tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
safi

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sheetlord kirjoitti: Itse asiassa nykyiset turbodiesel-pakut eivät jää jalkoihin edes moottoritiellä.
Onhan ne nykyään varmaan ihan verrattavissa henkilöautoihin, mitä ajo-ominaisuuksiin tulee.
Mieleeni on vaan ikuisesti jäänyt Fordin paku vm. 95, joka minulla ja silloisella miekkosellani oli yrityksen käytössä. Jessus mikä peli, ihan kun olisi traktorilla ajellut ja se meteli mikä autossa oli, kun vähän reippaammin päästeli. Sai melkein huutaa vieressä istujalle, että toinen kuuli mitä asiaa oli. : )
SikaMika

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Homeboy65 kirjoitti:
Welcome back, killkill.
Oletko sä runkannut aivosi pihalle? Ei tämä nyt IHAN Killipapparaisen ensiesiintyminen nykynikillä ollut. Löysää vähän otetta, kirjaimellisesti.

Joululahjat ostettu, thank god! Alkoi jo vituttamaan kaupoissa kaiken ylihintaisen paskarihkaman seassa samoileminen. Ostin itselleni "lahjaksi" protskua ja lipun Kreator+Celtic Frostin keikalle ja siskolle lipun Viikatteen keikalle avec moi. Loput lahjat löytyivätkin kirjakaupasta, äiskälle Kjell Westön suitsutettu uutukainen ja veljelle Liken alelaarista nippu kuluneen vuoden tapauksia. Sitten vielä pakettiin kylkiäisiksi vähän lemukynttilöitä ynnämuutasellaista höttöä ja taas saa elää stressittä aina ensi jouluun saakka, hihhei!

Bo Kasper sanoi juuri että mun pitäisi vähän opiskella, ja minäkö jättäisin tottelematta svedupellejä? No en helvetissä, soon menoa nyt!
silsis

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Nyt lomalla ollessa sen huomaa, ettei juuri pelkästään itselleen jaksaisi lämmintä ruokaa väsätä. Pitäis kaksi kertaa päivässä touhuta, ei vaan kiinnosta. Taas mietin minneköhän sitä tällä kertaa menisi syömään? Rafloissa kävisin enemmän, mutta kun ei ole oikein mukavaa seuraa. Ei tarttis olla edes kaunis, päinvastoin joku susiruma mutta rempseä pirkko olis tilauksessa. Voisin maksaa listan halvimman salaatin moiselle.
safi

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

silsis kirjoitti: Rafloissa kävisin enemmän, mutta kun ei ole oikein mukavaa seuraa.
Nytkö sä jo hukkasit sen tyttelin jonnekkin matkan varrelle? Voi teitä miehiä..
silsis

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

safi kirjoitti:
silsis kirjoitti: Rafloissa kävisin enemmän, mutta kun ei ole oikein mukavaa seuraa.
Nytkö sä jo hukkasit sen tyttelin jonnekkin matkan varrelle? Voi teitä miehiä..
Se ei ollut mukava. Hellä ja hyvän tuntuinen, mutta menee hankalaksi, kun ei olla samalla aaltopituudella.

Päätin sittenkin väsätä itse ruokaa...kun kinkki oli mennyt jo kiinni :D

Terve martta!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi. Erehdyin taas lukemaan Plevnan ruokalistaa. Tuli nälkä. Ja jano.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
silsis

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Bluntly kirjoitti:Hitsi. Erehdyin taas lukemaan Plevnan ruokalistaa. Tuli nälkä. Ja jano.
Voisin väittää, että pitäisit makkarapannusta :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

silsis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Hitsi. Erehdyin taas lukemaan Plevnan ruokalistaa. Tuli nälkä. Ja jano.
Voisin väittää, että pitäisit makkarapannusta :D
Onhan se muutaman kerran tullut kokeiltua, mutta lisää kertoja vaaditaan vankan mielipiteen luomiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

aamulla tuli uusi poika, kaikki hyvin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:Ei tarttis olla edes kaunis, päinvastoin joku susiruma mutta rempseä pirkko olis tilauksessa. Voisin maksaa listan halvimman salaatin moiselle.
On se kumma, kun et ole vielä löytänyt elämäsi naista, vaikka olet sisäisesti noin kaunis.
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

cardic kirjoitti:aamulla tuli uusi poika, kaikki hyvin
Käsitinkö mä ihan oikein... :pikkugee:

Jos, niin kauhiast onnea lievästi kateellisella äänenpainolla
Viimeksi muokannut Bliss, 19.12.2006 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enttu

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

cardic kirjoitti:aamulla tuli uusi poika, kaikki hyvin
perheenlisäystä tuli :?: jos,niin onnea :)
feliformia

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

cardic kirjoitti:aamulla tuli uusi poika, kaikki hyvin
Valtavasti onnitteluja koko perheelle :h:
silsis

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Keikaus kirjoitti:
silsis kirjoitti:Ei tarttis olla edes kaunis, päinvastoin joku susiruma mutta rempseä pirkko olis tilauksessa. Voisin maksaa listan halvimman salaatin moiselle.
On se kumma, kun et ole vielä löytänyt elämäsi naista, vaikka olet sisäisesti noin kaunis.
Kalibroi, keikku! Ei mun juttuja kannata aina kirjaimellisesti ottaa!

Nyt pitäisi sitten nukuttaa, kun loma päättyy. Niin on valtio määrännyt, vaan unohti unihiekat heittää. Yöt kaikille! Tampereella sataa muuten juuri nyt lunta, varatkaahan autolliset aamusella muuallakin pari minuuttia lumen luontiin!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

cardic kirjoitti:aamulla tuli uusi poika, kaikki hyvin
Paljon onnea koko perheelle! :pikkugee:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

..ja paskat nakkas..

En siis saanut sitä työpaikkaa mihi kävin aamulla haistattelussa.. Tuli ilta tuossa illalla. Hakeminen siis jatkuu edelleen.. *huoh*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja brona »

:paijaa: Kissikselle. Ja onnittelut Cardicille ja perheelle!

Vähän niinkuin ramasis. Osteopaatilla käyty "poistamassa shokkia kehosta", duunikaveri kuskattu lempiasiakkaalle (olipa hassua itse istuskella kahvilla äijien kanssa) ja saman kaverin kanssa käyty Kodin Ykkösessä ihmettelemässä. Vielä puuttuu serkkupojan, kummipojan ja äiteen lahjukset. Mitä ihmettä voi ostaa kolmivuotiaalle riiviölle, joka tuhoaa kaiken? Moottorisahan? Tai äidille, kun kaikkein eniten haluaisin antaa matkalahjakortin korvaamaan sitä reissua, jonka äiti perui tän mun keissin takia :cry: Millä lahjalla voi kertoa toiselle, että toisen apu on ollut korvaamatonta?
...
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja mdm »

silsis kirjoitti:susiruma mutta rempseä pirkko olis tilauksessa
Mites noi matkakorvaukset?
fuck me I'm fabulous
Sheetlord

Re: tiistai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

safi kirjoitti:... put put...
Jos meikäläisen perse kestäisi, ostaisin HETI Mersun tai Volkkarin uudenkarhean tdi-pakun Webastolla harrastusautoksi. Ei meinaan o toista niin hienoa peliä talvisukelluksilla, mahtuu pukemaan kamat päälle lämpimässä eikä tila lopu todellakaan kesken...

Tosin 43.000 euroa harrastusautosta voi olla vaikea perustella himassa :(
Vastaa Viestiin