Cardicin Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onnea! Certakaikkiaan :cheer:
slam

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Onnea.
......................................

-----hauska kuva-------

Kuva
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen ollut neljä kertaa eläessäni repivällä tavalla ihastunut. Ihastuksen kohteet ovat olleet: 1) Mick Jagger (vuonna 1995), 2) Jerry Lewis (vuonna 1998), 3) eräs 13-vuotias naapurinpoika silloin, kun olin itse 18 vuotta (vuonna 2002; hyväilimme toisiamme aina iltaisin naapuripihalla).

Mielestäni ihastus on paljon voimakkaampi tunne kuin rakkaus. En haluaisi enää koskaan rakastua!
Viimeksi muokannut -Superior-, 20.12.2006 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Eka TPK! Onnea Cardici:lle perheenlisäyksestä :D

edit: syy korjattu.
Viimeksi muokannut Dumari, 20.12.2006 7:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kävin välistävetämässä ekat tipat kahvipannusta.... aika tiukkaa, aika styrkkaa settii :x
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vika päivä ennen lomaa. Tuntien jälkeen kaverin kanssa Emmaan ja illaksi leipomaan pipareita. Huomenna mies-yksikkö tulee saapuvaksi. Olen jopa hieman hyvällä tuulella. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Bliss

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti: 1) Mick Jagger, 2) Jerry Lewis, 3) eräs 13-vuotias naapurinpoika silloin, kun olin itse 18 vuotta
Miesmakusi on vähintäänkin merkillinen! :D Paljasta se neljäs!!! :wink:
ninnithequeen

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulipa taas nukuttua aivan liian vähän, ja vielä pätkissä. Mur.

Onneks ei ole tulipalokiire töihin.
silsis

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Vähän horkka olo, kun joutui keskellä yötä heräämään töihin loman jäljiltä. Puolen tunnin päästä olis puolivuotuinen virka-aseen ampumatesti. Ei jaksais keskittyä moiseen, kun on miljoona muuta asiaa. Huomenta silti!
feliformia

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Väsyttää ihan sairaasti... sängystä pois kampeutumisen teki äärettömän vaikeaksi se, että miehen loma on jo alkanut ja sinne se jäi lämpimänä tuhisemaan. Yritti vielä huudella takaisin mua. Melkein kehitin äkillisen hengitysteiden infektion, mutta ikävä kyllä työmoraalini voitti kädenväännön.

Muutama päivä vielä duunia ja sitten yksitoista yhteistä vapaapäivää. Ekaa kertaa piiitkä yhteinen loma :dream:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsis kirjoitti:Puolen tunnin päästä olis puolivuotuinen virka-aseen ampumatesti. Ei jaksais keskittyä moiseen, kun on miljoona muuta asiaa.
Mä vois tulla ampumaan sun puolesta, en ole ammuskellut syksyn jälkeen. Eihän se tietty läpi menis, mutta korjaat asian sitten puolen vuoden päästä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsis

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

Lolita kirjoitti:Mä vois tulla ampumaan sun puolesta, en ole ammuskellut syksyn jälkeen. Eihän se tietty läpi menis, mutta korjaat asian sitten puolen vuoden päästä.
Joku vajaa vuosi sitten viimeksi ampunut ylipäätään, mut kai tuo rutiinilla menee kuten ennenkin.
feliformia

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Lolita kirjoitti:... ampumisjuttuja...
Me muuten ilmoittauduttiin SRA-ampujakoulutukseen, joka alkaa tammikuussa. Vielä ei ole hyväksymistä tullut ja vähän alkaa huolestuttamaan, koska nää yleensä täyttyvät heti. Toivottavasti huolivat mukaan.


Edit: huolivat kyllä, tuli äsken hyväksymisilmoitus :]
Viimeksi muokannut feliformia, 20.12.2006 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ekana tuli piparia ja nyt on jo torttua tarjolla, ei lainkaan huonommin. Eilen kun pääsin haukkumaan joulukorruptiolahjuksien vähäisyyttä. Kaffille->
ninnithequeen

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

feliformia kirjoitti:Muutama päivä vielä duunia ja sitten yksitoista yhteistä vapaapäivää. Ekaa kertaa piiitkä yhteinen loma :dream:
Moon ihan kamalan katkera moisesta. Meille kans tommosia.
selika

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 19:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bedlam

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suuret onnittelut Cardicille uudesta sinappikoneesta!

Vielä tää ja huominen ja sitten pääsee ajelemaan mökille, jee. Onneksi tullaan jouluksi etelään juuri silloin, kun siellä vissiin on luntakin todennäköisemmin. Huomenta.
millivanilli

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hyvää huomenta. Onnea cardicille!!

Eilen kasasin ja koristelin joulukuusen. Laitoin myös kaikki paketoidut lahjat kuusen juurelle.

Väijyin äsken Boratin. Ehkä olis pitänyt olla vähän enemmän väsynyt, niin se olisi toiminut vielä paremmin. Nyt pitäisi jaksaa väsätä yksi koulujuttu, kiinnostus on kymmenen, mutta pakko tehdä se. Koulullekin pitäisi jaksaa raahautua edes yhdelle tunnille.
Sheetlord

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

silsis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Joku vajaa vuosi sitten viimeksi ampunut ylipäätään,
"Luutnantti, on asioita, joille ON järjestettävä aikaa!"
- merijalkaväen vääpeli Noah "Rihla" Breckenridge

Enää kaksi päivää töitä.
Pikkuhiljaa alkaa jännittää perjantaille suunniteltu "iso sukellus". Tulee monta "ekakertaa" samalle keikalle...
No, valmistautumiseen on kulunut jo viikon verran. Alkoholi ja sikarit jätetty pois, nukuttu mahdollisimman paljon ja pidetty fysiikka trimmissä säännöllisellä urhistelulla. Tänään testataan lainavarusteiden tasapainotus, huomenna sekoitetaan ja analysoidaan trimix ja perjantaina sitten H-hetki.
silsis

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsis »

silsis kirjoitti:...mut kai tuo rutiinilla menee kuten ennenkin.


Hah, rutiinillako? Hitto, heti aluksi vetäjä komensi niin tiuhaan, et jäi kuulosuojat, kun kaverit jo ampuivat :D Sain silti A:n eli hyvin meni.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Päivä pilalla. Heräsin sitte puoli yhdeltätoista. Ekan kerran tosin kasilta, ja siirryin sängystä sohvalle. Ei oo vissiin sitte saanu oikein nukuttua viimeaikoina.. univelkaako. Kaikki mitä olin suunnitellu tänään tekeväni ja ehtiväni ennen duunia meni nyt sit vituiks. Huominen enää aikaa ja sillon oon töissä. Perjantaina lähden kotoo aamukuuden jälkeen enkä tule enää takasin. Töistä suoraan junalle. Prklnprklnprkle.
Sannnu

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomenta. Pyykkikone jauhaa tuossa lakanoita. Vaihdoin joululakanat sänkyyn. Onkohan kellään muilla vielä tätä perinnettä? Mulla on yhet ainoat joululakanat, ne on ne Marimekon punaiset Lokki-kuosiset.

Vois käydä kaupungilla ennen duuniin menoa ja ostella vikat paketit. Tänään ei stressaa niin paljon kuin eilen, jolloin päätin, että hankin itselleni YKSIN loman jossain tasokkaassa kylpylähotellissa hoidoissa pyörien..tai no viikonlopun.

Hirveetä!!!!!! Nimittäin 16-18-vuotiaiden helsinkiläisneitojen äänet ja tapa puhua. Sellainen epävarma kimitys ja niinguttelu, :laatta: se jos mikä antaa ihan vajaan kuvan ihmisestä. Kunnon artikulaatio kunniaan!!!!!
Geetzu

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vauva-onnea! :]

Hyvään aikaan skidi ulos. Muistan miten ite tuskailin 2 vuotta sitten, että putkahtaako ennen joulua (oikein yritin pusata poksumaan) vai meneekö pyhät jännittäessä ja vitutuksessa kun herkkujakaan ei jättimasuun saa loppuvaiheessa oikein tungettua. Olihan se vitutusta sitten vielä pari viikkoa.

Joulumieli tuli eilen, katosi jo lähes tänä aamuna kun loskapaskaa lensi naamalle ja joka paikkaan... Sniisk. Mut pipareita ja torttuja vääntämään koht kersan kanssa, eiköhän se mieli taas muutu. Kotikin on niin kaunis, ettei malttaisi mökille pyhiksi lähteä. Iih!
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Sannnu kirjoitti:Huomenta. Pyykkikone jauhaa tuossa lakanoita. Vaihdoin joululakanat sänkyyn. Onkohan kellään muilla vielä tätä perinnettä? Mulla on yhet ainoat joululakanat, ne on ne Marimekon punaiset Lokki-kuosiset.
Kyllähän sitä jouluksi on yleensä vaihdettu lakanat, jos laittaisi vaikka verenpunaista tänävuonna. Harmi vaan että aluslakanoissa on niin pieni valikoima. Käytän nimittäin petauspatjapussia joita en ole nähnyt kuin kahta väriä (valkea ja sininen).
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Cardicin Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

oih, ihan ikioma paiva. voih, olen niin liikuttunut *niisk*
kohta duuniin hakeen herkkukoria, sit vanhuksille asentaan uutta kattokruunulamppua (tai mika nyt sit onkaan) ku ei ne osaa. sit jouluostoksille ( :laatta: ) jonka jalkeen vois ehtii syomaan ja lopuks telakalle :pikkugee:
saa naha saanko perheeni huomenna kotiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin