksan BigMac-nimistä klönttiä. 2 ja puoli ISOA rullakebabia olen myös onnistunut upottamaan.

Jätetään kertomatta siitä kerrasta, kun syötiin kilpaa grillimakkaroita..... :roll: :oops:
:shock: :shock: :shock:
Siis ihan 8 (kahdeksan) :?:
Niin.
Onko siinä jotain merkillistä? Olin nuori ja nälkäinen.
(Enää en kyllä lähtisi yrittämään. Kolmannen kohdalla saattaisi tökätä :D )
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Muistui yksi kova suoritus lisää mieleen.

4,2 litraa vettä, kun pelattiin kavereiden kanssa vesipokeria, taisin olla neljäsluokkalainen.
Nyt penikseni on fantastinen!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Joskus olen vetänyt jättipussin sipsejä yhden illan aikana, olisko siinä 350 grammaa. Hyvää oli. Tuloksena närästys, hillitön jano ja tuskallinen rasvaripuli. Joskus lapsena söin myös niin paljon pullataikinaa, että siitä tuli oikeasti kauhean paha olo ja se taikina jatkoi happanemistaan mahassa. Muuten olen näissä ahmimisjutuissa ihan amatour.

Nimim. Nykyään fanitan Elppista, hot dog queenia.
Äiti ei tiedä
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kysykää huimalta.

Mun suorituskyky on kyllä heikentynyt iän myötä.

(Tai sitten en vaan koe tolkutonta ylensyöntiä enää niin inspiroivaksi.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Kaveri joi kerran puolitoista litraa vettä yhteen menoon näytösluonteisesti. Olin aika ooh. Yrittäkääpä itse samaa.

Hurjinta omalla kohdallani taisi olla armeija-aikana syödä peräti neljä isoa suklaalevyä yhden päivän aikana. Olivat kaikenlisäksi ruotsalaista Marabouta joka on rasvaisempaa kuin Fazerin Sininen. Kärsin koko seuraavan päivän valtavasta morkkiksesta, eikä suklaakaan enää maistunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin oon kyl juonu sen 1.5l spriteä 30 sekassa yhdellä kaadolla ja olutpullon 3 sek(MM 1.2sek).
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miks mun piti avata tää ketju? Mua oksettaa ja taitaa olla mahatauti tulossa, ja sit mä rupean lukemaan tämmöistä. Mietin sit joskus myöhemmin, miten paljon se oma masu vetää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:Niin oon kyl juonu sen 1.5l spriteä 30 sekassa yhdellä kaadolla ja olutpullon 3 sek(MM 1.2sek).
Eikait noilla ole mitään tekemistä sen kanssa että kuinka paljon masuun mahtuu kerralla?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
Niba kirjoitti:Niin oon kyl juonu sen 1.5l spriteä 30 sekassa yhdellä kaadolla ja olutpullon 3 sek(MM 1.2sek).
Eikait noilla ole mitään tekemistä sen kanssa että kuinka paljon masuun mahtuu kerralla?
Mahtuu sinne aina olutta joka tapauksessa, elämään mahtuu vielä yksi olutpullo! Ja olihan se kuitattava Cayndyn Hebskukkuuvääntö? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

no ei kauhiasti mutta tarpeeksi. ois muuten vähän nälkä kyllä joo. määrillä en voine oikein brassailla=/ harjottelen kuitenkin, joulukin lähestyy uhkaavasti!11 Onko rasvakerros tarpeeksi paksu? Mikä on kinkun syvyys? Entä lämpötila? Onko taatusti kotimaista? :O
Prepare for the worstest.
slam

Re: Paljonko mahtuu masuun kerralla?

Viesti Kirjoittaja slam »

Raxi käynneistä liikkui melko isoja legendoja minun nuoruudessani. Se ja se oli syönyt oksentamatta, niin paljon.

- Ei kiinnosta minua nämä syöntitennätys asiat sen syvällisemmin, ja maha vetää tod. vähän. Oksentelen tosi usein myös kännissä. Arvelen, sen johtuvan herkästä oksennuskynnyksestä, koska en edes juo eniten suhteessa seurueen muihin jäseniin.

Humalassa syöminen, vaikka ne ruuat sitten oksentaisikin, vaikuttaa todella paljon krapulan kestoon ja voimakkuuteen.

Kippis ja kulaus*
Vastaa Viestiin