STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ilmaiseksi saa halata Stadinarskalle hyvän Joulun!

Olen Lilo ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan
0
Ei ääniä
Olen Camilla ja mielelläni halaan mukavaa poniltatuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan
0
Ei ääniä
Olen Ann ja mielelläni en tapa mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua välimatkan päästä
0
Ei ääniä
Olen Xiberia ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja pussaan Pumpin kiihoittamana hyvää joulua korvaan
0
Ei ääniä
Olen Suvimussukka ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa enkä haluaisi päästää irti ollenkaan ja kuiskaan hyvää joulua suuhun
0
Ei ääniä
Olen Millivaniliini ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan jos ei vaan ihana avokkini näe!
0
Ei ääniä
Olen Ninni ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan ja katson ettei punainen tukka polta kasvoja
2
17%
Olen Geetzu ja olen toiminnan nainen. Mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan vaikka me toistemme fanit emme vahvistuksia tarvitse.
1
8%
Olen Mustis enkä ole yhtään mustis ja mielelläni halaan mukavaa sudeltatuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan ja nimenomaa Arskan korvaan
1
8%
Olen Bliss, kuvan mukaan siis kaunis silmäkuvatyttö, ja mielelläni halaan mukavaa hyvinkäyttäytyvää kädet kurissa pitävää Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan
0
Ei ääniä
Olen Keikaus ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan vaikka se ei ole karvainen
1
8%
Olen Rouva Pupu ja mielelläni halaan siivoukseni yhteydessä mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan ballerinatanssiessamme parketilla
1
8%
Olen Superior ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan koska Arska pelasti Superin kerran pulasta Pamela-komennuksella
0
Ei ääniä
Olen Elppis ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan vaikka rakkaudestani en vieläkään ole varma
0
Ei ääniä
Olen Aydemir ja olen varmaan Thaimaassa? Mutta Arska ottaa jo nyt vastaan halin, kiitos!
0
Ei ääniä
Olen Hermine ja vaikka olen hissukka olen aivan järjettömän innostunut halaamaan Arskalle Joulut!
0
Ei ääniä
Olen Slam ja sotilaallinen hienoa rehellistä miestunnetta täynnä halaan Arskalle joulua vastavuoroisesti
1
8%
Olen Candyman ja en nyt tarjoa namuja ja otan tosiaan lämpimän karskin halauksen suosikiltasi Arskalta
0
Ei ääniä
Olen Niba, enkä halaa, mutta kun Stadinarska ei ymmärrä mitä tarkoitan niin täytyy kai sitten kuitenkin halata!
0
Ei ääniä
Olen Dumari, häpeän ilkeyksiäni mukavalle Turskalle ja halaan sovinnoksi Arskaa. Arska myös antaa anteeksi.
0
Ei ääniä
Olen Aasi ja vaikka emme erityisesti tunne on minun aivan pakko halata Stadinarskalle Hyvät Joulut
0
Ei ääniä
Olen Feliformia ja mielelläni halaan mukavaa hyvältätuoksuvaa Stadinarskaa kauan ja kuiskaan hyvää joulua korvaan jos vain jaksan rankan treenin jälkeen
0
Ei ääniä
Olen Mylwin ja joudun suorastaan jo korvauksena halaamaan Arskalle Hyvät Joulut maksuksi vaimon "töistä"...
0
Ei ääniä
Kuulun joukkoon Elukka,Bedlam,Irmelianneli,Ihminen,Sipsi, Lolita, Imbesiili, Nuoridaavid, Silsis,Safi Enttu, SyttiK,Bluntly Nexie,PerttiMakimaa, Kid ,Tsaari,Think,Mdm,Vaola ja järjestämme ryhmäseksikohtauksen ja lopuksi kaikki halaamme sutenööri-Arskan
2
17%
olen se joka ei ole mainittu ja siksi arska lupaa ottaa tämän oikein erikoishalaukseen ja toivottaa hänelle suukon kera Hyvää Joulua!
3
25%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NYT TEIDÄN EI TARVITSE enää kärsiä kurjuutta ja yksinäisyyttä ja tylsyyttä. Olen takaisin. ELÄVÄNÄ ainoana oikeana Stadinarskana.
Jossain oli teksti jonka mukaan oli supersunnuntai ilman Turskaa. Se on toivotonta lohdutusajattelua!
KOSKA olen mukava ihminen, mukavan ihmisen imagoon ei kuulu erityinen salailu, eihän. kaikenlainen salailuhan on jossain määrin tympeää. Kerroin vain lakonisesti, että olin etelässä suuren kirkasvalolampun alla ja se oli aina päällä! Ja päivällä plus 24 max ja minimi olikin 7. Keikaukselle en tuonut ollenkaan siellä hänelle olleita miehiä. he näyttävät jokseenkin pelottavalta. Ihan mukavia kylläkin jos ulkonäöstä ei perusta, heh.

JA MITÄPÄ SITTEN?
KAIKKI HYVÄ ON VAIN VÄLIAIKAISTA! Olen minäkin joulunakin sosiaalinenkin ja menenekin joulupöytäänkin omaistenikin pöytäänkin ja seurustelenkin ja makaankin ja lorvittelenkin Suomessakin enkäkin Kitinäänkin ehdikin useinkaankin varmaankin .
Välipäivinäkin enemmänkin sittenkin.

Kyselyssäni toivotan kaikille teille jotka jotenkin tunnen, hyvää joulua ja otan teiltä jouluhalin vastaan. Puristakaa rajusti!

Ja teille, joita en muista, ei suinkaan tarkoita sitä että olisitte huonompia vaan parempia, hihiii... ja siis

KAIKILLE ARSKALTA OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JA ISO HALITUS. Ann kuitenkin ottakoon sen puukon sieltä ja pudottaa sen lattialle, HETI !
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.12.2006 0:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nojoo, mä unohdin itseni ja halaan nyt itseäni.
Ei oikein tunnu välttämättä kovin makealta. Feikiltä...
:(
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ei paskempi juttu! En turhaan ostanut Pieru Cardinin Bleu Marine pour lui eau de toilette deodoranttia!

Tunttu oikheen hyvälthä! Kiitos Pupu ja Keikku. Olette upeita naisia!
Ja kolmas tuntematon myös kiitos.
Ja minä itse myös olen hurmaantunut dödööni.

Hyvä tulos jo nyt. Sillä elää jo kevyesti. Odotan jatkoa valmiina 24h vrk palveluksessanne koska olen ahne!
Valmiina kuin partiolainen!

Ja SLAM. Olet ollut koko viikon kärsimyksessä ilman ohjaajaasi Arskaa, ja sitten kun tulen niin kirjoitat johonkin muualle. Sietäisi saada karttakepistä, mutta Jouluarska on armollinen ja lempeä herrasmies.

Hiänolla kiälellä sanottuna kentlemanni
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.12.2006 1:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Quarter

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Pienennä tekstejäsi, lopeta äänestyksien floodaus ja lyhennä otsikoitasi. Alkaa nyppimään toimintasi :evil:

terv: natsimode
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:äijä jaksaa
Slam:

Kiitän Hyvistä jouluista ja Slamille maittavaa Joulua myös. Me olemme reiluja ja kannustamme toisiamme elon kiviselläkin tiellä!
Tosin sun pitäisi pärjätä paremmin kun sulla on rekka ja mulla pikkuauto, ettäs TIIÄT!!!

Vielä yön selkään oppituntia:

Kohta a) Stadinarska ei ole äijä

Kohta b) Stadinarska on nyt Jouluarska

Kohta c) Koska olet mukava niin kohta c:tä ei ole. Saat mennä. Oppitunti päättynyt.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Quarter kirjoitti:Pienennä tekstejäsi, lopeta äänestyksien floodaus ja lyhennä otsikoitasi. Alkaa nyppimään toimintasi :evil:

terv: natsimode
Kuuntelen toki natsia koska olen kesävänrikki lempeä itsekin.
Mut enkö kuiteskii ole aika pientä noin tekstin määrään nähden laittanut!!
Se on nyt vaan tää into kun sain kirkasvalolamppua liikaa, jookosta! Mutta suomennatko vielä mitä tuo äänestyksen floodaus on? Mainostustako? Mäyrä hyvä, rauha sun joulullesi, se on siis huumoria, nääs. Mutta entisenä sotilaana palaan ruotuun ettei sua nypi! Näin Jouluna Jouluarska anoo ymmärtämystä myös Mäyrältä ja antaa hänelle nyppimättömät hetket.Menen nimittäin huomenna jo "joulunviettoon" ja sitten olen jo palannut mörkkiyteen. I promise you!! Ja pyytää muuten anteeksi kun ei nimeäsi mainittu? Apua. No, selvisihän tämäkin??
Se oli vahinko. Sä oot ihan hyvä natsi. Hyvää Joulua. Anteeksi.Adjö.Kääk.
Quarter

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Stadinarska kirjoitti:Mut enkö kuiteskii ole aika pientä noin tekstin määrään nähden laittanut!!
Se on nyt vaan tää into kun sain kirkasvalolamppua liikaa, jookosta! Mutta suomennatko vielä mitä tuo äänestyksen floodaus on? Mainostustako?
Ei ole. Terrorisoit teksteilläsi säännöllisesti.
Pidä into sitten vähän kurissa. Sattuu silmiin tuo koon 24 punainen teksti. Ja pidä otsikot ketjuihin lyhyinä. Samoin äänestyksesi vaihtoehdot eivät tarvitse olla monta riviä pitkät. Osaat tiivistää itseäsi.
Ovat huumoria joo. Mutta jotain rajaa silti.
Kiitos ja jouluja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Quarter kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mut enkö kuiteskii ole aika pientä noin tekstin määrään nähden laittanut!!
Se on nyt vaan tää into kun sain kirkasvalolamppua liikaa, jookosta! Mutta suomennatko vielä mitä tuo äänestyksen floodaus on? Mainostustako?
Ei ole. Terrorisoit teksteilläsi säännöllisesti.
Pidä into sitten vähän kurissa. Sattuu silmiin tuo koon 24 punainen teksti. Ja pidä otsikot ketjuihin lyhyinä. Samoin äänestyksesi vaihtoehdot eivät tarvitse olla monta riviä pitkät. Osaat tiivistää itseäsi.
Ovat huumoria joo. Mutta jotain rajaa silti.
Kiitos ja jouluja.
Jouluja Mäyräperheelle tai jos olet yksinäinen kulkija niin itsellesi!
Puhuin Ninnin kanssa ja lupasin hänelle.
Terroriepäily oli aika kova juttu. Kiistän olevani terroristi. Jotain rajaa tosiaan! heh.
Pienensin tekstikoot nyt, jotta jouluruoka ei takerru kurkkuun!
Ja älä ole vihainen kun en muistanna sinua tässä ketjussa, kyllähän mää nyt Mäyrän hyvin muistan!
Ketjut koetan tehdä nasevimmiksi, että ne eivät oo ylipitkiä ja ...mitäs se olikaan. Tiivistys? Mistä sä sen tiedät että osaan tiivistää? No, koetan koetan!
Joulut tosiaan sinnekin. Oliko se muuten kamalaa kun kerran luulin sua Skunkiksi?
Mä kyllä olen sua kohtaan ollut kovin vaatimaton tavoissani!
Parempaa jatkossa! Sulle muuten erityiskiitos siitä, että säilytät tuon avattaresi samana! Tuntee, nääs. Kerro vielä kumpi oot enemmän: Tosikko vai veitikka?
Dumari

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Dumari »

(x) Olen Dumari ja kiinnostaa ihan liikaa. EVVK. (piti lyhentää että natsimodekin jaksaa lukea)
imbesiili

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Stadinarska Is On Your Ignore List.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Dumari kirjoitti:(x) Olen Dumari ja kiinnostaa ihan liikaa. EVVK. (piti lyhentää että natsimodekin jaksaa lukea)
Huomenta. Tulin nyt tämän "padan" ääreen mutta kohta häivyn Stokkalle. Mulla on rautaiset suunnitelmat lahjojen antoon. Annan itseäni. No, tämä oli häpytöntä! Ei maar. Oon hankkinunna lahjat jo mut viel Stokkalta nuuskin vähän...se on kivaa! Siellä on jo Ale, hihhii!Tai ainakin talvijutuista kun ei oo talvee.

Dumari, se on terve! Sulle oli oma kohtansa oikein siellä. Mutta siis EVVK. Se tarkoittaa siis Erinomaisen Voimallista Virkistys Kiinnostusta. Kiitos Dumis.
Geetzu

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pus! Pallotin. Jouluhali.
silsis

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kuulun joukkoon Elukka,Bedlam,Irmelianneli,Ihminen,Sipsi, Lolita, Imbesiili, Nuoridaavid, Silsis,Safi Enttu, SyttiK,Bluntly Nexie,PerttiMakimaa, Kid ,Tsaari,Think,Mdm,Vaola ja järjestämme ryhmäseksikohtauksen ja lopuksi kaikki halaamme sutenööri-Arskan

Jep. Onhan tuossa muutama, jota vois vöyrästä :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

silsis kirjoitti:Kuulun joukkoon Elukka,Bedlam,Irmelianneli,Ihminen,Sipsi, Lolita, Imbesiili, Nuoridaavid, Silsis,Safi Enttu, SyttiK,Bluntly Nexie,PerttiMakimaa, Kid ,Tsaari,Think,Mdm,Vaola ja järjestämme ryhmäseksikohtauksen ja lopuksi kaikki halaamme sutenööri-Arskan

Jep. Onhan tuossa muutama, jota vois vöyrästä :wink:
No NIH! Laitoin kaikille jotain. Tein kardinaalimunauksen kun en laittanut Mäyrää mukaan ja hänhän oli närkästynyt. Mutta se haisunäädän haju, you know! Ja sitten mä vielä unohdin että hän on mäyrä! Lupasin olla nyt tiivistetysti. Ja ilman suuria kirjaimia ja pitkiä otsikoita. Koska tein virheen hänet unohtaessani niin maksan myös siitä. Olen oma Dumarini.
Silsis. Kiva että nautit ryhmähauskasta ja Hyvää Joulua! Muista kiittää lahjoista! toivoo sinulle Jouluarska!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Oi, siellähän on taasen tullut haleja. Ninnikin kaksi kertaa. Ooh. Mutta mikäettei. Minähän sen ymmärrän oikein hyvin. Ja Mustis ja tietenkin Geetzu. Aivan upeaa ja onnelistaa Arskaa. Mutta vielähän tuolla on resursseja halata. Mutta huono aika-huono aika kun "kaikki" ovat mamman ruokakupeilla, hihii.
Mut mut...siis se ihq juttuhan tää. mmmmm marabouuuu. :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NYT mä keksin sen, miksi Ann ja ulkomaalaiset eivät poikkea toisistaan juurikaan:
Molemmat sanovat tavatessaan: Hauska tappa sinut!
Ai että pidän Ann:sta ja odotan hänen halaustaan?? Ei vaan olen partiossa kun hullu uskalsin laittaa tällaisenkin ketjun.
Ja jos pitäisin Annista niin Mylwinhän olisi kovin mustasukkainen?
t. Jouluarska.
Niin, se nyt vaan oli Jouluarska...se on vähän...sellainen..höpsykkä... :lol:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tuossa "Sain lahjaksi" ketjun kirjoituksiimme erittäin hyvin sopiva vitsi edellä.
Ei nyt liity SA:n paluun iloitsemiseen. Olen tullut jo muutama päivä sitten, mutta halata voi ja olisi suositeltavaa vaikka ei olekaan joulu. Tarkoitan tulemisella siis sitä että tulin.
:roll:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: Terroriepäily oli aika kova juttu. Kiistän olevani terroristi. Jotain rajaa tosiaan! heh.
Et ole terroristi. Mutta ehkä vähän narsisti?

Btw, minkä takia sinut bannattiin Cityssä huhtikuussa 2004?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihme! Mut oli mainittu tässä oikein nimeltä! Oon ehkä ekaa kertaa missään gallupissa ja suorastaan (melkein) ylpeä siitä. Pallotin joo.
Jouluhaleja kaikille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Otan Nexien ja Vaolan!!!1! Uuh, pleasure overload...

*läpsii poskiaan*
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Terroriepäily oli aika kova juttu. Kiistän olevani terroristi. Jotain rajaa tosiaan! heh.
Et ole terroristi. Mutta ehkä vähän narsisti?

Btw, minkä takia sinut bannattiin Cityssä huhtikuussa 2004?
Nojuu, siis narsisti saattaa tulla mieleen, mutten mä oikeasti oo, kuiskaan sulle noin salaisesti. Se on sellaista paljonkirjoittamista ja pikku provoa. Myönnän että ei tarvitsisisi korostella itseään, ettei saa tympeän kuvaa epäoikeudenmukaisesti!

Kuinka ihmeessä olet muistanut tällaisen päivämäärän. Minä en itse omaisi hajuakaan. varma on, ettei minua ole bannatty koskaan. Puhetta on voinut humoristisesti olla, mutta itse lähdin. En muista miksi. kai se oli jonkun matkan jälkeen esim. Sinä vuonna matkustin paljon ja mulla oli menoja. taisin vain unohtaa tulla. Tää Kitinäjuttu on jotenkin inhimillisempi foorumi. Täällä on hasuja mutta hauskoja ja sitä kuuluisaa "munaa" ihan tarpeeksi.

Kiitos Homeboy muuten erittäin miellyttävästä kysymystyylistäsi! Olin ilahtunut! Laitan suosikkeihini!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

sipsi kirjoitti:Ihme! Mut oli mainittu tässä oikein nimeltä! Oon ehkä ekaa kertaa missään gallupissa ja suorastaan (melkein) ylpeä siitä. Pallotin joo.
Jouluhaleja kaikille.
No tämä oli ihan selvä! Olen tyytyväinen kun tein sut tyytyväiseksi. Sipsinipsiterkut Arskalta! :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: STADINARSKA on takaisin!Ilon hetkellä kuitatkaa halauksenne

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitän jälleen halauksesta. Se oli varmaan silloin kun olin epävarma missä kerroksessa Kampin kauppakeskuksessa oon ja joku oikein sieväkin tyttö kysyi kelloa. Menin tietenkin ihan sekaisin ja vastasin jotakin että "Certina tai Seiko". Myöhemmin tunsin lämpöaallon.
Ai hulluko? En ole vaan leppoisa herrasmies ja tämä tiedoksi mussukallekin jos lukee! :wink:

Olen kyllä hieman huolestunut pattereitteni väsymisestä. Muutamalta voisi tulla vielä halaus. Älkää hyvät ihmiset jäädyttäkö mua. Minen pysty kirjoottamaan iliman hellyyttä!
Vastaa Viestiin