Voihan...Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aah, sainpahan nukuttua pari tuntia lisää, ehanaa.
Tänään tosiaan vielä viimeiset jouluostokset, sukuloimaan ja sitten kotiin. Pipareita pitäs leipoo, porkkana ja perunaloota tehdä jne.

Mua sit naurattaa muuten toi Bluntlyn allekirjotus. Oli se vaan hauska juttu :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jiihaa!
Ilmoittauduin sairaaksi. Otin orjuutuspuhelimen, nyt on taas harda päivitetty kahdeksi vuodeksi, mut alkoi puhlinkulut karkailemaan

Mut vieläkin vituttaa pakaripitki, nyt joutuu venymään jo 735€, vitun vitun vitun vittu! Oikeen hyvin suunniteltu auto vaihtoa varten pitää purkaa alakertaa lian paljon, ja se saatanan katalysaattori.
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:Mua sit naurattaa muuten toi Bluntlyn allekirjotus. Oli se vaan hauska juttu :D
Olenko ainut, joka ei osaa oikein tulkita sitä yksiselitteisesti?

1) =haistakaa p**ka, minä maksan

2) kirjaimellisesti sanottuna jossakin hieromalaitoksessa

Outo maailma. :)
PerttiMakimaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:Jiihaa!
Ilmoittauduin sairaaksi. Otin orjuutuspuhelimen, nyt on taas harda päivitetty kahdeksi vuodeksi, mut alkoi puhlinkulut karkailemaan
Minkä "halvan" diilin teit? Mikä luuri?
ninnithequeen

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mua sit naurattaa muuten toi Bluntlyn allekirjotus. Oli se vaan hauska juttu :D
Olenko ainut, joka ei osaa oikein tulkita sitä yksiselitteisesti?
Ihan täällä palstalla sanottua.
PerttiMakimaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ninnithequeen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mua sit naurattaa muuten toi Bluntlyn allekirjotus. Oli se vaan hauska juttu :D
Olenko ainut, joka ei osaa oikein tulkita sitä yksiselitteisesti?
Ihan täällä palstalla sanottua.
Sitten ongelmana lienee, että en tiedä tilannetta?
Kid

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bliss kirjoitti:
Kid kirjoitti:Vantaalle muutetaan.
Oi. Mihin päin Vantaalle?? Mekin, mutta vasta ilm. ensi joulukuussa :]
Vaaralaan :] Tuleeko meistä sit naapureita vai muutatteko ihan toiselle puolelle?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jiihaa!
Ilmoittauduin sairaaksi. Otin orjuutuspuhelimen, nyt on taas harda päivitetty kahdeksi vuodeksi, mut alkoi puhlinkulut karkailemaan
Minkä "halvan" diilin teit? Mikä luuri?
N73 stockasoppari 1Gt muistikorttu 250min kk 25Megaa tavua 100 tekstaria jne. reilu 30..
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Niba kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Minkä "halvan" diilin teit? Mikä luuri?
N73 stockasoppari 1Gt muistikorttu 250min kk 25Megaa tavua 100 tekstaria jne. reilu 30..
Ottamatta kantaa sopimuksen halpuuteen, itse puhelin on kyllä tätä päivää. Tuolla Symppariversiolla pitäisi pärjätä melko pitkälle tulevaisuuteen.
ninnithequeen

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Jiihaa!
Ilmoittauduin sairaaksi. Otin orjuutuspuhelimen, nyt on taas harda päivitetty kahdeksi vuodeksi, mut alkoi puhlinkulut karkailemaan
Minkä "halvan" diilin teit? Mikä luuri?
N73 stockasoppari 1Gt muistikorttu 250min kk 25Megaa tavua 100 tekstaria jne. reilu 30..
Mitä sun vanhalle puhelimelle tapahtuu?

Nimimerkillä minä ja iänikuiset akkuongelmani.
feliformia

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Dumari kirjoitti:Jokaisen uuden vuoden alussa salille ilmestyy semmoisia kaakattajia ja ne sit kait tekee sen kuukauden tai kaksi ja sit...
Huh, onneksi käyn semmoisella salilla joka on yber-trenditön ja vapaa "kinkun polttajista".
Munkaan salilla ei onneksi pahemmin noita näy, koska se on Helsingin Kaupungin omistama sali ilman mitään turhia hienouksia. Kaakattajien sijaan saamme nauttia mm. tyynyliinan näköinen rätti päässään treenaavista kummajaisista.

Tästä tuli mieleen - jossain naistenlehdessä oli taannoin juttu tyyliin "Näin meikkaat kuntosalille". Voi luoja :roll:
NuoriDaavid

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Leppävaaran Dana Fitnessissä käy semmoin über-kropalla (+silikokoneilla) ja huipputrenditreenivaatteilla varustettu tod. näk virolainen nainen treenaamassa.

On äärettömän vaikea olla tirkistelemättä, yritän kyllä!
silsis

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

NuoriDaavid kirjoitti:On äärettömän vaikea olla tirkistelemättä, yritän kyllä!
Tietääkö vaimosi 8)
NuoriDaavid

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

silsis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:On äärettömän vaikea olla tirkistelemättä, yritän kyllä!
Tietääkö vaimosi 8)
Take a wild guess.
Tsaari

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

feliformia kirjoitti: Kaupungin omistama sali ilman mitään turhia hienouksia.
Allekirjoittanut ei taas kehtaa käydä noilla kunnallisilla saleilla narujaan heiluttelemassa. Tuplajääkaapin kokoiset kaverit kun latovat tankoon kolmatta sataa kiloa rautaa niin allekirjoittaneen muutama kymmen kilo näyttääkin niin säälittävältä että oikein hävettää :wink:
silsis

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsis »

NuoriDaavid kirjoitti: Take a wild guess.
Sä oot niin äijä, et lypsit tän mun kyssärin kommentoidaksesi lopuksi, et se olikin vaimoni :wink:
NuoriDaavid

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

silsis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Take a wild guess.
Sä oot niin äijä, et lypsit tän mun kyssärin kommentoidaksesi lopuksi, et se olikin vaimoni :wink:
No jos on niin onneksi olkoon. Näyttää kyllä sellaiselta High-maintenance-tyypiltä.

Salilta lähtiessä upea turkiksin koristeltu pitkä nahkatakki päällä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Leppävaaran Dana Fitnessissä
Paljonko tuolla on kuukausimaksu? Jos tuo Elixia nyt kovinkin kallistuu niin ei ehkä persekestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kyl sitä tänään varmaan joutuu korkkaan. TJ 2h töitä. Ekaks pitää kyllä luukku saada siivottua ja shit rata kutsuu.
NuoriDaavid

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Leppävaaran Dana Fitnessissä
Paljonko tuolla on kuukausimaksu? Jos tuo Elixia nyt kovinkin kallistuu niin ei ehkä persekestä.
Käyn kertamaksukortilla (Elixiaan ei kait sellaista saa?). Kymmenen kerran kortti on muistaakseni 85 ekua. Et kai meinaa vain tulla apajille?? Salilla mahtuu vain yksi tirkistelijä kerrallaan!

:hep:
ninnithequeen

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Kyl sitä tänään varmaan joutuu korkkaan. TJ 2h töitä. Ekaks pitää kyllä luukku saada siivottua ja shit rata kutsuu.
Haist kakka. Meitä odottaa viimenen joululahjaostosreissu, sit rundi sukulaisille ja hautausmaalle. Pitäs siivotakin (pyykkikone pyörii kyl) ja valmistella joulusapuskoita. Niin, sitten illalla myöhään kun kotio päästään. Siin ei paljoo radat kutsu.

Olenko mä huono ihminen, jos OSTAN pienen porkkanalaatikon, enkä tee sitä itse? Ihan tyttöä varten, koska me muut emme silleen välitä. Makarooni- ja perunalaatikot kyllä teen itse, joten uuni on aika täynnä kinkun ja muittenkin takia...

Ja toinen kysymys: 5,5-kiloinen kinkku on sulanut vajaat 2 vrk. Milloin olis paras aika kipata se uuniin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti: Et kai meinaa vain tulla apajille?? Salilla mahtuu vain yksi tirkistelijä kerrallaan!
Ei hätää, olen luomun kannalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Ja toinen kysymys: 5,5-kiloinen kinkku on sulanut vajaat 2 vrk. Milloin olis paras aika kipata se uuniin?
Meiän kinkun kyljessä sanottiin, että optimaalinen sisälämpö uuniin työnnettäessä olis +10 astetta, mutta milläs semmosen mittaa, kun kinkkulämpömittari ei taida värähtääkään ennen kuuttakymppiä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Kyl sitä tänään varmaan joutuu korkkaan. TJ 2h töitä. Ekaks pitää kyllä luukku saada siivottua ja shit rata kutsuu.
Haist kakka. ei paljoo radat kutsu.
Elämä on ratkaisuja. Aion naattia stressittömästä joulustani täysin pulloin :P
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Voihan...Perjantai

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti: Olenko mä huono ihminen, jos OSTAN pienen porkkanalaatikon, enkä tee sitä itse? Ihan tyttöä varten, koska me muut emme silleen välitä. Makarooni- ja perunalaatikot kyllä teen itse, joten uuni on aika täynnä kinkun ja muittenkin takia...

Ja toinen kysymys: 5,5-kiloinen kinkku on sulanut vajaat 2 vrk. Milloin olis paras aika kipata se uuniin?
Olet! Mutta arvaa kuinka huono mä olen kun ostin kaikki laatikot meidän työpaikan ruokalasta. Tosin ne onkin käytännössä kotitekoisia.

Jälkimmäiseen kysymykseen: Riippuu siitä missä se on sulanut? Jääkaapista ei kannata kipata sitä suoraan uuniin...ihan vaan vinkkinä.
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin