SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kithinae N E W S Published by Stadinarska Oy

STADINARSKA MUUTTUU JOULUNA JOULUARSKAKSI VÄLIAIKAISESTI
Maailmalla kerrotaan, että kuuluisaksi Kitisijäksi tullut herra Sir Anders Stadin on muuttamassa imagoaan ja nimeään joulunajaksi JouluArskaksi. Luotettavien lähteiden mukaan hän kuitenkin pelkää terrorismia ja pelkää nimensä muuttuvan JouluTurskaksi. Niinpä hän vetoaa kaikkiin Kitisijöihin joka puolella maailmaa oikeudenmukaisuuden voittamiseksi.
JOULUARSKA ISKI JÄLLEEN. AI ETTÄ TEKI KUTAAAA!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.12.2006 1:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Siivosin jo eilen. Pölyt on kyllä vielä pyyhkimättä ja vessa kuuraamatta, joten ajattelen sinua, kun toimitan em. tehtäviä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Siivosin jo eilen. Pölyt on kyllä vielä pyyhkimättä ja vessa kuuraamatta, joten ajattelen sinua, kun toimitan em. tehtäviä.
AI ON VIELÄ jopa vessa kuuraamatta! No, kunhan nukut ensin virkeästi niin sitten vain huomenna suitsait sukkelaan!

Keikku, TUI TUI sullekin! Totesin jo toisella palstalla sun olevan niin sanottu laatunainen! :wink:

Keikkuterveisin
Jouluarska
slam

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja slam »

stadi soi ja tanere pauhaa, antakaa hänelle rauha huutaa!

ps. palaan kohta. ensin. ruokaa ja sitten taas viinaa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:stadi soi ja tanere pauhaa, antakaa hänelle rauha huutaa!

ps. palaan kohta. ensin. ruokaa ja sitten taas viinaa!
SLAM. Mulla on Joulumuistoketju tuossa alapuolella. Ja älä yritä viinalla hämätä kunnianarvoisaa Jouluarskaa! Sinunnäköisesi poika juo Jaffaa ja korkeintaan joskus Colaa.

MUTTA: NYT ON YÖ! yö! On yö!
Slammari!
Juu nou , se on tumma päivä nyt. Se on YÖ! Kamppaa itsesi ja vaakasuoraan asentoon. Jouluarska menee nyt näkemään kauniita unia. Olen ollut niin kiltti, että luoja antaa mulle beauty-DVD:n yöksi! :D
Viimeksi muokannut Stadinarska, 23.12.2006 0:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:stadi soi ja tanere pauhaa, antakaa hänelle rauha huutaa!

ps. palaan kohta. ensin. ruokaa ja sitten taas viinaa!
SLAM. Mulla on Joulumuistoketju tuossa alapuolella. Ja älä yritä viinalla hämätä kunnianarvoisaa Jouluarskaa! Sinunnäköisesi poika juo Jaffaa ja korkeintaan joskus Colaa.

MUTTA: NYT ON YÖ! yö! On yö!
Slammari!
Juu nou , se on tumma päivä nyt. Se on YÖ! Kamppaa itsesi ja vaakasuoraan asentoon. Jouluarska menee nyt näkemään kauniita unia. Olen ollut niin kiltti, että luoja antaa mulle beauty-DVD:n yöksi! :D
lue läksysi hyvin ja nauti unesta. teinoinen
ninnithequeen

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Arska oikeesti lopeta noi isolla kirjoitetut, ja samaten ylipitkät otsikot. Raivostuttavaa.

Hyvää Joulua kuitenkin Sulle.

Tää menis nyt VIHDOIN ukkokultansa (joka tietysti rientää aamusta töihin) viereen.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja cardic »

jos vaik goisiin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Arska oikeesti lopeta noi isolla kirjoitetut, ja samaten ylipitkät otsikot. Raivostuttavaa.

Hyvää Joulua kuitenkin Sulle.

Tää menis nyt VIHDOIN ukkokultansa (joka tietysti rientää aamusta töihin) viereen.
Lupasin jo osin Mäyrälle ja kun noin tosi nätisti mulle puhut niin se tehoaa minuun aina aivan 100%:sti. Lupaan sulle 100%:sti tämän! Vaikka minua itse ei häiritsisi tyylini, mutta minä kuuntelen, ymmärrän ja toteutan toiveet. Kiitos sulle kun oot ollut hauska tässä syksyn aikana ja Tosi Hyvää Joulua Ninniperheelle! Hoppas Jouluarska! :)
P.S Pienensin kirjainten kokoa muokkaamalla, et joulumieli ei vain kärsi!!
ninnithequeen

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

00:45:55 Mylwinxgd poistui keskustelusta (Ei syytä).
00:46:00 [ninnithequeen] öitä rakas *pus*
00:46:07 [ninnithequeen] vittu en kerenny

No nyt ehdin :h:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Eilen tehty tajuttoman iso kasa pipareita ja torttuja 15-vuotiaan helsinkiläisvieraan toimesta. Kotonamme on siis käytetty lapsityövoimaa! Itse leivoin maustekakkua, laittelin puhtaat pyykit kaappiin, tein makaronilaatikkoa ja avustin niissä tortuissa. Pahempi puolisko oli kans osallisena torttusessioissa, maalasi seinän ja pesi saunan. Hurrjan reipas päivä kaikenkaikkiaan.

Tänään olisi tarkotus noutaa kotio kaksi kappaletta äitejä ja kaksi kappaletta sisaruksia ja tuo teini lähettää sukuloimaan Joensuuhun (vaikka oltas kyllä niin voitu pitää se meillä joulukin). Kuusi ja koristukset siihen ois jostain hommattava päivällä, jalka on jo olemassa!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Dumari kirjoitti:Näkemisiin.
:shock:

Hitto, pitkästä aikaa täällä, ja tuo oli eka viesti minkä luin. YYYYH!!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
silsis

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja silsis »

Huomenta! Jos ette tienneet, niin Nina Juurakko on työkaverini. Hän alkoi kesken äskeistä aamupalaveria tekemään tuttuun tapaansa aamupalaa ja silla oli kireät, takataskuttomat farkut. Mun mielestä yks paskimmista keksinnöistä nuo takataskuttomat naisten farkut, joissa perse näyttää lähes poikkeuksetta lattanalta Lapin lääniltä. Mut hei, Ninan perse on kyllä julmetun timmi, muotovalio...jopa noissa takataskuttomissa.

Huomenta kaikille! Älkää stressatko jouluna! Itse olen vielä tämän ja huomisen töissä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi lähteä ajamaan, mutta kiinnostaa kuin lekaharkko anaalissa. No boksi täyteen rokkia ja pysähdys joka hemmetin huoltsikalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Näkemisiin.
No olipas kiva juttu heti aamusta :(
Sannnu

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Muahhahah...viimeinen päivä töitä ennen joulua ja sitten taas tapsana takas. Ihan hyvä homma, sillä ostin aivan helvetin kalliin kellon ukkelille joululahjaksi eilen...

Suklaata suuhun ja töiden pariin
Geetzu

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bluntly kirjoitti:Pitäisi lähteä ajamaan, mutta kiinnostaa kuin lekaharkko anaalissa. No boksi täyteen rokkia ja pysähdys joka hemmetin huoltsikalla.
Miten mua ei kans huvita lähteä muksu takapenkillä ajelemaan...

PUUH. Mutta nyt se on menoa, kauas pois! IHKUISAA JOULUA, paisutaan sopivasti! :h:
ninnithequeen

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi itku miten meinas tulla itku äsken.
Tuli Disney Channelilta se ikivanha "Ruma ankanpoikanen". Mä en oo nähny sitä ainakaan 15 vuoteen. Niisk. Se oli niin kauhia, mut niin ihana kuitenkin.

EDIT: ja voi ei miten mä vollotan huomenna klo 11:30 alkaen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Eilen tehty tajuttoman iso kasa pipareita ja torttuja 15-vuotiaan helsinkiläisvieraan toimesta. Kotonamme on siis käytetty lapsityövoimaa! Itse leivoin maustekakkua, laittelin puhtaat pyykit kaappiin, tein makaronilaatikkoa ja avustin niissä tortuissa. Pahempi puolisko oli kans osallisena torttusessioissa, maalasi seinän ja pesi saunan. Hurrjan reipas päivä kaikenkaikkiaan.

Tänään olisi tarkotus noutaa kotio kaksi kappaletta äitejä ja kaksi kappaletta sisaruksia ja tuo teini lähettää sukuloimaan Joensuuhun (vaikka oltas kyllä niin voitu pitää se meillä joulukin). Kuusi ja koristukset siihen ois jostain hommattava päivällä, jalka on jo olemassa!
Hei Mustis. Miellyttävää taas jutella kanssasi! Vaikka vain Kitisijäfoorumilla. Ensinnäkin siis TEIT Pipareita? Torttuja.Ohhoh. Quarterin sanoin, jotain rajaa. Ja sitten sulla oli arvovieraskin minun omistamastani kaupungista! Nyt joku luulee, että se 15-vuotias olen minä! Kuka se sellainen niin nuori oli. Oliko likaiset vai puhtaat alushousut eli oliko poika vai tyttö?
Miksei Jouluarskaa oltu kutsuttu? Mitä sä luulet, tulisinko toimeen Juankoskella. Jos menen kauppaan, kuinka siellä pitää käyttäytyä. Savossa kun vastuu on kuulijalla. Koneessa muuten oli erinomaisen mukava pariskunta Suonenjoelta.Oikein kivat. Ja olivat niin kohteliaita Jouluarskalle. Edessäni oli kolme kamalannäköistä koltiaista. Inhottavan epäsiistejä. Yhdeltä näkyi puonvako ja keltaiset alushousut kun farkut oli puolireiteen alhaalla. Y plus ÖK.
Ihastutin ilmeisesti erään äiti-tytär matkakunnan! Pyysin valvomaan miljoonaomaisuuttani rannalla ja he olivatkin suomalaisia. Sitten tarjosivat mulle Fantaa. Mun ikäni oli heidän puolivälissään, mutta ikähän ei kiinnostusta katso. Huomasin olevani kahden naisen loukussa. Croissant tupsahti hengityselimiin kun eräänä aamiaisaamuna tytöt tuli pöytääni ja ehdottivat että tulisin MIEHENÄ heidän mukaansa markkinaretkelle. Että pienet tummat kaverit pysyis loitolla. Menin. Ja olin Monsieur sitten. Lentoasemalla halattiin vielä, mutta se johtui uudesta huumaavasta dödöstäni. Heillä oli mies ja isä kotona. Laiska lähtemään!
Olin siis varamies osittain.

Ja taas pyykkiä sulla ja makaronilaatikkoa. Mustis parahin. Nyt on selvää, ettet osaa tehdä muuta kuin makaronilootaa, mutta se riittäisi minulle kyllä. Yyppäisin vain monivitamiinilientä enemmän!
Siis avustit tortuissa. Kuka muu niissä teidän perheesä voisikaan avustaa kun se 15-vuotias tyttö oli alaikäinen.
Pahempi puolisko mukana torttusessioissa? Milloin olen tullut noin rasvaiseksi, Mustis hyvä?
Maalasi seinän? Tuosta vaan maalasi? Ja sanot sen kuin se olisi aivan noin vain arkipäivää. Huhhuh. Hengitä Jouluarska, syvään!!!
En alkuunkaan usko, että se miehesi on pessyt saunan? Miksi kummassa? Sauna on puhdas kun siellä kylpee puhdas ihminen sielultaan. Ruisku kunnossa niin sieltä purskahtaa puhdistavat nesteet. Se riittää.

Mulla on yksi kappale äitiä ja koska hän pitää pojastaan jostain syystä niin vietämme joulua ja myös sisarusperheen ja uusväen kanssa.
Kuusi on siellä niin helppo hommata. Senkun meet metsään ja hakkaat.
Mulla on hieno tekokuusi joka antaa valoa noin eri väreillä. Upea.Se on pieni.
Kuusenkoristukseksi sulle kelpaa kääpänkuoret ja sudenturkinpalat. Katso, ettet käytä sähkökynttilöitä. Siellä varmaan tulisi sähkökatko. Elävät kynttilät ja punakukko. Ei maar, Punakukko loitolla!
Ja vielä lisäät että jalka on olemassa! Jotenkin koko joulunviettotarinasi oli täyttä rivien välistä lukemista. Kyllähän tiedän, että sulla on se mies. Teillä on yhtensä 5 jalkaa plus kuusenjalka.
Mustis! Jos mulle joskus käy elämässä, niin, että olisin vailla tukea ja turvaa niin tarjoudun jo tässä vaiheessa luovuttamaan mukavan persoonani teidän käyttöönne ja mielelläni tulisin joulunmakuiseen jouluunne. Mutta saunaa en pese! Joulurakkaudella :h: Jouluarska Helsingistä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Näkemisiin.
No olipas kiva juttu heti aamusta :(
Kyllä se minulle sopii!
Dumarilla on kyl tuo tiivistyspuoli hallussa, sano.
Natsin eiliset ohjeet purivat Dumariin kuin voi limppuun. :)
ninnithequeen

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylläpäs mulla on haikea olo. Varmaankin siksi että lähdetään miehen töistä tultua hautausmaat kiertämään. Ihan kamalaa kyl. Tosin mie aina juttelen mummulle ja papalle turun murteella no jotta päivää, mitäs tän kuuluu? Siin on huumoria tarpeeks varmaan...Mutta just Jouluisin tulee se pahin ikävä, mummua varsinkin. Ja niitä ihania Jouluja mummun luona koko suvun kesken (meit on paljon).
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Kylläpäs mulla on haikea olo. Varmaankin siksi että lähdetään miehen töistä tultua hautausmaat kiertämään. Ihan kamalaa kyl. Tosin mie aina juttelen mummulle ja papalle turun murteella no jotta päivää, mitäs tän kuuluu? Siin on huumoria tarpeeks varmaan...Mutta just Jouluisin tulee se pahin ikävä, mummua varsinkin. Ja niitä ihania Jouluja mummun luona koko suvun kesken (meit on paljon).
Ymmärrän tunteesi erittäin hyvin. Haudallakäyminen on varsin koetteleva kokemus aina. Tiedän, että oman äitini tuleva kuolema ja haudallakäynti ovat ilman kyyneleitä mahdottomat tulevaisuudessa. Mutta kun muistaa, että tämä kuuluu elämään niin asian hyväksyy ja tulee tasapainoinen mieli! Noch Mal Gute Weichnacht! wuenschen dir deiner WeichnachtsArska.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pitäis tiskata ja tehdä perunalootaa. Viime hetken joululahja-askartelutkin on hoitamatta paketoimisineen. Ei huvittais. Tahtois vaan pelata eilen ostettua CivIII:sta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: SUPERLAUANTAI Jouluarskan ohjatessa työntekoa:Siivoa!Keitä!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Siivottu, puunattu ja pyykätty.
Pitäs hippasta suihkuun ja illalla käärästä loput lahjat pakettiin.

Ihana joulu<3. Ei taida koskaan enää tulla tälläst joulua kuin nyt.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin