Tosi paska Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kid kirjoitti:
Eilen tehtiin alkukaupat ja loppukaupat kämpästä tehään helmikuussa. Muuttaa päästään maaliskuun alusta. Millään malttais odottaa.
Mä olen mielessäni jo sisustanut kämpän, saa nähä mitä mister mister tykkää..
Sauna, piha ja takka :h:
Ihkua!

Mua on alkanut vähän vituttamaan noi omat asuntokaupat. Juttelin meidän hallituksen pj:n kanssa ja kuulemma toi takapiha ei olekaan mun vaan jonkun naapurin.. ja toisekseen tuolla on putkiremppa tehty ja edelleen jotain häikkää putkissa josta mulle ei tietenkään ole kerrottu mitään.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:
Think kirjoitti:
No mutta eihän puhelimessa se vastapuoli voi kuulla mitään jos ei toinen huuda. Katsos kun välimatka on sen verran pitkä.
:doh: Tosiaan. Testaankin itse kun tulee seuraava puhelu Kiinasta/Intiasta/Etelä-Amerikasta....
Asiasta kukkaruukkuun. Sähän lähentelet jo tuhannen viestin rajaa. Miltä nyt tuntuu?
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun. Sähän lähentelet jo tuhannen viestin rajaa. Miltä nyt tuntuu?
Hävettää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
feliformia

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Nukuin pommiin aamulla, koska laitoin herätyskellon pois päältä ja näin unta, että lähdin duuniin. Unessa nukahdin junaan ja heräsin Kauklahdessa, jossa tarkastajat potkivat mut junasta. Kauklahdessa oli aivan täysi kesä, vaikka muualla oli talvi. Tässä vaiheessa heräsin ikävään todellisuuteen ja jouduin kampeamaan itseni sängystä ihanan ja lämpimän miehen vierestä :(

Tasapainottaakseni myöhästymistäni unohdin - siis oikeasti unohdin - kellokorttini toisen takin taskuun, joten en todellakaan aio olla täällä niin kauaa tänään, että tunnit tulevat täyteen.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:
Think kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun. Sähän lähentelet jo tuhannen viestin rajaa. Miltä nyt tuntuu?
Hävettää.
Siitäkö tämä minun myötähäpeän tunne sitten tuleekin...
Ovela kuin orgasmi
Enttu

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

2 pvää viel tarttee katella näitä betonimöhkäleitä ... huomisiltana sit porukoille viideks pvää ja vasta vkon päästä takas.Mä taidan viettää
uuden vuoden täällä betonibunkkerissa,lähes vko sukulaisten kanssa
vähän liikaa :twisted:

Mä voisin muuten tarvii alennusmyynteihin naispuolista stylistia :wink:
feliformia

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Aika kamalaa. Eilen ystäväni kertoi, että hänelle rakas ihminen on joutunut sairaalaan ja toivoa ei juuri ole. Siitä lähtien mun päässäni on soinut Corpse Bride -leffasta tuttu renkutus:

Die, die we all pass away
But don't wear a frown cuz it's really okay
And you might try 'n' hide
And you might try 'n' pray
But we all end up the remains of the day
...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:jotain farkkuhöpötystä
Mä ostin kahet! Siis ale-farkut (yht. 25 euroa). Tiedät-kyllä-mistä..siis Zipistä. Se on hullu juttu, et aina ku meen vaan moikkaa ystävätärtä sinne, ni aina tarttuu halpisfarkkuja mukaan. Ois kyllä pikkuhiljaa jo tarvetta muillekin vaatteille..
Nyt tosiaan peppu näyttää niin hyvältä, et täytyis ottaa melkein valokuvia. (No juu ei ehkä nyt kuitenkaan.)

Joo, ja oli sit niin vallan mukava ilta muka-shoppailessa, et oli sit pakko poiketa baariinkin..ja olin vasta joskus kahdelta himassa. Arvatkaapa vaan, kuinka hyvä olo nyt on? Mut ei haittaa, ku on mukavaa, eikä tänään tarvitse suorittaa yhtään mitään. Paitsi pestä sitä kuuluisaa pyykkiä.. Ku kaikki muutki Kitinä-tytöt kerran pyykkää kokoajan. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vituttaa. Mun Ed Light maistui normaalia kitkerämmältä eikä ollut yhtään niin hyvää kuin yleensä.

Kumma kyllä, että tuo tuntuu nyt pahimmalta ongelmalta, vaikka asiat on yhtä paskasti kuin ennenkin. Oudon hyvät perusfiilistelyt. Tuntuu, että elämässä olisi jotain ideaa vaikka järki tietää, ettei ole.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:
Mä ostin ne eilen, ja jumalauta että mun perse näyttää niissä hyvältä!! Hauskinta tässä on se, että funtsin ensin ostavani vähän kalliimmat, paremmat farkut...
Kaikille farkkuja halaaville (!) mainostan ruotsalaisia Flash-farkkuja. Liike löytyy Sellosta ja farkut ovat kohtuuhintaisia (n. 40 egee), hyvin leikattuja ja mukavia.

Ja Elppis, en nähnyt sua televiisorissa, mutta muuten olen nähnyt sut ja vakuuttuunut, että olet nätti. Ilman Rolf Nordströmin veistäkin.
Kikkelis kokkelis.
millivanilli

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dodich, tämän vuoden viimeinen tentti on takana. Kävin shoppailemassa lahjoja Stockalta ja nyt olen töissä. Olo on niin kuollut.. mä en ymmärrä miten olen nukkunut noin huonosti parina yönä. Mä olen pariin otteesseen herännyt siitä, että on avokin varpaat suussa, eli olen kääntynyt.. sitten muistan ravanneeni vessassa pariin otteeseen.. ja kerran havahduin siihen, että söin perunalastuja. Onneksi huomenna on vain töitä, ei tarvitse ravata ties missä.. IhQua!

Mä voisin tehdä laskut, reskontran ja sitten häippästä kotiin leipomaan. Tekisin mieli leipoa elämäni ensimmäinen mud cake.
Dumari

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vilmassa uudet tuulet ja ovet paukkuvat; pari työnjohtajaa lähtee, toimistotyöntekijöitäkin jokunen kipale jo häippässyt. Näin siinä käy kun aletaan kaikkea tekemistä kyttäämään ja "säätäämään kustannustehokkaammaksi" hinnalla millä hyvänsä.
safi

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

On kyllä aika paska päivä. Samoja hommia tekevää kamua oli taas vaihteeksi potkassu hevonen ja polven takaa oleva jänne vai mikä lie poikki. Eikä siitä ole, kun pari kuukautta kun viimeksi oli melkein pää kainalossa vastaavan tilanteen jäljiltä. Monta kertaa olen sille yrittänyt selittää, että jättää ne hankalat päävikaset elukat laittamatta tai ainakin tuuppaa niihin ensin rauhottavaa, niin ettei korvakaan enää heilahda. Noita kuritta kasvaneita tappajakaakkeja tulee vastaan vuosi vuodelta aina enemmän ja enemmän ja missäköhän vika. Kokemattomissa omistajissa, joiden hevoset pyörittelevät niitä 6-0, vaikka homman pitäisi 500kg elukan kanssa olla hiukan toisinpäin.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Think kirjoitti:
Asiasta kukkaruukkuun. Sähän lähentelet jo tuhannen viestin rajaa. Miltä nyt tuntuu?
Hävettää.
...ja muistetaanhan vielä, että nyt tuhannetta viestiä lähettää Lilo 2.0. Jos Lilo 1.0:n viestipanos huomioidaan saldossa, hehkeä puna yltänee päästä varpaisiin :wink:
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
...ja muistetaanhan vielä, että nyt tuhannetta viestiä lähettää Lilo 2.0. Jos Lilo 1.0:n viestipanos huomioidaan saldossa, hehkeä puna yltänee päästä varpaisiin :wink:
Kaikilla meillä on salaiset paheemme. Mun aiv...tyhjiöllä nyt vaan on ilmavaivoja ja musta on aika häijyä piikitellä niistä näin joulun alla! Ei tähän vaivaan auta maitohappobakteerit!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:musta on aika häijyä piikitellä niistä näin joulun alla!
Muistanemme siis jatkaa piikittelyä välittömästi joulun jälkeen!
Ovela kuin orgasmi
silsis

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja silsis »

Taidan hippasta himaan hieman etuajassa. Huomiseksi pitäis olla ihan hommaakin, kun saatiin tänään iso ratas pyörimään. Ennakoin siis huomiset ylityöt jo nyt. Hitto, enhän mä itsekään usko tohon!

*hipsii*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti:Rahat menee joko kurkusta alas tai auton pakoputkesta(580€) ulos!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Camilla kirjoitti:
Ihkua!

Juttelin meidän hallituksen pj:n kanssa ja kuulemma toi takapiha ei olekaan mun vaan jonkun naapurin.. ja toisekseen tuolla on putkiremppa tehty ja edelleen jotain häikkää putkissa josta mulle ei tietenkään ole kerrottu mitään.
Kiits. On toi kyllä kumma juttu. Noistahan pitäis ehdottomasti kertoa etukäteen! Ja mitenkä niin piha ei oo sun? Ei tää käsitä..

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti: Sauna, piha ja takka :h:
Hei hei, multa taas menny ohi? Missä ja kuin iso?
Vantaalle muutetaan. Rauhalliselle alueelle mut hyvien kulkuyhteyksien varrelle.
66neliöö, erittäin toimiva pohja kaksiossa.
Oispa jo maaliskuu :ohyeah:
Enttu

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kid kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Ihkua!

Juttelin meidän hallituksen pj:n kanssa ja kuulemma toi takapiha ei olekaan mun vaan jonkun naapurin.. ja toisekseen tuolla on putkiremppa tehty ja edelleen jotain häikkää putkissa josta mulle ei tietenkään ole kerrottu mitään.
Kiits. On toi kyllä kumma juttu. Noistahan pitäis ehdottomasti kertoa etukäteen! Ja mitenkä niin piha ei oo sun? Ei tää käsitä..

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti: Sauna, piha ja takka :h:
Hei hei, multa taas menny ohi? Missä ja kuin iso?
Vantaalle muutetaan. Rauhalliselle alueelle mut hyvien kulkuyhteyksien varrelle.
66neliöö, erittäin toimiva pohja kaksiossa.
Oispa jo maaliskuu :ohyeah:
Kai pidätte sit tuparit kans :wink:
Kid

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Enttu kirjoitti:
Kai pidätte sit tuparit kans :wink:
Tietty, mut vain harvoille ja valituille. Rakkaimmille.
Bliss

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kid kirjoitti:Vantaalle muutetaan.
Oi. Mihin päin Vantaalle?? Mekin, mutta vasta ilm. ensi joulukuussa :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voihan vitura. Tässä istun ja odotan, viestintäjohtaja tulis hakee helkutin autonavaimensa. (Työaika loppui jo minuutti sitten, kuka maksaa ylityökorvaukset?!)
Ihan naurettavaa. Kohta jätän koko avaimet tänne. Saa sit rouva johtaja miettiä kotiinmenoa uudemman kerran. Haa!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumari

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ooon kohta minisäkillisen miniporkkanoita ja puol levyä sukulaatia syönyt. Ihan just pitäs olla tarpeeks energiaa vattassa ettei pyörry punttien alle.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tosi paska Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumari kirjoitti:Ooon kohta minisäkillisen miniporkkanoita ja puol levyä sukulaatia syönyt. Ihan just pitäs olla tarpeeks energiaa vattassa ettei pyörry punttien alle.
Porkkanat + suklaa on muuten hyvä yhdistelmä. Aasi arvostaa!
Vastaa Viestiin