Massiivinen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Hm... Oliskohan suomen tenavatähdillä ja idols-kilpailijoilla jotain opittavaa tältä tyttöseltä...???
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Homeboy65 kirjoitti: Niin täälläkin, paitsi että täällä se kestää vain kolme tuntia. :roll:
Mikäs Haagassa on veden katkassu?!!
Täällä tuo johtuu siittä, ku ton vieressä olevan Stromsdalin tehtaan vieressä tehään tietyötä ja sitä T-risteyksen paikkaa siirretään ja osuu nuo vesiputket jotenki töitten tielle.
Kakkupohja ei valmistunu, eikä kaupassa tullu käytyä. Vielä. Menin hetkeksi ummistamaan silmäni tuossa uuessa soffassamme. On muuten samperin hyvä sohva, kun uni tuli heti! Heräsin vasta työkaverin puheluun, jossa kyseli ratsastamaan...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sheetlord

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Hm... Oliskohan suomen tenavatähdillä ja idols-kilpailijoilla jotain opittavaa tältä tyttöseltä...???
Mieletön ääni, mutta perään voisi kysyä: olisiko tämän tyttösen vanhemmilla mitään opittavaa tapaus Michael Jacksonista?
Dumari

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mustaenkeli kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Niin täälläkin, paitsi että täällä se kestää vain kolme tuntia. :roll:
Mikäs Haagassa on veden katkassu?!!
Mulle ainakaan ole tullut mitään ilmoituksia, mutta mie olenkin pohjosen miäs!
feliformia

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Loistavaa, sain peruutusajan fysioterapiaan tänään. Joudun lähtemään jo kolmen aikaan, mikä tarkoittaa sitä, että pääsen luistamaan yksikköpalaverista. Tästä olen luvattoman tyytyväinen 8)
silsis

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mulla on makkarissa itse asiassa harvinaisen ruma, tosin käytännöllinen vaatekaappi. Se möhkö lähtee vaihtoon. Hajoaa käsiin...vittu et se onkin ruma. Alan kiertämään huonekaluliikkeitä. Täytyy myös poiketa töissä sopimassa juhlapyhien työvuoroista, pankissa ja tietty toimia joulupukin apulaisen roolissa. En tiedä jaksanko...tai viitsinkö hösätä joka paikkaan...

Liskot tulivat taas yhden yön viiveellä, onneksi sai nukkua pitkään, niin pitkään että ehdin nimetä jokaisen liskon.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

bedlam kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No, tänään menen lekurille ton kaulamuhkuran kanssa, ehkä se heltyis laittamaan pari päivää saikkua...
Siis ei kai ne nyt pelkästään tulehtuneista imusolmukkeista sairaslomaa anna? Mä kun saan ne turpoamaan jo melkein korvaa kaivamalla. Joskus aikanaan kun oli korvikset korvissa, jo korun irroittaminen ja takaisinlaitto turvotti imusolmukkeet palloiksi. Yksi muhkura on tosiaan kaulassa mollottanut jo ala-asteelta lähtien.
Juu-u. Paskaa maanantaita kaikille.

Mulla on vähän sama juttu. Jos onnistun kehittämään finnin, nuhan, kurkkukipua tms. on heti imusolmukkeet turpoamassa. Voivat kyllä joskus olla kipeitäkin, jos on kunnon infektio. Mulla on kanssa yks ilmaiskappale kaulalla.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihminen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Elukka kirjoitti:No, tänään menen lekurille ton kaulamuhkuran kanssa, ehkä se heltyis laittamaan pari päivää saikkua...
Siis ei kai ne nyt pelkästään tulehtuneista imusolmukkeista sairaslomaa anna? Mä kun saan ne turpoamaan jo melkein korvaa kaivamalla. Joskus aikanaan kun oli korvikset korvissa, jo korun irroittaminen ja takaisinlaitto turvotti imusolmukkeet palloiksi. Yksi muhkura on tosiaan kaulassa mollottanut jo ala-asteelta lähtien.
Juu-u. Paskaa maanantaita kaikille.

Mulla on vähän sama juttu. Jos onnistun kehittämään finnin, nuhan, kurkkukipua tms. on heti imusolmukkeet turpoamassa. Voivat kyllä joskus olla kipeitäkin, jos on kunnon infektio. Mulla on kanssa yks ilmaiskappale kaulalla.
Olenkohan nyt keksinyt jotain ihan omaa, mutta eikös tuo kerro siitä, että teillä puolustusreaktiot toimivat tehokkaasti? Ne ilmaiskappaleet kaulalla vois olla vähän niin kuin tukikohtia.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan nätti ilma pihalla. Voisihan sitä siirtyä ulko-oven happirikkaammalle puolelle, mutta kun tuli tupeksittua ja pakko pysyä vaaka-asennossa.

Tekee mieli taas ihan julmettomasti silavaista hernerokkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Mun hyvin epämieluinen ihailija, arviolta n. 55v äijä kävi taas eilen tervehtimässä minua tallilla. Rohkaisua oli tietysti haettu alkoholista. Jumankauta kun ei todellakaan nappaa millään tasolla, muttei ukko vaan ymmärrä tuhannesti toistetun EI:n merkitystä. Taas kerran olisi pitänyt lähteä hänen kanssaan mökille ja herraties minne maailman ääriin ja selittelyä miten hän varmasti pitäisi minua oikein hyvänä, huh niin varmaan. Nyt ei kyllä enää uskalla käydä käsiksi, kun tietää miten siinä sitten saattaa käydä :evil: . Edistystä toki entiseen toimintaan verrattuna, mutta vielä parempi kun löytäisi kokonaan uuden ihastuksen kohteen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No voihan kettu =/ Mitä veikkaat syyksi?
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei jumankukkelis. Pitäisiköhän sitä kummiskin lähteä hakemaan hiukan sähköä? Sheivailin kupolin ja aloin sitten rasvaamaan sitä, hammastahnalla. Ei niitä maailman suloisempia kokemuksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Hm... Oliskohan suomen tenavatähdillä ja idols-kilpailijoilla jotain opittavaa tältä tyttöseltä...???
Tuollaista vastaan on turhauttavaa kilpailla, kun tietää ettei voi voittaa. Omat vastustajani ovat monesti parkuneet samaa. Olin bongaavinani yhden kappaleen humalaisia ritariässiä tuomariston jäseneksi naamioituneena...

Huomenta vaan!

Otin vapaapäivän, kun olen ollut niin kovin väsynyt viime aikoina. Nykyduunin harvoja hyviä puolia on se, että voi pyöriä vapaalla jalalla silloin kun lystää. Jouluostoksille pitäisi painella, eilen jo aloittelin mutta käteen jäi vain kaksi tuoksukynttilää joista toisen jo kärvensin itse!

Kämppis muuttaa pois. Joku täti kävi äsken muuttoon liittyen suorittamassa tupa-, kaappi- ja siisteystarkastuksen, 20-kohtaisesta esipainetusta vikalistasta huomautettavaa löytyi ainoastaan 18:sta asiasta. Eli tarttis viimein siivota. Löytyykö halukkaita kodinhengettäriä pelastamaan kiinnostusrajoitteinen lapatossu pulasta?!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Keikaus kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:

Siis ei kai...
Mulla on vähän....
Olenkohan nyt keksinyt jotain ihan omaa, mutta eikös tuo kerro siitä, että teillä puolustusreaktiot toimivat tehokkaasti? Ne ilmaiskappaleet kaulalla vois olla vähän niin kuin tukikohtia.
Näin minäkin olen kuullut. Siitä en tiedä miksi toiset imusolmukkeet jää suurentuneiksi. Mitään malignia siinä ei ole, kun ovat ihan pehmeitä jne.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bliss kirjoitti:Hm... Oliskohan suomen tenavatähdillä ja idols-kilpailijoilla jotain opittavaa tältä tyttöseltä...???
Herranen aika, mikä ääni! Kylmät väreet meni selkäpiitä myöten. Voisin ostaa levyn jo nyt. Toivottavasti vanhemmat ja muut osaavat ohjata lasta oikeaan suuntaan viihdeuralla. Hiukan problemaattisia ovat kyllä nuo aikuisten laulut lasten suussa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja mdm »

Keskiviikkona työhaastattelu!! :hep:
fuck me I'm fabulous
Sheetlord

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Jos kitinä-päivä on tarjonnut syyn vaihtaa avatarta, se ei ole ollut täysin hukkaan heitetty.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisin hakee muksun ja mennä himaan. Mulla onkin joululomaa viikko enemmän kuin luulin. Hiphei. :hep:
Prepare for the worstest.
slam

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

- "Dna -laajakaistanne on kytketty" lähetti tampereen puhelin. pari kuukauttahan tämä on toiminut :roll:
- mäyrä kaljaa
- novelleita pöytää.

jaksellaan
slam

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

- "Dna -laajakaistanne on kytketty" lähetti tampereen puhelin. pari kuukauttahan tämä on toiminut :roll:
- mäyrä kaljaa
- novelleita pöytää.

jaksellaan

http://www.youtube.com/watch?v=BO1-HBvNn3w&NR
millivanilli

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Viikonloppuna taisi olla oikein hauskaa, lauantaina kaverit tulivat meille aloittemaan, juotiin sitten oikein kunnolla, lähdimme baariin. Baarissa meni asiat oikien hyvin, kotiin päästiin ilman sen kummempia kommelluksia. Kaverit tulivat meille vielä jatkoilemaan.. sitten onkin hieman epäselvää, että missä vaiheessa olen mennyt nukkumaan. Tänään aamulla oli sitten baari-illan vaatteet hävinneet kuin pieru saharaan (miten mä olen oikeasti mennyt nukkumaan?). Matkalippukin on kadonnut jonnekin.

Oltiin vissiin kaverin kanssa järjestetty pojille jokin "näytös"...

Eilen sain pysymään yhden puolikkaan pizzan sisällä.. nyt on nälkä. Tahdon töistä jo kotiin.

Kivaa oli siis kuitenkin.
slam

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Paskiainen tarttui häntä niskasta kiinni...
(tuosta kohtaa uutta novellia)
Joulu on taas :lol:
Dumari

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jooh, ei se ole täälläkään ollut kiva maanantai. Jotenkin turhautunut fiiwis, meen purkamaan paineita salille.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tj 4 tälle viikolle, sit ansaittu 2vkon loma. *tuulettaa*

Tääl on iha täys talvi. Ihanaa! Mahtavaa!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Massiivinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iso mies itkee taas. Olipa sormessa tikku, tempaisin tikun pois riuskalla nykäisyllä pihdeillä. Tikku ei ollutkaan puuta vaan kromausta, jonka päässä oli väkäsmäinen muodostelma. Ja iso mies huusi ja kirosi kun veri lensi.

Heikosta olosta huolimatta menin salille, mikään ei kulkenut. Nyt vielä isompi masis. Eikä kämpillä ole hyvää ruokaa, jotta tulisi parempi mieli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin