Tosi paska Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rahat menee joko kurkusta alas tai auton ovesta ulos!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja brona »

Pöh, tässä torstaissa ei ole mitään vikaa. Kaikki kiireellinen hoidettu, nyt voi hyvillä mielin lomailla. Tarttis siirtyä vaateriin, kahdeksan tunnin kuluttua on lähtö Pohjanmaalle.
Leppoisaa joulua kaikille :D !
...
Sheetlord

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

insomnia
slam

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

torstag, viinaa vihdon... voisi syyäkin väliin
millivanilli

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Taas todella huonosti nukuttu yö takana. Ihan käsittämätöntä..

Tänään on viimeinen tentti edessä, jei! Meidän koulussa on välillä omituisia kursseja, nimittäin ko kurssi alkoi vasta viikko sitten keskiviikkona, ja tänään on jo koe.

Nyt teetä ja pientä viimehetken pänttäämistä.
slam

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Onnea tentteihin. Oli ala sitten mikä tahansa.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Eka TPK!!

Vittu et väsyttää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Toka tepeekoo. Vähän väsy, kattelin eilen varmaan 6 jaksoa (ainakin) B5:sta.
ninnithequeen

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi hevon...sanonko mikä. Olin kovasti lähdössä duuniin jo ennen kaheksaa, kun duunikaveri soitti että ovat toimistolla vasta kymmenen jälkeen, koska joku on kippeenä ja joutuvat menemään äkkiä tekemään sen alueet. No, en kai minä enää unta saa. Tässähän ny sit rauhassa juon kaffetta ja kökin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Enää tämä päivä, huominen ja ensi viikon kolme päivää töitä. Hyvä niin, sillä jo nyt tekisi mieli kuristaa toimistomummo, joka puhuu kovaäänisiä puolen tunnin yksityispuheluitaan kavereidensa kanssa. Mua ei todellakaan kiinnosta miten se viettää joulunsa ja kenen kanssa, ja nyt on pakko kuunnella. Ah, avokonttorit!

(Surkuhupaisaa on se, että jos joku muu tekee samaa, akka kyllä muistaa känättää asiasta. Katsoo kuulemma asiakseen myös kommentoida muiden yksityispuheluita.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
silsis

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Tänä seitsemän unitunnin yönä en heräillyt kuin ehkä seitsemän kertaa, toissa yö meni yli kymmenellä. Vastapäätä toimistorakennuksesta tehdään asuinrakennusta ja piikkaus/paalaustyöt aloitetaan kuudelta ja lopetetaan joskus ilta ysiltä. Muutenkin loman jäljiltä unirytmi on ihan hanurista.

Töissä pukkaa pariakin eri projektia, joten eiköhän tämä tästä.

Huomenta kaikille!
bedlam

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta, tänään onkin sitten viimeinen työpäivä ennen joululomaa. Helpotuksen huokaus.
ninnithequeen

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Huomenta, tänään alkaakin sitten joululoma. Helpotuksen huokaus.
Niin muuten alkaa! Hyvä että muistutit :cheer:

Tosin mä aion vaan NUKKUA koko saakelin päivän. Ja pestä tietty pyykkiä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Huomentahuomenta. Nukuttaaaa!!! Myöhäänhän se eilisiltana meni, kun aamulla nukuin liian pitkään. Ja raidoista tuli vähän mitä odotinkin.. :roll: Uusintakierros jälleen illalla. Haluaisin niiiiin ummistaa silmäni!!
Kid

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mitäs tänne? Oon ollut niin kiireinen, ettei tälläkään oo kerenny ku kävästä. Nyt istun vaihteeks myynnissä ja kun puhelimet ei vaan soi, niin on aikaa kityillä.

Eilen tehtiin alkukaupat ja loppukaupat kämpästä tehään helmikuussa. Muuttaa päästään maaliskuun alusta. Millään malttais odottaa.
Mä olen mielessäni jo sisustanut kämpän, saa nähä mitä mister mister tykkää..
Sauna, piha ja takka :h:
ninnithequeen

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Eilen tehtiin alkukaupat ja loppukaupat kämpästä tehään helmikuussa. Muuttaa päästään maaliskuun alusta. Millään malttais odottaa.
Mä olen mielessäni jo sisustanut kämpän, saa nähä mitä mister mister tykkää..
Sauna, piha ja takka :h:
Hei hei, multa taas menny ohi? Missä ja kuin iso?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta, a star is born!

Meikä oli eilen pariinkin otteeseen telkkarissa. Ensin Uudenmaan uutiskatsauksessa Yle2:ssa minuutin pätkä rumasta naamastani selostamassa kissoista ja joku tyhmä "rutiinityö": pätkä. Miten oma naama voikaan olla noin karsean näköinen?! Onko kellään lainata 10,000€ näin ensalkuun, ostaisin itselleni joululahjaksi pari operatiuuuuunia! Ja sitä paitsi mun nimi oli kirjoitettu väärin, vaikka toimittaja otti sen ylös mun nimilaatasta.

Tänään vielä parit joululahjat ja hyvän ystävän kanssa (tuli walesistä lomalle) juoruja keskustassa.

Dumari: päätitkö jo? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Tänään vielä parit joululahjat ja hyvän ystävän kanssa (tuli walesistä lomalle) juoruja keskustassa.
Et kai sä farkkuja oo menos ostaa :D

Huoh. Tuo ukko on taas niiiiin ihana saada ylös. Jotta tajuutko saakeli, mun pitää olla just tasan tietyllä kellon lyömällä tuol Lauttasaaressa. "Joo joo" ja kääriytyy peittoon. Univaikeuksista kärsivää vituttaa :evil:
BettyB.

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Uah. Vatsa pipi ja valvotti koko yön. Ei helpota vieläkään. Tänään sikamaisen tiukka työrutistus, aamulla kohti etelää ja 6 päivää vapaata. AAAH! Lisäksi eräs työhakemukseni tuntuu saaneen lämpimän vastaanoton ja odotan innolla josko tärppäisi. Pääsen siis ehkä vetämään "tässä irtisanoutumiseni, ja vaikka mulla on kuukauden irtisanoutumisaika, pidän nyt rästilomat enkä tule enää töihin"-kortin. *toivoo*
Dumari

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: Dumari: päätitkö jo? ;)
En vielä, täytyy vielä kysyä että saanko töistä vapaata (= onko mulla pekkasia tarpehiksi). Soitan miehekkeellesi tänään illalla ja jutellaan astiasta.

Misset sä kertonut että olet telkussa, nyt meni ihan täysin ohitte.. höh!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tänään vielä parit joululahjat ja hyvän ystävän kanssa (tuli walesistä lomalle) juoruja keskustassa.
Et kai sä farkkuja oo menos ostaa :D
Mä ostin ne eilen, ja jumalauta että mun perse näyttää niissä hyvältä!! Hauskinta tässä on se, että funtsin ensin ostavani vähän kalliimmat, paremmat farkut. Koot vaan eivät sopineet tän figuurin kanssa yhteen mitenkään, kunnes kävelin Seppälän -50% vaatteiden ohi. Siellä oli 59,95 farkut alennettu ensin 19.95 ja siitä pois 50%. Ei paha!! Sama juttu kuin aikaisemmissa farkuissa jotka ostin; kiersin pari tuntia, mitkään ei sopineet, ja Seppälän alennuksistä mä nää löysin, hintaan 14,95. Mä oon ale-shoppaaja. Tai sit ale-vaatteet vaan sopii mulle :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Mä oon ale-shoppaaja.
Millon lähetään??? Mä en osaa shoppailla. Tule apuun Anja :oops:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Siis ihan oikeasti, katoaako vanhemmilta ihmisiltä äänenvoimakkuuden kontrolli? Milloin tämä tapahtuu, kun täyttää 50?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:Siis ihan oikeasti, katoaako vanhemmilta ihmisiltä äänenvoimakkuuden kontrolli? Milloin tämä tapahtuu, kun täyttää 50?
No mutta eihän puhelimessa se vastapuoli voi kuulla mitään jos ei toinen huuda. Katsos kun välimatka on sen verran pitkä.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:
No mutta eihän puhelimessa se vastapuoli voi kuulla mitään jos ei toinen huuda. Katsos kun välimatka on sen verran pitkä.
:doh: Tosiaan. Testaankin itse kun tulee seuraava puhelu Kiinasta/Intiasta/Etelä-Amerikasta....
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin