Voihan...Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Joulu aatonaatonaatto.
Hyvää jouluressiä vaan kaikille!
Vittu. Mun työntantaja tarjoais maailman kiinnostavinta koulutusmahollisuutta. Helvetti. Ei mua kiinnostais sitoutua, mutta toi koulutus kiinnostaa ihan kympillä ja maksais muuten päälle 750,-eeroo...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Anna kuukahti jo ja mie vielä tuuppailen hetkisen. Joululoma alkoi!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Anna kuukahti jo ja mie vielä tuuppailen hetkisen.
Soot ihan kauhee pervo. Anna Annan nyt nukkua rauhassa eläkä tuuppaile.

Ukko läks töihin ja minen saa unta. Keitänkö kahvit vai meenkö takas nukkumaan? Uni ei kyl tuu, sen verran kettumainen se on viime aikoina ollut...
bedlam

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenia. Kohta lähtö junaan ja sitten kohti Kainuuta. Sieltä auto pyllyn alle ja Savoon ajelemaan joulun viettoon. Jee! Ja löytyi pukinasukin eilen, maksoi ihan sikana kyllä. Hyvät joulut vaan kaikille sitten niin!
Dumari

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta. Eka TPK!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tokako teepeekooko? Kuudes töipäivä putkeen, tämän jälkeen eli noin 14.32 lähen pois täältä kimpsuineni, jee. Mahtaako olla junat tupaten täynnä.. ahistaa se hieman. Haluan pitää jalkoja penkillä ja lukea sanomalehteä, ja se ei onnistu jos on vierustoveri. Aivan kamalaa sellainen tällaiselle yksinäiselle erakolle, ellei se sit ole joku tuttu, että voi olla rennosti. Vetinen ja hyvin vittumaisen tuulinen keli oli äsken tuolla.
Dumari

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Tokako teepeekooko? Kuudes töipäivä putkeen.
Kyllä sie oot toka ja mulla on 12:sta työpäivä putkeen. Joulun kyllä lomailen (lukuunottamatta tapania).
millivanilli

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kolmas tpk

Viimeyönä en sitten ole näemmä koskenut perunalastuihin, mutta joulutortut oli vähentynyt... Damn. Yritä nyt laihduttaa, kun syön sitten itseltäni salaa öisin :P

Hyvää Huomenta kaikille!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Että osaa valita flunssa oikean paikan taas. Kiitos niin vitusti. Eiliset fiilikset loppui tähän aamuun. Perkele :maanantai:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia vainnn! (BB-Sarppa:)
Aamu alkoi vallan mukavasti glögillä, ja saksofonistikin tossa soittelee. Luksusta. Ei meinaa malttaa töitä tehä. Luultavasti tästä tuleekin kyllä aika rauhallinen päivä. (Mutta miksi ruokalistassa ei lue jotta RIISIPUUROA??)
Duunin jälkeen onki sit kiirettä, ku pitää ihan Vantaalle asti lähteä sukuloimaan ja mukuloimaan. (<- keksin eilen uuden sanan)
Ensin kattoo ystävän parikuukautista pikkuneitiä ja sit vielä serkun vuoden vanhaa. Ja jälkimmäisessä paikassa on vielä suurehko osa muutakin sukua. Kiirettä pitää. (Enkä tunne Vantaata juuri yhtään, mitenköhän osaan suunnistaa siellä paikasta toiseen?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joku Sirkka Salo saa mun osoitteeseen enemmän joulukortteja kuin minä. Ihan prikulleen mun osoite, mutta Sirkka ei asunut kämpässä ennen minua eikä asu nyt. Eikä saanut viime jouluna kortteja mun osoitteeseen.

Ensimmäinen Sirkan saama joulukortti oli kuva jonkun puolivuotiaasta kersasta tonttulakki päässä. Sen heitin roskiin, koska en hyväksy sellaisia kortteja. Hävetkää, ei voi olla typerämpiä ja joissain tapauksissa sopimattomampia joulukortteja (lisäksi vauvat on aika rumia). Muut kortit olen säästänyt ja aion joulumielellä toimittaa Sirkalle oikeaan osoitteeseen, jos sen vaan saan selville.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
imbesiili

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

killfuck
Viimeksi muokannut imbesiili, 22.12.2006 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
imbesiili

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

shitcock
Viimeksi muokannut imbesiili, 22.12.2006 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

imbesiili kirjoitti:Salo Sirkka
Lankapuhelinnumero: 09 8546613
Vaakatie 27
Kunta: Vantaa
autofire taas päällä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

imbesiili kirjoitti:Salo Sirkka
Lankapuhelinnumero: 09 8744032
Norkkokuja 3 C
Kunta: Vantaa
Se on tää, mä selvitin jo ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Tänään alkaa vapaat Tapaninpäivään asti!! Viiden aikoihin Töölööseen moikkaamaan kummipoikaa lahjojen kera, ja sieltä jouludrinksuille parin kaverin kanssa.

Huomenna isku Hakaniemen halliin, toivottavasti kalat ja lihat ei lopu kesken ;) Aaaah, mä odotan sitä syömistä jo nyt *slurps*

Mut joo, ei mulla muuta..
The great club outshines the individual, always and forever.
silsis

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

On kiva kuulustella, kun jengi haluaa jouluksi kotiin :D
millivanilli

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti: Huomenna isku Hakaniemen halliin, toivottavasti kalat ja lihat ei lopu kesken ;) Aaaah, mä odotan sitä syömistä jo nyt *slurps*
Mä ajattelin tänään lähteä metsästämään jouluruuat. Kalkkuna ja sillit on jo ostettu, kaikki muu pitäisi hankkia tänään. Täytyy toivoa, että saan auton lainaan, ettei tarvitse hoiperrella ruokien kanssa pitkää matkaa kotiin.
feliformia

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Yärgh, ei ole vielä edes joulu ja olen saanut yliannostuksen suklaasta. Toimistolle tuodaan koko ajan lisää suklaarasioita enkä voi olla syömättä suklaata, vaikka en siitä edes niin erityisesti välitäkään. Kamala turvonnut ällö olo. Joulun jälkeen alkaa taas tiukka dieetti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi hyvää päivää sentään. Ensinnäkin poni ontuu taas. Toisekseen mulla on Lahdessa jotain todella aivottomia kolleegoja, joita ei saa neuvoa ja jotka eivät kuitenkaan osaa hoitaa hommiaan.
safi

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Joulustressistä ei tietoakaan. Allekirjoittanut paiskii sivuhommia kaikki joulunpyhät ja vuodenvaihteenkin samaan syssyyn. Rahan tuloa ei voi estää ja, koska tilillekkään ei rahaa sattuneesta syystä voi laittaa, niin taidanpa saada sen takan hankittua hiukan suunniteltua nopeammalla aikataululla ; ).

No aattoiltana käväsen vanhuksien, mummon, siskon ja sen uuden miehen kanssa valmiiseen pöytään. Ei paljon helpompaa vois joulun vietto olla.
Dumari

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

feliformia kirjoitti:Yärgh, ei ole vielä edes joulu ja olen saanut yliannostuksen suklaasta. Toimistolle tuodaan koko ajan lisää suklaarasioita enkä voi olla syömättä suklaata, vaikka en siitä edes niin erityisesti välitäkään. Kamala turvonnut ällö olo. Joulun jälkeen alkaa taas tiukka dieetti.
:p: Muista sit uuden vuoden jälkeen voivotella salilla isoon ääneen kuinka paljon liikaa kinkkua tuli syötyä ja kuinka kaameeta se taas on...
*puistatus*

Jokaisen uuden vuoden alussa salille ilmestyy semmoisia kaakattajia ja ne sit kait tekee sen kuukauden tai kaksi ja sit...
Huh, onneksi käyn semmoisella salilla joka on yber-trenditön ja vapaa "kinkun polttajista".

ps. emmä usko että sä kuulut siihen kastiin kuiteskaan =P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomisaamuna aikaisin pitäisi lähteä ajamaan kohti helvettiä, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa istua kipeällä perseella monta tuntia ratissa. Ja viettää muutama yö paskalla vuodesohvalla. Varsinkin kun en itse "vietä" joulua, mutta pakko kai mennä porukoille kärsimään heidän joulustressistään kun kaiken on pakko olla kuin muillakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onneks täällä ei oo suklaata ja onneks oon tosi ronkelikin niitten suhteen. Joulutorttuja oon vetäny jo ainakin neljä tän kuun aikana, hyi helkkari. Lupaan, etten syö enempää, nehän on sitäpaitsi ihan turhia. Ei niissä maistu mikän muu ku se luumumömmö. Loppu on voita ja vehnäjauhoja, yöks. Ja onneks meillä ei oo mitään kinkkuakaan, yöks. Kylmentynyt liha on sitäpaitsi kamalan makuista, riippumatta siitä on ko se chickenii vai sikaporsasta vai lokkia tai ponia, aivan sama. Hyi. Vitsit että rupes nukuttaan! Haluaisin jo mennä odottamaan junaa ja tupakoimaan. Täällä en harrasta röökaamista.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elppis kirjoitti:
Huomenna isku Hakaniemen halliin, toivottavasti kalat ja lihat ei lopu kesken ;) Aaaah, mä odotan sitä syömistä jo nyt *slurps*
Urgh, kilpailijoita. Sovitaanko ihan suosiolla niin, että iskette kiinni lihaan ja jätätte ainakin lämminsavulohen rauhaan :igor:
Don't Panic!
Vastaa Viestiin